Best wat != alles. En wielrennen boeit me sowieso vrij weinig.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je best wat van sport wist.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb ook een tijdje aan wielrennen gedaan. Een gedeelte maar hoor. Ik deed alleen de doping maar ik fietste niet echt. Ik was toch meer van de theorie.
Angel does Barmannen deel XI: Cocktails for free!quote:
Het is een Noor.quote:
Marokko, 23 februari 1988quote:Op zondag 26 juni 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij kwam uit 1988, en geen idee, hij had een bril op
Tarik maakte op 28 Mei 2008 zijn debuut voor het nationale team van Noorwegen tegen Uruguay.quote:
Ah, die Heerenveenfaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tarik maakte op 28 Mei 2008 zijn debuut voor het nationale team van Noorwegen tegen Uruguay.
Deze jongen op de foto heeft nooit voor RKC gespeeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan... Het is niet de meest recente foto
Nou, wacht totdat-ie je als vriend toevoegd en je hebt een bingoquote:Op zondag 26 juni 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en hij heeft facebook, want hij ging me checken zei hij
Ik zie het nu ook idd... Het was de 2de Tarik die als resultaat kreeg icm RKCquote:Op zondag 26 juni 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze jongen op de foto heeft nooit voor RKC gespeeld.
Hij speelt nu op dit moment bij RKC, hij was met 2 andere spelers van RKC op dat feestquote:Op zondag 26 juni 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze jongen op de foto heeft nooit voor RKC gespeeld.
Ik krijg al 100 berichtjes op whatsapp van hemquote:Op zondag 26 juni 2011 16:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, wacht totdat-ie je als vriend toevoegd en je hebt een bingo
Heerlijk dat je in zo'n slechte truc trapt.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon met mijn telefoon naar zijn telefoon gebeld
Dus vandaar dat hij mijn nummer heeft
Echt hequote:Op zondag 26 juni 2011 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk dat je in zo'n slechte truc trapt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon met mijn telefoon naar zijn telefoon gebeld
Dus vandaar dat hij mijn nummer heeft
Nou kijk, we hadden het over voetbal, en ik geloofde niet dat hij bij RKC voetbaldequote:
Wel slim van 'm. Op zichquote:Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk, we hadden het over voetbal, en ik geloofde niet dat hij bij RKC voetbalde
Dus hij zei, ik google mijn naam welDat heeft hij ook gedaan en laten zien, maar ondertussen sneaky zijn nummer gebeld
ja dat wel...quote:
Oequote:Op zondag 26 juni 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
We hadden het inmiddels al over barmannen en voetballers
Dan kun je toch kijken in je geschiedenis hoe die heet?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk, we hadden het over voetbal, en ik geloofde niet dat hij bij RKC voetbalde
Dus hij zei, ik google mijn naam welDat heeft hij ook gedaan en laten zien, maar ondertussen sneaky zijn nummer gebeld
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
oke en voor de heren....
[ afbeelding ]
Okee. 18, heb mijn rijbewijs. Jij hebt nooit mijn leeftijd gechecktquote:
Rawr.quote:
Doe ik dagelijks. Al wordt mijn handschrift er niet beter op. Moest afgelopen vrijdag paar honderd brieven tekenenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:14 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zowaar een brief met de hand geschreven... Toch best eng, schrijven met een pen
WTF? Ik wil ook!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:16 schreef Renesite het volgende:
Morgen hier een ijsje eten!!!! http://www.lillysijsenchocolade.nl/ijs/smaken/
Moet je toch eens naar Grunna komenquote:
Okequote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je toch eens naar Grunna komen! Gaan we meeten
dan lieg je tegen mij, en verbreek ik bij deze alle contact! #doei :wquote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee. 18, heb mijn rijbewijs. Jij hebt nooit mijn leeftijd gecheckt![]()
[..]
Rawr.
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan lieg je tegen mij, en verbreek ik bij deze alle contact! #doei :w
Gaan we afstemmen met Patrickjequote:
Jajaaaquote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef iBenny het volgende:
Kinder bueno-ijs, Beschuit met muisjesijs, Popcornijs, Stroopwafelijs... WTF?!
Ik wis mijn geschiedenis elke dag, maar voor de rest is het ook niet zo boeiend.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan kun je toch kijken in je geschiedenis hoe die heet?
Ohw, ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 26 juni 2011 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wis mijn geschiedenis elke dag, maar voor de rest is het ook niet zo boeiend.
Wilde alleen weten met welke voetballer ik had gepraat
Ja, ik moet dat heus van jou doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene.. Dat je nu uit de kast bent, betekend niet dat je je gelijk zoals mij moet gedragen
Toch wel in Groningen...? daar hebben ze alles toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jajaaa!
Al zijn die smaken niet óveral..
Nee, dat is de kleinstequote:Op zondag 26 juni 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel in Groningen...? daar hebben ze alles toch?
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat is de kleinste! Ik ga zelf naar Veendam omdat ik daar bijna dagelijks ben. 25 soorten milkshakes
!
jazekkieeequote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
jazekkieee! Maandag een milkshake en woensdag een sorbet denk'
Ja ik ook eten zo TC is geen goed plan, is toch openbaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Tinychat kan wel?
Maar dat moet dan straks... ik ben nu ff eten
Tot zo
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar dat zijn vuige roddels.. Anders moet het niet prive.. Dus mijn dm pm en whatsapp staan ook open!
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar dat zijn vuige roddels.. Anders moet het niet prive.. Dus mijn dm pm en whatsapp staan ook open!
Hey schattiequote:
OH hiihihihihi.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ging gewoon alleen even iemand met een heel bijzondere naamMyr en Benny weten genoeg dan
Je kan het hier zeggen zónder te spreken over wélke foto'squote:Op zondag 26 juni 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owk ik kan het hier wel zeggen
Die foto's
doe! En maak er een filmpje vanquote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Er zit iemand in de trein, en die wil ik slaan.
Ik mag half 7 beginnen, maar goed een weekje nog even doorbikkelenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb geregeld dat ik morgen een dagje vrij ben.... heel de dag zonnen in de tuin
en dan vakantiequote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mag half 7 beginnen, maar goed een weekje nog even doorbikkelen
ff tandjes bijtenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mag half 7 beginnen, maar goed een weekje nog even doorbikkelen
Positief. Ik heb veel geld uitgegeven maar er ook veel voor teruggekregen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
negatief of positief?
Je kan veel geld hebben uitgegeven, maar je kan ook geld hebben gewonnen
Het word wel warm, ik zou gewoon een t-shirt ofzo aandoenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
Wat zal ik morgen aandoen naar mn sollicitatie...niet al te spannend want ik wil niet dat er een bejaarde out gaat
Iets luchtigs maar niet tequote:Op zondag 26 juni 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Het word wel warm, ik zou gewoon een t-shirt ofzo aandoen
quote:
Dat dusquote:
HAHAHAHAHAHA afstuderen op het MBOtwitter:ferrydoedens twitterde op zondag 26-06-2011 om 19:14:40Voor iedereen die Woensdag in Groningen is kunnen naar mijn afstudeervoorstelling kijken op Noorderpoort college kijk op www.impressfest.nl reageer retweet
Ferry Doedens volgens op twitterquote:Op zondag 26 juni 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
HAHAHAHAHAHA afstuderen op het MBOtwitter:ferrydoedens twitterde op zondag 26-06-2011 om 19:14:40Voor iedereen die Woensdag in Groningen is kunnen naar mijn afstudeervoorstelling kijken op Noorderpoort college kijk op www.impressfest.nl reageer retweet
Dat hij het MBO haalt is even knap als iemand op HBO niveau het HBO.. Als je toch gewoon niet 'hoger' kunt, zou je dan niet meer blij mogen zijn?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
_afstuderen_ op het MBO... Zo heet dat gewoon nietquote:Op zondag 26 juni 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat hij het MBO haalt is even knap als iemand op HBO niveau het HBO.. Als je toch gewoon niet 'hoger' kunt, zou je dan niet meer blij mogen zijn?
Hij had het ook allemaal van zijn carrière als acteur af kunnen laten hangen en over vijf jaar werkloos zijn geweest.
Wat dan? Je rapport ophalen?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
_afstuderen_ op het MBO... Zo heet dat gewoon niet
Opleiding halen. Diploma halen. Ik heb mijn opleiding gehaald!quote:
voor de MBO ben je klaar, dus afgestudeerd.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opleiding halen. Diploma halen. Ik heb mijn opleiding gehaald!
Ik moest ook geen 'scriptie' schrijven maar een eindverslag. Het wordt steeds leuker!
Ik snap wel dat je het geen afstuderen vindt.. Op zich. Maar dat 'HAHAHAHAHAHA''is zo denigrerend.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opleiding halen. Diploma halen. Ik heb mijn opleiding gehaald!
Ik moest ook geen 'scriptie' schrijven maar een eindverslag. Het wordt steeds leuker!
Tinychat is niet per se openbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook eten zo TC is geen goed plan, is toch openbaar?
Staat daar helemaal los vanquote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow echtDie film was wel leuk....
Die van vorige week was interessant over homofilie en bashen ervan... Erg goede afleveringquote:Op zondag 26 juni 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok :p
Waar gaat het over? Is het de moeite om terug te kijken
Eensquote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn allemaal losse afleveringen/films en allemaal de moeite om terug te kijken. Wordt zeer geprezen dit initiatief.
uitzending gemistquote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
ow kan ik gewoon online terugkijken, of moet ikze downloaden?
Echt ongelofelijk goed! Een van de betere livebands.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kijk nu een xxxxxl dame die gaat zwemmen
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Als je het morgen enorm warm hebt ligt het niet aan jou!
Je zou ook maar jouw toetsenbord zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
M'n toetsenbord raakt naar de klote ofzo... sommige toetsen moeten gereanimeerd worden
Als je dan gereanimeerd wordt door Benny...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zou ook maar jouw toetsenbord zijn.
Werkenquote:
En nog even op 't terras gezeten met de collega's. Heb toch vakantiequote:
Het is nu wel terrasweerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En nog even op 't terras gezeten met de collega's. Heb toch vakantie.
Joa, zaten onder een verranda. Was best goed te doenquote:
Hier is ook het ook ngo wel schemerig, maar dat gebeurde in ong. een half uurquote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?
Hier is het echt nog licht/schemerig
zie fotoquote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier is ook het ook ngo wel schemerig, maar dat gebeurde in ong. een half uur
dat klinkt goedquote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
GEEN pijnlijkheid na het scheren met aftershave!!! #I THINK I LIKE IT
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
en als je je scheert met een scheermesje?
Bij jou raakt het ook altijd geirriteerd?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
GEEN pijnlijkheid na het scheren met aftershave!!! #I THINK I LIKE IT
Gebeurt vaak.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij jou raakt het ook altijd geirriteerd?
werkt dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik scheer meestal met douchegel. Geen irritatie meer en mijn benen zijn nóg gladder.!
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
en als je je scheert met een scheermesje?
Ik heb de oranje en de scheergel...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The gearMet die nieuwe mesjesss
Jazeker, het scheert echt makkelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkt dat?
ga ik met baard ook eens proberen
Moet er niet aan denken scheren zonder spiegelquote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jazeker, het scheert echt makkelijk.Al is gezicht scheren andere techniek lijkt me, dus moet je maar kijken.
Ah, 5 voor 11. Hallo baardmansquote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik mij in den ochtend scheer noemen ze me 's avonds alweer baardmans.
Heb ik ook geprobeerd, maar scheergel werkt beterquote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik scheer meestal met douchegel. Geen irritatie meer en mijn benen zijn nóg gladder.!
Ik heb geen spiegel nodig aangezien ik mijn benen kan zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken scheren zonder spiegelMijn bakkebaarden gaan dan sowieso a-symmetrisch worden!
owwww, dacht ff dat ie hier Symph had vervangen (die is er toch nooit)quote:
Exact, daarom niet gezichtsbeharing scheren zonder spiegel. Mijn benen scheer ik niet. Ik blijf bezigquote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen spiegel nodig aangezien ik mijn benen kan zien.
Ik ben er specifiek om deze slowchat met Benny te onderhouden.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww, dacht ff dat ie hier Symph had vervangen (die is er toch nooit)
Het begint hier nu ook donkerder te wordenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij jou is diepzeeblauw en bij mij net een spookachtergrond
maar officieel nog nsteeds Symphoinicquote:Op zondag 26 juni 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben er specifiek om deze slowchat met Benny te onderhouden.
daarom dacht ik dar Rauzer het was nu, die was het ook bij XFactor immers 2 jaar terugquote:Op zondag 26 juni 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb niks met Talentenjachten verder.
Dramaquote:Op zondag 26 juni 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom dacht ik dar Rauzer het was nu, die was het ook bij XFactor immers 2 jaar terug
Welterusten Renéquote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drama!
Ik ga mijzelf nu in slaap huilen
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drama!
Ik ga mijzelf nu in slaap huilen
quote:Fleur
Sun 26 Jun 2011 om 11:36
Ik vind het teleurstellend dat RTL4 een programma als Jongens tegen de Meisjes, met zijn seksistische lading, durft uit te zenden. De ‘familie’show, waarin voornamelijk lage grappen over seks worden gemaakt is niet enkel om deze reden volstrekt ongepast, maar voornamelijk om de boodschap. ‘Het oudste spelletje ter wereld’ is na twee feministische golven niet meer relevant. Jammer dat RTL families, met kinderen, wil leren dat er een groot verschil bestaat tussen mannen en vrouwen terwijl succesvolle vrouwen als ik jaren bezig zijn geweest deze vooroordelen uit de wereld te helpen. Jammer dat onze kinderen opgroeien met het idee dat vrouwen emotioneel verstrooid zijn, enkel omdat de lompe man die tegenover Chantal Janzen dit om de minuut benadrukt.
Ik vind het schokkend en stuitend dat RTL een dergelijk programma uitzendt en hou mijn hart vast over de mogelijke impact van deze platvloerse en goedkope show. Dat de gemiddelde Nederlander geen smaak heeft, was mij al lange tijd bekend. Dat ze bij het kiezen van het smakeloze direct kiezen voor dit weinig feministische programma, vind ik beangstigend.
Nee, dit was de eerste aflevering die ik zag van deze blamage en zal ook de laatste zijn. Na de show heb ik voor mezelf een goed glas wijn ingeschonken en na een uurtje borrelen ben ik Amsterdam ingegaan. Helaas kreeg ik deze schuine moppen maar niet uit mijn hoofd. Bah!
Wij hebben trouwens deze... http://www.marxolarrys.net/schepijs.phpquote:Op zondag 26 juni 2011 18:16 schreef Renesite het volgende:
Morgen hier een ijsje eten!!!! http://www.lillysijsenchocolade.nl/ijs/smaken/
Dat was zo lekker hequote:Op zondag 26 juni 2011 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een stokje in je danoontje prikken en het in de vriezer pleuren?
Uhuquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
Nu heb je het ook in een verpakken dat het meer op een ijsje lijkt. 2x zo duur, zelfde inhoud
http://computer-software.(...)ntiek-pentium-3.htmlquote:Op maandag 27 juni 2011 00:20 schreef Zeroku het volgende:
Ben benieuwd wat dat PC'tje nog oplevert.
Altijd van die kutkindjes die grappig proberen te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://computer-software.(...)ntiek-pentium-3.html
Plaats een bod
Ard ¤ 9.999.999,00 26-06-11
Nja, alsof de advertentie serieus isquote:Op maandag 27 juni 2011 00:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Altijd van die kutkindjes die grappig proberen te zijn.
Zou best kunnen. Op zich een vrij ludieke manier om zoiets te verkopen, als je toch weet dat het bijna niets oplevert.quote:
Dat zou ook idd nog kunnenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Op zich een vrij ludieke manier om zoiets te verkopen, als je toch weet dat het bijna niets oplevert.
Jmmr.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
Niet gewonnen
[Paint-competitie] De Winnaars!
quote:
nope, juist warmer en benauwderquote:Op maandag 27 juni 2011 06:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen word het weer aangename temperatuur toch?
Als jij dik 30+ aangenaam vind.quote:Op maandag 27 juni 2011 06:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen word het weer aangename temperatuur toch?
Nope, morgen ook. Woensdag wel weer minder, 22 ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 06:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar dat 30 shit was alleen vandaag tochword het woensdag dan weer minder?
mja mn app weet het nog niet zekerquote:Op maandag 27 juni 2011 06:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij dik 30+ aangenaam vind.
Er schijnen ook toffe buien te komen.
Vandaag ook al denk ik. Als ik zie hoeveel mist er tijdens zonsopgang boven de weilanden hing, al dat vocht zit nu in de lucht.quote:Op maandag 27 juni 2011 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mn app weet het nog niet zeker
ene keer dinsdag regen, andere keer weer droog.
maar zal wel goed benauwd zijn dan
Ik heb m'n vriezer al leeg gehaald, kan ik daar inkruipen.quote:Op maandag 27 juni 2011 06:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. Ik hoop dat ik vandaag niet te lang hoef te werken.. Dan ga ik thuis voor mn airco liggen..
Gewoon terugzeiken.quote:Op maandag 27 juni 2011 06:58 schreef Kally het volgende:
pffff ik ben het nu al weer zat, wat een gezeik in mijn mailbox
hier is hij gewoon leegquote:Op maandag 27 juni 2011 06:58 schreef Kally het volgende:
pffff ik ben het nu al weer zat, wat een gezeik in mijn mailbox
mja klopt, als je langs de a50 over de weilanden keek ...quote:Op maandag 27 juni 2011 06:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Vandaag ook al denk ik. Als ik zie hoeveel mist er tijdens zonsopgang boven de weilanden hing, al dat vocht zit nu in de lucht.
Precies, de A50, alleen reed ik wat noordelijker denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier is hij gewoon leeg
alleen een paar bedankjes
[..]
mja klopt, als je langs de a50 over de weilanden keek ...
ik tot aan de a12quote:Op maandag 27 juni 2011 07:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Precies, de A50, alleen reed ik wat noordelijker denk ik.
hehe, stukje trajectcontrole in de file gestaan ?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kwam bij Zevenaar weer het land in inderdaad. Dus A12, A50 en een klein stukje A28.
Nope, ik was daar al voor vieren.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, stukje trajectcontrole in de file gestaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 07:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ik was daar al voor vieren.Half vijf was ik thuis.
haha netjes, toenet stond het al over 2 km dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik tufte lekker richting arnhem, 105 op cruise, pootjes naast het stuur
(niet letterlijk)You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Wat een uitvinding, cruise controll.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha netjes, toenet stond het al over 2 km dicht
en ik tufte lekker richting arnhem, 105 op cruise, pootjes naast het stuur
(niet letterlijk)
Traject controle begint ergens rond arnhem dacht ikquote:Op maandag 27 juni 2011 07:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een uitvinding, cruise controll.
Ik hoop dat ik er niet te hard ingekacheld ben trouwens, stukje grens - Arnhem ging ook met iets meer gang dan 120.
En ik heb ook een flitspaal op de N11 te pakken gehad vannacht.
Hmm, dan zit het wel goed, denk ik. Na de brug over de IJssel heb ik gas gelost.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Traject controle begint ergens rond arnhem dacht ik
Staat meestal aangegevenquote:Op maandag 27 juni 2011 07:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, dan zit het wel goed, denk ik. Na de brug over de IJssel heb ik gas gelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |