quote:Tour du Jour (RTL7, 20:28) - Johan Derksen zit elke maandag en vrijdag naast zijn Voetbal International-collega Wilfred Genee in de Tour de France-talkshow Tour du Jour. Waarom precies, weet Genee ook niet. “Ik neem aan om wielrenners af te zeiken, want voor Johan bestaat er geen andere sport dan voetbal. Maar hij komt toch vooral langs om het laatste voetbalnieuws te brengen, want in deze periode is er veel te melden op het gebied van transfers”, aldus de presentator. Tour du Jour sloot de week vrijdag af met 389.000 kijkers (madl: 7.0%).
Het doet nog steeds zeer wat Derksen - volledig terecht imo - zei over Martje bij K&vdB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:06 schreef maril het volgende:
Als Robert Gesink zou zijn zoals Johan hem zou willen zien. Dan noemt Johan hem hoogstwaarschijnlijk Mister Big Star, kortom het is nooit goed bij Derksen.
Nee, dat interesseert me niet you love are hate him, and I Love the Man . Hij pakte mn andere held volkomen onterecht aan. Robert is zoals hij is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:13 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het doet nog steeds zeer wat Derksen - volledig terecht imo - zei over Martje bij K&vdB?
Is dat die achterlijke boeren b-versie van van der Gijp?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:38 schreef DrDentz het volgende:
Wie heeft die Gert Jakobs ooit wijsgemaakt dat hij komisch talent heeft?
Nee, jij trekt volle zalen. Veel mensen vinden hem blijkbaar wel grappig. Anders zou hij daar niet zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:38 schreef DrDentz het volgende:
Wie heeft die Gert Jakobs ooit wijsgemaakt dat hij komisch talent heeft?
quote:Ik neem aan om wielrenners af te zeiken, want voor Johan bestaat er geen andere sport dan voetbal.
Wat sociaal!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef Type-R het volgende:
Staat in de nieuwste Vara TV gids een interview met Wilfred - wel leuk om te lezen
Dat Johan het geld wat hij kreeg voor die KPN reclames gedeeld heeft met Rene en Wilfred -omdat hij vond dat het succes mede aan hun te danken was - was nieuw voor mij.
Ook zij kon de eerste keer er niet om lachen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs Wilfreds zus lachte niet, die kende ze al.
Uitsmijtertje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
Man man...ik mis m'n vaste voetbalshow zo erg. Wanneer beginnen we weer? Biertje erbij, chippie ernaast. Is toch heerlijk man.
Heb ik ook man!quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
Man man...ik mis m'n vaste voetbalshow zo erg. Wanneer beginnen we weer? Biertje erbij, chippie ernaast. Is toch heerlijk man.
ditquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
Man man...ik mis m'n vaste voetbalshow zo erg.
Johan was inderdaad in extase toen hij het nieuws hoorde, en de volgende beelden schijnen daarbij te horen....quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef msnk het volgende:
Ik begreep dat Johan helemaal los ging na het vertrek van Mario Been. Iemand opnames?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan was inderdaad in extase toen hij het nieuws hoorde, en de volgende beelden schijnen daarbij te horen....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan was inderdaad in extase toen hij het nieuws hoorde, en de volgende beelden schijnen daarbij te horen....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |