SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door Kuukske op 26-06-2011 10:44:39 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
kuuks neem jij ff die fles mee naar de meet danquote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef Mday het volgende:
was wel de bedoeling ja
oh en dat dansje doe ik alleen als niemand kijkt. scheelt in het letsel.
kutquote:Op zondag 26 juni 2011 01:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kuuks neem jij ff die fles mee naar de meet dan
We praten M'etje gewoon de bar in.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kuuks neem jij ff die fles mee naar de meet dan
Heb je die niet dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef Mday het volgende:
dan sta ik zo in de spotlight, vereerd n all that
maar waar is mijn op-mention?
komt goed!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We praten M'etje gewoon de bar in.. Of op. Ook leuk.
quote:
zeg k heb al aardig wat drankjes op, denken is nit echt sterkste punt nuquote:Op zondag 26 juni 2011 01:08 schreef Kuukske het volgende:
Hm, Shar. We moeten een OP-stukkie bedenken voor Mday.
Oja, daar moet ook nog Boothbabe-magnet bij.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg k heb al aardig wat drankjes op, denken is nit echt sterkste punt nu
ik ken mday ook nog niet echt
maar iig:
Naam: Mday
Functie: Cocktailshaker van de SC
Omschrijving: Jongleren met drankflessen .....
misschien moeten we het stukje na de meet doen, vooral als ie dronken is geweest, dan weten we vast genoeg leuke dingenquote:Op zondag 26 juni 2011 01:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, daar moet ook nog Boothbabe-magnet bij.
Ja, dan doen we er nog wat bij als we gemeet hebben inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien moeten we het stukje na de meet doen, vooral als ie dronken is geweest, dan weten we vast genoeg leuke dingen
Verpest het nou niet voor jezelf.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:14 schreef Mday het volgende:
overigens was nebo de boothbabe magnet, echt wat een klasse had die kerel, hij ging er gewoon tussen staan
terwijl ik ze fotografeerde
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef Mday het volgende:
welnu, ik ben benieuwd.
oh is dit alles, OEHOEHOEHOEEE
nee het is nog niet alles, de rest komt nog!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef Mday het volgende:
welnu, ik ben benieuwd.
oh is dit alles, OEHOEHOEHOEEE
Mja nou. Vooruit.quote:
Oh verhip ja. Ik zie het.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef Mday het volgende:
dat was trouwens een sampletje van doe maar, btw.
Ohquote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef koei het volgende:
eerste wedstrijd gewonnenof nouja, tweede wedstrijd, want de eerste had ik door mn werk gemist en die hebben ze dus verloren
Ja! Weet je hoe zeldzaam!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef Sharana_LV het volgende:
plus je hebt een kuuks en shar kusje gekregen ...!
oe oe oequote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef koei het volgende:
eerste wedstrijd gewonnenof nouja, tweede wedstrijd, want de eerste had ik door mn werk gemist en die hebben ze dus verloren
Op Twitter is nog tot daar aan toe ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:18 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom gooien mensen zelfs dingen als "vervelen op de wc" op facebook
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op Twitter is nog tot daar aan toe ja.
Oeehoeerend hard!quote:
Je ziet er niet 22 uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:19 schreef Mday het volgende:
[..]
ik ben vereerd. dank je. dankje.
kijk hier sta ik naast tom cruise.
Oh, dat is al beter. Nog niet perfect.. maar wel beter.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:21 schreef Mday het volgende:
oh wacht ik bedoel hier ben ik de stand in voor tom cruise.
die flapdrol kon er zelf niks van
Ja dat was een degelijke save he. ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat is al beter. Nog niet perfect.. maar wel beter.
Hmhm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook altijd 3fm of fresh fm opquote:Op zondag 26 juni 2011 01:28 schreef Kuukske het volgende:
Dat luister ik ook al nooit. Lang leve 3FM.
fresh fmquote:Op zondag 26 juni 2011 01:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook altijd 3fm of fresh fm op
Whehehe. Succesquote:
Dat komt misschien door je bierconsumptie.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef Mday het volgende:
[..]
aah nastay
sinds we een hond hebben laat ik er zelf wel meer dan normaal
Hé! Jij hier.quote:
Ligt vaak aan het eten. Geen bruine bonen meer door het voer mengen helpt!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:34 schreef Sharana_LV het volgende:
dit is de derde scheet al van de avond! weet niet wat ie vanavond heeft maar pfff ..
Bombardeer het tot vuig tekeningetje.quote:
Dit geldt trouwens niet alleen voor katten. Of honden.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:44 schreef koei het volgende:
Ligt vaak aan het eten. Geen bruine bonen meer door het voer mengen helpt!
Ik luister naar een muzakje, surf her en der over het web. Speel een suf Facebook-spelletje. En uh.. Fok. En ik heb geen idee hoe lang ik nog blijf zitten.quote:
Trustenquote:Op zondag 26 juni 2011 01:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga richting bed en proberen te slapen, anders kan ik morgen helemaal niets schilderen
truste all
Ja precies. Beetje SC'en.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:49 schreef Mday het volgende:
oh zo heerlijk lurken zo.
weet je wat ook tof is? (en een fokking timesink)
reddit.com.
Tot hoe laat moet je spelen? En wie verzint die nachtelijke dingen dan eigenlijk? Is er überhaupt iemand fit?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:50 schreef koei het volgende:
Ik zit een wedstrijd te kijken en te wachten tot onze volgende wedstrijd over een uur...
Whehehe.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:55 schreef Mday het volgende:
holy crap de printer naast mij komt plots tot leven zonder opdracht
ik vloog bijna tegen het plafond omhoog
Als we nog minimaal een van de drie wedstrijden winnen moeten we de kruisfinale rond 10 uur spelen. is vanwege het jubileum van een andere vereniging 25 uur lang spelen. is een mixtoernooi met honkballers erbij. zit maar een ander uit mijn team bij, verder een samenraapsel van allerlei bevriende teams en verenigingenquote:Op zondag 26 juni 2011 01:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je spelen? En wie verzint die nachtelijke dingen dan eigenlijk? Is er überhaupt iemand fit?
Ow leukquote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef koei het volgende:
[..]
Als we nog minimaal een van de drie wedstrijden winnen moeten we de kruisfinale rond 10 uur spelen. is vanwege het jubileum van een andere vereniging 25 uur lang spelen. is een mixtoernooi met honkballers erbij. zit maar een ander uit mijn team bij, verder een samenraapsel van allerlei bevriende teams en verenigingen
23 juni is reeds geprikt toch? Belangrijker is naar welke stad je voorkeur uitgaat om te meeten: utrecht, amsterdam of eindhovenquote:Op zondag 26 juni 2011 08:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wakker.. En wederom veel te vroeg
Btw lol al die discussies van vannacht, er zijn dus iig een paar mensen die het leuk hebben gehad
.
Zal trouwens ook eens de meet stuff invullen
Oh? Nja dat heeft het idd weinig nut om het invullenquote:Op zondag 26 juni 2011 09:00 schreef Misan het volgende:
[..]
23 juni is reeds geprikt toch? Belangrijker is naar welke stad je voorkeur uitgaat om te meeten: utrecht, amsterdam of eindhoven
Al is de edit nog zo snel, Pheno ziet het wel.quote:
Ja die functie mis ik zo ontzettend hequote:Op zondag 26 juni 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel, Pheno ziet het wel.
Mooi dan kan ik bewijzen dat ik niet gek ben.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel, Pheno ziet het wel.
Soms zo handig als iedereen het over iets heeft en ik was er niet bijquote:
Ik ben de douche maar ingesprongen. En 26 graden, ik moet het nog zienquote:Op zondag 26 juni 2011 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik twijfel nog of ik uit bed kom deze ochtend trouwens.
alsof iemand dat gaat gelovenquote:Op zondag 26 juni 2011 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik bewijzen dat ik niet gek ben.
Owowowowow te laat begonnen?quote:Op zondag 26 juni 2011 09:27 schreef Nebo het volgende:
Hopla, nieuwe dag, laatste dag, keihard blokken en dan morgen om 8.30 met een slaperige kop aan het tentamen zitten!
Pas op hoor, ik edit en lock je bericht. Ik ben ook niet van gisteren.quote:
Every freaking timequote:
Jajaja ik weet hoe het werktquote:Op zondag 26 juni 2011 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik edit en lock je bericht. Ik ben ook niet van gisteren.
* Kuukske steekt hand op.quote:
Niet blijven slapen, toch voor thuis gekozen voor een goed bed.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske steekt hand op.
Ik ook. Hoe'st bij DM?
Dat zeker weten, jammer van het mindere weer.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Er gaat ook niets boven je eigen bed. Zeker als je je niet optimaal voelt. Maar was het wel gezellig?.
Geen probleemquote:Op zondag 26 juni 2011 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Ah. Dank.
Tussenstand van voorkeuren voor stad:
Kuuk: Eindhoven, Utrecht
Misan: Utrecht, Amsterdam
koei: Utrecht, Amsterdam, Eindhoven
Sharana: Amsterdam, Eindhoven, Utrecht
Nebo: Utrecht
Mday: Eindhoven, Utrecht
Solique: Amsterdam, Utrecht
Ga ik wel van uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Dan zullen we je gezamenlijk opwachten op het station!
Weet ik niet, maar goedquote:
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 10:54 schreef Mday het volgende:
goooooeeedemorgen.
was iedereen vroeg op voor een zondag.
De buren begonnen om 8 uur vanmorgen weer met hun verbouwing.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:54 schreef Mday het volgende:
goooooeeedemorgen.
was iedereen vroeg op voor een zondag.
Ik zou niet weten hoe het moet werken, ik heb geen iPhonequote:Op zondag 26 juni 2011 10:04 schreef Misan het volgende:
[..]
Jajaja ik weet hoe het werkt
Wist je trouwens dat icoontjes in mappen op een iphone niet bijgewerkt worden als de map niet geopend wordt?
Booohhh.. Lekker.quote:
MFATGG?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:12 schreef Kuukske het volgende:
Punkcovers.
Ik zou er bijna gigantisch energiek van rond gaan rennen. Maar ik zit ook wel lekker.
Bowling for Soup. Was het, geloof ik. Ten tijde van die post.quote:
Whehehe. Het was dus gezellig hm?quote:
Das een week te vroeg.quote:
quote:
Oja, scherp.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
Nee dan moet hij in Almelo zijn, dan mag het in Hengelo gerust regenen hoor
Mooi zo. Nog iets gescoord?quote:
nah, zo rol ik niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, scherp.
[..]
Mooi zo. Nog iets gescoord?
Ik val ze ook nooit lastig, alleen soms overval ik ze met complimentenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
nah, zo rol ik niet.
Ben niet het type om met een zat hoofd een beetje vrouwen lastig te vallen.
(ik weet dat ik iets anders zei gisteravond, maar dat was nog voordat ik te veel Belgisch bier binnen had...)
Goede benadering wel...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik val ze ook nooit lastig, alleen soms overval ik ze met complimentenheel soms.
Zijn we ook...quote:
Waarschijnlijk zal het gros van de vrouwen dat alsnog ervaren als lastig vallenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik val ze ook nooit lastig, alleen soms overval ik ze met complimentenheel soms.
Zoietsquote:Op zondag 26 juni 2011 11:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het gros van de vrouwen dat alsnog ervaren als lastig vallen
ik ook niet, maar ik doe het tochquote:Ben niet het type om met een zat hoofd een beetje vrouwen lastig te vallen.
Goed bezig!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:42 schreef Misan het volgende:
Zo, terug van sporten en cooling down doen we in een heerlijk warm bad. Ideaal
13.15quote:
Heb je lang uitgehouden! Ik ben meestal na een uurtje wel klaar daar.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:42 schreef Misan het volgende:
Zo, terug van sporten en cooling down doen we in een heerlijk warm bad. Ideaal
1,5 uur: 3 kwartier cardio, half uur kracht en een kwartier cardioquote:Op zondag 26 juni 2011 13:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je lang uitgehouden! Ik ben meestal na een uurtje wel klaar daar.
Noodzaak? Wat is er mis met FF5?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:20 schreef Mday het volgende:
uit pure noodzaak overgestapt op Google Chrome, heeft-ie niet het three-finger-swipe-to-go-up-or-down -functie!
FML
Nee Koei prikt een datumquote:Op zondag 26 juni 2011 13:32 schreef Fallen het volgende:
Ow, hebben we een datum geprikt dan...
23 juli...![]()
Ja true! Maar 13.15 begint uitzendingquote:Op zondag 26 juni 2011 13:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Volgens mij begint de race altijd om het hele uur
Nee de 23ste is simpel weg de datum dat de meeste mensen kunnen.quote:
Maar wat mij betreft gewoon meeste stemmen gelden en als iedereen die hier geregeld komt zijn of haar stem uitgebracht heeft dan staat de datum ook vast. Gewoon de doodle invullen dusquote:
Nja misschien hoeven sommige mensen hem nu al niet meer in te vullenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Maar wat mij betreft gewoon meeste stemmen gelden en als iedereen die hier geregeld komt zijn of haar stem uitgebracht heeft dan staat de datum ook vast. Gewoon de doodle invullen dus
Waar maak je je dan druk om, je gaat toch nooit....quote:Op zondag 26 juni 2011 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja misschien hoeven sommige mensen hem nu al niet meer in te vullen?
Het zal verder mij aan mijn reet roesten
Toch nooit? Ik weet van 1x iets af en toen kon ik nietquote:Op zondag 26 juni 2011 13:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waar maak je je dan druk om, je gaat toch nooit....
Bijnaquote:
Jeeej!quote:
Wat is er donderdag?quote:
Wordt ik papaquote:
Wist niet dat je rat zwanger was/isquote:
Euh, zo ook kunnen maar denk niet dat ik daar dan zo blij mee zou zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 15:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Of heb je per ongeluk 1 van je scharrels bezwangerd?
nee, met zwangere ratten wel die ook aan incest doen waardoor je met een beetje pech over twee maanden met 9 bevruchte ratten zit en met ene half jaar met een kleine 100 ratten in huis zitquote:Op zondag 26 juni 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Euh, zo ook kunnen maar denk niet dat ik daar dan zo blij mee zou zijn
Maaruh, ff pronken: [GAM SC #758] Groeten uit Hengeloooh
Gelukkig zie je de ballen goed zitten dus dat zal niet het geval zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, met zwangere ratten wel die ook aan incest doen waardoor je met een beetje pech over twee maanden met 9 bevruchte ratten zit en met ene half jaar met een kleine 100 ratten in huis zit
Jouw rat is een omgebouwd wiefquote:Op zondag 26 juni 2011 15:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig zie je de ballen goed zitten dus dat zal niet het geval zijn
Als ik daar achter kom dan hernoem ik haar naar badboynova..quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 15:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik daar achter kom dan hernoem ik haar naar badboynova..
Enigszins, het ligt praktisch aan het beatrixpark (winning!). Handjevol huisgenoten en badkamer slechts delen met één iemand. Het wordt mijn hospiteerdebuut, dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 26 juni 2011 16:38 schreef Misan het volgende:
Succes morgen! Weet je al wat vior een huis het is?
Nice, hoe ben je er aan gekomen? Woon nu al ruim een half jaar op kamers in Den Bosch, bevalt me goedquote:Op zondag 26 juni 2011 17:01 schreef Nebo het volgende:
En als ze dan al een fietspomp hebben versterk je enkel het idee dat je niks in te brengen hebt
Nee dingen meebrengen als cadeautje vind ik maar zwakjes, je zou bij mij echt geen streepje voor hebben. Ik moest een foto meenemen van mezelf waar ik een verhaal omheen kan vertellen, dus meer dan dat neem ik niet mee. Verhalen vertellen; dat kan ik wel. Een indruk geven van hoe ik ben; dat kan ik ook wel.
Keigave reactie via Kamernetquote:Op zondag 26 juni 2011 17:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nice, hoe ben je er aan gekomen? Woon nu al ruim een half jaar op kamers in Den Bosch, bevalt me goed.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:32 schreef Nebo het volgende:
Morgen is de een-na-laatste dag voor ik zomervakantie heb en tevens de dag dat ik hospiteren mag in Utrecht
Utrecht!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:32 schreef Nebo het volgende:
Morgen is de een-na-laatste dag voor ik zomervakantie heb en tevens de dag dat ik hospiteren mag in Utrecht
Was ik ook maar vrij. Nee, deze jongen moet om 8.30 fris en fruitig bij de tentamenzaal staan, dus 6.30 op om dat een beetje haalbaar te maken.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:10 schreef koei het volgende:
Wat ben ik blij dat ik morgen vrij ben ipv dinsdag!
Succes morgen!!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Was ik ook maar vrij. Nee, deze jongen moet om 8.30 fris en fruitig bij de tentamenzaal staan, dus 6.30 op om dat een beetje haalbaar te maken.
En sterkte met opstaan natuurlijk...quote:
Uitslapen dusquote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Was ik ook maar vrij. Nee, deze jongen moet om 8.30 fris en fruitig bij de tentamenzaal staan, dus 6.30 op om dat een beetje haalbaar te maken.
succes nebo!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
ik zit uiterlijk om 6:30 uur in de auto morgen, paar dagen vakantie gehad en waarschijnlijk een shitload aan mail weg te werken voordat de beurzen openenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Beurzenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef Misan het volgende:
[..]
ik zit uiterlijk om 6:30 uur in de auto morgen, paar dagen vakantie gehad en waarschijnlijk een shitload aan mail weg te werken voordat de beurzen openen
Cool, ik vond Kung Fu Panda 1 ook leukquote:Op zondag 26 juni 2011 23:12 schreef koei het volgende:
X-men was ook gewoon tof! Ik ben net naar Kung Fu Panda 2 geweest, die was ook weer gewoon leuk!
Succes kerel!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
En bijna donderdagquote:Op zondag 26 juni 2011 23:15 schreef Poit het volgende:
Eeeen, nu lekker m'n bedje in.. Weer een harde week werken deze week
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedankt allemaal! Het is nog pijnlijk vroeg, ik zit even met een gigantische mok koffie te checken welke tentamenzaal ik straks moet zijn. Nebo out!quote:
Mijne doet het nog prima en ik heb hem halverwege nog even uitgezet omdat het te koud werdquote:Op maandag 27 juni 2011 08:17 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Airco weet het nu al niet koel te houden
Zit in een grote ruimte dus airco word centraal geregeld, nu zal het hier nog wel uit te houden zijn maar op de bovenste verdiepingenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijne doet het nog prima en ik heb hem halverwege nog even uitgezet omdat het te koud werd
Ik zit hier op de 2e en hoef in principe niet van mijn plek afquote:Op maandag 27 juni 2011 08:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit in een grote ruimte dus airco word centraal geregeld, nu zal het hier nog wel uit te houden zijn maar op de bovenste verdiepingen
Was lekker weer iddquote:Op maandag 27 juni 2011 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Parkpop was leuk joh! Heerlijk weer om met vrienden in n parkje te chillen, enige band die ik gezien heb zijn de Memphis Maniacs en die waren geweldig
Tim Knol is dan ook niet zo geweldig, beetje te gehypt...quote:Op maandag 27 juni 2011 08:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Was lekker weer iddalleen mijn neus is een beetje verbrand
Heb Get back to the zoo en Tim Knol gezien en hoewel het allebei niet mijn muzieksmaak is was GBTZ wel redelijk. Bij Tim Knol merkte je ook echt aan het publiek dat ze het niet heel tof vonden...
Multiple choicequote:Op maandag 27 juni 2011 09:26 schreef Nebo het volgende:
Zo dat was de eerste. Tentamens waar twee uur voor staat en dan maar 30 multiple choice vragen, zucht... Ben benieuwd wie er over een uur daadwerkelijk nog zit. Heb er in ieder geval een behoorlijk 'meeeh'-gevoel bij. Best pittig, vragen waarbij antwoorden wel héél veel op elkaar leken (je moest echt vijf keer lezen voor je de nuances zag) en veel onzekerheden. Even afwachten dus
Het is anders een verdomd klote werk om multiple choice toets te bouwen. De vraag mag niet multi-interpretabel zijn, de tekst/opdracht moet volledig zijn zonder te veel informatie, de antwoordmogelijkheden moeten op elkaar lijken, echter door een klein (nuance-)verschil kan er maar een de juiste zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Multiple choice"Wij hebben geen zin om lang bezig te zijn met nakijken, dus hebben we kutvragen verzonnen met allemaal kutantwoorden die op elkaar lijken
"
Waren beide ook op Pinkpop. GBTTZ is echt briljant goed, vond ik persoonlijk. Tim Knol is gewoon een vreemde gozer. 'Sam' is wel een leuk nummer maar de rest is maar zo-zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Was lekker weer iddalleen mijn neus is een beetje verbrand
Heb Get back to the zoo en Tim Knol gezien en hoewel het allebei niet mijn muzieksmaak is was GBTZ wel redelijk. Bij Tim Knol merkte je ook echt aan het publiek dat ze het niet heel tof vonden...
Het ligt er denk ik ook aan hoeveel mensen die toets gaan maken wat meer tijdsbesparing oplevert uiteindelijk. Ik neem ook aan dat bij sommige vakken er al een hoop vragen en antwoorden worden hergebruikt.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is anders een verdomd klote werk om multiple choice toets te bouwen. De vraag mag niet multi-interpretabel zijn, de tekst/opdracht moet volledig zijn zonder te veel informatie, de antwoordmogelijkheden moeten op elkaar lijken, echter door een klein (nuance-)verschil kan er maar een de juiste zijn.
Een open-vraag toets maken is wel goed te doen, maar een multiple choice toets opzetten is een hel. Ik heb mijn toets over toets-constructie destijds maar net aan gehaald. (5,9).
Heb jij je al aangemeld voor de meet?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
Bij multiple choice kun je geen punten krijgen voor een goede beredenering bij een uiteindelijk fout antwoord. Bij open vragen wel
Zie OPquote:
Daarom moeten multiple-choice vragen niet multi interpretabel zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
Bij multiple choice kun je geen punten krijgen voor een goede beredenering bij een uiteindelijk fout antwoord. Bij open vragen wel
EINDHOVEUUUUUUUUUUH!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
Ah check
Uhm geen idee of ik kan, volgens mij is dat de enige dag in het weekend deze maand die ik nog vrij heb
Zal het eens met het thuisfront checken vanavond.
Oh en ik stem voor elke andere stad dan Utrecht, want dat heb ik nu echt wel al gezien na jaren van meets
Ach, bij open vragen wordt er ook met een standaard antwoordmodel gewerkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:11 schreef Nebo het volgende:
Over het algemeen wordt er een behoorlijk grote poel van vragen ontwikkeld waar ieder jaar een selectie uitgevist wordt. Open vragen kosten natuurlijk meer tijd bij het nakijken, maar als die taak verdeeld wordt, valt het enorm mee. Zelf vind ik open-vragen-tentamens een stuk vervelender, omdat ik dan zelf het antwoord moet opratelen, terwijl deze er bij multiple choice al tussen staat. Het zorgt er toch voor dat je heel anders leert. Daarbij, drie uur lang schrijven is niet fijn voor je hand
Prima!quote:
Ga met het vliegtuigquote:
Gebruik de schoonheid van de vrouw maar weer als techniek om het in Eindhoven te krijgenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:51 schreef SuperFruitig het volgende:
IK WIL OOK EINDHOVEEUUUHHHHHH
Lot kan dus niet de 23steAlleen als het in EHV is dan kan ze 's avonds wel
![]()
![]()
Oh ja, dat kan ook. DB is leukquote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Nebo het volgende:
Is Den Bosch inderdaad geen optie? Dat ligt een beetje tussen Eindhoven en Utrecht qua tijd
een kusjequote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
MIJ MAAKT HET NIET UIT IK KAN ER TOCH NIET BIJ ZIJN!!!
Ik kreeg net een berichtje van Fipo dat hij een CS meet wil. Herkansing dus!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
MIJ MAAKT HET NIET UIT IK KAN ER TOCH NIET BIJ ZIJN!!!
dan is hetquote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
Wat vervelend zeg. Ik zie jullie allemaal praten over de 23ste en ik weet gewoon dat er iets met die datum is maar ik weet niet wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breda is het leukst, jaja. Ik weet het Ross. Maar soms moeten we ons aanpassen.quote:
oehh CS is ook bij hem nog still alivequote:Op maandag 27 juni 2011 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kreeg net een berichtje van Fipo dat hij een CS meet wil. Herkansing dus!
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:09 schreef Misan het volgende:
[..]
dan is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht! Ff spieken hoor.
Werken en OV Chip in één zin?quote:
Nope, niet eens meer ingelogd geloof ikquote:Op maandag 27 juni 2011 11:10 schreef Misan het volgende:
[..]
oehh CS is ook bij hem nog still alive
Heeft Bob al iets gedaan?
Haha, wtf gebeurt daar??quote:
Dat vragen ze zich bij de OV-chip ook afquote:
Een halve gratz dan!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef Nebo het volgende:
Fiew, dit wordt een zesjesblok gok ik. Tentamen gehaald met 20 van de 30 goed, dus randje voldoende. Blij dat ik het in ieder geval gehaald heb, al is het niet fijn voor mijn gemiddelde
Ik ben nu een review aan het tikken van Trenched!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, niet eens meer ingelogd geloof ikMaarja ik heb hem ook nog geen uitleg gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |