Uitsmijtertje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
Man man...ik mis m'n vaste voetbalshow zo erg. Wanneer beginnen we weer? Biertje erbij, chippie ernaast. Is toch heerlijk man.
Heb ik ook man!quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
Man man...ik mis m'n vaste voetbalshow zo erg. Wanneer beginnen we weer? Biertje erbij, chippie ernaast. Is toch heerlijk man.
ditquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
Man man...ik mis m'n vaste voetbalshow zo erg.
Johan was inderdaad in extase toen hij het nieuws hoorde, en de volgende beelden schijnen daarbij te horen....quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef msnk het volgende:
Ik begreep dat Johan helemaal los ging na het vertrek van Mario Been. Iemand opnames?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan was inderdaad in extase toen hij het nieuws hoorde, en de volgende beelden schijnen daarbij te horen....
[ afbeelding ]
[..]
Johan was inderdaad in extase toen hij het nieuws hoorde, en de volgende beelden schijnen daarbij te horen....
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Kon die net veilig naar Radio Rijnmond, moet 'ie straks weer rennen voor z'n leven op z'n 62ste.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef msnk het volgende:
Hij nam 't juist voor hem op en beledigde feysupporters begreep ik
Nu kan het legioen niet meer in toom gehouden worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:23 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Overigens wel opvallend. Johan heeft het hele seizoen gezegd dat Feyenoord hun handen dicht mocht knijpen met twee clubiconen als Mario en Leo aan het roer. Nog geen jaar later zijn ze allebei verdwenen.
Episch, heb hem net binnen. Even bestellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
Gratis dvd bij de vi, met alle hoogtepunten van het afgelopen VI seizoen.
Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:40 schreef bascross het volgende:
De site ligt er uit hier. Is iedereen die dvd aan het bestellen of is het vanwege Mario?
Kan je linkje sturen, ik kan het niet vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:28 schreef Heufd het volgende:
Ook dvd'tje besteld. Is toch heerlijk man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |