Baasquote:Gijp: Tour interesseert me geen fluit
René van der Gijp is niet van plan om aan te schuiven in de nieuwe talkshow Tour du Jour van Voetbal International-collega Wilfred Genee. Dit zegt de 50-jarige voetbalanalist in de Spits. VI-gezicht Johan Derksen schuift wel twee maal in de week aan bij het Tour de France-programma op RTL 7.
"Het interesseert me niet. Wielrennen interesseert me geen fluit. Daarom heb ik ook gelijk gezegd dat ik daar niet aan tafel ga zitten. Of Contador nou wint of Schleck, het zal me een zorg zijn", vertelt Van der Gijp.
De voetballegende zegt zelfs geen enkele uitzending te hebben gezien van Tour du Jour. "Ik kijk wel de herhaling van De Avondetappe met Mart Smeets, want dat is laat op de avond. Tot die tijd doe ik liever andere dingen dan tv kijken. Wat? In de tuin lekker een boekie lezen bijvoorbeeld", adviseert Van der Gijp.
Wat een klootzak, ik ga 'm billenkoek geven!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zie, pberends. Van der Gijp vindt boeken lezen ook leuk.
Hij zit toch de hele dag voor de TV, dat weten we allemaal. Alsof voetbal em boeit. Dat vindt ie mooi maar de uitslag interesseert em meestal ook niks.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:06 schreef DrDentz het volgende:
De Tour interesseert hem geen fluit maar hij kijkt wel de herhaling van de avondetappe? Is dat dan alleen om Mart?
Een thrillertje en dan in het donker alleen thuis, daar raak je toch nie van in de war man.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:02 schreef Absurditeit het volgende:
Is toch heerlijk man zo'n thrillertje bij het zwembad.
Het spelletje boeit hem wel degelijk. Dat hij geen sympathie heeft voor een bepaalde club en dat hij 2-3 net zo goed vindt als 3-2 bij Arsenal - Spurs doet er niet toe.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:38 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij zit toch de hele dag voor de TV, dat weten we allemaal. Alsof voetbal em boeit. Dat vindt ie mooi maar de uitslag interesseert em meestal ook niks.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het spelletje boeit hem wel degelijk. Dat hij geen sympathie heeft voor een bepaalde club en dat hij 2-3 net zo goed vindt als 3-2 bij Arsenal - Spurs doet er niet toe.
Ik stoor me daar ook aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef Greetings het volgende:
FF over het blad vi, of eigenlijk de website. Valt het jullie ook op dat ze steeds meer "sensationele" koppen maken bij de internetartikelen? Nu staat er weer "Lampi verlaat degradant Willem II voor Arsenal". Dat maakt de lezer natuurlijk nieuwsgierig waardoor ie het bericht aanklikt, om daar pas te lezen dat het om Arsenal Kiev gaat. En dat terwijl er in de kop voldoende ruimte voor het woordje "Kiev" erachter. Volgens mij doen ze dit echt om je te laten klikken en hoewel het geen ramp is vind ik het wel een beetje irritant misleidend. Laatst ook al koppen als "Cruijff haalt Garcia" en "Ozbiliz naar Arsenal" ofzo.
Of vanwege de sjaal van Boogerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:06 schreef DrDentz het volgende:
De Tour interesseert hem geen fluit maar hij kijkt wel de herhaling van de avondetappe? Is dat dan alleen om Mart?
De kopt dekt de lading wel. VI moet alleen oppassen dat lezers zich niet bedrogen voelen na het lezen van die artikelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik stoor me daar ook aan.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)g-naar-Nederland.htm
Veel van die koppen zijn enkel en alleen bedoeld om mensen te misleiden, zodat ze misschien nu wel een totaal oninteressant artikeltje gaan lezen. Met de toevoeging van soms maar 1 woordje zou de kop de lading veel beter dekken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
De kopt dekt de lading wel. VI moet alleen oppassen dat lezers zich niet bedrogen voelen na het lezen van die artikelen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Veel van die koppen zijn enkel en alleen bedoeld om mensen te misleiden, zodat ze misschien nu wel een totaal oninteressant artikeltje gaan lezen. Met de toevoeging van soms maar 1 woordje zou de kop de lading veel beter dekken.
Uiteindelijk gaat dit alleen maar tegen je werken.
Het zendermanagment van RTL 7 moet Barend & Barend wel enorm haten, als je bedenkt dat de rest van de programmering bestaat uit worstelende dwergen, een groep Vietnam veteranen en een stelletje dikzakken die auto's weg slepen...quote:Het zendermanagement heeft er niet voor gekozen om Barend & Barend naar een andere dag te verplaatsen. “In onze programmering is het komend najaar geen andere plek beschikbaar, dus gaan we met Frits en Barbara Barend kijken wat we verder kunnen doen.”
Volgende stap is waarschijnlijk van die leuke woordspelinkjes waar alle Engelse tabloids mee vol staan. Da's pas irritant.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik stoor me daar ook aan.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)g-naar-Nederland.htm
Die waren de laatste keer ook overbodig, dus dat kan ik nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:45 schreef pberends het volgende:
Geen voetbalnieuwtjes van Johan dit keer, hij zat in Tour du Jour enkel en alleen over wielrennen en andere onzin te praten. Volgens Genee was er zogenaamd geen tijd meer voor Johans voetbalnieuwtjes.
Mooi, dat die lekker wegblijftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:45 schreef pberends het volgende:
Geen voetbalnieuwtjes van Johan dit keer, hij zat in Tour du Jour enkel en alleen over wielrennen en andere onzin te praten. Volgens Genee was er zogenaamd geen tijd meer voor Johans voetbalnieuwtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |