Die was illegaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef tisauch het volgende:
Mjah, dan kan deze wel dicht: Voortijdige Nachtbagger.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:11 schreef tisauch het volgende:
[..]
Probleemwijken, hoe konden we dat vergeten?
[ afbeelding ]
Mijn buik zit in de weg, doe jij het voor mij?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Klopt, probeer jezelf te pijpen dan gaat alles weer fijn.
Tuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Mijn buik zit in de weg, doe jij het voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Halloquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Haha, op zaterdagavond NB'er op Fok!
Gutentag her Fritzl.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Gutentag her Fritzl.Mit EHECSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Eigenlijk best kansloos ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Haha, op zaterdagavond NB'er op Fok!
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ah allemaal gezeik, we zouden uitgaan maar is niet doorgegaan .....![]()
Dus nu zit ik daardoor op FOK!
En onmogelijk want nachtbagger is in de nacht.quote:
Goede nacht!quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
En onmogelijk want nachtbagger is in de nacht.
Omdat het kanquote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
![]()
Waarom verontschuldig je je op FOK! ?
Popjequote:
Thnx, jij ook manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Spaghettiquote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]
Popje
Ja een biertje gaat er bij mij altijd wel in
[..]
Thnx, jij ook man
Welterustenquote:
Goede nachtquote:
Weet niet, mail je wachtwoord eens.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hallo meneer in de jurrek. Wanneer nou mod?
Slaap lekkerquote:
Kan dat nog wel om 00:32?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik krijg zin in eten door jouw naam
ik ga spare ribs bestellen
quote:
Niet haten boy.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche1, omdat: Jurrek.
Doe eens PM.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Internet-Held het volgende:
Zag vandaag een foto van Juicyhill, godverdomme zegSnap het gebash volkomen.
En ik begon ermee.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Internet-Held het volgende:
DM!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Internet-Held het volgende:
ho hoe haal ik dit wegquote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet niet, mail je wachtwoord eens.
berenpak2 xD
Ja hequote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Internet-Held het volgende:
je zit ze piemelquote:
Ja maar of de weg als je aan hem komt. gelijk een ban aan je broek omdat je de dikkerdjes in deze mezza niet mag pestenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Internet-Held het volgende:
Hoiquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet niet, mail je wachtwoord eens.
berenpak2 xD
Hier werkt ie niet.quote:
;p;pquote:
Bij mij wel.quote:
Trustenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga slapen, welterusten enzo.
alweer u.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi SV en tomaatje!
Ja, gaat best en met u, meneer?
En ?quote:
Kan tot 3 uur geloof ikquote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Kan dat nog wel om 00:32?
[..]
Geen Adblock hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
youtube met zijn vervelende reclames.
Adblockquote:
quote:
Morgen komt die eraanquote:
Geef mij stukjequote:
SCHELD POPJE NIET UIT VOOR HOERquote:
Ok nicequote:
Ja. Alleen tietenquote:
Ik mis de tettenquote:
Goedquote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Popje, hoe gaat het eigenlijk met Koelkast?
Ik niet want ranzige navelpiercing.quote:
Trusten en succes morgen!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:19 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wel druk hier
[ afbeelding ]
Ik ga pitten, straks werken enzo
Antifa ha ha haquote:
egt he mafkese xdquote:Op zondag 26 juni 2011 01:25 schreef Dick.Eaten het volgende:
wat een gekken in dit topic
ontsnapt uit psychiater kliniek allemaal
Slaap zequote:
Iedereen is stappen of doodmoe.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TWP![]()
Wat is dit nou weer dan? Iedereen gaat slapen?
Josh hartnettquote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze acteur heet?
Vanochtend om 6 uur op om te werken. En nu net terug van een feestje. Gaaap. Maar 't was leuk!quote:
Een echte diehard haalt de zaterdag nacht altijd doorquote:Op zondag 26 juni 2011 01:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Vanochtend om 6 uur op om te werken. En nu net terug van een feestje. Gaaap. Maar 't was leuk!
Dan moet ik hierbij helaas afmelden voor de diehard-verenigingquote:Op zondag 26 juni 2011 01:48 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Een echte diehard haalt de zaterdag nacht altijd door
Je kan vandaag toch lekker uitslapen?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Vanochtend om 6 uur op om te werken. En nu net terug van een feestje. Gaaap. Maar 't was leuk!
Nee maar het is duidelijk een bruine ridderquote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, zocht het al de hele avond =pquote:
Dat kost je 450 euroquote:Op zondag 26 juni 2011 01:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan moet ik hierbij helaas afmelden voor de diehard-vereniging
Ah gosh, had je het nou maar eerder gevraagdquote:Op zondag 26 juni 2011 01:49 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Thanks, zocht het al de hele avond =p
Ah maakt niet uit, maar nu vraag ik mij iets anders af, wat is die website waar allemaal mensen foto's posten (van mooi en artistiek tot ronduit ranzig) en waar mensen er allemaal op reageren.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:50 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ah gosh, had je het nou maar eerder gevraagd
Vooruit, nog heul evenquote:Op zondag 26 juni 2011 01:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan vandaag toch lekker uitslapen?
Please, blijf nog ff bij ons hier in NB.
hyvesquote:Op zondag 26 juni 2011 01:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ah maakt niet uit, maar nu vraag ik mij iets anders af, wat is die website waar allemaal mensen foto's posten (van mooi en artistiek tot ronduit ranzig) en waar mensen er allemaal op reageren.
Kan er echt niet meer op komen.
Josh Hartnettquote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
4chan?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ah maakt niet uit, maar nu vraag ik mij iets anders af, wat is die website waar allemaal mensen foto's posten (van mooi en artistiek tot ronduit ranzig) en waar mensen er allemaal op reageren.
quote:
Dat was hem ja, nu zijn al de vragen van de dag weer beantwoord =)quote:
Oef... hier misschien? http://izismile.com/2010/07/30/ugly_photos_of_celebs_30_pics.htmlquote:Op zondag 26 juni 2011 01:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
daft punkquote:Op zondag 26 juni 2011 01:55 schreef Aneurysma het volgende:
MORE THAN EVER HOUR AFTER
OUR WORK IS NEVER OVER
RTquote:Op zondag 26 juni 2011 01:55 schreef Aneurysma het volgende:
MORE THAN EVER HOUR AFTER
OUR WORK IS NEVER OVER
....quote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n 'ironische opmerking' PI.
Eens met deze post.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:58 schreef TWP het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je een standaard PI in kan stellen. De bedoeling van een PI is om een extra lading of intonatie toe te voegen aan een post. Met een standaard PI gaat dit hele effect verloren.
jeetje... met al die tekst, je hebt heel wat te vertellen merk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:58 schreef TWP het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je een standaard PI in kan stellen. De bedoeling van een PI is om een extra lading of intonatie toe te voegen aan een post. Met een standaard PI gaat dit hele effect verloren.
Eigenlijk was dat het hele verhaalquote:Op zondag 26 juni 2011 01:59 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
jeetje... met al die tekst, je hebt heel wat te vertellen merk ik.
Vertel het me mijn zoon
Hieroquote:
500 euro per maand? Dus een studie voor ongeveer 5000 euro per jaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Pfft, een mooie studie vinden tot 500 eu/maand in groningen is moeilijk >.>
Hoiquote:
Sowieso warm fruit, echt niet te etenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Lijkt me zo ranzig, warme ananas yuk!
Ik ben op 't moment niet de gelukkigste, maar dood hoef ik niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Aneurysma het volgende:
Zijn er hier depressieve mensen? Ik wil heel graag eens iemand in zijn slaap vermoorden.
Je moet eens een eenden embryo proberen, dat is pas vies.quote:
Waarom denk je dat ik nog wakker ben ...quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Aneurysma het volgende:
Zijn er hier depressieve mensen? Ik wil heel graag eens iemand in zijn slaap vermoorden.
Eendenembryoquote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet eens een eenden embryo proberen, dat is pas vies.
Waarom ben je niet gelukkig.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben op 't moment niet de gelukkigste, maar dood hoef ik niet.
Omdat je depressief bent?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog wakker ben ...
Yup. En intussen ook weer nuchter, teringzooi.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gelukkig.
[..]
Omdat je depressief bent?
Fakkin' erg, huilen alles.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:15 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
ben ik weer hebben jullie me gemist?
Omdat single sinds niet heul langquote:
Ok. DM je adres en ga slapen, dan komt alles goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Yup. En intussen ook weer nuchter, teringzooi.
ohja dat gevoel ken ikquote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Fakkin' erg, huilen alles.
[..]
Omdat single sinds niet heul lang
Eet smakelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Haha. Een vrouw zeker? Eigen schuld.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk.GAT VER DAMME. Dit kan niet echt zijn. Toch? TOG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ja, jij hebt makkelijk praten, met die mannen van jequote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha. Een vrouw zeker? Eigen schuld.
Mijn gedachte.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef TWP het volgende:
[..]
GAT VER DAMME. Dit kan niet echt zijn. Toch? TOG?
Nee onmogelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ok. DM je adres en ga slapen, dan komt alles goed.
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk.Koel, een dino.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Ja, met dikke iPhone. Ik heb wel ooit serieus een zwerver met een iPhone gezien (In Rome was dat)quote:
Delicatesse in azie, ik zou het niet eten thoughquote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef TWP het volgende:
[..]
GAT VER DAMME. Dit kan niet echt zijn. Toch? TOG?
Neequote:Op zondag 26 juni 2011 02:22 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
afwassen doe je niet in een vieze gootsteen
pics van je overbuurmeidquote:Op zondag 26 juni 2011 02:23 schreef TWP het volgende:
Overbuurmeid geslaagd, feest voor schoolgenoten, nu dronken mensen op straat. Leuk om te zien
Vast wel, slapen doet wonderen. Trusten!quote:Op zondag 26 juni 2011 02:24 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga slapen, misschien is alles morgen beter?
Haha, moet je ook eens proberen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, jij hebt makkelijk praten, met die mannen van je
Zwerver.quote:
ooh dus daarom zei je HVJquote:Op zondag 26 juni 2011 02:26 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha, moet je ook eens proberen.![]()
[..]
Zwerver.
Ik wens je een fijne nacht toe met mooie en inspirerende dromen. Mag de dag voor jou weer stralend beginnen. Groeten aan diegenen die jij lief hebt.quote:
Tss, sul. Dat is mijn breezer-typetje. Mijn hetero-masker is beter dan het jouwe, you bet.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:27 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
ooh dus daarom zei je HVJik dacht al
Single tot je 80'ste is ook een optie. Of een soulmate zonder liefde of seks.quote:
Toch maar aan de vrouwtjes hoor. Voor m'n 80ste graagquote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Single tot je 80'ste is ook een optie. Of een soulmate zonder liefde of seks.
wat?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Tss, sul. Dat is mijn breezer-typetje. Mijn hetero-masker is beter dan het jouwe, you bet.
[..]
Single tot je 80'ste is ook een optie. Of een soulmate zonder liefde of seks.
Hopeloos. Werd je gedumpt of dumpte je?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Toch maar aan de vrouwtjes hoor. Voor m'n 80ste graag
Warme ananas is een geschenkt van de godenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, warm fruit is beter buiten de maag te houden.
Ik zei dat ik mijn pielemans in je mannenkutje wil proppen.quote:
Idem, hvj xxxquote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik wens je een fijne nacht toe met mooie en inspirerende dromen. Mag de dag voor jou weer stralend beginnen. Groeten aan diegenen die jij lief hebt.
Warm fruit. Wie eet dat nou voor zijn plezier.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Warme ananas is een geschenkt van de goden
Mensen met smaak, vuige barbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 02:32 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Warm fruit. Wie eet dat nou voor zijn plezier.
Helaas wel. In het verleden al psychotische verschijnselen gehad en nu soms nog een klein beetje, dus als ik drugs ga gebruiken, word ik helemaal een nutjob.quote:
je maakt me bangquote:Op zondag 26 juni 2011 02:32 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik zei dat ik mijn pielemans in je mannenkutje wil proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |