Klinkt interessant! Goeie titel in ieder geval.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef octopussy het volgende:
Ik las iets over het boek: "Hoe krijg je je tweede kind eerst?". Dat lijkt me dan wel weer grappig om te lezen omdat het juist gaat over het relaxed omgaan met je kind.
Zelfs dat staat in het boek. Het zal je nog verbazen hoeveel jij en de kinderdokter op één lijn zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef simmu het volgende:
ik heb echt zero tolerantie met onderling elkaar echt pijn doen. zo makkelijk ik ben met eten, zo'n lage tolerantiedrempel heb ik daar dan weer in. maar goed; we zoeken ook daar gewoon rustigjes onze weg.
Dat zei ik nog tegen mijn VK toen Seth een week oud was: Ik zou willen dat wat ik nu allemaal weet, toen had gewetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef octopussy het volgende:
Ik las iets over het boek: "Hoe krijg je je tweede kind eerst?". Dat lijkt me dan wel weer grappig om te lezen omdat het juist gaat over het relaxed omgaan met je kind.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind mezelf overigens bij Lena minder relaxed. Dat wil zeggen, ik weet beter hoe ik het wil en zo moet het ook.
hehehe. ik heb wel jarenlang met veel plezier naar de nanny gekekenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zelfs dat staat in het boek. Het zal je nog verbazen hoeveel jij en de kinderdokter op één lijn zitten.
Harry roept hier tegen de laptop: ah ahquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:02 schreef freecell het volgende:
Florian is tekenfanGeef hem een doos stiften en een papier en hij is volmaakt happy
Edit: Kijk! Kort FILMPJE
Goeie vraag... dat zou ik ook wel willen weten. Minke vind kleuren best leuk, maar volgens mij vind ze potloden nog te lastig (lees: weinig resultaat als ze niet hard genoeg duwt).quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry roept hier tegen de laptop: ah ah
Wat voor stiften zijn eigenlijk geschikt (lees: goed uitwasbaar?)
Ik kan je het boek van Lissa Zeviar aanraden. Het is gebaseerd op de Nederlandse gebarentaal in tegenstelling tot andere boeken. Verder kun je hier ook gebaren vinden en ook hoe ze uitgevoerd moeten worden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:32 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb me wel eens zitten afvragen, ofdat ik niet een boek aan moet gaan schaffen waarmee je gebarentaal leert met je kind.
Puur vanwege Roy waar nog niks uitkomt en daardoor communiceren vaak lastig is.
Misschien eens gaan kletsen met de dove mensen in de kerk op zondagquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:48 schreef freecell het volgende:
Bar ik heb een cursus gedaan in onze kerk, ook gebaseerd op de NGT. Was ontzettend leuk, maar ik merk dat ik er erg weinig mee doe terwijl ik best goed NGT spreek zelf
Doe ik inmiddels welquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien eens gaan kletsen met de dove mensen in de kerk op zondag
Nou ja zeg! Dan doe je er dus wel iets meequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Volgens mij is dat ook het hele 'probleem'. Dreumesjes/Peutertjes willen gewoon begrepen en gerespecteerd worden ondanks dat ze zelf nog niet helemaal goed duidelijk kunnen maken wat ze willen.
Jup, zo goed als, beetje instabiel nog, maar bijna verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dan doe je er dus wel iets meeBen je al helemaal opgeknapt?
aah, bij de 18mnd afspraak van het cb is het wel weer weggetrokken hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef freecell het volgende:
Oi Florian is een weekje geleden van de triptrap gerold (niet nieuw) en heeft zich goed pijn gedaan (wel nieuw) Nu dus groene plek aan de zijkant van zijn rug.
Rolt hij net om, met de andere zijkant van zijn rug tegen de punt van het schoenenrekjeAndere kant nu dus rood met blauw. Auw, arm ding.
En hij ziet er heel mishandeld uit
Ik heb hier het gordon-boek liggen dus als je 'm eens wilt lenen? Ik vind het best een goede methode, maar word soms echt doodmoe van dat 'ik zie dat je dit doet en dat heb ik liever niet want dan voel ik me zo en dat maakt me...' Linde kwekt hier echt non-stop en als ik dan ook nog eens non-stop terug moet gaan praten, ben ik aan het eind van de dag helemaal murw voor mijn gevoel. Maar misschien is dat ook gewenning. En soms is het gewoon ook wel eens neequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er nog iets aan toegevoegd! Ik heb hetzelfde ooit geschreven in reactie op Twinkly toen ze het had over de Gordonmethode.
Daar heb ik trouwens nog steeds niks over gelezen. Da's de volgende op het lijstje. Eerst de biografie van Keith Richards uitlezen.
Is er een tweede deel? Ik heb het eerste deel ook nog niet uit, hoor. En ik zal het toddler boek ook niet binnen een dag verslonden hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil het toddler boek ook!Maar ik heb ook nog het tweede deel van 'How to talk to kids' liggen waarin ik nog niet verder ben dan de eerste paar bladzijden.
![]()
Dat krijg je als half Fok hem gaat bestellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef miss_sly het volgende:
trixFijn dat de vakantie goed is. Heerlijk, lekker tijd met z'n drietjes doorbrengen
[..]
Is er een tweede deel? Ik heb het eerste deel ook nog niet uit, hoor. En ik zal het toddler boek ook niet binnen een dag verslonden hebbenGewoon, interessant leesvoer!
Het is trouwens nog steeds niet geleverd, kreeg weer een mailtje van bol.com dat het niet leverbaar was op het moment.
Ja, dat gaat over broers en zussen. Ik ken het zelf niet maar heb het eens voor iemand gekocht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef miss_sly het volgende:
trixFijn dat de vakantie goed is. Heerlijk, lekker tijd met z'n drietjes doorbrengen
[..]
Is er een tweede deel? Ik heb het eerste deel ook nog niet uit, hoor. En ik zal het toddler boek ook niet binnen een dag verslonden hebbenGewoon, interessant leesvoer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |