Ook zonder jungle prima imo. In het begin speel je wat meer defense en als je hem eenmaal goed door hebt kan je meer richting damage gaan met AP. Zijn manier van spelen is erg gevarieerd waardoor het een leuke hero is om mee te leren, alleen al vanwege zijn ulti. Je leert er meer van dan bijvoorbeeld Yi spelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:50 schreef Zeroku het volgende:
Nunu is ook wel leuk ja. Alleen wel jungle, en dat is niet iets waar ik mee zou beginnen.
True,quote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook zonder jungle prima imo. In het begin speel je wat meer defense en als je hem eenmaal goed door hebt kan je meer richting damage gaan met AP. Zijn manier van spelen is erg gevarieerd waardoor het een leuke hero is om mee te leren, alleen al vanwege zijn ulti. Je leert er meer van dan bijvoorbeeld Yi spelen.
Dat heeft elke AD carry als je je slecht positioneertquote:Op zondag 26 juni 2011 13:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook de meest squishy hero. Als je eenmaal getarget bent, ben je ook meteen de lul.
Jawel.quote:
Fijn joh, dat early-game junglen.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:01 schreef Beardslasher het volgende:
Nunu
Consume damage reduced at earlier ranks to 400/525/650/775/900 from 500/600/700/800/900
Ice Blast slow reduced at earlier ranks to 20/30/40/50/60% from 40/45/50/55/60%
best hard ook nog
oh fuck. Ok geen Nunu dan. Die Ice blast slow op lage levels was best lekker.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:01 schreef Beardslasher het volgende:
Nunu
Consume damage reduced at earlier ranks to 400/525/650/775/900 from 500/600/700/800/900
Ice Blast slow reduced at earlier ranks to 20/30/40/50/60% from 40/45/50/55/60%
best hard ook nog
Ligt aan de spelers.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef splendor het volgende:
Leuk! Een LoL topic.
Ik speel op dit moment veel 3vs3 samen met twee vrienden en dan pakken we meestal de champs Mundo, Mordekaiser en Garen. Is dat een goede combinatie? Over het algemeen winnen we de potjes wel, maar ik vraag me af of het nog beter kan.
Geen stun, maar wel alle 3 sterke heroes. Volgens mij is dat wel erg een vereiste op TT. Ik zou eigenlijk Mundo dan inwisselen voor Sion. Heb je net wat meer burst damage en een stun.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef splendor het volgende:
Leuk! Een LoL topic.
Ik speel op dit moment veel 3vs3 samen met twee vrienden en dan pakken we meestal de champs Mundo, Mordekaiser en Garen. Is dat een goede combinatie? Over het algemeen winnen we de potjes wel, maar ik vraag me af of het nog beter kan.
Dus je blockt al mensen met je wall in je Ultimate om op die manier 2 of 3 keer je E af te krijgen? Nice!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:50 schreef EpicKnife het volgende:
Ik moet toegeven, Jax en Kennen zijn moeilijk te spelen, maar kunnen zeer goed zijn. Anivia kan dan wel de moeilijkste mage zijn, maar ik snap hem al wel
Dat is vrij voor de hand liggend lijkt me? In ieder geval vind ik de moeilijkheid van anivia altijd een beetje overdreven.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:00 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dus je blockt al mensen met je wall in je Ultimate om op die manier 2 of 3 keer je E af te krijgen? Nice!
Dan onderschat je de moeilijkheid van Anivia vrij hard denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is vrij voor de hand liggend lijkt me? In ieder geval vind ik de moeilijkheid van anivia altijd een beetje overdreven.
Omdat Anivia A) een dure hero is en B) lastig om te spelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:40 schreef daankes het volgende:
[..]
Dan onderschat je de moeilijkheid van Anivia vrij hard denk ik.
Speel der al geruime tijd en heb haar ondertussen ook al redelijk onder de knie maar walls plaatsen en der Q altijd goed landen lukt nog steeds niet perfect en ik kan toch zeggen dat ik een vrij goede anivia speler ben. Snap ook niet dat ze zo weinig gespeeld word want ze is in mijn ogen gewoon de beste AP caster (vooral nu malz generfed is). Valt ook wel te zien aan mijn win-rate met der op ranked. 85% ofzo. Goede walls en een dominerende midlane kunnen gewoon games beslissen en dat kan Anivia als de beste, vooral als ze level 6 is.
Komtie!:quote:
Maar ik bedoel echt echt ECHT weinig. Ze staat bij de statistieken van lolbase.net gewoon bij de 3 minst gespeelde heroes, wat ik toch zeer opvallend vind gezien haar ontzettend harde burst en gamechanging skills.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat Anivia A) een dure hero is en B) lastig om te spelen.
Waarom zoveel Zilean en Nasusquote:Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Komtie!:
Blood Moon Akali
Emumu
Pharaoh Amumu
Bird of Prey Anivia
Noxus Hunter Anivia
Frostfire Annie
Woad Ashe
Sherwood Forest Ashe
Boom Boom Blitzcrank
Apocalyptic Brand
Resistance Caitlyn
Gentleman Cho'Gath
Hot Rod Corki
Red Baron Corki
Masquerade Evelynn
Frosted Ezreal
Scuba Gragas
Santa Gragas
Piltover Customs Heimerdinger
Blast Zone Heimerdinger
Nightblade Irelia
Hextech Janna
Tempest Janna
Pre-Void Kassadin
High Command Katarina
Unmasked Kayle
Karate Kennen
Prestigious LeBlanc
Wicked LeBlanc
Sorceress Lux
Marble Malphite
Djinn Malzahar
Totemic Maokai
Secret Agent Miss Fortune
Galactic Nasus
Pharaoh Nasus
Dreadknight Nasus
French Maid Nidalee
Grungy Nunu
Perseus Pantheon
Blacksmith Poppy
Freljord Rammus
Professor Ryze
Surgeon Shen
Surfer Singed
Lumberjack Sion
Spectacular Sivir
Bandit Sivir
Silent Night Sona
Northern Front Swain
Armor of the Fifth Age Taric
Astronaut Teemo
Guerilla Tristana
Primal Udyr
Aristocrat Vayne
Veigar Greybeard
Feral Warwick
Shurima Desert Zilean
Time Machine Zilean
Groovy Zilean
Verdomme, zijn er nog best veel
Wowquote:Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Komtie!:
Blood Moon Akali
-knip-
Groovy Zilean
Verdomme, zijn er nog best veel
Brolafquote:Op zondag 26 juni 2011 16:10 schreef nyny83 het volgende:
Riot Girl Tristana (was gratis op facebook)
Brolaf
Tundra Warwick (gekocht van gratis RP van Riot)
Dat was het
Veel te veelquote:Op zondag 26 juni 2011 16:03 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wowhoeveel geld heb je ongeveer aan LoL uitgegeven?
Je ziet in een 5v5 dat champions altijd door 5 man kapotgeburst worden. Of je dan Heimerdinger bent of Mordekaiser (es #1 shield always up never lose huehuehue), dood ga je sowieso. Met 3 man is dat een iets ander verhaal, vandaar dat de tanky DPS'ers een stuk sterker zijn daarin. Een squishy champ KAN wel, maar dan moet je 2 andere tanky characters hebben met flinke CC om jou te kunnen beschermen. Denk dan aan bijv. Alistar.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:22 schreef Zeroku het volgende:
Spelen hier mensen überhaupt veel 3 vs 3?
Iedere keer dat ik het probeer zie ik teams zoals hierboven beschreven, melee, veel health en de meeste veel damage. Waarom is dan bijvoorbeeld een Malzahar niet goed? Of een Caithlyn?
Zat gister met een Anivia die letterlijk 0 walls heeft geplaatst over de gehele game terwijl dat 50% van de reden is waarom je Anivia zou pickenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:40 schreef daankes het volgende:
[..]
Dan onderschat je de moeilijkheid van Anivia vrij hard denk ik.
Speel der al geruime tijd en heb haar ondertussen ook al redelijk onder de knie maar walls plaatsen en der Q altijd goed landen lukt nog steeds niet perfect en ik kan toch zeggen dat ik een vrij goede anivia speler ben. Snap ook niet dat ze zo weinig gespeeld word want ze is in mijn ogen gewoon de beste AP caster (vooral nu malz generfed is). Valt ook wel te zien aan mijn win-rate met der op ranked. 85% ofzo. Goede walls en een dominerende midlane kunnen gewoon games beslissen en dat kan Anivia als de beste, vooral als ze level 6 is.
Snap dan ook niet wat je aan Brand meer OP vind dan Anivia. Anivia heeft een makkelijkere stun, perma slow, wall die teams kan opsplitsen/mensen kan catchen in jungle en een burst die minstens zo hard is als die van Brand. Enige waar Brand beter in is, zijn de eerste 6 levels aangezien zijn pillar makkelijk te plaatsen is early game, maar daarna vind ik Anivia veel en veel beter.
Skins:
Hextech anivia + wit met goude skin
Tryndamere
Pharao amumu
devil karthus
ufo corki
nightmare cho gath
en nog een paar die ik zo niet weet.
Dat lijkt me dus sterk aangezien ik haar zo ongeveer het meest heb gespeeldquote:Dan onderschat je de moeilijkheid van Anivia vrij hard denk ik.
Dan zou jij dus gerust een elo van 1800+ moeten kunnen halen :p?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus sterk aangezien ik haar zo ongeveer het meest heb gespeeldIk denk eerder dat de moeilijkheid wordt overschat. Q is vrij makkelijk te raken (zeker sinds de laatste buff) en die wall heb ik eigenlijk nooit echt moeite mee gehad.
Daar verschilt onze mening dan dusquote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef ems. het volgende:
Dat is denk ik niet helemaal een eerlijke vraag. Anivia is erg sterk maar heeft imo niet zoveel carry potential als andere casters (zoals brand dus) dus ik denk niet dat het een class is waarmee je jezelf makkelijk naar high elo kan dragen. Daarnaast blijft elo een team-ding.
Die shift-cast is trouwens (nogmaals) een aanrader op vrijwel elke caster. Probeer het als je het nog niet hebt gedaan, ik speel er namelijk veel lekkerder mee
Het probleem is denk ik dat de meeste spelers met Anivia veel te voorzichtig spelen. Zeker als je je egg heb moet je juist aggressief spelen. Tuurlijk kom je dan in hun range en kunnen ze jou damagen, maar tenzij zijn flink gefarmed zijn en jij niet doe jij altijd meer damage. Veel mensen proberen van grote afstand die Q te raken en beginnen pas als je hem geraakt hebt met vechten. Dan kun je er nog wel even op wachten. Je moet juist dichterbij komen, ulti plaatsen, E raken, wall achter hem neerzetten, Q raken en je E nog een keer doen. Maar dan moet je dus wel een beetje dichtbij komen, en daar zijn de meeste spelers die casters spelen bang voor.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus sterk aangezien ik haar zo ongeveer het meest heb gespeeldIk denk eerder dat de moeilijkheid wordt overschat. Q is vrij makkelijk te raken (zeker sinds de laatste buff) en die wall heb ik eigenlijk nooit echt moeite mee gehad.
Ik speel beide, alleen ik vind de LoL interface fijner en ook hoe je hp van je hp balkje af ziet gaan als je damage incasseert.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef ems. het volgende:
Oh, ik denk dat we elkaar dan verkeerd begrijpen. Ik denk zeker wel dat als je een harde Anivia bent dat je jezelf wel degelijk naar 1800 of 2000 rating kan dragen. Pro's winnen ook matches met twitch op 2200 rating, daar niet van
Ik betwist alleen de moeilijkheidsgraad die anivia wordt aangeschreven. Ik moet wel bekennen dat ik daarvoor heel veel HoN speelde, wat imo over het algemeen een moeilijker spel is. Misschien viel het wennen aan de lolmechanics daardoor ook wel mee.
Zijn er trouwens meer mensen hier die eerst HoN speelde?
Inderdaadquote:
Nee, is een soort van oude versie van LoL. Zelfde concept, maar veel minder goed uitgewerkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef EpicKnife het volgende:
En is DoTa bepaald leuker dan LoL ofzo?
Ik heb nog geen eens RP gekregen
Ja, dat wel. Het is natuurlijk de basis van LoL. Maar je hebt geen summoner spells, het zal veel minder gespeeld worden nu en er is geen recall, maar voor iedere keer terug heb je of een teleport scroll nodig of je moet lopen. Die scroll kost 135 gold ofzoiets, dusja, je moet jezelf daar echt flink feeden wil je niet meer te stoppen zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef ems. het volgende:
Dat is natuurlijk subjectief. Ik heb dota zelf helaas nooit gespeeld. Wel andere warcraft 3 mods trouwens, maar dat was nog voor dota.
En mja, het is wel wat verouderd natuurlijk. Maar het spel zelf zit vast goed in elkaar.
Net als hon dus. Voordeel is wel dat je met zo'n scroll (of stone in hon) ook terug kan teleporten naar je lane.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Het is natuurlijk de basis van LoL. Maar je hebt geen summoner spells, het zal veel minder gespeeld worden nu en er is geen recall, maar voor iedere keer terug heb je of een teleport scroll nodig of je moet lopen. Die scroll kost 135 gold ofzoiets, dusja, je moet jezelf daar echt flink feeden wil je niet meer te stoppen zijn.
Tnx, zal Sion eens proberen dan, aangezien ik degene ben die altijd Mundo speelt.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen stun, maar wel alle 3 sterke heroes. Volgens mij is dat wel erg een vereiste op TT. Ik zou eigenlijk Mundo dan inwisselen voor Sion. Heb je net wat meer burst damage en een stun.
Dat komt denk ik voornamelijk omdat je het spel gewoon niet hebt gespeeld. Ik vond LoL ook altijd onduidelijk als ik er een filmpje van keek op youtube. Als je een tijdje speelt weet je van elke animatie of soundeffect welke skill het is en dan wordt het voor je brein overzichtelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef nyny83 het volgende:
Als ik HoN zit te kijken op youtube ofzo vind ik het altijd zo onduidelijk, is dat in het spel ook zo? Ik volg het voor geen meter soms terwijl ik daar bij LoL veel minder moeite mee heb. Komt omdat die poppetjes zo klein zijn en de kleuren allemaal wat minder contrasterend (alles lijkt wel bruin). Hebben jullie daar ook last van of ligt dat aan mij?
Dat vind ik ook. Ik vind het erg chaotisch allemaal. In teamfights lijken de healthbars van zowel de enemy team als ally team zoveel op elkaar. Ik werd er gek van. Plus dat ik gefrustreerd werd van bepaalde dingen in het spel. Ik herinner me die champion die Electrician heet. Die kan je op level 1 al gewoon 5 seconden surpressed houden wat dus meestal je dood betekent. En dan heb je Deadwood, Pebbles en een of andere no-skill champion die een of andere bladestorm doet die gewoon te veel damage doet al op low level. Ik vind het niet echt in balans. Stuns duren belachelijk lang, chaotisch en irritant.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef nyny83 het volgende:
Als ik HoN zit te kijken op youtube ofzo vind ik het altijd zo onduidelijk, is dat in het spel ook zo? Ik volg het voor geen meter soms terwijl ik daar bij LoL veel minder moeite mee heb. Komt omdat die poppetjes zo klein zijn en de kleuren allemaal wat minder contrasterend (alles lijkt wel bruin). Hebben jullie daar ook last van of ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik vind het erg chaotisch allemaal. In teamfights lijken de healthbars van zowel de enemy team als ally team zoveel op elkaar. Ik werd er gek van. Plus dat ik gefrustreerd werd van bepaalde dingen in het spel. Ik herinner me die champion die Electrician heet. Die kan je op level 1 al gewoon 5 seconden surpressed houden wat dus meestal je dood betekent. En dan heb je Deadwood, Pebbles en een of andere no-skill champion die een of andere bladestorm doet die gewoon te veel damage doet al op low level. Ik vind het niet echt in balans. Stuns duren belachelijk lang, chaotisch en irritant.
Maar goed dat is mijn mening die door mijn vrienden constant word tegen gesproken.
Dat heb ik gemerkt toen het nog in beta was ja. Een game geprobeerd, en die kerel met z'n garenspin oneshotte me letterlijk op level 1, ging nergens overquote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef ems. het volgende:
Heroes als pebbles doen dus vrijwel geen damage meer op laat level. Bij swiftblade (die met die garen spin) moet je gewoon niet in de buurt komen op level 1.
En stuns duren inderdaad lang ja, maar dat hebben zo ook gecompenseerd met o.a. survivability. Ik heb het echt een flinke tijd gespeeld en ik kan je verzekeren dat als je dat ook hebt gedaan dat het allemaal wel hout snijdt hoor.
HoN is trouwens wel een stuk moeilijker om in te komen dan LoL. Voornamelijk omdat fouten harder worden afgestraft dan bij LoL. En het is allemaal ook flink wat sneller, waardoor het voor leken er inderdaad onoverzichtelijk uit kan zien.
Je kan wachten tot die on sale is?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik wilde meteen Muse/Pentakill Sona halen, maar die zijn 920.
Hmm, ja hoe groot is die kansquote:
Een Smartcast.quote:
Ehm, het is(/was) bijna een regelrechte kopie van DotA, een paar tweaks, fixes en wat improvements van dingen die niet mogelijk waren met de WC3 engine. Paar extra heroes, wat nieuwe items, en je hebt HoN. (Heel simplistisch uitgelegd)quote:Op zondag 26 juni 2011 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje kijk, kan ik niet anders dan je gelijk geven inderdaad.
En het lijkt echt fucking veel op DoTa.
Dat is zonder meer waar. Ik heb alleen zo'n trial account gehad omdat ik het niet nodig vond er voor te betalen als ik lol gratis kan spelen. Wat het afstraffen betreft, dat is echt nasty in dat spel. Ik kan me herinneren dat ik in zo'n game vrij veel had gefarmed en een paar kills enzo.Stond op 1500 gold ofzo. Ging ik dood, verloor ik kapot veel geld.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef ems. het volgende:
Heroes als pebbles doen dus vrijwel geen damage meer op laat level. Bij swiftblade (die met die garen spin) moet je gewoon niet in de buurt komen op level 1.
En stuns duren inderdaad lang ja, maar dat hebben zo ook gecompenseerd met o.a. survivability. Ik heb het echt een flinke tijd gespeeld en ik kan je verzekeren dat als je dat ook hebt gedaan dat het allemaal wel hout snijdt hoor.
HoN is trouwens wel een stuk moeilijker om in te komen dan LoL. Voornamelijk omdat fouten harder worden afgestraft dan bij LoL. En het is allemaal ook flink wat sneller, waardoor het voor leken er inderdaad onoverzichtelijk uit kan zien.
Dat is voor mij meestal ook reden om na een paar potjes gefrustreerd af te haken.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef nyny83 het volgende:
Verlies je geld als je doodgaat? Da's lekker dan, want je kan zonder scrolls ofzo te kopen niet terugteleporten volgens mij.
Hangt er een beetje vanaf. Wordt DotA2 betaald of gratis?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:03 schreef EpicKnife het volgende:
Ik kijk niet echt uit naar DotA 2, heb niets met die Warcraft games. Zou LoL hierdoor dood gaan of zou dat meevallen?
Btw, wat is anivia? tank, support, carry...
Anivia is een AP carry. Zie hier een build: http://solomid.net/guides.php?g=87quote:Op maandag 27 juni 2011 10:03 schreef EpicKnife het volgende:
Ik kijk niet echt uit naar DotA 2, heb niets met die Warcraft games. Zou LoL hierdoor dood gaan of zou dat meevallen?
Btw, wat is anivia? tank, support, carry...
Nee, dat wordt je endbuild als je een goede early game had. Je moet wel de hele guide lezen, dat bovenin is gewono een quick reference.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:08 schreef EpicKnife het volgende:
Mooie guide, early game verwachten ze al dat je Soulstealer, RoA, Rabadons deathcap, banshee's veil en void staff hebt?!
Nee hoor, zoals al besproken in dit topic kunnen LoL-ers HoN (wat volgens velen een exacte kopie is van DotA) niet aan, dus ik denk dat al die mensen na het uitproberen van DotA 2 ook weer huilend terug komen rennen naar hun kiddie cartoongamepje om te zeiken hoe onduidelijk en inbalanced DotA 2 isquote:Op maandag 27 juni 2011 10:03 schreef EpicKnife het volgende:
Gast, ga even lekker ergens anders trollenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals al besproken in dit topic kunnen LoL-ers HoN (wat volgens velen een exacte kopie is van DotA) niet aan, dus ik denk dat al die mensen na het uitproberen van DotA 2 ook weer huilend terug komen rennen naar hun kiddie cartoongamepje om te zeiken hoe onduidelijk en inbalanced DotA 2 is
Mag ik wel even melden dat als je geen eens een penalty krijgt als je doodgaat (althans dat maak ik op uit jouw quote), niet het common sense hebt om uit de buurt te blijven van iemand die je op lvl 1 dood kan maken, of geen eens tegenstanders met allies uit elkaar kan houden het misschien wel een goed plan is om DotA2 maar lekker links te laten liggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gast, ga even lekker ergens anders trollen
Jammer dat HoN gewoon een minder goed spel is dan LoL, anders speelde ik het misschien ook nog.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals al besproken in dit topic kunnen LoL-ers HoN (wat volgens velen een exacte kopie is van DotA) niet aan, dus ik denk dat al die mensen na het uitproberen van DotA 2 ook weer huilend terug komen rennen naar hun kiddie cartoongamepje om te zeiken hoe onduidelijk en inbalanced DotA 2 is
Gast, ik heb het spel nooit gespeeld, alleen een paar youtube filmpjes gezien. Ook voor jou: ga lekker in je HoN topic verder trollen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag ik wel even melden dat als je geen eens een penalty krijgt als je doodgaat (althans dat maak ik op uit jouw quote), niet het common sense hebt om uit de buurt te blijven van iemand die je op lvl 1 dood kan maken, of geen eens tegenstanders met allies uit elkaar kan houden het misschien wel een goed plan is om DotA2 maar lekker links te laten liggen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Stranger het volgende:
Ik trollde trouwens niet ik zeg alleen maar [...]
LoL is een beetje een Wii versie van een moba.
Dit is niet echt trollen. Dit is duidelijk verschil opnoemen tussen iemand die HoN speelt en LoL. Blijkbaar is HoN niet te begrijpen ofzo, dus geef ik alleen aan dat DotA2 niet echt weggelegd zal zijn voor mensen die LoL spelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gast, ik heb het spel nooit gespeeld, alleen een paar youtube filmpjes gezien. Ook voor jou: ga lekker in je HoN topic verder trollen.
Hoe weet je nou of ik het niet begrijp als ik alleen vluchtig een paar youtube filmpjes gezien hebquote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is niet echt trollen. Dit is duidelijk verschil opnoemen tussen iemand die HoN speelt en LoL. Blijkbaar is HoN niet te begrijpen ofzo, dus geef ik alleen aan dat DotA2 niet echt weggelegd zal zijn voor mensen die LoL spelen.
Als ik DotA wil spelen ga ik wel DotA spelen en niet DotA op steroïden: HoN. Ze hebben DotA gepakt, de graphics volledig opgefokt en toen waren ze blij. En ik heb de bèta lang zijn gespeeld om er een mening over te mogen hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is niet echt trollen. Dit is duidelijk verschil opnoemen tussen iemand die HoN speelt en LoL. Blijkbaar is HoN niet te begrijpen ofzo, dus geef ik alleen aan dat DotA2 niet echt weggelegd zal zijn voor mensen die LoL spelen.
En jij wil beweren dat LoL niet gewoon DotA is maar dan uitgekleed en versimpeld? Kom op johquote:Op maandag 27 juni 2011 11:24 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Als ik DotA wil spelen ga ik wel DotA spelen en niet DotA op steroïden: HoN. Ze hebben DotA gepakt, de graphics volledig opgefokt en toen waren ze blij. En ik heb de bèta lang zijn gespeeld om er een mening over te mogen hebben.
Als DotA 2 echt vernieuwend voor het moba genre wordt (zoals League of Legends) dan is dat misschien straks wél een interessante game.
Uitgekleed? Versimpeld? Trololol. Nee. Typisch een gevalletje van een HoN speler die LoL nooit op (hoog) niveau heeft gespeeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij wil beweren dat LoL niet gewoon DotA is maar dan uitgekleed en versimpeld? Kom op joh
elite noobs?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:35 schreef EpicKnife het volgende:
Eerder van Battlefield. Cod is voor 1337 noobs.
Ik wilde niet kwetsen, ik probeer het gewoon te begrijpen. LoL kan vast een prima spelletje zijn, maar niet mijn spelletje. Als jij zegt dat HoN DotA on steroids is (wat minstens eenzelfde simpele aanname is als 'LoL is een versimpelde DotA') dien ik je ook graag van repliek, mits het verder gaat dan simpele one-liners.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Uitgekleed? Versimpeld? Trololol. Nee. Typisch een gevalletje van een HoN speler die LoL nooit op (hoog) niveau heeft gespeeld.
http://season-one-championship.eu.leagueoflegends.com/
En ik heb je topic voor je terug gevonden, lief hè: Heroes of Newerth.
Met als verschil dat ik HoN daadwerkelijk (lang) gespeeld heb en dat jij dat niet over LoL kan zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
Als jij zegt dat HoN DotA on steroids is (wat minstens eenzelfde simpele aanname is als 'LoL is een versimpelde DotA') dien ik je ook graag van repliek, mits het verder gaat dan simpele one-liners.
Ze hebben een script draaien wat over de komende dagen aan iedereen de RP uitdeelt. Dus nog even geduld -,-. Ik heb het gisteren gekregen, weer anderen hadden het al eerder en jij krijgt het dus blijkbaar wat later.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:45 schreef EpicKnife het volgende:
Maar wanneer krijg ik mijn RP nou, stelletje naaiers die Riot games.
Lang genoeg om door te hebben dat het een simpelere versie van DotA is, waar bij HoN over het algemeen toch iets meer skill nodig is om te ownen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik HoN daadwerkelijk (lang) gespeeld heb en dat jij dat niet over LoL kan zeggen.
Niet lang genoeg dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang genoeg om door te hebben dat het een simpelere versie van DotA is, waar bij HoN over het algemeen toch iets meer skill nodig is om te ownen.
Vanwege alle serverproblemen waardoor je steeds lange queues had en games niet inkwam enzo.quote:
Dat is een rare conclusie. Het feit dat LoL laagdrempelig is voor nieuwe spelers is juist een verdienste van LoL, wilt niet zeggen dat er dan geen ruimte meer is voor verbetering. Zodra je zelf beter wordt, zullen de tegenstanders ook beter worden. Het precieze micromanagement bepaalt dan -net zoals bij HoN- wie de winnaar is. Het grootste verschil is dat LoL heeft geprobeerd om een aantal dingen weg te laten om zo nieuwe spelers de kans te geven om zich eerst op een paar dingen te richten en zodoende al vrij snel redelijk kunnen spelen. Wilt niet zeggen dat het uiteindelijke skillniveau laag is. Vergelijk het een beetje met CS. Het is een vrij simpel spel, maar de uiteindelijke top is in de kleine details veel en veel beter dan een beginneling.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang genoeg om door te hebben dat het een simpelere versie van DotA is, waar bij HoN over het algemeen toch iets meer skill nodig is om te ownen.
Wat je zegt is natuurlijk helemaal waar. Dat is bij alles. Poker is een simpel spel, waar je als beginner makkelijk mee kan beginnen, toch zul je hier en daar een handje winnen van, zeg een Gus Hanssen. Schaken daarentegen kost iets meer moeite om te leren, maar jij zult als beginner nooit winnen van een Kasparov. Zo zie ik het een beetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is een rare conclusie. Het feit dat LoL laagdrempelig is voor nieuwe spelers is juist een verdienste van LoL, wilt niet zeggen dat er dan geen ruimte meer is voor verbetering. Zodra je zelf beter wordt, zullen de tegenstanders ook beter worden. Het precieze micromanagement bepaalt dan -net zoals bij HoN- wie de winnaar is. Het grootste verschil is dat LoL heeft geprobeerd om een aantal dingen weg te laten om zo nieuwe spelers de kans te geven om zich eerst op een paar dingen te richten en zodoende al vrij snel redelijk kunnen spelen. Wilt niet zeggen dat het uiteindelijke skillniveau laag is. Vergelijk het een beetje met CS. Het is een vrij simpel spel, maar de uiteindelijke top is in de kleine details veel en veel beter dan een beginneling.
Beginners winnen in LoL ook echt geen enkel potje van de top en tenzij de topspelers gaan lopen kloten betwijfel ik of ze überhaupt ook maar een kill gaan krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat je zegt is natuurlijk helemaal waar. Dat is bij alles. Poker is een simpel spel, waar je als beginner makkelijk mee kan beginnen, toch zul je hier en daar een handje winnen van, zeg een Gus Hanssen. Schaken daarentegen kost iets meer moeite om te leren, maar jij zult als beginner nooit winnen van een Kasparov. Zo zie ik het een beetje.
Verschil is alleen dat poker deels afhankeiljk is van geluk (goede kaarten), bij LoL en HoN is dat niet bepaald het geval.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat je zegt is natuurlijk helemaal waar. Dat is bij alles. Poker is een simpel spel, waar je als beginner makkelijk mee kan beginnen, toch zul je hier en daar een handje winnen van, zeg een Gus Hanssen. Schaken daarentegen kost iets meer moeite om te leren, maar jij zult als beginner nooit winnen van een Kasparov. Zo zie ik het een beetje.
Je hebt de ult van Karthus nog.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat poker deels afhankeiljk is van geluk (goede kaarten), bij LoL en HoN is dat niet bepaald het geval.
Is bij LoL natuurlijk ook een beetje het geval. Wanneer je in je eentje speelt ben je afhankelijk van je team (goed, niet goed, leavers, afk'ers, feeders). Het is afhankelijk of er een beetje strategisch gepicked wordt of dat iedereen gewoon pakt wie hij wil en gelijk inlocked. De andere ("geluks")factor is natuurlijk ook welke tegenstanders je treft. Dit uiteraard ook met welke champions. Er zijn champions die het een ander nogal zuur kunnen maken en er zijn er die je amper iets kunt maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat poker deels afhankeiljk is van geluk (goede kaarten), bij LoL en HoN is dat niet bepaald het geval.
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Jammer dat HoN gewoon een minder goed spel is dan LoL, anders speelde ik het misschien ook nog.
Ja, zeer volwassen ja, het "gewoon een minder goed spel noemen"quote:LoL spelers nooit HoN'ners afzeiken, ik denk dat dat te maken heeft met een wat volwassener publiek.
Crits, dodge = gelukquote:Op maandag 27 juni 2011 13:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja, geluk met je team en leavers enzo heb je wel wat nodig, maar je zou sowieso je lane moeten winnen als je echt veel beter bent dan de tegenstander. Bij poker is dat niet het geval omdat jij gewoon een paartje azen gedeeld kan krijgen terwijl Gus Hansen een 2/7 offsuit krijgt. Dan ben je al bij voorbaat kansloos, hoe pro je ook bent. Die vergelijking vond ik dus niet helemaal terechtquote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef colty het volgende:
[..]
Is bij LoL natuurlijk ook een beetje het geval. Wanneer je in je eentje speelt ben je afhankelijk van je team (goed, niet goed, leavers, afk'ers, feeders). Het is afhankelijk of er een beetje strategisch gepicked wordt of dat iedereen gewoon pakt wie hij wil en gelijk inlocked. De andere ("geluks")factor is natuurlijk ook welke tegenstanders je treft. Dit uiteraard ook met welke champions. Er zijn champions die het een ander nogal zuur kunnen maken en er zijn er die je amper iets kunt maken.
Bovenstaande veranderd natuurlijk als je met een team (of een aantal bekenden) speelt. Het is uiteindelijk natuurlijk de bedoeling om als een team te spelen. Met de geluksfactor bedoel ik natuurlijk wie en wat je treft.
Het ging mij om de invloed die je in je eentje hebt. Bij poker speel je ook alleen en ben je afhankelijk van welke kaarten je krijgt en hoe je daarmee omgaat/speelt/dealt. Dat is de geluksfactorquote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja, geluk met je team en leavers enzo heb je wel wat nodig, maar je zou sowieso je lane moeten winnen als je echt veel beter bent dan de tegenstander. Bij poker is dat niet het geval omdat jij gewoon een paartje azen gedeeld kan krijgen terwijl Gus Hansen een 2/7 offsuit krijgt. Dan ben je al bij voorbaat kansloos, hoe pro je ook bent. Die vergelijking vond ik dus niet helemaal terecht
Als je die at random inramt, dan kan je er heel af en toe nog wel iemand mee dood krijgen.quote:
Ik heb het, nogmaals, beide vrij intensief gespeeld. Ik vind ze beide wel goed, daar niet van. LoL vind ik alleen een stuk leuker en dat maakt het voor mij een beter spel dan HoN.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Ja, zeer volwassen ja, het "gewoon een minder goed spel noemen"
En sowieso opmerken dat LoL spelers volwassener zouden kunnen zijn dan spelers van een andere game![]()
Niet om lullig te doen maarre:quote:Op maandag 27 juni 2011 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
... maar de tweede en belangrijkste reden is dat de metagame minder alleen om de AD carry gaat. Ik zeg niet dat het slecht is dat het bij HoN wel zo is, maar het biedt imo een stuk meer variatie in het spel door ook de caster of de jungler te laten carryen.
quote:Je zegt zelf dat je hon 'geprobeerd' hebt, hoeveel weet je eigenlijk van het spel?
Lijkt me sterk dat iemand dat doet.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je die at random inramt, dan kan je er heel af en toe nog wel iemand mee dood krijgen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:40 schreef Beardslasher het volgende:
Echt lekker boeiend welk spel je speelt, zolang je er zelf maar plezier aan hebt.
Mwoah, vond haar toch vrij saai moet ik zeggen. Speel liever Janna.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Zeroku het volgende:
Zo, potjes met Sona gaan best goed. Leuke hero op zich.
In teamfights valt het wel mee vind ik. Ulti timen, letten op aura's etc. etc.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, vond haar toch vrij saai moet ik zeggen. Speel liever Janna.
Nergens last van.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef Silv het volgende:
Iemand anders die niet kan connecten? Pleurde net uit het niets uit het spel.
Op ranked wordt er volgens mij sowieso wel geward. Speel zelf vaak support en dan ward ik sowieso. Als er verder niemand ward, dan doe ik het meestal ook maar een beetje. Liever iets minder snel je items dan geen enkele mapcontrol.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef WvdL het volgende:
Nog een hon speler hier.
Ik ga me niet vermoeien met wat beter is aangezien ik aan beide op hun tijd plezier beleef.
Maar wat ik me afvroeg is of er in LoL wel wordt geward? (ben nu lvl 20) maar zie nooit wards tenzij ik ze zelf neer zet. Van hon weet ik dat wards zeer belangrijk was.
Of komt dit meer zodra ik ranked speel?
Aangezien hier minder harde stempels van support/carry/initiator zijn.
Ikzelf speel altijd blitz, heb daar wel aardig wat items nodig om goed te functioneren dus dan ward ik leiver ook niet ;[
Ik ook meestal uit noodzaak hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef ems. het volgende:
Ik koop vrijwel altijd wards, ook als ik carry (wat ook vrijwel altijd is) Support haalt 9 van de 10 keer geen wards maar het blijft noodzakelijk.
Of nouja, noodzakelijk.. Het heeft in ieder geval veel invloed op je winkansen.
Zelfs dan krijg je nog wel eens van die 'maar ik moet ook items halen' reacties.quote:Trouwens, vriendelijk om wards vragen aan je jungle of support helpt goed hoor. Als je gaat whinen waarom ze geen wards halen halen ze het meestal ook niet
Absoluut. Je haalt ook makkelijk kills wanneer je tegenstanders weer doodleuk denken dat ze je lekker onzichtbaar staan op te wachten.quote:En nog een laatste toevoeging; je dient altijd je eigen lanes te warden. Of je nou support bent of niet. Er is geen excuus om het niet te doen.
Ze hebben net pas de tijd van 4 naar 3 minuten teruggebracht -,- .quote:Op maandag 27 juni 2011 18:04 schreef Zeroku het volgende:
Tijd van die wards mag wel langer zijn, tho.
En terecht, te lange wards zorgen voor een passievere gameplay met minder ganks.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ze hebben net pas de tijd van 4 naar 3 minuten teruggebracht -,- .
Klopt, eind vorig jaar was het nog 4,5 minuut (veel te lang imo).quote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ze hebben net pas de tijd van 4 naar 3 minuten teruggebracht -,- .
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:00 schreef EpicKnife het volgende:
Welke ward doet wat? Want wat maakt het in godsnaam uit of je iemand ziet die in de bosjes zit of niet? Tegen teemo type's speel je toch zelden.
Draak is dat beest rechts van de rivier die iedereen in je team 190 gold geeft. Baron is dat rode skeletje op de map links van de rivier die een global buff + 300 gold aan iedereen geeft. Blue/red buff zijn die beesten aan allebei de kant van de rivier die je kunt killen voor een rode of blauwe buff.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:05 schreef EpicKnife het volgende:
draak/baron/red/blue buff <<< en dat zijn?
Wat is een goede support voor 450/1350 ip?
Sorakaquote:Op maandag 27 juni 2011 19:05 schreef EpicKnife het volgende:
Zileanquote:Op maandag 27 juni 2011 19:05 schreef EpicKnife het volgende:
Jungele met een lvl 10 account is ook vrij pittig aangezien er zonder masteries en runes maar weinig champions dit kunnen. Daarnaast kennen de meeste dan heel het principe van jungle en baron etc nog niet, maar als je ranked gaat spelen is een jungler bijna een must.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef EpicKnife het volgende:
Hmm, nouja, ik speel nu al echt een maand, heb 2 accounts van level 10 zo ongeveer, maar heb nog nooit iemand zien junglen, nog nooit. En de baron is ook nog nooit gekilld. Zilean heb ik slechte dingen over gehoord trouwens:P
Ja. Jungler betekent dat er iemand alleen staat en dus meer gold / exp binnenkrijgt. Daarnaast kun je natuurlijk ook ganken e.d.quote:
Dan kunnen er 2 solo lanen, dus meer exp in totaal. Daarnaast kan je met een jungler heel veel verassingsaanvallen doen.quote:
Solo lane wordt daarentegen wel makkelijker geganked.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan kunnen er 2 solo lanen, dus meer exp in totaal. Daarnaast kan je met een jungler heel veel verassingsaanvallen doen.
Ligt eraan met wie je speelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Solo lane wordt daarentegen wel makkelijker geganked.
Ach dat ze zielig zijn wisten we al aangezien ze geen DDOS protected servers hebben of überhaupt goeie servers.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:27 schreef EpicKnife het volgende:
Riot games is zo zielig, 20 seconden ff op minnetje geklikt en meteen gekicked.
Dat. Komt. Nog.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef EpicKnife het volgende:
Hahaha ik heb geen eens 550 RP gekregen?
Als ze weer een nieuwe vorm van DDoS gevonden hebben kan het zijn dat hun systeem dat niet detecteert.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
Nee niet lulzsec waarschijnlijk wat lolbroeken bij Anonymous.
Dat riot niet gewoon DDoS protected servers koopt
Cho'Gath, Taric, Mordekaiser, Mundo, etc kunnen dat prima aanquote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Solo lane wordt daarentegen wel makkelijker geganked.
Maar meestal in solo queue pas je daar je team niet op aanquote:Op maandag 27 juni 2011 20:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Cho'Gath, Taric, Mordekaiser, Mundo, etc kunnen dat prima aan
Valt mee, meestal passen 2 of 3 zich wel aan.Ikzelf meestal, tenzij ik gewoon zin heb in een champion, dan pak ik die gelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar meestal in solo queue pas je daar je team niet op aan
omdat de rest gewoon insta-locked
Meh dan heb ik helaas de pech dat ik telkens troll games heb. Zo vervelend.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Valt mee, meestal passen 2 of 3 zich wel aan.Ikzelf meestal, tenzij ik gewoon zin heb in een champion, dan pak ik die gelijk.
Meestal meer iets van 2 champs die sololane kunnen, goeie jungler, en voor bottom lane carry en een supportquote:Op maandag 27 juni 2011 22:00 schreef EpicKnife het volgende:
Oh, maar hoe ziet een goed team eruit, 1 tank, 1 support, 3 carry's? Ik verlies zo vaak he? Ik en wat vrienden doen het dan vaak goed en komen het team vaak redden, maar dan hebben wij weer spelers er tussen zitten die zichzelf feeden, en niet terug praten. Zo vervelend is dat, enigste wat ze zeggen is dan "gg" op het einde.
voorbeeld?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Meestal meer iets van 2 champs die sololane kunnen, goeie jungler, en voor bottom lane carry en een support
Pff,quote:
Meestal de carry van je team. Kan ook Ashe of Miss Fortune zijn. Hoeft niet perse een AP champion te zijn.quote:
Ja, dat gebeurt meestal op de lagere levels. :p Of je pakt dan gewoon een tank/support.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik speel meestal met 5 carry's, heb al zo vaak gehad, kies ik Anivia, zie ik een Teemo, Yi, Ashe en Annie bijvoorbeeld.
Er zijn verschillende goede tanks. De beste tanks vind ik:quote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef EpicKnife het volgende:
Wat is een pro tank? Puur HP tank, maar teglijk ook AP/AD
Kap nou eens met je gezanik over die free RP. Je hebt er nou al 4 keer over gepost ofzo. Wees ff geduldig.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb het gehad met DDoS'ers en dat ik geen RP krijg, voor wie gold die regel?
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:13 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ben boos, heb nog steeds geen RP gekregen, ik heb 220 RP, ik moet die RP dan kan ik nog iemand kopen
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef EpicKnife het volgende:
Hahaha ik heb geen eens 550 RP gekregen?
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:11 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ken mensen die al wel RP hebben gekregen trouwens.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:40 schreef EpicKnife het volgende:
Dan kan ik weer een poppetje kopen, want heb dan 770RP.
DDos..Lulzsec weer?
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb het gehad met DDoS'ers en dat ik geen RP krijg, voor wie gold die regel?
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef EpicKnife het volgende:
Rp ..... ik heb ook al betaald maar kom net te weinig voor een nieuwe champ.
Malphite is ook eigenlijk maar een halve tank.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Er zijn verschillende goede tanks. De beste tanks vind ik:
Amumu
Rammus
Shen
Malphite
Er zijn ook aardig wat offtanks, maar die hebben niet echt tankabilities zoals Mordekaiser, Mundo etc.
Als tank ben je ook niet aanwezig voor damage.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef Adames het volgende:
Waarschijnlijk ga ik er weer tegenin, maar wat ik bij malphite heb is dat hij nadat hij in het gevecht zit niks meer kan. Dan kan je beter voor wat damage gaan nog ipv full armor/hp/
Je was me voor, ik was dus nog aan typen toen jij al had gepostquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef ems. het volgende:
Vol tank qua items gaan is imo bij de meeste tankclasses wat overdreven. Zelfs als je taunts hebt zullen verstandige spelers jou voor de rest negeren als je niet wat extra damage doet of aura's draagt.
Ben ik het toch totaal niet met je eens, al begrijp ik wel wat je bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Als tank ben je ook niet aanwezig voor damage.
Als je in LoL al een rol als tank kan hebben. Naar mijn idee bestaat het niet echt want er word eigenlijk nooit iemand getanked. Er is niemand die, nadat de tank een teamfight start, hem dan focused dus hij tankt niemand. Niemand die besluit van ''Nou laat ik maar even de ''tank'' aanvallen, gewoon omdat het kan''. Alleen een tank die een taunt heeft... Daarvan kan je zeggen dat ie de geselecteerde enemy champ even tanked.
Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel. Heb dit al eerder geprobeerd uit te leggen en toen kreeg ik onder andere naar mijn hoofd geslingerd dat ik geen verstand had van de rollen tijdens het spel
Armor CD reduction is natuurlijk ook goed ja, Frozen Heart als ideaal item.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:53 schreef daankes het volgende:
ehh, sowieso 1 skill die met zijn armors scaled, en 1 die nergens mee scaled. Dus 2 AP over, dan is met malphite Armor stacke vele malen nuttiger aangezien die Ground Smash (armor scaling) een AOE skill is en dus nuttiger voor teamfights.
Genoeg spelers die hersenloos hun standaard itempjes blijven halen zonder te kijken waarmee of waartegen ze spelen. Gister een potje met amu tegen 5 AD carries, die deden bijzonder weinig schade end game.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:15 schreef ems. het volgende:
Mja maar op malphite is het situationeel. Als je armor gaat stacken wordt je omvergeblazen door de AP of wellicht zelfs aoe. Als de situatie het toelaat is het natuurlijk geen probleem maar frozen heart, thornmail én sunfire als je tegenover 1 echte AD carry staat is futiel.
Uiteindelijk komt het erop neer dat je een balans moet vinden aan de hand van de setup van de tegenstander. Dat is natuurlijk voor elke champ wel te begrijpen, maar nog te vaak zie ik bijv. ashe's die VOL damage gaan en uit elkaar worden getrokken op het moment dat ze één spell voor hun hoofd krijgen. Banshee's veil is een pracht-item, gebruik hem.
Haha heerlijk, dan kun je vrolijk dodgeboots + thornmail + frozen heart + sunfire cape + raduins omen halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genoeg spelers die hersenloos hun standaard itempjes blijven halen zonder te kijken waarmee of waartegen ze spelen. Gister een potje met amu tegen 5 AD carries, die deden bijzonder weinig schade end game.
Precies, in het begin stonden ze licht voor in kills en turrets, maar na 1 endgame teamfight 5-0 was het over.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Haha heerlijk, dan kun je vrolijk dodgeboots + thornmail + frozen heart + sunfire cape + raduins omen halen
quote:
Als je Ninja Tabi op Anivia koopt wordt je inderdaad een noob genoemd jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef EpicKnife het volgende:
Hah ok, maar waarom word ik ongelooflijk vaak uitgescholden voor noob omdat ik Anivia ben? En premade shit ofzo, geen idee wat ze lullen maar is dit jaloezie of..?
Premade betekent in principe dat je met vrienden speelt in een set-up die je vaker speelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef EpicKnife het volgende:
Hah ok, maar waarom word ik ongelooflijk vaak uitgescholden voor noob omdat ik Anivia ben? En premade shit ofzo, geen idee wat ze lullen maar is dit jaloezie of..?
Vind ik ook. Daarnaast is lichbane een prijzige item en kan je met anivia imo veel beter gewoon extra ap, magic pen of defensive shizzle halen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef daankes het volgende:
Als burst champion is lichbane niet echt een goed item, zeker ook niet aan te raden voor anivia.
Lichbane is voor champs die skills hebben met mega short cd, en vaak ook nog wel auto-attack gebruiken. Denk aan AP TF of Nidalee.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef EpicKnife het volgende:
Maar krijg ik haatreacties als ik zeg dat Anivia makkelijker te spelen is dan Ashe? Ashe is echt troep, zo snel dood en kan geen kills krijgen, noch farmen.
Op beginnersniveau wel ja. Daarna faalt hij hard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef EpicKnife het volgende:
Maar heel veel zeggen dat Yi overpowered is, een nerf zou ik niet erg vinden. Toen ik hem was op level 3 enzo, ownde ik ook met een beetje een guide. Hij is zo makkelijk, met 1 auto attack klik kan hij nog wel een pentakill halen op 5 tanks.
Of Evelynquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef daankes het volgende:
Als burst champion is lichbane niet echt een goed item, zeker ook niet aan te raden voor anivia.
Lichbane is voor champs die skills hebben met mega short cd, en vaak ook nog wel auto-attack gebruiken. Denk aan AP TF of Nidalee.
Evelynn is sinds die laatste patch echt niet veel meer waard. Jammer genoeg.quote:
Veigar is een leuke champ. Verder zijn b.v. Annie, Brand en Ryze wel leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef EpicKnife het volgende:
Heb nu 2185 IP, moet ik veigar kopen of sparen tot 3k? en welke AP champs zijn dan nice?
Ryze is overigens ook niet echt een AP champ meer, die bouw je mana / cdr. Het is wel een makkelijke caster omdat je hem dankzij je item build redelijk tanky bouwt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:26 schreef EpicKnife het volgende:
Annie heb ik al, Ryze valt mee, en Brand is 6k ;p
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Category:3150_IP_Championquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef EpicKnife het volgende:
Ryze is wel makkelijk, maar vind hem niet zo leuk. Ik ben graag AP carry, anivia en kennen zijn goed, maar is er ook zoiets voor 3150 IP? Kassadin ofzo?
ik weet niet hoor maar als je ashe een poep champ vind doe je toch echt iets fout.. het is ongeveer de beste carry die er is als utility je ook maar iets uitmaakt. ongeveer altijd de eerste pick in tournaments etc.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef EpicKnife het volgende:
Maar krijg ik haatreacties als ik zeg dat Anivia makkelijker te spelen is dan Ashe? Ashe is echt troep, zo snel dood en kan geen kills krijgen, noch farmen.
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef EpicKnife het volgende:
Krijg je een leaver penalty als je leaved uit custom games?
En vertel jij ons eens dan wat er zo leuk is aan een game leaven?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef EpicKnife het volgende:
Tuurlijk niet, custom moet je zoiets toch kunnen hebben omdat je het 9 van de 10 keer met vrienden doet? Daar gaat het meer om de fun
Je krijgt dan ook geen leave voor leave van custom gamequote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef EpicKnife het volgende:
Tuurlijk niet, custom moet je zoiets toch kunnen hebben omdat je het 9 van de 10 keer met vrienden doet? Daar gaat het meer om de fun
Eerst was Evelyn inderdaad waardevol.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Evelynn is sinds die laatste patch echt niet veel meer waard. Jammer genoeg.
Gvd, ligt ie er nou weer uit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef EpicKnife het volgende:
Wachttijd = Calculating, server er al weer uit?
Laatste tijd is het elke dag zo... Had wel ergens gelezen dat ze 100 nieuwe servers krijgen ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Yup, nu zegt hij, "the server is currently busy"
Ben net klaar met me game, is het weer zo'n disconnection.quote:
Link please.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef mikukuuu66 het volgende:
[..]
Laatste tijd is het elke dag zo... Had wel ergens gelezen dat ze 100 nieuwe servers krijgen ofzo.
Veigar is nice, ik zeg gewoon doen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef EpicKnife het volgende:
Heb nu 2185 IP, moet ik veigar kopen of sparen tot 3k? en welke AP champs zijn dan nice?
Ohja die is generfd right? Net voor de nerf heb ik nog wat potjes flink geklapt met Eve..quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Evelynn is sinds die laatste patch echt niet veel meer waard. Jammer genoeg.
Dan kunnen je vrienden er niet mee spelen. Iedere champ is in de juiste handen en met de juiste combinatie dodelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:33 schreef EpicKnife het volgende:
Ik twijfel over veigar hoor. Al mijn vrienden hebben hem al, en zeggen dat hij slecht is. Ik heb Annie en ik denk dat; Annie > Veigar.
Het is nog steeds een teamspelletje. Je kunt niet simpelweg zeggen dat champion X beter is dan champion Y.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:33 schreef EpicKnife het volgende:
Ik twijfel over veigar hoor. Al mijn vrienden hebben hem al, en zeggen dat hij slecht is. Ik heb Annie en ik denk dat; Annie > Veigar.
Het is team PvP. Met name het nut van allerlei CC skills is afhankelijk van de champions van je teammates.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef EpicKnife het volgende:
Tuurlijk wel want het is en blijft toch PvP? Die turrets zouden uit he spel moeten
Hield zelf ook niet zo van tanks, maar vind Amumu gewoon leuk om te spelen en heb al een aantal keer het verschil kunnen maken in een potje dat niet zo goed begon door gewoon goed te gaan tanken. Zulke dingen maken het dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef EpicKnife het volgende:
Ik hou niet zo van tanks dus Amumu ook niet. Is Garen ook een tank? want ik zag een Garen die overpowered veel hitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |