wegrijden dan...quote:
Tsja als je dik bent zul je ook door een deel van de mensen afgewezen worden, dat wil je ook niet maar niet iedereen vindt hetzelfde aantrekkelijk natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Als jij zelf in een karretje zat. Zou ji dan door iedereen afgewezen willen worden alleen daarom?>
Er zijn zelfs mensen zonder armen en benen enzo en die hebben nog verkering hoor!
Dik zijn heb je zelf in de hand, zo'n rolstoel niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja als je dik bent zul je ook door een deel van de mensen afgewezen worden, dat wil je ook niet maar niet iedereen vindt hetzelfde aantrekkelijk natuurlijk.
Het is erger als mensen wat met je beginnen uit medelijden.
Hoeft niet, maar goed het was ook maar een voorbeeld. Ik had natuurlijk ook 'een grote neus' kunnen nemen, die heb je meegekregen bij je geboorte.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dik zijn heb je zelf in de hand, zo'n rolstoel niet.
Heb zo m'n twijfels...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Beeld je in: Brad Pitt in een rolstoel met een goed functionerend geslachtsorgaan, maar verlamd tot zn knieen.
Ik denk dat genoeg meisjes daar wel verliefd op zouden kunnen worden.
Nou ik denk het niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Beeld je in: Brad Pitt in een rolstoel met een goed functionerend geslachtsorgaan, maar verlamd tot zn knieen.
Ik denk dat genoeg meisjes daar wel verliefd op zouden kunnen worden.
Het is natuurlijk wel minpunt, dus je moet het compenseren. Bij gehele verlamming tot nek wordt het ander verhaal misschien en wordt relatie lastiger.
Oké, stel dat.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar goed het was ook maar een voorbeeld. Ik had natuurlijk ook 'een grote neus' kunnen nemen, die heb je meegekregen bij je geboorte.
Kan wel, als je onvoorzichtig bent geweest in het verkeer bijv.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dik zijn heb je zelf in de hand, zo'n rolstoel niet.
Of iemand anders is onvoorzichtig geweest in het verkeer.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan wel, als je onvoorzichtig bent geweest in het verkeer bijv.
Ik reageerde toch in eerste instantie ook niet op jou maar op iemand die zei:quote:Op zondag 26 juni 2011 15:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oké, stel dat.
Wat verandert dat aan mijn opmerking?
Dus ik zeg (in het kort): nee natuurlijk wil je dat niet, maar smaken verschillen nou eenmaal.quote:Als jij zelf in een karretje zat. Zou ji dan door iedereen afgewezen willen worden alleen daarom?
Aha, duidelijk. Thanks.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik reageerde toch in eerste instantie ook niet op jou maar op iemand die zei:
[..]
Dus ik zeg (in het kort): nee natuurlijk wil je dat niet, maar smaken verschillen nou eenmaal.
Wat bedoel je hier precies met 'smaken verschillen'?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:15 schreef kwiwi het volgende:
Dus ik zeg (in het kort): nee natuurlijk wil je dat niet, maar smaken verschillen nou eenmaal.
Liefde is niet zo objectief.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:43 schreef tong80 het volgende:
Zou je als hoerenloper naar een hoer in een rolstoel gaan ?
Je impliceert dus dat je van plan bent zelf de boodschappen te doen?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:51 schreef cerror het volgende:
Altijd een boodschappenkar binnen bereik. win win.
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Het heeft ook voordelen zoals altijd vooraan in de rij bij de efteling, en ze is onaantrekkelijk voor andere mannen dus ze gaat ook niet vreemd, en bij tennis mag ze de bal 2x laten stuiteren.
Ik geef toe dat ik dit serieus een plus vind.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Het heeft ook voordelen zoals altijd vooraan in de rij bij de efteling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |