Dat weet ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Staat meestal aangegeven
vanaf de a50 begint hij net voorbij het knooppunt
vanaf a50 ?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar vroeger hingen daar ook matrixborden boven de weg, die hangen er nog wel, maar staan niet meer aan...
Vanaf beide kanten volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vanaf a50 ?
die heb ik idd nog nooit aangezien smorgens
nee, over mensen die alleen zakelijk rijden.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:40 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nieuws en hoor iets over een zwarte doos in elke lease-auto. Ze hebben het toch over een negerin he?
ok.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf beide kanten volgens mij.
Maar nu ik erover nadenk, dat is alweer een poost geleden. Net zoals op de parallelbaan op de A12 bij Utrecht zeg maar.
DIe hebben ook alle mazzel, krijgen ze en een gratis auto, en een negerin!quote:Op maandag 27 juni 2011 07:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, over mensen die alleen zakelijk rijden.
Ik ga niet op vakantie in het binnenland van Spanje, dus nee.quote:
whehequote:Op maandag 27 juni 2011 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe hebben ook alle mazzel, krijgen ze en een gratis auto, en een negerin!
nee nog niet, zit op kantoor met klimaatregeling. auto staat netjes onder een boom tot ergens in de middagquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe
dus geen negerin, maar een zwarte doos alla vliegtuigdozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 27 juni 2011 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]sst is nog vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
zolang niet te benauwd wordt heb ik er geen problemen meequote:Op maandag 27 juni 2011 07:52 schreef Pheno het volgende:
Welke hitte? Ik ga lekker in de tuin zitten, wat E3-stukjes schrijven of zo. Is het ook eens lekker weer, klaagt heel Nederland weer
mja denk zwaar benauwdquote:Op maandag 27 juni 2011 07:54 schreef Pheno het volgende:
Dat is morgen toch pas weer? Tenminste, als ik zie dat het woensdag 20 graden wordt, dan zal het dinsdag het typische Nederlandse zomerweer worden
wel airco of klimaat regeling op kantoor ?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:06 schreef Kally het volgende:
Klaar voor het warme weer
Nee ik zit op kantoor, en vanmiddag druk maar heb wel een luchtig jurkje aan wie weet helpt het
In mijn kantoor zit een airco die net ff anders staat aangesloten dus die werkt niet, nu een portable staan die het wel goed doetquote:Op maandag 27 juni 2011 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel airco of klimaat regeling op kantoor ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |