Best wat != alles. En wielrennen boeit me sowieso vrij weinig.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je best wat van sport wist.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb ook een tijdje aan wielrennen gedaan. Een gedeelte maar hoor. Ik deed alleen de doping maar ik fietste niet echt. Ik was toch meer van de theorie.
Angel does Barmannen deel XI: Cocktails for free!quote:
Het is een Noor.quote:
Marokko, 23 februari 1988quote:Op zondag 26 juni 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij kwam uit 1988, en geen idee, hij had een bril op
Tarik maakte op 28 Mei 2008 zijn debuut voor het nationale team van Noorwegen tegen Uruguay.quote:
Ah, die Heerenveenfaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tarik maakte op 28 Mei 2008 zijn debuut voor het nationale team van Noorwegen tegen Uruguay.
Deze jongen op de foto heeft nooit voor RKC gespeeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan... Het is niet de meest recente foto
Nou, wacht totdat-ie je als vriend toevoegd en je hebt een bingoquote:Op zondag 26 juni 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en hij heeft facebook, want hij ging me checken zei hij
Ik zie het nu ook idd... Het was de 2de Tarik die als resultaat kreeg icm RKCquote:Op zondag 26 juni 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze jongen op de foto heeft nooit voor RKC gespeeld.
Hij speelt nu op dit moment bij RKC, hij was met 2 andere spelers van RKC op dat feestquote:Op zondag 26 juni 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze jongen op de foto heeft nooit voor RKC gespeeld.
Ik krijg al 100 berichtjes op whatsapp van hemquote:Op zondag 26 juni 2011 16:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, wacht totdat-ie je als vriend toevoegd en je hebt een bingo
Heerlijk dat je in zo'n slechte truc trapt.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon met mijn telefoon naar zijn telefoon gebeld
Dus vandaar dat hij mijn nummer heeft
Echt hequote:Op zondag 26 juni 2011 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk dat je in zo'n slechte truc trapt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon met mijn telefoon naar zijn telefoon gebeld
Dus vandaar dat hij mijn nummer heeft
Nou kijk, we hadden het over voetbal, en ik geloofde niet dat hij bij RKC voetbaldequote:
Wel slim van 'm. Op zichquote:Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk, we hadden het over voetbal, en ik geloofde niet dat hij bij RKC voetbalde
Dus hij zei, ik google mijn naam welDat heeft hij ook gedaan en laten zien, maar ondertussen sneaky zijn nummer gebeld
ja dat wel...quote:
Oequote:Op zondag 26 juni 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
We hadden het inmiddels al over barmannen en voetballers
Dan kun je toch kijken in je geschiedenis hoe die heet?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk, we hadden het over voetbal, en ik geloofde niet dat hij bij RKC voetbalde
Dus hij zei, ik google mijn naam welDat heeft hij ook gedaan en laten zien, maar ondertussen sneaky zijn nummer gebeld
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
oke en voor de heren....
[ afbeelding ]
Okee. 18, heb mijn rijbewijs. Jij hebt nooit mijn leeftijd gechecktquote:
Rawr.quote:
Doe ik dagelijks. Al wordt mijn handschrift er niet beter op. Moest afgelopen vrijdag paar honderd brieven tekenenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:14 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zowaar een brief met de hand geschreven... Toch best eng, schrijven met een pen
WTF? Ik wil ook!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:16 schreef Renesite het volgende:
Morgen hier een ijsje eten!!!! http://www.lillysijsenchocolade.nl/ijs/smaken/
Moet je toch eens naar Grunna komenquote:
Okequote:Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je toch eens naar Grunna komen! Gaan we meeten
dan lieg je tegen mij, en verbreek ik bij deze alle contact! #doei :wquote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee. 18, heb mijn rijbewijs. Jij hebt nooit mijn leeftijd gecheckt![]()
[..]
Rawr.
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan lieg je tegen mij, en verbreek ik bij deze alle contact! #doei :w
Gaan we afstemmen met Patrickjequote:
Jajaaaquote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef iBenny het volgende:
Kinder bueno-ijs, Beschuit met muisjesijs, Popcornijs, Stroopwafelijs... WTF?!
Ik wis mijn geschiedenis elke dag, maar voor de rest is het ook niet zo boeiend.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan kun je toch kijken in je geschiedenis hoe die heet?
Ohw, ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 26 juni 2011 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wis mijn geschiedenis elke dag, maar voor de rest is het ook niet zo boeiend.
Wilde alleen weten met welke voetballer ik had gepraat
Ja, ik moet dat heus van jou doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene.. Dat je nu uit de kast bent, betekend niet dat je je gelijk zoals mij moet gedragen
Toch wel in Groningen...? daar hebben ze alles toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jajaaa!
Al zijn die smaken niet óveral..
Nee, dat is de kleinstequote:Op zondag 26 juni 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel in Groningen...? daar hebben ze alles toch?
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat is de kleinste! Ik ga zelf naar Veendam omdat ik daar bijna dagelijks ben. 25 soorten milkshakes
!
jazekkieeequote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
jazekkieee! Maandag een milkshake en woensdag een sorbet denk'
Ja ik ook eten zo TC is geen goed plan, is toch openbaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Tinychat kan wel?
Maar dat moet dan straks... ik ben nu ff eten
Tot zo
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar dat zijn vuige roddels.. Anders moet het niet prive.. Dus mijn dm pm en whatsapp staan ook open!
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar dat zijn vuige roddels.. Anders moet het niet prive.. Dus mijn dm pm en whatsapp staan ook open!
Hey schattiequote:
OH hiihihihihi.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ging gewoon alleen even iemand met een heel bijzondere naamMyr en Benny weten genoeg dan
Je kan het hier zeggen zónder te spreken over wélke foto'squote:Op zondag 26 juni 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owk ik kan het hier wel zeggen
Die foto's
doe! En maak er een filmpje vanquote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Er zit iemand in de trein, en die wil ik slaan.
Ik mag half 7 beginnen, maar goed een weekje nog even doorbikkelenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb geregeld dat ik morgen een dagje vrij ben.... heel de dag zonnen in de tuin
en dan vakantiequote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mag half 7 beginnen, maar goed een weekje nog even doorbikkelen
ff tandjes bijtenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mag half 7 beginnen, maar goed een weekje nog even doorbikkelen
Positief. Ik heb veel geld uitgegeven maar er ook veel voor teruggekregen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
negatief of positief?
Je kan veel geld hebben uitgegeven, maar je kan ook geld hebben gewonnen
Het word wel warm, ik zou gewoon een t-shirt ofzo aandoenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
Wat zal ik morgen aandoen naar mn sollicitatie...niet al te spannend want ik wil niet dat er een bejaarde out gaat
Iets luchtigs maar niet tequote:Op zondag 26 juni 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Het word wel warm, ik zou gewoon een t-shirt ofzo aandoen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |