Ik denk dat dat pas duidelijk wordt op het 'moment suprème'quote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is al zeker dat er tennisballen naar beneden gaan komen?
Dat gaat een leuke avondspits worden die avond denk ik zo...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:54 schreef marcel-o het volgende:
In hoeverre kom ik thuis dinsdagavond?
ik moet met de trein
flink stuk weiland tussen Rotterdam en Gouda: bliksem, tornado e/d![]()
zou wel weer mooie plaatjes kunne opleveren
erg veel interesse, woon zelf vlakbij stad, hoeveel zijn de brandstofkosten ongeveer?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef garnage-patrick het volgende:
even post uit vorige topic hier neerzetten:
voor de mensen uit het noorden, een kameraad en ik vertrekken dinsdag rond 3uur uit de stad groningen naar een nader te noemen lokatie als chase dus.
er zijn nog 2 riante plekken vrij in de koele auto (elke plek neemt 25% brandstofkosten op zich, maar met een diesel loopt dat niet hard op) wij rijden voor een chase gerust een 400 a 500 km.
1ding ben ik heel simpel in, ik zoek een schuilplek voor de auto, liever geen goed uitzicht dan een kapotte auto. en we gaan ook door tot we het zat zijn of de bui weg is. dat kan dus best nachtwerk worden dinsdag.
wil de bui opwachten, en kameraad en ik hebben ruime ervaringen in chasen dus we weten enigsinds hoe we het moeten doen.
In hoeverre wil je afdalen?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef garnage-patrick het volgende:
even post uit vorige topic hier neerzetten:
voor de mensen uit het noorden, een kameraad en ik vertrekken dinsdag rond 3uur uit de stad groningen naar een nader te noemen lokatie als chase dus.
er zijn nog 2 riante plekken vrij in de koele auto (elke plek neemt 25% brandstofkosten op zich, maar met een diesel loopt dat niet hard op) wij rijden voor een chase gerust een 400 a 500 km.
1ding ben ik heel simpel in, ik zoek een schuilplek voor de auto, liever geen goed uitzicht dan een kapotte auto. en we gaan ook door tot we het zat zijn of de bui weg is. dat kan dus best nachtwerk worden dinsdag.
wil de bui opwachten, en kameraad en ik hebben ruime ervaringen in chasen dus we weten enigsinds hoe we het moeten doen.
Inderdaad ja. Die staat er dan nog maar net op.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:41 schreef kermit71 het volgende:
Ik zie net we morgen (edit: vandaag dus) ook al een level 1 hebben volgens Estofex
A level one threat has been issued across N France and the Benelux countries mainly for large hail and damaging wind gusts.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Die staat er dan nog maar net op.
[ afbeelding ]
quote:First storms should develop over the SE British Isles amidst the 850 hPa thermal gradient, probably in the afternoon hours, gradually increasing in coverage as the day/evening progresses. The activity should migrate across the Channel region and expand southwards during the night, when the convection will likely become slightly elevated. It seems that upscale growth into one or more elevated MCSs may occur, affecting extreme N France and the Benelux countries early Tuesday morning.
Huh? Ik dacht dat het morgen (= vandaag) gewoon mooi weer zou worden?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Die staat er dan nog maar net op.
[ afbeelding ]
het wordt niet altijd gezien/gefotografeerd/gefilmt...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom krijgen wij hier in Nederland nou nooit tornado's
Vaak zat gezien hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom krijgen wij hier in Nederland nou nooit tornado's
Hahahahaquote:
Inderdaad, niet normaal. De airco staat aan op het werk, hopelijk doet het wat...quote:Op maandag 27 juni 2011 07:26 schreef Pino112 het volgende:
Nu al 20 graden met luchtvochtigheid van 84%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |