quote:
Dat was hem ja, nu zijn al de vragen van de dag weer beantwoord =)quote:
Oef... hier misschien? http://izismile.com/2010/07/30/ugly_photos_of_celebs_30_pics.htmlquote:Op zondag 26 juni 2011 01:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ah maakt niet uit, maar nu vraag ik mij iets anders af, wat is die website waar allemaal mensen foto's posten (van mooi en artistiek tot ronduit ranzig) en waar mensen er allemaal op reageren.
Kan er echt niet meer op komen.
daft punkquote:Op zondag 26 juni 2011 01:55 schreef Aneurysma het volgende:
MORE THAN EVER HOUR AFTER
OUR WORK IS NEVER OVER
RTquote:Op zondag 26 juni 2011 01:55 schreef Aneurysma het volgende:
MORE THAN EVER HOUR AFTER
OUR WORK IS NEVER OVER
....quote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n 'ironische opmerking' PI.
Eens met deze post.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:58 schreef TWP het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je een standaard PI in kan stellen. De bedoeling van een PI is om een extra lading of intonatie toe te voegen aan een post. Met een standaard PI gaat dit hele effect verloren.
jeetje... met al die tekst, je hebt heel wat te vertellen merk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:58 schreef TWP het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je een standaard PI in kan stellen. De bedoeling van een PI is om een extra lading of intonatie toe te voegen aan een post. Met een standaard PI gaat dit hele effect verloren.
Eigenlijk was dat het hele verhaalquote:Op zondag 26 juni 2011 01:59 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
jeetje... met al die tekst, je hebt heel wat te vertellen merk ik.
Vertel het me mijn zoon
Hieroquote:
500 euro per maand? Dus een studie voor ongeveer 5000 euro per jaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Pfft, een mooie studie vinden tot 500 eu/maand in groningen is moeilijk >.>
Hoiquote:
Sowieso warm fruit, echt niet te etenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Lijkt me zo ranzig, warme ananas yuk!
Ik ben op 't moment niet de gelukkigste, maar dood hoef ik niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Aneurysma het volgende:
Zijn er hier depressieve mensen? Ik wil heel graag eens iemand in zijn slaap vermoorden.
Je moet eens een eenden embryo proberen, dat is pas vies.quote:
Waarom denk je dat ik nog wakker ben ...quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Aneurysma het volgende:
Zijn er hier depressieve mensen? Ik wil heel graag eens iemand in zijn slaap vermoorden.
Eendenembryoquote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet eens een eenden embryo proberen, dat is pas vies.
Waarom ben je niet gelukkig.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben op 't moment niet de gelukkigste, maar dood hoef ik niet.
Omdat je depressief bent?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog wakker ben ...
Yup. En intussen ook weer nuchter, teringzooi.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gelukkig.
[..]
Omdat je depressief bent?
Fakkin' erg, huilen alles.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:15 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
ben ik weer hebben jullie me gemist?
Omdat single sinds niet heul langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |