Ook zonder jungle prima imo. In het begin speel je wat meer defense en als je hem eenmaal goed door hebt kan je meer richting damage gaan met AP. Zijn manier van spelen is erg gevarieerd waardoor het een leuke hero is om mee te leren, alleen al vanwege zijn ulti. Je leert er meer van dan bijvoorbeeld Yi spelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:50 schreef Zeroku het volgende:
Nunu is ook wel leuk ja. Alleen wel jungle, en dat is niet iets waar ik mee zou beginnen.
True,quote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook zonder jungle prima imo. In het begin speel je wat meer defense en als je hem eenmaal goed door hebt kan je meer richting damage gaan met AP. Zijn manier van spelen is erg gevarieerd waardoor het een leuke hero is om mee te leren, alleen al vanwege zijn ulti. Je leert er meer van dan bijvoorbeeld Yi spelen.
Dat heeft elke AD carry als je je slecht positioneertquote:Op zondag 26 juni 2011 13:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook de meest squishy hero. Als je eenmaal getarget bent, ben je ook meteen de lul.
Jawel.quote:
Fijn joh, dat early-game junglen.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:01 schreef Beardslasher het volgende:
Nunu
Consume damage reduced at earlier ranks to 400/525/650/775/900 from 500/600/700/800/900
Ice Blast slow reduced at earlier ranks to 20/30/40/50/60% from 40/45/50/55/60%
best hard ook nog
oh fuck. Ok geen Nunu dan. Die Ice blast slow op lage levels was best lekker.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:01 schreef Beardslasher het volgende:
Nunu
Consume damage reduced at earlier ranks to 400/525/650/775/900 from 500/600/700/800/900
Ice Blast slow reduced at earlier ranks to 20/30/40/50/60% from 40/45/50/55/60%
best hard ook nog
Ligt aan de spelers.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef splendor het volgende:
Leuk! Een LoL topic.
Ik speel op dit moment veel 3vs3 samen met twee vrienden en dan pakken we meestal de champs Mundo, Mordekaiser en Garen. Is dat een goede combinatie? Over het algemeen winnen we de potjes wel, maar ik vraag me af of het nog beter kan.
Geen stun, maar wel alle 3 sterke heroes. Volgens mij is dat wel erg een vereiste op TT. Ik zou eigenlijk Mundo dan inwisselen voor Sion. Heb je net wat meer burst damage en een stun.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef splendor het volgende:
Leuk! Een LoL topic.
Ik speel op dit moment veel 3vs3 samen met twee vrienden en dan pakken we meestal de champs Mundo, Mordekaiser en Garen. Is dat een goede combinatie? Over het algemeen winnen we de potjes wel, maar ik vraag me af of het nog beter kan.
Dus je blockt al mensen met je wall in je Ultimate om op die manier 2 of 3 keer je E af te krijgen? Nice!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:50 schreef EpicKnife het volgende:
Ik moet toegeven, Jax en Kennen zijn moeilijk te spelen, maar kunnen zeer goed zijn. Anivia kan dan wel de moeilijkste mage zijn, maar ik snap hem al wel
Dat is vrij voor de hand liggend lijkt me? In ieder geval vind ik de moeilijkheid van anivia altijd een beetje overdreven.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:00 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dus je blockt al mensen met je wall in je Ultimate om op die manier 2 of 3 keer je E af te krijgen? Nice!
Dan onderschat je de moeilijkheid van Anivia vrij hard denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is vrij voor de hand liggend lijkt me? In ieder geval vind ik de moeilijkheid van anivia altijd een beetje overdreven.
Omdat Anivia A) een dure hero is en B) lastig om te spelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:40 schreef daankes het volgende:
[..]
Dan onderschat je de moeilijkheid van Anivia vrij hard denk ik.
Speel der al geruime tijd en heb haar ondertussen ook al redelijk onder de knie maar walls plaatsen en der Q altijd goed landen lukt nog steeds niet perfect en ik kan toch zeggen dat ik een vrij goede anivia speler ben. Snap ook niet dat ze zo weinig gespeeld word want ze is in mijn ogen gewoon de beste AP caster (vooral nu malz generfed is). Valt ook wel te zien aan mijn win-rate met der op ranked. 85% ofzo. Goede walls en een dominerende midlane kunnen gewoon games beslissen en dat kan Anivia als de beste, vooral als ze level 6 is.
Komtie!:quote:
Maar ik bedoel echt echt ECHT weinig. Ze staat bij de statistieken van lolbase.net gewoon bij de 3 minst gespeelde heroes, wat ik toch zeer opvallend vind gezien haar ontzettend harde burst en gamechanging skills.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat Anivia A) een dure hero is en B) lastig om te spelen.
Waarom zoveel Zilean en Nasusquote:Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Komtie!:
Blood Moon Akali
Emumu
Pharaoh Amumu
Bird of Prey Anivia
Noxus Hunter Anivia
Frostfire Annie
Woad Ashe
Sherwood Forest Ashe
Boom Boom Blitzcrank
Apocalyptic Brand
Resistance Caitlyn
Gentleman Cho'Gath
Hot Rod Corki
Red Baron Corki
Masquerade Evelynn
Frosted Ezreal
Scuba Gragas
Santa Gragas
Piltover Customs Heimerdinger
Blast Zone Heimerdinger
Nightblade Irelia
Hextech Janna
Tempest Janna
Pre-Void Kassadin
High Command Katarina
Unmasked Kayle
Karate Kennen
Prestigious LeBlanc
Wicked LeBlanc
Sorceress Lux
Marble Malphite
Djinn Malzahar
Totemic Maokai
Secret Agent Miss Fortune
Galactic Nasus
Pharaoh Nasus
Dreadknight Nasus
French Maid Nidalee
Grungy Nunu
Perseus Pantheon
Blacksmith Poppy
Freljord Rammus
Professor Ryze
Surgeon Shen
Surfer Singed
Lumberjack Sion
Spectacular Sivir
Bandit Sivir
Silent Night Sona
Northern Front Swain
Armor of the Fifth Age Taric
Astronaut Teemo
Guerilla Tristana
Primal Udyr
Aristocrat Vayne
Veigar Greybeard
Feral Warwick
Shurima Desert Zilean
Time Machine Zilean
Groovy Zilean
Verdomme, zijn er nog best veel
Wowquote:Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Komtie!:
Blood Moon Akali
-knip-
Groovy Zilean
Verdomme, zijn er nog best veel
Brolafquote:Op zondag 26 juni 2011 16:10 schreef nyny83 het volgende:
Riot Girl Tristana (was gratis op facebook)
Brolaf
Tundra Warwick (gekocht van gratis RP van Riot)
Dat was het
Veel te veelquote:Op zondag 26 juni 2011 16:03 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wowhoeveel geld heb je ongeveer aan LoL uitgegeven?
Je ziet in een 5v5 dat champions altijd door 5 man kapotgeburst worden. Of je dan Heimerdinger bent of Mordekaiser (es #1 shield always up never lose huehuehue), dood ga je sowieso. Met 3 man is dat een iets ander verhaal, vandaar dat de tanky DPS'ers een stuk sterker zijn daarin. Een squishy champ KAN wel, maar dan moet je 2 andere tanky characters hebben met flinke CC om jou te kunnen beschermen. Denk dan aan bijv. Alistar.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:22 schreef Zeroku het volgende:
Spelen hier mensen überhaupt veel 3 vs 3?
Iedere keer dat ik het probeer zie ik teams zoals hierboven beschreven, melee, veel health en de meeste veel damage. Waarom is dan bijvoorbeeld een Malzahar niet goed? Of een Caithlyn?
Zat gister met een Anivia die letterlijk 0 walls heeft geplaatst over de gehele game terwijl dat 50% van de reden is waarom je Anivia zou pickenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:40 schreef daankes het volgende:
[..]
Dan onderschat je de moeilijkheid van Anivia vrij hard denk ik.
Speel der al geruime tijd en heb haar ondertussen ook al redelijk onder de knie maar walls plaatsen en der Q altijd goed landen lukt nog steeds niet perfect en ik kan toch zeggen dat ik een vrij goede anivia speler ben. Snap ook niet dat ze zo weinig gespeeld word want ze is in mijn ogen gewoon de beste AP caster (vooral nu malz generfed is). Valt ook wel te zien aan mijn win-rate met der op ranked. 85% ofzo. Goede walls en een dominerende midlane kunnen gewoon games beslissen en dat kan Anivia als de beste, vooral als ze level 6 is.
Snap dan ook niet wat je aan Brand meer OP vind dan Anivia. Anivia heeft een makkelijkere stun, perma slow, wall die teams kan opsplitsen/mensen kan catchen in jungle en een burst die minstens zo hard is als die van Brand. Enige waar Brand beter in is, zijn de eerste 6 levels aangezien zijn pillar makkelijk te plaatsen is early game, maar daarna vind ik Anivia veel en veel beter.
Skins:
Hextech anivia + wit met goude skin
Tryndamere
Pharao amumu
devil karthus
ufo corki
nightmare cho gath
en nog een paar die ik zo niet weet.
Dat lijkt me dus sterk aangezien ik haar zo ongeveer het meest heb gespeeldquote:Dan onderschat je de moeilijkheid van Anivia vrij hard denk ik.
Dan zou jij dus gerust een elo van 1800+ moeten kunnen halen :p?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus sterk aangezien ik haar zo ongeveer het meest heb gespeeldIk denk eerder dat de moeilijkheid wordt overschat. Q is vrij makkelijk te raken (zeker sinds de laatste buff) en die wall heb ik eigenlijk nooit echt moeite mee gehad.
Daar verschilt onze mening dan dusquote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef ems. het volgende:
Dat is denk ik niet helemaal een eerlijke vraag. Anivia is erg sterk maar heeft imo niet zoveel carry potential als andere casters (zoals brand dus) dus ik denk niet dat het een class is waarmee je jezelf makkelijk naar high elo kan dragen. Daarnaast blijft elo een team-ding.
Die shift-cast is trouwens (nogmaals) een aanrader op vrijwel elke caster. Probeer het als je het nog niet hebt gedaan, ik speel er namelijk veel lekkerder mee
Het probleem is denk ik dat de meeste spelers met Anivia veel te voorzichtig spelen. Zeker als je je egg heb moet je juist aggressief spelen. Tuurlijk kom je dan in hun range en kunnen ze jou damagen, maar tenzij zijn flink gefarmed zijn en jij niet doe jij altijd meer damage. Veel mensen proberen van grote afstand die Q te raken en beginnen pas als je hem geraakt hebt met vechten. Dan kun je er nog wel even op wachten. Je moet juist dichterbij komen, ulti plaatsen, E raken, wall achter hem neerzetten, Q raken en je E nog een keer doen. Maar dan moet je dus wel een beetje dichtbij komen, en daar zijn de meeste spelers die casters spelen bang voor.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus sterk aangezien ik haar zo ongeveer het meest heb gespeeldIk denk eerder dat de moeilijkheid wordt overschat. Q is vrij makkelijk te raken (zeker sinds de laatste buff) en die wall heb ik eigenlijk nooit echt moeite mee gehad.
Ik speel beide, alleen ik vind de LoL interface fijner en ook hoe je hp van je hp balkje af ziet gaan als je damage incasseert.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef ems. het volgende:
Oh, ik denk dat we elkaar dan verkeerd begrijpen. Ik denk zeker wel dat als je een harde Anivia bent dat je jezelf wel degelijk naar 1800 of 2000 rating kan dragen. Pro's winnen ook matches met twitch op 2200 rating, daar niet van
Ik betwist alleen de moeilijkheidsgraad die anivia wordt aangeschreven. Ik moet wel bekennen dat ik daarvoor heel veel HoN speelde, wat imo over het algemeen een moeilijker spel is. Misschien viel het wennen aan de lolmechanics daardoor ook wel mee.
Zijn er trouwens meer mensen hier die eerst HoN speelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |