Dat weet ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Staat meestal aangegeven
vanaf de a50 begint hij net voorbij het knooppunt
vanaf a50 ?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar vroeger hingen daar ook matrixborden boven de weg, die hangen er nog wel, maar staan niet meer aan...
Vanaf beide kanten volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vanaf a50 ?
die heb ik idd nog nooit aangezien smorgens
nee, over mensen die alleen zakelijk rijden.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:40 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nieuws en hoor iets over een zwarte doos in elke lease-auto. Ze hebben het toch over een negerin he?
ok.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf beide kanten volgens mij.
Maar nu ik erover nadenk, dat is alweer een poost geleden. Net zoals op de parallelbaan op de A12 bij Utrecht zeg maar.
DIe hebben ook alle mazzel, krijgen ze en een gratis auto, en een negerin!quote:Op maandag 27 juni 2011 07:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, over mensen die alleen zakelijk rijden.
Ik ga niet op vakantie in het binnenland van Spanje, dus nee.quote:
whehequote:Op maandag 27 juni 2011 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe hebben ook alle mazzel, krijgen ze en een gratis auto, en een negerin!
nee nog niet, zit op kantoor met klimaatregeling. auto staat netjes onder een boom tot ergens in de middagquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe
dus geen negerin, maar een zwarte doos alla vliegtuigdozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 27 juni 2011 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]sst is nog vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
zolang niet te benauwd wordt heb ik er geen problemen meequote:Op maandag 27 juni 2011 07:52 schreef Pheno het volgende:
Welke hitte? Ik ga lekker in de tuin zitten, wat E3-stukjes schrijven of zo. Is het ook eens lekker weer, klaagt heel Nederland weer
mja denk zwaar benauwdquote:Op maandag 27 juni 2011 07:54 schreef Pheno het volgende:
Dat is morgen toch pas weer? Tenminste, als ik zie dat het woensdag 20 graden wordt, dan zal het dinsdag het typische Nederlandse zomerweer worden
wel airco of klimaat regeling op kantoor ?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:06 schreef Kally het volgende:
Klaar voor het warme weer
Nee ik zit op kantoor, en vanmiddag druk maar heb wel een luchtig jurkje aan wie weet helpt het
In mijn kantoor zit een airco die net ff anders staat aangesloten dus die werkt niet, nu een portable staan die het wel goed doetquote:Op maandag 27 juni 2011 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel airco of klimaat regeling op kantoor ?
beter iets dan nietsquote:Op maandag 27 juni 2011 08:09 schreef Kally het volgende:
[..]
In mijn kantoor zit een airco die net ff anders staat aangesloten dus die werkt niet, nu een portable staan die het wel goed doet
hehe okquote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef Kally het volgende:
Maar als ik terug kom van vakantie heb ik een andere werkplek
Geen fok meer dan
aah ok.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:13 schreef Kally het volgende:
Gewoon thuis, en strand , pretparken en dierentuinen.
ehm, gewoon goede morgenquote:
De isoleerwerkplek, nooooooh.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef Kally het volgende:
Maar als ik terug kom van vakantie heb ik een andere werkplek
Geen fok meer dan
zelfde als een isolatiecel ?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De isoleerwerkplek, nooooooh.
Goeiemorgen!
Breng een taart mee met vijlquote:Op maandag 27 juni 2011 09:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het zo is kom ik je elke dag opzoeken.
Dan stuiter ik door de celquote:
nee die energie moet je gebruiken om te vijlenquote:
dan heb je weer geen vijl nodig ... hmmquote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef Kally het volgende:
O ja
Dan stuiter ik dwars door de tralies heen whehe
Irritant is dat jaquote:Op maandag 27 juni 2011 07:52 schreef Pheno het volgende:
Welke hitte? Ik ga lekker in de tuin zitten, wat E3-stukjes schrijven of zo. Is het ook eens lekker weer, klaagt heel Nederland weer
* Crazy-M komt over de schutting glurenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant is dat ja
Ik ga bikini aantrekken en zomerjurkje.
Stop er een was in.
Ik ga lekker in de tuin liggen
Wat nou irritant? Ik zit op kantoor dus kan niet genieten van het weer, dus ja ik klaag.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant is dat ja
Ik ga bikini aantrekken en zomerjurkje.
Stop er een was in.
Ik ga lekker in de tuin liggen
mee eensquote:Op maandag 27 juni 2011 09:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat nou irritant? Ik zit op kantoor dus kan niet genieten van het weer, dus ja ik klaag.
Ik morgen ookquote:Op maandag 27 juni 2011 09:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat nou irritant? Ik zit op kantoor dus kan niet genieten van het weer, dus ja ik klaag.
In nederland is het gelijk zo benauwd altijd, en dat trek ik slecht. De warmte is prima, daar kun je je op kleden.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik morgen ook
Maar dan ga ik niet klagen, ik vind het heerlijk dit weer. Van mij mag het zo elke dag zijn
Of ik nou moet werken of niet
Ik hou ervan
Ik heb daar echt geen last vanquote:Op maandag 27 juni 2011 09:26 schreef JJH het volgende:
[..]
In nederland is het gelijk zo benauwd altijd, en dat trek ik slecht. De warmte is prima, daar kun je je op kleden.
tenerife en 40 graden is anders dan nederland en 40 gradenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen last van
Op Tenerife en 40 graden vind ik ook heerlijk, dus zal wel aan mij liggen dan
Ja daar heb ik morgen ook last van, maar dat nog liever dan die ziekmakende airco van onsquote:Op maandag 27 juni 2011 09:27 schreef Kally het volgende:
Over de zon hoor je mij niet, maar wel dat je bijna dood gaat in mijn kantoor, want alleen glas.
Ik heb nergens last vanquote:Op maandag 27 juni 2011 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tenerife en 40 graden is anders dan nederland en 40 graden
nu hangt er gewoon teveel vocht in de lucht
Jaquote:
Weet ik, maar komt wel goed,.ik verkas anders welquote:Op maandag 27 juni 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens siep er bestaat een ARBO wet regel hèiets met boven de zoveel graden en je mag niet werken op die werkplek
Wij hebben een keer vrij gekregen
Zie je nu niet meer gebeuren want ze hebben nu overal airco
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:31 schreef Kally het volgende:
En nu kan ik je heul niet mailen, had gewoon gaan werken
ik nu ook nog niet, klimaatregelingquote:
ehm je bent in 1 keer heeel ziek, koorts enzo, dokter advies: in de zon liggenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mijn schoonzusje spoort niet. Ze had gelezen dat ik vrij had genomen. Gaat ze vragen of ik meega naar het consultatieburo
Ja wt denk je zelf
o lekkerquote:
Iets leukers kan ik me moeilijk voorstellen op een vrije dagquote:Op maandag 27 juni 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mijn schoonzusje spoort niet. Ze had gelezen dat ik vrij had genomen. Gaat ze vragen of ik meega naar het consultatieburo
Ja wt denk je zelf
maak ons maar jaloers, nu verwachten we ook pics jahquote:
Dat kan Kyra vast.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
Jaja ik kan geen pics van mijzelf maken, kan vragen of mijn hond het wilt doen
quote:
Les 1: Nieuwe schoenen niet gelijk een hele dag aandoen als je erop moet lopenquote:
2de cooler erbij ?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef Kally het volgende:
Ik ga helemaal dood, mijn keel is net schuurpapier, en het kwik loopt op
Nah rustig doorwerkenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Les 1: Nieuwe schoenen niet gelijk een hele dag aandoen als je erop moet lopen
[..]
2de cooler erbij ?
Ik heb het gezienquote:Op maandag 27 juni 2011 11:23 schreef Kally het volgende:
Miran, er staan foto's in het bbq topic hoe het eruit zag
niet te hardquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Zag er gezellig uit
Langs de Mac op de terugreis is een héél goed idee.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet te hard
net goed idee voor mn terugreis:
langs de mac voor een milkshake
Beetje welquote:
Doe maar niet, ik heb je nog nodig voor allerlei dingenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik heb je nog nodig voor allerlei dingen![]()
Het is wel écht rotwarmIk zweet van mijn zadel, straks
Jij hebt het zwaarquote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:
Zo, drie prijsvragen weer gedaan, nu even rustig in de tuin zitten.
ik wil ook rustig zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:
Zo, drie prijsvragen weer gedaan, nu even rustig in de tuin zitten.
Boodschappen gedaanquote:
Dát heb ik ook al gedaanquote:
iteejer hoor ik aan de voicemailquote:
Dank je pinguin, trouwens die pinguin die op een strand was gestrand is nu al 3 x geopereerd en gaat niet goedquote:
Dat wordt weer een begrafenis in de familie.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je pinguin, trouwens die pinguin die op een strand was gestrand is nu al 3 x geopereerd en gaat niet goed
Kende je hem goed ?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt weer een begrafenis in de familie.
We waggelden wel eens.quote:
Goed besluit, rustig aan!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:34 schreef Kally het volgende:
Thuis, voel me echt rot, moest nog 2 uurtjes die haal ik deze week nog wel in.
nooit samen een visje ?quote:
quote:
Lutjequote:Op maandag 27 juni 2011 13:24 schreef Lutte het volgende:
Ook weer thuis.Bikini aan en lezen, school komt later wel.
asjemenouquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Bloedbad in mn schoenen volgens mij.. #bah
Het was dus iteejerquote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nja.. De onbekende beller.. Maar ik had al een tijdje niet gerefresht!
ja ik las het idd.. Ik faaldequote:Op maandag 27 juni 2011 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was dus iteejerNieuw nummer, alleen ik ben altijd te lui geweest om die in mijn telefoon te veranderen. Bij deze
Dat duurt een uur/anderhalf uur toch? Maar ja, daarna mag je nog dagen wachten op dat papiertje op het gemeentehuis tegenwoordig. Vroegah kon je het meteen ophalen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik wil nu wel eens weten of doortje dr rijbewijs heeft.. Hioelang duurt dat? Ze moest om 1300 afrijden?
Ik had net gepost, dus ik snapte de koningin nietquote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nja.. De onbekende beller.. Maar ik had al een tijdje niet gerefresht!
mijn beste vriendin... Ik wil 't weteennnnquote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat duurt een uur/anderhalf uur toch? Maar ja, daarna mag je nog dagen wachten op dat papiertje op het gemeentehuis tegenwoordig. Vroegah kon je het meteen ophalen.
#wieisdoortje #durftevragen
lol, morgen 35+ en NOODweerquote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef Pheno het volgende:
Mijn telefoon reset weer: te warm. Die gaat de koelkast even in
Kutfoon, niet eens tegen 30+ kunnen.
Kan overdag al beginnen, ook met spits enzoquote:
ahoyquote:
Wat fijn!!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeej doortje is eindelijk geslaagd na 3x
quote:Op maandag 27 juni 2011 07:40 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nieuws en hoor iets over een zwarte doos in elke lease-auto. Ze hebben het toch over een negerin he?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, nee.. ik moet gewoon werken hoor..quote:Op maandag 27 juni 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Kom gaan we het aanstaande vrijdag vieren in the pirates in Amsterdam
gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus dan doet alleen 112 het op mijn telefoon?quote:
jahquote:Op maandag 27 juni 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus dan doet alleen 112 het op mijn telefoon?
Middagdutje gedaan oma?quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
sinds wanneer wil jij vrijwillig naar Amsterdam?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Kom gaan we het aanstaande vrijdag vieren in the pirates in Amsterdam
Ik vind m tofquote:
Dat heb ik juist niet.quote:
Ik vind hem leuk.quote:
Wie? Wat? Oh wacht, het blijft niet hangen.quote:
Sinds ik gehoord hebt, dat dat een supergezellig feestcafe isquote:Op maandag 27 juni 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
sinds wanneer wil jij vrijwillig naar Amsterdam?
aaaaahquote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sinds ik gehoord hebt, dat dat een supergezellig feestcafe is
Die persoon heeft je er aardig ingepraat al, nu nog mensen meekrijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sinds ik gehoord hebt, dat dat een supergezellig feestcafe is
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef iBenny het volgende:
Het heeft trouwens ook iets weg van een ander nummer. Ik weet alleen niet welke
Yupquote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die persoon heeft je er aardig ingepraat al, nu nog mensen meekrijgen.
met watquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
Wat de tering is het heet
In de auto ik ging helemaal stuk
De Bus 2quote:Op maandag 27 juni 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het forum van de bus 2
Jij bent altijd zo goed in zoeken
Die vergelijkingquote:Van der Boom stelt miljoenvraag in Weekend Miljonairs
Geplaatst op Mon 27 Jun 2011 om 11:16
Jeroen van der Boom stelt zaterdag in zijn tv-show Lotto Weekend Miljonairs voor het eerst de vraag om één miljoen euro prijzengeld. De 22-jarige Richard de Bree maakt dankzij zijn goede spel tot nu toe kans op dit hoge geldbedrag. Dat heeft SBS laten weten. De Bree heeft voor de laatste vraag nog twee hulplijnen over. “Daarmee gaat gaat Richard nu als derde Nederlander in de geschiedenis van het programma een poging doen om de miljoenenvraag goed te beant- woorden“, aldus SBS.
De Heemskerker wist afgelopen zaterdag negen vragen goed te beantwoorden in Lotto Weekend Miljonairs en heeft daardoor al een bedrag van 100.000 euro gewonnen. Nu gaat de student Bedrijfskunde op voor de miljoenvraag. “Hij staat op het punt zijn grote dromen waar te maken: een Ford Mustang uit de jaren ’60 aanschaffen en een wereldreis maken met zijn vriendin.”
Zijn verhaal lijkt een Slumdog Millionaire sprookje te worden, zegt een woordvoerster van SBS. “Slechts enkele maanden geleden stond de student in een kiosk en kreeg door een poster met Jeroen van der Boom het idee om voor het eerst van zijn leven een lot van de Lotto te kopen. Dit leidde tot een uitnodiging voor het bijwonen van de opnames van het programma en bracht Richard vervolgens op de felbegeerde stoel tegenover presentator Jeroen van der Boom.”
De aflevering van Lotto Weekend Miljonairs waarin de miljoenvraag gesteld wordt is aankomende zaterdag om 22.10 uur te zien op SBS 6.
Gelukt?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had het al gevonden
maar zocht ook foto's van de kandidaten
Gaarnequote:
Sterrenbeeld het varken zeker?quote:
Knorretjequote:
Ik heb me ingesmeerdquote:Op maandag 27 juni 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
Miran even serieus heb je je wel ingesmeerd, je kan wel zeggen dat je dol op de warmte bent enzo, maar je blijft wel een blondje en je bent lichtgetint van jezelf, dus als jij er over 10 jaar niet oud en gerimpeld uit wilt zien of huidkanker wil hebben
Ik ken anders mensen die niets hadden aan hun zonnebankkleurtje hoor. Nothing beats the sunquote:Op maandag 27 juni 2011 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ingesmeerd
En was al voorgebruind op de zonnebank en was al bruinig
Ik ben nu wel rood, maar heb goed spul om me in te smeren
Ik heb vanmiddag al warm gegeten. Straks maar een tosti.quote:
zo vaak lig ik niet in de zonquote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken anders mensen die niets hadden aan hun zonnebankkleurtje hoor. Nothing beats the sun
Ja schat maar je ligt op het heetst van de dag in de volle zonquote:Op maandag 27 juni 2011 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ingesmeerd
En was al voorgebruind op de zonnebank en was al bruinig
Ik ben nu wel rood, maar heb goed spul om me in te smeren
Ja, niet hendigquote:Op maandag 27 juni 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat maar je ligt op het heetst van de dag in de volle zon
Ik kon kiezen: bbq of sporten. Ik ben al vet zat, dus sporten.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn ouders (met wie ik sport) wilden niet gaan trainen....
Ik snap dat best
Ik ben tussen 12 en 2 uit de zon gegaan.... en daarna onder de parasol gezetenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat maar je ligt op het heetst van de dag in de volle zon
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kon kiezen: bbq of sporten. Ik ben al vet zat, dus sporten.
Ik smeer me altijd goed inquote:Op maandag 27 juni 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
Nou ja ik ken meerdere mensen met huidkanker, en die zeiden hetzelfde.
Precies...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
Ik ken die mensen niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
Ik ben op een gegeven moment zelfs naar binnen gegaanquote:Op maandag 27 juni 2011 17:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Na een tijdje heb ik de parasol er ook maar bij gepakt
Ik wel, en die loopt om de zoveel maanden weer naar het ziekenhuis om een plekje weg te laten halenquote:
Met dit weer ga ik niet moedwillig warme dingen in me stoppen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben alleen thuis.... ik weet het niet
Dit is inclusief onder een parasol hequote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al 2 liter water opZet ik net tv aan, wordt er gewaarschuwd dat je niet langer dan 10/15 minuten in de zon mag zitten
oeps... lig al vanaf half 11 in de tuin
ik heb wel trek in iets warms eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Met dit weer ga ik niet moedwillig warme dingen in me stoppen.
difference*.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef Renesite het volgende:
Mijn ma zegt dat we spitskool eten. I'll beg the differense!
Hij is net wegquote:
varkenshaas, wou even gewoon etenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken
Wat heb je besteld?
WTF Zo duurquote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)13-pluimerstraat-21/
AaaaawLief huusje
Die is leuk!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)13-pluimerstraat-21/
AaaaawLief huusje
Ja, want een beetje warmte is zo erg. liever hagelstenen van 5cm doorsnee op je auto!quote:
Nederlanders,quote:
Dat dus, binnen wel erg leukquote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is leuk!![]()
Alleen die tuin... zo tussen 2 muren
Boven op dat balkonding is het wel weer tof, maar heb je beroerd uitzicht
Dus omdat jij het graag warm hebt, moet de rest dat ook maar vinden. Er zijn gewoon veel mensen die er niet tegen kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want een beetje warmte is zo erg. liever hagelstenen van 5cm doorsnee op je auto!
Ik kan me niet voorstellen dat je graag noodweer wil hebben. Schade en dat gezeik lijkt me een stuk minder aangenaam dan zeggen: was het maar wat koeler.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus omdat jij het graag warm hebt, moet de rest dat ook maar vinden. Er zijn gewoon veel mensen die er niet tegen kunnen.
Ik heb overdag graag zon en 's nachts een buitje, dat is goed voor het groen, maar ik zit ook niet te wachten op 36 graden hier in Nederlandquote:Op maandag 27 juni 2011 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je graag noodweer wil hebben. Schade en dat gezeik lijkt me een stuk minder aangenaam dan zeggen: was het maar wat koeler.
Je kunt ook doorzagen zeg.. Als er sneeuw was beloofd had ik gezegd: van mij mag het gaan sneeuwen. Het is nu gewoon dat dat voorspeld is.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je graag noodweer wil hebben. Schade en dat gezeik lijkt me een stuk minder aangenaam dan zeggen: was het maar wat koeler.
Van Lutte wel. Blijven focussen he! Daar gaat het mij om. Dat het de rest van het jaar zo is als jij beschrijft moet ik me al in schikkenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van Lutte wel. Blijven focussen he! Daar gaat het mij om. Dat het de rest van het jaar zo is als jij beschrijft moet ik me al in schikken
Nee, ik heb niet eens een gereedschapskist thuis.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt ook doorzagen zeg.. Als er sneeuw was beloofd had ik gezegd: van mij mag het gaan sneeuwen. Het is nu gewoon dat dat voorspeld is.
De drie musketiers!quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Proberen mijn vriendin uit Finland te hosselen op FB.
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Als jij niet wil moeten ze hun pijlen maar op een ander richtenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij niet wil moeten ze hun pijlen maar op een ander richten
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Whehehequote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb schnitzels op basis van maïs op. Kuttroep.quote:
Te vroeg klaargekomen?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wel a wel! Vlug een slappe frikadel! amai!
Das uit de reclame!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |