abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98839268
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef octopussy het volgende:
Ik las iets over het boek: "Hoe krijg je je tweede kind eerst?". Dat lijkt me dan wel weer grappig om te lezen omdat het juist gaat over het relaxed omgaan met je kind.
Klinkt interessant! Goeie titel in ieder geval.

Ik vind mezelf overigens bij Lena minder relaxed. Dat wil zeggen, ik weet beter hoe ik het wil en zo moet het ook. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98839368
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef simmu het volgende:

ik heb echt zero tolerantie met onderling elkaar echt pijn doen. zo makkelijk ik ben met eten, zo'n lage tolerantiedrempel heb ik daar dan weer in. maar goed; we zoeken ook daar gewoon rustigjes onze weg.
Zelfs dat staat in het boek. Het zal je nog verbazen hoeveel jij en de kinderdokter op één lijn zitten. 8-)
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:40:33 #253
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98839621
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef octopussy het volgende:

Ik las iets over het boek: "Hoe krijg je je tweede kind eerst?". Dat lijkt me dan wel weer grappig om te lezen omdat het juist gaat over het relaxed omgaan met je kind.

Dat zei ik nog tegen mijn VK toen Seth een week oud was: Ik zou willen dat wat ik nu allemaal weet, toen had geweten

Ik ben er dan echt iemand die bij de 1e zich overal om druk heeft gemaakt (m.n. het eerste half jaar, nu helemaal niet meer), en nu bij Seth ben ik Zen. Hij ook, dat scheelt.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:42:07 #254
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98839728
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind mezelf overigens bij Lena minder relaxed. Dat wil zeggen, ik weet beter hoe ik het wil en zo moet het ook. :+
:D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator woensdag 29 juni 2011 @ 21:42:16 #255
5428 crew  miss_sly
pi_98839744
Ik vind de titel in ieder geval geniaal, octo! Het is een van de redenen waarom ik het jammer vind dat er hier geen tweede komt: het lijkt me zo relaxt om het allemaal nog een keer mee te maken, maar wel met de kennis en ervaring die ik heb. Senna is bijna 2 en doet het nog steeds :+ Dat kan ik vast nog een tweede keer :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98839855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zelfs dat staat in het boek. Het zal je nog verbazen hoeveel jij en de kinderdokter op één lijn zitten. 8-)
hehehe. ik heb wel jarenlang met veel plezier naar de nanny gekeken ;)
en al wat voorervaring (vooral op het gebied van wat ik niet zie zitten) doordat broertje geboren werd toen ik 16 werd.

dit alles tiep ik trouwens terwijl ik mezelf verbijt om niet naar juffie fakebrulboei te gaan boven overigens :') sinds ik haar betrapte op mompelend "doekje wegooien, doekje kwijt, 'lene 'uilen >:) " na 2 weken lang elke avond dat rotdoekje kwijt, trap ik er niet meer in :s) :'( }:| :X :% maar die hoort in het peutertopic ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98841536
Ik heb net ook maar even hét boek gekocht.
De methode spreekt me echt aan en ik merk dat ik het al vaak zo aanpak. Een beetje extra tips kunnen geen kwaad. :)
pi_98841888
Zo op papier klinken sommigen dingen van Claudia wel wat geforceerd, maar wie weet valt dat in de praktijk wel mee? :)

Ik begin wel te merken dat het opvoeden nu echt begonnen is. Mevrouw gaat drammen als iets haar niet zint. Voorlopig helpt benoemen en uit de situatie halen nog wel :)

Vanmiddag heb ik een trap/deurhekje geplaatst in de deur naar de keuken. Werd gek van een rondscharrelend kind terwijl ik bezig was :D
Ze vond het niet leuk dat ze er niet bij kon. Maar goed, daar went ze vast wel aan :Y)
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:23:40 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98842615
Het klinkt misschien geforceerd maar het is gewoon alledaagse communicatie eigenlijk alleen op peuterniveau.
Als jij een rotdag hebt gehad en je komt thuis met een gezicht als onweer, dan wil je niet dat je partner als eerste zegt: hoe laat denk je dat je het eten op tafel hebt? (bij wijze van spreken ;) )
Dan wil je dat hij/zij eerst informeert naar je gevoel.

En het stomme is dat we dat allemaal wel doen als het leuk is (ja, mooi hè? wat een mooie ballon! die is mooi! en kijk, daar is een vogeltje!), maar als je peuter boos is of iets doet wat jij niet wil dan zeg je gewoon botweg 'nee' of 'hou daar mee op' (evt gevolgd door uitleg die je peuter niet eens hoort door zijn eigen gegil/emoties)
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:26:33 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98842811
Voorbeeldje wat vanavond hier gebeurde:
Harry hing aan mijn been te plakken (moe), dus ik zeg: kom jongeman ik ga je douchen en dan ga je naar bed. Harry rent naar zijn speelgoed en gaat spelen, dus ik loop hem achterna en pak hem op. Hij wordt meteen banaan, maakt aanstalten om te gillen en wurmt om los te komen. Ik denk meteen: ik heb iets 'fout' gedaan, ik ben vergeten aan te sluiten. Dus ik zeg tegen hem (terwijl ik hem nog a la banaan in mijn armen heb): oooh, je wilde eigenlijk nog spelen! Waarop hij meteen ontspant en mij aankijkt!
Dus ik zeg daarop: maar dat gaat nu niet, want we gaan douchen. Kom we gaan papa een kus geven. En daarmee was het hele gebeuren van de baan.
Gisteren heb ik hem a la banaan naar boven gedragen...
pi_98843789
Volgens mij is dat ook het hele 'probleem'. Dreumesjes/Peutertjes willen gewoon begrepen en gerespecteerd worden ondanks dat ze zelf nog niet helemaal goed duidelijk kunnen maken wat ze willen.

Lisa bijt af en toe. Ja, het is ongewenst gedrag, maar eigenlijk doet ze het niet bewust/expres volgens mij. Ik ga ervan uit dat ze iets 'wil' en dat door bijten probeert te bewerkstelligen. Ze komt echt gezellig bij iemand knuffelen en bijt dan. Ik leg haar uit dat ik het bijten niet leuk vind. En vraag/zeg haar ook: Je vindt mama lief hè, geef mama maar een kusje/aai! Soms negeer ik het hele bijten ook gewoon. En vraag om een kusje. Gewoon afleiden van het ongewenste gedrag.
pi_98844068
crosspost...

O+
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 29 juni 2011 @ 22:47:40 #263
5428 crew  miss_sly
pi_98844200
Wat lief Nijna O+ O+
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:03:15 #264
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98848697
Haai :)

Interessante discussie! Heel leuk om ff mee te lezen met jullie vanaf ons vakantie-adres, de 3g is hier bagger dus ik ben benieuwd of ik dit gepost krijg :P

Claudia, wat fijn om jou weer te lezen O+ WB!

Hiero gaat het prima, we hebben een fijne vakantie met z'n drietjes! Stef is zo blij, we gaan elke dag zwemmen en het zwembad is zo leuk! We hebben echt een onverschrokken kind hoor, van glijbanen af, zelf in het water springen, een paar meter weggegooid worden en koppie onder gaan, grote golven.. Hij vind het briljant :D We krijgen de hele tijd opmerkingen van andere ouders dat hij zo'n durfal is, stiekum ben ik dan best trots. Soms is het wel lastig hoor, die klimt zo op de kant en holt weg :X Nouja, daar wordt je alert van he? ;)

En hij wordt zo groot ineens, zo.. Ja, begrijpend ofzo.. Vandeweek deed ik een rok aan en riep hij, al wijzend "oow, booi!" ( O+ ) en toen we gisteren een moedereend met haar kindjes op visite hadden en hadden gevoerd heeft hij nog een kwartier staan zwaaien, al roepend "etties hap, dada!" (eendjes hap, dagdag!" O+ ) Wérkelijk, hoe lief is dat? (mooi/booi en etties zijn overigens nieuw deze vakantie :)).

De keerzijde (even inhakend op het gesprek hiervoor) is dat Stef daags voor onze vakantie een nieuwe manier heeft gevonden om boosheid en frustratie te uiten wanneer hij iets niet mag: op handen en knieën gaan zitten en dan met zijn hoofd op de grond beuken ;( Vind het moeilijk daarmee om te gaan, tot nu toe hebben we het genegeerd zoals ander negatief gedrag, maar wat ik hier zoal lees geeft me wel nieuwe 'inspiratie': misschien dan toch eens bij me nemen en meer bevestigen wat hij wil, ofzo. Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als we dit bewuster gaan doen..

BE :o Wat groot! Wat knap! O+ Oh echt, lekker ding zeg O+

Nijna, aaahh O+ :D Die beentjes! :)

Nou, tot zoverre mijn telefonisch dagboek alhier, overmorgen gaan we naar huis. Dada! :W
3!
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:18:08 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98855140
Heerlijk Inca, dat jullie zo'n fijne vakantie hebben!

Nijna! :D O+

Ow, en ook nog even een *O* voor die hele stoere Oscar!
pi_98855787
Nijna :D

incantrix: Oei dat is lastig ja... Ik zou denk ik troosten en reageren alsof hij 'normaal' gefrustreerd is. Dus geen bijzondere aandacht aan schenken.
En hey, als ik écht heeeeeel boos of gefrustreerd ben (lees: zo eens per half jaar) doe ik het ook :@ En verder ben ik best normaal :P

Florian is tekenfan O+ Geef hem een doos stiften en een papier en hij is volmaakt happy O+
Edit: Kijk! Kort FILMPJE

[ Bericht 8% gewijzigd door freecell op 30-06-2011 09:13:34 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:40:45 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98858001
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:02 schreef freecell het volgende:

Florian is tekenfan O+ Geef hem een doos stiften en een papier en hij is volmaakt happy O+
Edit: Kijk! Kort FILMPJE
Harry roept hier tegen de laptop: ah ah

Wat voor stiften zijn eigenlijk geschikt (lees: goed uitwasbaar?)
pi_98858031
Free, als je had gezegd dat het een oud filmpje van Leander was had ik het ook geloofd :o :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:45:45 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98858137
Ik wil het toddler boek ook! :Y Maar ik heb ook nog het tweede deel van 'How to talk to kids' liggen waarin ik nog niet verder ben dan de eerste paar bladzijden. :@ :D
pi_98858432
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Harry roept hier tegen de laptop: ah ah

Wat voor stiften zijn eigenlijk geschikt (lees: goed uitwasbaar?)
Goeie vraag... dat zou ik ook wel willen weten. Minke vind kleuren best leuk, maar volgens mij vind ze potloden nog te lastig (lees: weinig resultaat als ze niet hard genoeg duwt).
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:32:48 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98859547
Ik heb hier kleinduimpje stiften liggen, die zijn klein en dik van formaat, gewoon bij de bruna gehaald.
Potloden heb je hier ook van als ik me niet vergis.

Free leuk filmpje :D

Ik heb me wel eens zitten afvragen, ofdat ik niet een boek aan moet gaan schaffen waarmee je gebarentaal leert met je kind.
Puur vanwege Roy waar nog niks uitkomt en daardoor communiceren vaak lastig is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:39:04 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98859786
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:32 schreef _Bar_ het volgende:

Ik heb me wel eens zitten afvragen, ofdat ik niet een boek aan moet gaan schaffen waarmee je gebarentaal leert met je kind.
Puur vanwege Roy waar nog niks uitkomt en daardoor communiceren vaak lastig is.
Ik kan je het boek van Lissa Zeviar aanraden. Het is gebaseerd op de Nederlandse gebarentaal in tegenstelling tot andere boeken. Verder kun je hier ook gebaren vinden en ook hoe ze uitgevoerd moeten worden.

Ik ben sinds een week (of 2) weer echt fanatiek aan de gang (voorheen gebruikte ik wel enkele gebaren), maar Harry gebaart nog niks terug. Hij begrijpt ze wel!
Morretje gebruikt ook gebaren bij haar dochter en die doet wel al iets terug :)
pi_98860108
Hema stiften!!
Niet giftig,
Uitwasbaar op 30 graden,
Van vrijwel alle oppervlakten af te poetsen met billendoekjes
....en de dop heeft gaatjes, zodat het niet dodelijk is om hem in te ademen ;)

Hoppa *O*
pi_98860165
Bar ik heb een cursus gedaan in onze kerk, ook gebaseerd op de NGT. Was ontzettend leuk, maar ik merk dat ik er erg weinig mee doe terwijl ik best goed NGT spreek zelf :@
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:55:57 #275
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98860459
Dat wat jij aangeeft Free daar ben ik dus ook een beetje bang voor, dat ik het alsnog maar heel weinig in de praktijk ga gebruiken.

Ik hoop ook stiekem dat sinds Roy naar het kdv gaat hij daar het praten oppikt en ermee aan de slag gaat, zelfde als met lopen :@
pi_98860513
Ik gebruik wel wat gebaren in de praktijk hoor, maar echt heel weinig en dat deed ik eigenlijk ook al. Ik ben nogal bewegelijk en als je dan al een beetje NGT kent gaat dat vrij makkelijk. :+
pi_98860590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:48 schreef freecell het volgende:
Bar ik heb een cursus gedaan in onze kerk, ook gebaseerd op de NGT. Was ontzettend leuk, maar ik merk dat ik er erg weinig mee doe terwijl ik best goed NGT spreek zelf :@
Misschien eens gaan kletsen met de dove mensen in de kerk op zondag ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:14:43 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98861167
Wow, kreeg net een mail van het cos centrum ontwikkelingsstoornissen
Ze maken na zijn 2de verjaardag een afspraak met ons, om eens op thuis bezoek te komen, zodat ze daar Roy kunnen observeren zodat ze al een beeld krijgen hoe hij thuis zich ontwikkeld, zich uit, hoe hij speelt, hoe ondernemend.

En op basis daarvan gaan ze een plan van aanpak maken, wel nog moeten we een dag naar Gent om daar Roy allemaal testen te laten doen.

Ben benieuwd, komt nog een heleboel bij kijken zie ik al wel.
pi_98861334
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien eens gaan kletsen met de dove mensen in de kerk op zondag ;)
Doe ik inmiddels wel ;)
pi_98861388
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:19 schreef freecell het volgende:

Doe ik inmiddels wel ;)
Nou ja zeg! Dan doe je er dus wel iets mee :P Ben je al helemaal opgeknapt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98862375
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Volgens mij is dat ook het hele 'probleem'. Dreumesjes/Peutertjes willen gewoon begrepen en gerespecteerd worden ondanks dat ze zelf nog niet helemaal goed duidelijk kunnen maken wat ze willen.
^O^ Psies!

Nijna O+ Wat een lange benen heeft ze zeg! Herkenbaar, die blauwe plekken ;)

Ivan! Niels is ook dol op kippen! We waren gisteren op de kinderboerderij hier en de geitjes waren leuk (die mocht je borstelen :D), maar de kippen geweldig! "kip! tok tok tok toooook!"

Niels heeft gisteren zijn eerste echte driftbui gehad. Hij is natuurlijk wel eens boos, maar nu was hij echt verdrietiggefrustreerdwoest. Echt heel sneu.
Hij was 's nachts de halve nacht wakker geweest, dus heel moe en had een lage frustratietolerantie. We zouden naar de kinderboerderij gaan en ik vertelde hem dat we op de fiets zouden gaan. Dat vindt hij fantastisch, dus hij rende blij naar de schuur. Mijn moeder deed toevallig net de schuurdeur open en zei "Nee, Niels mag niet in de schuur komen, de schuur is van oma" op boze toon. Dus Niels begreep er niets van en kreeg een huilbui waarop mijn moeder reageerde door te lachen :{
Zelf zou ik gereageerd hebben met "Ja, we gaan zo op de fiets! Maar we gaan eerst ...., kom maar mee!" (ofzo) Op enthousiaste toon. Daarmee voorkom ik meestal wel dat hij boos wordt en anders is het snel weer over.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_98862628
Jongens, jullie zijn mijn opvoedboek ^O^ .

Dat jullie het maar weten. :*
pi_98869740
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja zeg! Dan doe je er dus wel iets mee :P Ben je al helemaal opgeknapt?
Jup, zo goed als, beetje instabiel nog, maar bijna verwaarloosbaar.
En zooo offtopic hier :+
pi_98869791
Oi Florian is een weekje geleden van de triptrap gerold (niet nieuw) en heeft zich goed pijn gedaan (wel nieuw) Nu dus groene plek aan de zijkant van zijn rug.

Rolt hij net om, met de andere zijkant van zijn rug tegen de punt van het schoenenrekje :X Andere kant nu dus rood met blauw. Auw, arm ding.
En hij ziet er heel mishandeld uit :@
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:33:41 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98871006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef freecell het volgende:
Oi Florian is een weekje geleden van de triptrap gerold (niet nieuw) en heeft zich goed pijn gedaan (wel nieuw) Nu dus groene plek aan de zijkant van zijn rug.

Rolt hij net om, met de andere zijkant van zijn rug tegen de punt van het schoenenrekje :X Andere kant nu dus rood met blauw. Auw, arm ding.
En hij ziet er heel mishandeld uit :@
aah, bij de 18mnd afspraak van het cb is het wel weer weggetrokken hoor ;)
pi_98876251
Zo dan, wij zijn thuis uit het Belgische Limburg van de begrafenis van de vrouw van m'n opa. Lente had ik tijdens de kerkdienst bij me in de doek, maar na vijf minuten wilde ze er al uit om over de banken te rausen. Ik heb 'r nog even stil weten te krijgen met een doosje rozijntjes, maar dat duurde ook niet lang, dus ben ik maar met 'r naar buiten gelopen.

Het hielp ook niet echt mee dat ze keihard 'AAP' bleef roepen en wijzen naar twee enorme Here Jezussen aan het kruis... :')

Ach, het was het proberen waard.

Oh, en ze zegt 'hajo!' *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 30-06-2011 21:48:28 ]
pi_98878724
Pfff Ssserpente, lastig hoor. Ben zo blij dat ik Hannah niet mee hoefde te nemen naar de crematie van mijn oma dinsdag. Dat was echt een fiasco geweest, ook met die hitte :X

Freecell, dat brokkenpiloot gen heeft ie van jou hè? ;) Beterschap nog :*

_Bar_, wat fijn dat ze Roy goed in de gaten houden. Hij kan zich misschien nog niet zo goed uiten als zijn leeftijdsgenootjes, maar WAT een lieverd is het O+

Nijna, die foto :D
pi_98880244
Sorry Ssserpente, maar ik moest echt even lachen naar aanleiding van je post. Wat die kleintjes soms uitkramen. _O-

Dit stond in de prietpraat mail van het KDV van Lisa, ik vond het hilarisch: We hebben een donker kindje op de babygroep. June (2 jaar) gaat even kijken en roept heel blij: "Kijk, een baby aapje!"
pi_98882526
Ik dacht even tussen de druktes door, even bijlezen.
Lees ik de post over Lente :D Moest stiekem ook een heel klein beetje lachen.
Wel 'jammer' dat je hierdoor zelf de dienst hebt moeten missen.

Hier gaat het goed! Mart heeft een groeispurt gehad, al zn kleding is ineens te klein.
En morgen gaan we een weekend weg! (het gaat echt goed hier!)
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:42:14 #290
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_98885922
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had er nog iets aan toegevoegd! Ik heb hetzelfde ooit geschreven in reactie op Twinkly toen ze het had over de Gordonmethode.

Daar heb ik trouwens nog steeds niks over gelezen. Da's de volgende op het lijstje. Eerst de biografie van Keith Richards uitlezen. :Y)
Ik heb hier het gordon-boek liggen dus als je 'm eens wilt lenen? Ik vind het best een goede methode, maar word soms echt doodmoe van dat 'ik zie dat je dit doet en dat heb ik liever niet want dan voel ik me zo en dat maakt me...' Linde kwekt hier echt non-stop en als ik dan ook nog eens non-stop terug moet gaan praten, ben ik aan het eind van de dag helemaal murw voor mijn gevoel. Maar misschien is dat ook gewenning. En soms is het gewoon ook wel eens nee :+

En we weten waarschijnlijk waarom esmee zo moeilijk is 's nachts. Volgens mij is ze gewoon bang in het donker. We deden afgelopen nacht het ganglicht aan (dat doe ik juist meestal niet omdat het dan zo licht in hun kamer wordt) en ze was ineens stil en ging slapen :o Vannacht lichtje aanlaten en eens zien wat dat brengt
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 22:43:58 #291
5428 crew  miss_sly
pi_98886023
trix :W Fijn dat de vakantie goed is. Heerlijk, lekker tijd met z'n drietjes doorbrengen O+

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil het toddler boek ook! :Y Maar ik heb ook nog het tweede deel van 'How to talk to kids' liggen waarin ik nog niet verder ben dan de eerste paar bladzijden. :@ :D
Is er een tweede deel? Ik heb het eerste deel ook nog niet uit, hoor. En ik zal het toddler boek ook niet binnen een dag verslonden hebben ;) Gewoon, interessant leesvoer!
Het is trouwens nog steeds niet geleverd, kreeg weer een mailtje van bol.com dat het niet leverbaar was op het moment.
pi_98886566
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef miss_sly het volgende:
trix :W Fijn dat de vakantie goed is. Heerlijk, lekker tijd met z'n drietjes doorbrengen O+

[..]

Is er een tweede deel? Ik heb het eerste deel ook nog niet uit, hoor. En ik zal het toddler boek ook niet binnen een dag verslonden hebben ;) Gewoon, interessant leesvoer!
Het is trouwens nog steeds niet geleverd, kreeg weer een mailtje van bol.com dat het niet leverbaar was op het moment.
Dat krijg je als half Fok hem gaat bestellen ;)

Ssserpente, ik moest even hard lachen om Lente haar AAP _O-

Moest meteen denken aan een keer dat wij in de kerk waren en Jaël midden in een vrij lang van gebed van de dominee AMEN riep, gelukkig konden de meeste kerkgangers erom lachen, maar ik had het schaamrood op mijn kaken staan!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:29:23 #293
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98888797
Flippie slaapt net weer. Hij heeft zo uit het niets al sinds vanochtend 39,5 graden koorts. Hij weet niet wat ie met zichzelf aan moet, het schaapje. Ik ook niet trouwens, hij heeft nooit koorts...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:35:04 #294
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98889106
Lekker vertroetelen rocka, koel aankleden, en relaxed. pcm. En maar kijken.
Nu typt dit bovenstaande erg makkelijk, want ik weet mij met ziek zijn bij roy ook nooit geen raad. :*
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:38:25 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98889305
Ja, ik hou hem goed in de gaten en heb een lampje op de overloop laten branden voor als hij wakker wordt.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:48:22 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98889796
Slapen is zoiezo goed, sterkte en beterschap.
pi_98895894
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat gaat over broers en zussen. Ik ken het zelf niet maar heb het eens voor iemand gekocht. :+

Tip van de dag: op boek.net zijn boeken soms goedkoper dan op bol.com (maar vaak even duur) én je betaalt er geen bezorgkosten.
pi_98895958
Bar, fijn dat Roy straks geobserveerd wordt! Wat is jouw indruk van zijn ontwikkeling?

Rocka, sterkte met Flip!

Stiemie, ik kan me goed voorstellen dat blijven ouwehoeren juist de 'pay-off' is die Linde zoekt. Dat hele idee van 'feeding the meter' (heb je dat meegekregen?) zou misschien bij haar wel heel effectief zijn, anders blijf je maar bezig. Hoe oud is ze nu?

Ssserpente, jammer dat het met Lente niet lukte. Je had je er zo te horen al op ingesteld. Ik zou ook niet goed weten hoe ik dat rustig zitten met Ivan voor elkaar zou moeten krijgen. Mja, kaas voeren misschien.

Ivan hebben we gister eerder opgehaald van het kinderdagverblijf. Zijn verlatingsangst was extreem en er stond ook één invalster op de groep. Zijn vaste leidster wist even niet was ze met hem aanmoest. Ze had een vergadering aan het einde van de middag en hij zat bij haar op schoot; alleen zo was hij tevreden.
pi_98896282
rocks beterschap :* hoe is het nu met hem?

Mijn dreumes is ook al een paar dagen hangerig, zielig, en een beetje muh, ze heeft uitslag over haar hele romp, volgens de HA kan het een milde virale infectie zijn. Zou verklaren waarom ze zich niet zo prettig lijkt te voelen.
:)
pi_98896331
Beterschap voor de niet fitte kids.
Dreumes hier heeft VEEL snot en verhoging, maar ze haalt haar streken nog uit, dus dat lijkt wel aardig ok ;).
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')