faalhaasquote:
WAT EEN GLEUF!!!quote:
nog steeds PiRANiA op 1quote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef Doler12 het volgende:
6 keer een topic achter elkaar open dat moet een record zijn!
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
wat een grote leverworst ligt daar, ik word een beetje opgewonden
goed, jij krijfgt van mij 10 euro als jij een krabsalade van 10 dagen over tijd opeet!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rob denkt dat je doodgaat als je een slatje eet wat er iets langer ligt
zo groot als een olifant in de delifrance, bel snel HvNquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Delifrance gaan we dus ook niet meer heen
Een belg vind het geen probleem om zijn klanten ketchup te geven van 3 jaar oudquote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
goed, jij krijfgt van mij 10 euro als jij een krabsalade van 10 dagen over tijd opeet!
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef Flitskikker het volgende:
Hoi Maraca. Ik dacht ik kom weer eens buurten
quote:
kindje is allang blij dat ze geen groenten eetquote:
Ja duhhh met een dikke laag suiker vinden kinderen alles lekkerquote:
Hier ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tekst hangt buiten beeld hier
als een faalhaas!quote:
Hier ook, dacht al 89 euro voor pannenkoekenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tekst hangt buiten beeld hier
Lekker goedkoopquote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar werken alleen 16-jarigen
Slavendrijver dus!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar werken alleen 16-jarigen
ik spuug er altijd op, eigen kolonies 1st he!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
48 kolonies! Ik maak mijn stuur zelden schoon
the took my colonie!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef WcPot het volgende:
Dat krijg je met al die oost blokker chauffeurs
quote:
mag niks kosten hequote:
naar de kit academie gaan, jwzquote:
48 kolonies op de sticker van robquote:
ipv wmbquote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef TheKC het volgende:
Overtreders in plaats van WMB of smaakpolitie?
waarschijnlijk maar 6 afleveringenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgende week overtreders, klinkt goed
nouja, ik zie al wat aso's boos wordenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarschijnlijk maar 6 afleveringen
1st 3 kwartier oudjes lastigvallen omdat ze te langzaam lopen op de stoep, fietsers zonder licht aanhouden of een baby gooit lolly op de stoep.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nouja, ik zie al wat aso's boos worden
en 10 minuten kwijt aan vooruitblik o:oquote:Op zondag 26 juni 2011 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
1st 3 kwartier oudjes lastigvallen omdat ze te langzaam lopen op de stoep, fietsers zonder licht aanhouden of een baby gooit lolly op de stoep.
Maar dan.
Maar dan..
Een boze mocro, turk, suri of pool die helemaal flipt!!
voor wel 3 minuten
20 minuten aan reclamesquote:Op zondag 26 juni 2011 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en 10 minuten kwijt aan vooruitblik o:o
waar?quote:
hij moet daarna een gala inspecterenquote:
ik lette niet op.quote:
Of een bruiloft.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij moet daarna een gala inspecteren
of een begravenisquote:
Dus ik hoef pas schoon te maken als het onweert?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus ik hoef pas schoon te maken als het onweert?
jij wel, maar dan wel bij mijquote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus ik hoef pas schoon te maken als het onweert?
Nice!quote:
Oude aflevering he!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Nu wel een schoonmaakploeg? Vorige week niet.
Dream on.quote:
jammerquote:
Alsof dat beest schoon is.quote:
hoeveel kolonies wonen er op dat beestquote:
Dat moeten we even aan de Belg vragen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoeveel kolonies wonen er op dat beest
die eten toch katten?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat moeten we even aan de Belg vragen.
Er zullen best wel een aantal calorieën in water zitten!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef donald_dick het volgende:
wat heeft daten met water te maken?
en sinds wanneer zit er in water calorieën
je weet waar water uit bestaatquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Er zullen best wel een aantal calorieën in water zitten!
Is dat zoquote:
Dat doet hij denk ik niet zo te zienquote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef donald_dick het volgende:
de chineze cultuur erkennen, en dan in een toeristenshop wat eten
tuurlijk, die lachen zicg kapot om een domme toeristquote:
ja, ben er zelf 3 maanden geweestquote:
waarvan 2 weken in DAT hotelquote:
quote:
en slang, hond, aap en schorpioenenquote:
Een aap!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
en slang, hond, aap en schorpioenen
ja, apenvlees smaakt naar koe, maar stinkt meerquote:
Oké bizar!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, apenvlees smaakt naar koe, maar stinkt meer
Maar maken geen bazen films natuurlijk!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:04 schreef donald_dick het volgende:
bollywood is groter dan chineze industrie
chinezen films zijn ook rukquote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar maken geen bazen films natuurlijk!
alles is zowat propaganda. Ik werd een paar keer gevolgd in een museum toen ik commentaar had op een tekst waarin uitgelegd werd dat China de Nederlanders had bevrijdt tijdens de 2de wereldoorlogquote:
Madness!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alles is zowat propaganda. Ik werd een paar keer gevolgd in een museum toen ik commentaar had op een tekst waarin uitgelegd werd dat China de Nederlanders had bevrijdt tijdens de 2de wereldoorlog
raar volkje die chinezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |