Ok. DM je adres en ga slapen, dan komt alles goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Yup. En intussen ook weer nuchter, teringzooi.
ohja dat gevoel ken ikquote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Fakkin' erg, huilen alles.
[..]
Omdat single sinds niet heul lang
Eet smakelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Haha. Een vrouw zeker? Eigen schuld.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk.GAT VER DAMME. Dit kan niet echt zijn. Toch? TOG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ja, jij hebt makkelijk praten, met die mannen van jequote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha. Een vrouw zeker? Eigen schuld.
Mijn gedachte.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef TWP het volgende:
[..]
GAT VER DAMME. Dit kan niet echt zijn. Toch? TOG?
Nee onmogelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ok. DM je adres en ga slapen, dan komt alles goed.
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk.Koel, een dino.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Ja, met dikke iPhone. Ik heb wel ooit serieus een zwerver met een iPhone gezien (In Rome was dat)quote:
Delicatesse in azie, ik zou het niet eten thoughquote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef TWP het volgende:
[..]
GAT VER DAMME. Dit kan niet echt zijn. Toch? TOG?
Neequote:Op zondag 26 juni 2011 02:22 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
afwassen doe je niet in een vieze gootsteen
pics van je overbuurmeidquote:Op zondag 26 juni 2011 02:23 schreef TWP het volgende:
Overbuurmeid geslaagd, feest voor schoolgenoten, nu dronken mensen op straat. Leuk om te zien
Vast wel, slapen doet wonderen. Trusten!quote:Op zondag 26 juni 2011 02:24 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga slapen, misschien is alles morgen beter?
Haha, moet je ook eens proberen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, jij hebt makkelijk praten, met die mannen van je
Zwerver.quote:
ooh dus daarom zei je HVJquote:Op zondag 26 juni 2011 02:26 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha, moet je ook eens proberen.![]()
[..]
Zwerver.
Ik wens je een fijne nacht toe met mooie en inspirerende dromen. Mag de dag voor jou weer stralend beginnen. Groeten aan diegenen die jij lief hebt.quote:
Tss, sul. Dat is mijn breezer-typetje. Mijn hetero-masker is beter dan het jouwe, you bet.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:27 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
ooh dus daarom zei je HVJik dacht al
Single tot je 80'ste is ook een optie. Of een soulmate zonder liefde of seks.quote:
Toch maar aan de vrouwtjes hoor. Voor m'n 80ste graagquote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Single tot je 80'ste is ook een optie. Of een soulmate zonder liefde of seks.
wat?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Tss, sul. Dat is mijn breezer-typetje. Mijn hetero-masker is beter dan het jouwe, you bet.
[..]
Single tot je 80'ste is ook een optie. Of een soulmate zonder liefde of seks.
Hopeloos. Werd je gedumpt of dumpte je?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Toch maar aan de vrouwtjes hoor. Voor m'n 80ste graag
Warme ananas is een geschenkt van de godenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, warm fruit is beter buiten de maag te houden.
Ik zei dat ik mijn pielemans in je mannenkutje wil proppen.quote:
Idem, hvj xxxquote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik wens je een fijne nacht toe met mooie en inspirerende dromen. Mag de dag voor jou weer stralend beginnen. Groeten aan diegenen die jij lief hebt.
Warm fruit. Wie eet dat nou voor zijn plezier.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Warme ananas is een geschenkt van de goden
Mensen met smaak, vuige barbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 02:32 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Warm fruit. Wie eet dat nou voor zijn plezier.
Helaas wel. In het verleden al psychotische verschijnselen gehad en nu soms nog een klein beetje, dus als ik drugs ga gebruiken, word ik helemaal een nutjob.quote:
je maakt me bangquote:Op zondag 26 juni 2011 02:32 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik zei dat ik mijn pielemans in je mannenkutje wil proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |