Jesus man, je hoeft niet overal serieus op in te gaan. Alsof ik hier tijd aan ga besteden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt de peppillen te verwarren met de belachelijk zware slaappillen die hij naderhand kreeg. Maar als hij het daar ook al eens over heeft gehad, dan mag je mij vertellen waar en wanneer.
Nee, je kunt beter overbodige, slordige artikeltjes tikken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Jesus man, je hoeft niet overal serieus op in te gaan. Alsof ik hier tijd aan ga besteden.
Das inderdaad vele malen nuttiger dan die trolls van jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter overbodige, slordige artikeltjes tikken.
Punt is dat jij niet zo 'wijs' en 'tof' moet doen, terwijl je aan de lopende band faalt. Ik zal je er wat vaker op wijzen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Das inderdaad vele malen nuttiger dan die trolls van jou.
Ik heb een beter plan: ik stel voor dat we niet meer op elkaar reageren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Punt is dat jij niet zo 'wijs' en 'tof' moet doen, terwijl je aan de lopende band faalt. Ik zal je er wat vaker op wijzen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb een beter plan: ik stel voor dat we niet meer op elkaar reageren.
Nee, Absurditeit en ik zijn veel beschaafder dan Hans.quote:
En bovendien slikken wij onze medicijnen toch maar mooi iedere ochtend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Absurditeit en ik zijn veel beschaafder dan Hans.
Gijpquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:58 schreef tompsv18 het volgende:
SigaarSnor
René van der Gijp heeft nog geen enkele aflevering #TourDuJour gezien: "Interesseert me geen fluit." (via @johanvanboven, journalist Sp!ts)
Abonnee zijn van het roddelblad VIquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Veerboot het volgende:
Ik voel me bij dat soort acties als abonnee altijd genaaid
VI een roddelblad noemenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Abonnee zijn van het roddelblad VI. Uberhaupt: tijdschriften
.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Veerboot het volgende:
Ik voel me bij dat soort acties als abonnee altijd genaaid
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef Greetings het volgende:
Call me crazy, maar ik ben 3 weken geleden begonnen aan een VI-marathon. Ga alle uitzendingen van afgelopen seizoen terugkijken en zit al op 3/4![]()
Ik kan het echt aanraden, erg leuk om oude meningen nu in een ander perspectief te zien.
Ik doe dit ook wel eens als ik me verveel, is inderdaad lachen. Wel ben ik dan ondertussen vaak aan het PS3'en of zo, het is maar dat ik iets op de achtergrond aan heb staan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef Greetings het volgende:
Call me crazy, maar ik ben 3 weken geleden begonnen aan een VI-marathon. Ga alle uitzendingen van afgelopen seizoen terugkijken en zit al op 3/4![]()
Ik kan het echt aanraden, erg leuk om oude meningen nu in een ander perspectief te zien.
Opbellen dat je al zoveel jaar abonnee bent en dat je het anders op je vriendin haar naam laat zetten en dan later weer op jouw naam. Zodat je alle leuke kortingen/cadeaus meepakt. Dan gaan ze wel eens overstag met een cadeau.quote:
quote:RTL 7 trekt stekker uit Barend & Barend
Geplaatst op Thu 07 Jul 2011 om 13:18
RTL 7 stopt met de talkshow Barend & Barend. Het tv-station heeft geen ruimte meer voor het programma van Barbara en Frits Barend. Dat heeft een zegsman van RTL laten weten. Barend & Barend was tot afgelopen mei elke maandag te zien bij RTL 7, direct na Voetbal Interna- tional. “Hoewel de maandag een goede dag is voor een actuele sporttalkshow, bleek twee praatprogramma’s achter elkaar te veel van het goede. Daarmee kwam Barend & Barend niet tot z’n recht“, aldus de zegsman.
Het zendermanagement heeft er niet voor gekozen om Barend & Barend naar een andere dag te verplaatsen. “In onze programmering is het komend najaar geen andere plek beschikbaar, dus gaan we met Frits en Barbara Barend kijken wat we verder kunnen doen.”
Harry Vermeegen springt in het gat dat Barend & Barend achterlaat. Hij stapt over van SBS 6 naar RTL 7 en komt met een nieuwe reportageserie over voetballers.
Baasquote:Gijp: Tour interesseert me geen fluit
René van der Gijp is niet van plan om aan te schuiven in de nieuwe talkshow Tour du Jour van Voetbal International-collega Wilfred Genee. Dit zegt de 50-jarige voetbalanalist in de Spits. VI-gezicht Johan Derksen schuift wel twee maal in de week aan bij het Tour de France-programma op RTL 7.
"Het interesseert me niet. Wielrennen interesseert me geen fluit. Daarom heb ik ook gelijk gezegd dat ik daar niet aan tafel ga zitten. Of Contador nou wint of Schleck, het zal me een zorg zijn", vertelt Van der Gijp.
De voetballegende zegt zelfs geen enkele uitzending te hebben gezien van Tour du Jour. "Ik kijk wel de herhaling van De Avondetappe met Mart Smeets, want dat is laat op de avond. Tot die tijd doe ik liever andere dingen dan tv kijken. Wat? In de tuin lekker een boekie lezen bijvoorbeeld", adviseert Van der Gijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |