Ja, ik merk inderdaad grote interesse bij je. Het is ook best interessant.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
Helaas is er geen MBO opleiding die echt economische theorieën behandelt. Het is alleen detailhandel en dat is niet echt iets voor mij
Ja, ik merk inderdaad grote interesse bij je. Het is ook best interessant.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja
Helaas is er geen MBO opleiding die echt economische theorieën behandelt. Het is alleen detailhandel en dat is niet echt iets voor mij
Te cryptisch voor je?quote:
Hier is het andere oor, nog es.... (wangen horen niets)quote:
Verstandig, denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, ik vind ICT ook heel interessant. Stel dat economie niet mijn definitieve interesse is dan heb ik altijd ICT als backup
Als ik blauw ben, ben jij nog moeilijker te begrijpen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hier is het andere oor, nog es.... (wangen horen niets)
Als BACKUPquote:Op maandag 27 juni 2011 00:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, ik vind ICT ook heel interessant. Stel dat economie niet mijn definitieve interesse is dan heb ik altijd ICT als [b]backup [/b]
ICT is mij soms wat te logisch, economie zitten nog allerlei theorieënquote:Op maandag 27 juni 2011 00:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als BACKUP![]()
ICT is here to stay, economie sucks, je kan naar een model toe of er van af rekenen. Bij ict is elke nul en 1 net zo machtig, altijd. Tot we zelf lerende drivers krijgen van MS
Andere oog, dan, keer ik je toe, zeg nog maar wat met je kwade dronkquote:Op maandag 27 juni 2011 00:45 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik blauw ben, ben jij nog moeilijker te begrijpen.
Je brabbelt leukquote:Op maandag 27 juni 2011 00:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Andere oog, dan, keer ik je toe, zeg nog maar wat met je kwade dronk![]()
Of heb je via de family inmiddels meer islam kennis?
Het is een gavequote:
Economie is dan ook geen exacte wetenschap. Het is eigenlijk huishoudkunde.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ICT is mij soms wat te logisch, economie zitten nog allerlei theorieën
Wat?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Andere oog, dan, keer ik je toe, zeg nog maar wat met je kwade dronk![]()
Of heb je via de family inmiddels meer islam kennis?
Achter de opdracht van Jezus om de andere wang toe te keren, schuilt zoveel meer, een diepere verborgen wijsheid.quote:
Nee, integendeel , waar de rest hier korte en slechte geheugens heeft, ben ik geheel clean, altijd geweest ook. Lichaam, tempel, e.d.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
FTS gebruik je coke net als ppapierversnipperaar?
Doeiquote:Op maandag 27 juni 2011 00:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Achter de opdracht van Jezus om de andere wang toe te keren, schuilt zoveel meer, een diepere verborgen wijsheid.
Het geeft aan om deemoedig en liefdevol te zijn, bereid om te vergeven, en om verder te willen kijken dan je neus lang is.
Ook geeft het aan om baas te zijn over je ego, en over de gevoelens en gedachten die je brein vervullen.
Het heeft dan ook niets te maken met lafaards, maar alleen met de goede gezindheid te zijn.
Zo moet je vaak dieper kijken dan de woorden die er staan, en het verhaal erachter begrijpen.
Wijsheid wie deze woorden zal toepassen.
Wat?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Achter de opdracht van Jezus om de andere wang toe te keren, schuilt zoveel meer, een diepere verborgen wijsheid.
Het geeft aan om deemoedig en liefdevol te zijn, bereid om te vergeven, en om verder te willen kijken dan je neus lang is.
Ook geeft het aan om baas te zijn over je ego, en over de gevoelens en gedachten die je brein vervullen.
Het heeft dan ook niets te maken met lafaards, maar alleen met de goede gezindheid te zijn.
Zo moet je vaak dieper kijken dan de woorden die er staan, en het verhaal erachter begrijpen.
Wijsheid wie deze woorden zal toepassen.
Niet zo vlot, bron:quote:
Je bent _echt_ dommer dan een kat?quote:
Ik ben KV nietquote:Op maandag 27 juni 2011 00:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niet zo vlot, bron:
http://www.goeievraag.nl/(...)ijk-juiste-weg.74787
Dus koos, andere wang toekeren als iemand even gek is geworden. Doe maar ff gek, we vergeven je wel.
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
@FTS
Ik wil je wat constructieve kritiek geven.
Je formuleert je zinnen alsof ze recht uit een warrig brein komen. Misschien doe je er beter aan om je zinnen eerst een check te geven, of opnieuw probeert te formuleren.
Jij wil een lekkere afstraffing??quote:Op maandag 27 juni 2011 00:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je bent _echt_ dommer dan een kat?
Oh, dat kan best, ik ben nu niet in staat een post van die lengte te lezen.quote:
Als het echt LEKKER is, ja hoorquote:
No worries, het is FTSquote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat kan best, ik ben nu niet in staat een post van die lengte te lezen.
Nee want ik kan het wel lezen, hij nietquote:
Hmmm, verkeerd geformuleerdquote:
En toch snap ik hetquote:
True,maar ooit kan hij het wel weerquote:Op maandag 27 juni 2011 00:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee want ik kan het wel lezen, hij niet
Telkens minder, alcohol doet dat nu eenmaal met de hersenen.quote:
/viswijf mode interrupted by ctrl-alt-del ? /quote:
Nee hoor snoetjequote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
/viswijf mode interrupted by ctrl-alt-del ? /
Weet je wat?? Jij praat hier lekker met jezelf en ik ga pitten..quote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef fokthesystem het volgende:
Jij hebt altijd van die voor- en nabevingennet een aardbeving gebied.
Welterustenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je wat?? Jij praat hier lekker met jezelf en ik ga pitten..
Wat een trieste aftochtquote:Op maandag 27 juni 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weet je wat?? Jij praat hier lekker met jezelf en ik ga pitten..
Voor de oorlog al compleet achterhaald.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:03 schreef robin007bond het volgende:
Vertel volgende keer meer over wat jij denkt over een goudstandaard e.d.
Och, alles is gevoelig voor speculatie. Dan maar iets waarvan je de hoeveelheid enigzins onder controle kan houden.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de oorlog al compleet achterhaald.
Je betaalmiddel koppelen aan een grondstof die lekker gevoelig is voor speculatie, erg slim...
Is het middel dan niet veel erger dan de kwaal?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, alles is gevoelig voor speculatie. Dan maar iets waarvan je de hoeveelheid enigzins onder controle kan houden.
Gelukkig maar dat Job Cohen en Emiel Roemer weer van de partij zullen zijn, soort zoekt soort.quote:Op maandag 27 juni 2011 06:47 schreef Reya het volgende:
De Mars der Beschaving, hautaine pretenties vermengd met misplaatste vanzelfsprekendheid.
Goedemorgen cupido.quote:
Goed bezig die PVV.quote:PVV: Radio 2 moet meer Nederlandstalige muziek draaien
Och bijna hetzelfde als de eis van links om meer allochtonen op de buis te krijgen.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee. VS is meer van de grondstoffen, die boort regelmatig wat aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is het middel dan niet veel erger dan de kwaal?
Haha dit soort reacties is gewoon minstens zo zuur als die demonstratiequote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Job Cohen en Emiel Roemer weer van de partij zullen zijn, soort zoekt soort.
En minstens zo belachelijk. De politiek moet zich niet met de inhoud van de uitzendingen bemoeien.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och bijna hetzelfde als de eis van links om meer allochtonen op de buis te krijgen.
Ze betalen, dus bepalen?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
En minstens zo belachelijk. De politiek moet zich niet met de inhoud van de uitzendingen bemoeien.
Nee, inderdaad niet zomaar wat horloge's. Het zijn duikklokken.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:50 schreef eriksd het volgende:
Soms moet ik wel gniffelen om de VS: een of andere fraudeur is opgepakt en prompt gaan zijn spullen de veiling in. Kunnen ze in Nederland wat van leren.
In ieder geval: 268 horloges. En niet zomaar wat horloges
http://www.treasury.gov/auctions/treasury/gp/ftl_watches.html
De haat jegens hen stroomt gewoon immer door m'n bloedbaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha dit soort reacties is gewoon minstens zo zuur als die demonstratie
Inhoud van uitzendingen heb ik geen problemen mee binnen de PO, maar de kleur van de gasten/presentatoren en figuranten is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
En minstens zo belachelijk. De politiek moet zich niet met de inhoud van de uitzendingen bemoeien.
Volgens de letter van de wet zou Wilders dus niet een voorstel in mogen dienen dat alle ballen bij Lingo wit moeten zijn? Nouja, elk voorstel mag natuurlijk, maar als het aangenomen wordt kan Lucille dat voorstel uitprinten en op de gehandicapten WC haar reet er mee afvegen?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Politici zetten de grote lijnen uit, omroepen bepalen de verdere inhoud.
Nee. Gister Black Label Society in de Atak.quote:
Ik dacht dat Atak failliet was?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee. Gister Black Label Society in de Atak.
Hoe kom je daarbij? Ze hebben volgens mij sinds een jaar of 3 een mooi nieuw pand.quote:
Hoe het exact juridisch in elkaar steekt, heb ik geen idee van, maar omroepen zijn private lichamen en dus niet zomaar tot allerlei handelingen te dwingen. Uiteindelijk is er dan wel weer veel mogelijk via het financieringsinstrument: Wer den Daumen auf dem Beutel hat, der hat die Macht.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens de letter van de wet zou Wilders dus niet een voorstel in mogen dienen dat alle ballen bij Lingo wit moeten zijn? Nouja, elk voorstel mag natuurlijk, maar als het aangenomen wordt kan Lucille dat voorstel uitprinten en op de gehandicapten WC haar reet er mee afvegen?
Ik dacht dat gehoord te hebben, maar ik ben ongetwijfeld in de war met een ander podium dan. Er zijn er legio die wel op het randje, of daarover, van faillisement hebben gestaan sinds de verbouwingswoede van 2-6 jaar geleden bij alle podia.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ze hebben volgens mij sinds een jaar of 3 een mooi nieuw pand.
Goudvishal misschien?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat gehoord te hebben, maar ik ben ongetwijfeld in de war met een ander podium dan. Er zijn er legio die wel op het randje, of daarover, van faillisement hebben gestaan sinds de verbouwingswoede van 2-6 jaar geleden bij alle podia.
Edelachtbare, jeweettztoch.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)tone-advocaten.dhtml
Succes ermee. Ik zie het alweer voor mij: van die houtjetouwtje advocaten met steenkolen Nederlands
"Witte bastions"quote:Op maandag 27 juni 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)tone-advocaten.dhtml
Succes ermee. Ik zie het alweer voor mij: van die houtjetouwtje advocaten met steenkolen Nederlands
Dan krijg je dit dus als advocaatquote:Even voor de duidelijkheid, ik ben een turkse rechtenstudent, en de wet is de wet en die zal zowiezo moeten worden gehandhaafd. Ik heb respect voor de nederlandse wetten, daar komt ook nog het feit bij dat men gekozen moet worden tot rechter en wanneer iemand zich niet houd aan de wet en Op eigen houtje rechter gaat spelen dan word die natuurlijk ontheven van zijn functies. Ik ben een turkse student, geboren in nederland, opgegroeid in nederland, heb heel vaak hogere cijfers gehaald voor her vak nederlands op de middelbare school dan autochtone leerlingen, dus wat is er nou mis mee?
Ja, die bedoelde ik idd. Maargoed, ik kom al vele jaren niet meer in die regio.quote:
Friggin' hell, qua taalfouten is Pro Deo nog teveel gevraagd, laat staan een prestigieus advocatenkantoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan krijg je dit dus als advocaat
Ik heb toch liever mijzelf
Een bontkraag bomberjack in plaats van toga zou wel een leuke afwisseling zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:22 schreef eriksd het volgende:
De orde van advocaten
Nja, ik zie een en ander met belangstelling tegemoet
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
Spong is nog erger dan Bram, alleen zijn blik wekt bij mij al weerzin op.
Zeg nou zelf, als je over straat zou lopen en je zou dronken zijn (en je fatsoen kwijt zijn) timmer je zo'n figuur er toch meteen een op.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(van zijn eigen site)
Wilde jij nu advocaat of fiscalist worden?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan krijg je dit dus als advocaat
Ik heb toch liever mijzelf
Tsja, MBO'ers noemen zich tegenwoordig toch ook "studenten"?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Friggin' hell, qua taalfouten is Pro Deo nog teveel gevraagd, laat staan een prestigieus advocatenkantoor.
Hij mag wel stage lopen bij de Rijdende Rechter, beetje Mr. Piet Visser rondrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |