Eindelijk!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo te zien nieuwe aflevering van wegmisbruikers.
Josh Hartnettquote:Op zondag 26 juni 2011 01:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee hoe deze acteur ookalweer heet? Dacht de SC is de beste plek om deze vraag te stellen
[ afbeelding ]
meid tochquote:Op zondag 26 juni 2011 10:12 schreef Maraca het volgende:
Ik bedenk me net ineens dat ik al 2 dagen geen koffie heb gedronken.
Volgens mij ben ik ziek aan het wordenquote:
koffie is overratedquote:Op zondag 26 juni 2011 11:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ziek aan het wordenNormaal gesproken ben ik niet vooruit te branden zonder koffie en nu twee dagen geeneens gemist
Ik hoest wel een in je gezicht, dan ben je zo ziekquote:Op zondag 26 juni 2011 11:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ziek aan het wordenNormaal gesproken ben ik niet vooruit te branden zonder koffie en nu twee dagen geeneens gemist
Lief van je, maar nee bedanktquote:Op zondag 26 juni 2011 12:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik hoest wel een in je gezicht, dan ben je zo ziek
Leuk! Of niet? Ik ben te verlegen om naar een meet te gaanquote:Op zondag 26 juni 2011 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was gister bij een fok!meeting
Jij? Te verlegen?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Of niet? Ik ben te verlegen om naar een meet te gaan
Denk het niet, want ik heb net de pan leeggescheptquote:Op zondag 26 juni 2011 14:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lief van je, maar nee bedankt
Alhoewel.. brengt je vriendin mij dan ook uiensoep?
Awh, kunnen we samen niet-sociaal zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een sociaal typeverlegen is misschien wat overdreven.
Samen gescheiden thuis zitten bedoel jequote:
Veilig achter de computerquote:Op zondag 26 juni 2011 15:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Samen gescheiden thuis zitten bedoel je
Gezellige boel zal dat worden danquote:
De een in de ene kamer en de ander in de andere en dan met elkaar MSN'enquote:Op zondag 26 juni 2011 15:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Samen gescheiden thuis zitten bedoel je
Droomvrouwquote:Op zondag 26 juni 2011 15:27 schreef Karina het volgende:
De een in de ene kamer en de ander in de andere en dan met elkaar MSN'en
was wel spannend maar het was superleuk, geen moment verveeld, uren langer gebleven dan geplantquote:Op zondag 26 juni 2011 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Of niet? Ik ben te verlegen om naar een meet te gaan
Lijkt mij wel cool eigenlijkquote:
Waar zijn jullie geweest? Gewoon de kroeg in of iets gedaan?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was wel spannend maar het was superleuk, geen moment verveeld, uren langer gebleven dan geplant
Naatje_1, gewoonfaye, karzai, knetterkrankjorum, ToT, carooltje79 en ik waren dr
Plan was om te gaan picknicken, maar het regende dus zijn we naar het huis van carooltje gegaanquote:Op zondag 26 juni 2011 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij wel cool eigenlijk
[..]
Waar zijn jullie geweest? Gewoon de kroeg in of iets gedaan?
Dat ja, maakt het uit hardrijders en vieze keukens.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fuuu!
achja, elke episode is toch hetzelfde
Hoe durf je afleveringen van Rob te missen!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Rob is gewoon baas, die afleveringen heb ik naar mijn weten niet gezien
Doodstraf!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hoe durf je afleveringen van Rob te missen!
Welke serie schiet Alberto nu?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:17 schreef Doler12 het volgende:
OMG kakkerlakken en hoteleigenaren zijn doodsbang voor het nummer van Alberto!![]()
Red mijn vakantie!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke serie schiet Alberto nu?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:28 schreef Doler12 het volgende:
En wie gaat nu de die aap vermoorden en het afgehakte hoofd in haar bed plaatsen?![]()
Dat is bizar!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
De oma van een vriendin van mij op de lagere school had ook een aapje, zo eentje als Pippi Langkous heeft, maar die had geen kleertjes aan en zo.
Niets gewend die Noorderlingen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mensen gaan langs de weg staan om mensen te zien rijden:
dat betekend dus dat het boetegeld/invordering belangrijker is dan veiligheidquote:Op zondag 26 juni 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Volgens mij reden ze al te hard, maar wachtten ze inderdaad tot ze NOG harder gingen.
quote:
dat is bij de TT zeker zo. aan alle kanten flitsers en laseragentjes, puur voor de quotaquote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat betekend dus dat het boetegeld/invordering belangrijker is dan veiligheid
die agenten gingen ook plankgas door die smalle dorpstraat... onverantwoordquote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en dan moraalridder uithangen dat het onveilig is terwijl ze hun wel nog ff harder laten
je moet het ook uitspreken als tjee tjeequote:
want hand erbij leid heel erg afquote:Op zondag 26 juni 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik was aan de telefoonwel handsfree hopelijk he?
toen was WMB nog lamequote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die beelden zijn in de film gemonteerd
Van dat schermpje he? Ik vond het er ook al een beetje raar uit zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die beelden zijn in de film gemonteerd
dat klinkt nietquote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je moet het ook uitspreken als tjee tjee
dat vind andre ook die houdt van tietenquote:
wordt heel vaak gedaan, schermen kunnen nogal raar doen als ze gefilmt wordenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Van dat schermpje he? Ik vond het er ook al een beetje raar uit zien.
Ja klopt, tv;s zien er ook altijd raar uit, iets met de frequentie volgens mij.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wordt heel vaak gedaan, schermen kunnen nogal raar doen als ze gefilmt worden
een camera filmt met 30fps, en die schermen laten meestal 23 zien, daarom ziet het er zo gay uitquote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt, tv;s zien er ook altijd raar uit, iets met de frequentie volgens mij.
wie had er gewonnen?quote:
dat is toch stoer, die motorpakken?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Inderdaad saai zeg. Allemaal motorrijders met leren pakken.
U rijdt te hard hequote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Inderdaad saai zeg. Allemaal motorrijders met leren pakken.
Ik vind het nogal gay eruitzien eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat is toch stoer, die motorpakken?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat is toch stoer, die motorpakken?
neejoh, stoerquote:Op zondag 26 juni 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het nogal gay eruitzien eigenlijk
en mag ik ze hebben?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:41 schreef Droopie het volgende:
-Heeft u nog vragen
-Heb je foto's van je dochter
quote:
Jezus ik hing al bij UPC aan de telefoon.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gister bij de meet aten we ook frikandellen
weet je hoe lekker peking eend is :pquote:Op zondag 26 juni 2011 20:44 schreef Doler12 het volgende:
Mijn vader had ook ooit een eend ontweken. Gevolg lekke band
Ik ben vorig jaar een keer over een eend heengereden, ik kon hem niet meer ontwijkenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:44 schreef Doler12 het volgende:
Mijn vader had ook ooit een eend ontweken. Gevolg lekke band
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gister bij de meet aten we ook frikandellen
net nog eend gegetenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet je hoe lekker peking eend is :p
toch ook de hersenen opgegeten?quote:
geen idee, geen pannekoekquote:Op zondag 26 juni 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Pekingeend? Dat is wel lekker, in zo een pannekoekje met wat saus en van die groene dingen.
Komt gewoon zie ik, hij gaat in een Chinese film spelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de wereld van beau is van de buis ondertussen mag ik hopen
delecatesse! toen ik heb in china niet opat keek iedereen me vreemd aanquote:
hij moet gewoon zijn quizjes blijven doen, hij zelf is gewoon niet zo boeiend, hij kan wel goed presenteren.quote:
maar jij vind hem ook een beetje sexyquote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen keek ik nog RTL boulevard, nu al lang niet meer, zonder hem is het geen bal aan.
Ik vind het wel leuk, niet sexy, maar wel een leuke vent.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar jij vind hem ook een beetje sexy
nee totaal nietquote:
Ja die snap ik ook al niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef donald_dick het volgende:
een inhaalverbod zonder doorgetrokken streep?
Die zag ik dus ook nietquote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef donald_dick het volgende:
en toen ik het typte zag ik de bordjes
kijken als ie een Fok! tshirt aan heeftquote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Droopie het volgende:
Dus je mag wel inhalen als er een rukker voor je rijdt??
Hoe weet je dat nou?
Nee. hij is een beetje zo een vaderlijk type.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij is tenminste niet zo een machtsgeiler
vader abrahamquote:Op zondag 26 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. hij is een beetje zo een vaderlijk type.
zo van: niet meer doen hequote:Op zondag 26 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. hij is een beetje zo een vaderlijk type.
nee hij haalde in bij een niet doorgretrokken streepquote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hij reed 150 en 150 euro boete?
quote:
ttmisbruikersquote:
wegmisbruikers verdwijntquote:Op zondag 26 juni 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Binnenkort toch ook een nieuw programma? Iets met politie of zo zag ik in een voorstukje?
ja, je ziet te weinig bigfoot auto'squote:
Volgens mij was het net zoiets, maar dan met de politie. Misschien laten ze het voorstukje straks nog zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wegmisbruikers verdwijnt?
we mussen eine keuzen machen, arschzwansquote:
eet moeilijk door een helm heenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef Droopie het volgende:
Koos de bestuurder kocht een ijsje mag dat
koos: wat is het alchohollimiet voor agentenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Andre: "Koos, waarom praten die juten zo beroerd eigenlijk"
je vraag zint koos nietquote:
Koos: "Omdat die af en toe ook wel een borreltje lusten"quote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Andre: "Koos, waarom praten die juten zo beroerd eigenlijk"
dat dit kan in cancerfrancequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |