Hieroquote:
500 euro per maand? Dus een studie voor ongeveer 5000 euro per jaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Pfft, een mooie studie vinden tot 500 eu/maand in groningen is moeilijk >.>
Hoiquote:
Sowieso warm fruit, echt niet te etenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Lijkt me zo ranzig, warme ananas yuk!
Ik ben op 't moment niet de gelukkigste, maar dood hoef ik niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Aneurysma het volgende:
Zijn er hier depressieve mensen? Ik wil heel graag eens iemand in zijn slaap vermoorden.
Je moet eens een eenden embryo proberen, dat is pas vies.quote:
Waarom denk je dat ik nog wakker ben ...quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Aneurysma het volgende:
Zijn er hier depressieve mensen? Ik wil heel graag eens iemand in zijn slaap vermoorden.
Eendenembryoquote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet eens een eenden embryo proberen, dat is pas vies.
Waarom ben je niet gelukkig.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben op 't moment niet de gelukkigste, maar dood hoef ik niet.
Omdat je depressief bent?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog wakker ben ...
Yup. En intussen ook weer nuchter, teringzooi.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gelukkig.
[..]
Omdat je depressief bent?
Fakkin' erg, huilen alles.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:15 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
ben ik weer hebben jullie me gemist?
Omdat single sinds niet heul langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |