Ik ga ook wel wat biertjes nuttigen vanavondquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik nog op het forum verschijn
Hoeveel is 'wat'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat biertjes nuttigen vanavond.
Hooguit een sixpack. Of ik moet m'n fles likeur en vodka meenemen die ik nog heb staanquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Hooguit een sixpack. Of ik moet m'n fles likeur en vodka meenemen die ik nog heb staan.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Hooguit een sixpack. Of ik moet m'n fles likeur en vodka meenemen die ik nog heb staan.
Jonga, ik ga chillen', niet zuipenquote:
Denk dat ik die bewaar voor een feestje binnenkort.quote:
Kan ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk dat ik die bewaar voor een feestje binnenkort.
Ik ga bierpong doen, beiden dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Jonga, ik ga chillen', niet zuipen.
Stef Stuntpilootquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga bierpong doen, beiden dus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierpongquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga bierpong doen, beiden dus.
quote:Kennis Goed tegen alcohol kunnen, goed richten
Las het ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierpong
[..]
quote:Als bierpong als drinkspel wordt gespeeld is het voornaamste doel de andere speler(s) zo snel mogelijk dronken te krijgen.
Goed artikel, dat wel.quote:De straf is meestal een bepaalde hoeveelheid alcohol nuttigen of een opdracht vervullen, zoals ‘streaken’.
sryquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander.Ik heb bloemeb gekregen van een engerd.
Dat is niet veel, nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Honger D:, afgelopen 24 uur 2 broodjes een paar minigehaktballetjes en een handje m&m's gegeten
Kapsalon zal jouw redding zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Honger D:, afgelopen 24 uur 2 broodjes een paar minigehaktballetjes en een handje m&m's gegeten
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander.Ik heb bloemeb gekregen van een engerd.
quote:
Nou, er komt zo'n kerel bij ons in het restaurant en hij is helemaal gek van mijn collegaatje. Zij wordt dinsdag 22, maar die vent is echt creep (hij is 55 ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:24 schreef yosander het volgende:
[..]. Waarom kreeg je bloemen, van een engerd
?
Mijn liedje.quote:[..]?
Wtfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, er komt zo'n kerel bij ons in het restaurant en hij is helemaal gek van mijn collegaatje. Zij wordt dinsdag 22, maar die vent is echt creep (hij is 55 ofzo) en nu had ie 22 pioenrozen voor haar gekocht en ook nog een paar rozen voor mij en mijn andere collegaatje.
En had ie ook nog een zilveren ketting met hanger voor d'r gekocht? o_O
[..]
Mijn liedje.
Nee, dat meen ik, hij komt iedere week.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Dat moet een garp zijn.
Suzanne, ik ben stapelgek op jou?
Dat lijkt me knap irritantquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik, hij komt iedere week.
En jaaaa.
Een tent die kapsalon verkoopt is per definitie geen kuttent.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:32 schreef Keauning het volgende:
Oja, 't schijnt dat we hier ook al redelijk lang kapsalon hebben. Maar ik kom nooit in die kuttenten, dus dat wist ik niet.
Was gisteravond ook even in de war, gooide zo allemaal gerechten van andere bestellingen bij een bestelling in. Had die klant mooi wat gratis voedselquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was vandaag trouwens echt van de wap af, ik vergat de helft van wat ik moest wegbrengen.
Hahah, prettig is dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Was gisteravond ook even in de war, gooide zo allemaal gerechten van andere bestellingen bij een bestelling in. Had die klant mooi wat gratis voedsel.
'date van deze week', klinkt alsof je iedere week een andere hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Joosterd het volgende:
Vanavond komt eerst mijn date van deze week om 9u en dan 11u met klasgenoten uitgaan.![]()
Ik ga de uitgaans foto's keihard spoilen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahah, prettig is dat.Ik ben vandaag lastig voor de keuken geweest. Bij ons kun je kiezen tussen wit en bruin met broodje enzo en ik gooide het iedere keer door elkaar en dan hadden ze het al half gemaakt. :")
Haha, vooral fijn als het al druk isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahah, prettig is dat.Ik ben vandaag lastig voor de keuken geweest. Bij ons kun je kiezen tussen wit en bruin met broodje enzo en ik gooide het iedere keer door elkaar en dan hadden ze het al half gemaakt.
Ja, vandaag viel het gelukkig wel mee met de drukte. Maar morgen is het koopzondag dus dan zal het wel druk worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, vooral fijn als het al druk is![]()
.
Je gaat pics postenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Joosterd het volgende:
Vanavond komt eerst mijn date van deze week om 9u en dan 11u met klasgenoten uitgaan.![]()
Ik ga de uitgaans foto's keihard spoilen.
Ook al zo'n schijtweer daar in Brabantquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, vandaag viel het gelukkig wel mee met de drukte. Maar morgen is het koopzondag dus dan zal het wel druk worden.
Ja miezerkutweer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook al zo'n schijtweer daar in Brabant?
Ja blergh dit dat. Wil vanavond nog wel buiten kunnen chillenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:43 schreef Corkscrew het volgende:
Ik mag maandagochtend om 10 uur een officieel certificaat van een Engels-toets op school op komen halen. Dilemma: niet gaan of de nacht doorhalen?
Optie twee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:43 schreef Corkscrew het volgende:
Ik mag maandagochtend om 10 uur een officieel certificaat van een Engels-toets op school op komen halen. Dilemma: niet gaan of de nacht doorhalen?
Mooie actiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zie het ja.
HA, ze waren blij met mij. We hadden een reserveringen voor een 4tje, alleen die belde om 5 uur op dat het een 8tje werd en ik vertrok om kwart voor 6 MUWHAAAAAAAA
Optie 2 dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En dan een examenfeest overslaan, ik dacht het niet
Dat zal het wel worden ja. Eerder deze week ook al mijn herkansing-boeken na een lange nacht teruggebracht met een vermoeid zombiehoofd.quote:
Redbull is je vriend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden ja. Eerder deze week ook al mijn herkansing-boeken na een lange nacht teruggebracht met een vermoeid zombiehoofd.
quote:
Verder zit ik helaas vrijwel zonder nieuwe muziek, ik neem aan dat Senorita van Inna niets nieuws voor je zijn (zeker niet als je ook wel eens Slam luistert). Ik moet nog wel even de tipparade checken, vaak staan daar wel een paar tracks in die ik nog niet gehoord heb.quote:
?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierpong
[..]
Beste oplossing.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eet wat en ga daarna slapen.
Mwah, ben niet zo fan van die Scandinavische liedjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Verder zit ik helaas vrijwel zonder nieuwe muziek, ik neem aan dat Senorita van Inna niets nieuws voor je zijn (zeker niet als je ook wel eens Slam luistert). Ik moet nog wel even de tipparade checken, vaak staan daar wel een paar tracks in die ik nog niet gehoord heb.
En jij?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:05 schreef Keauning het volgende:
[..]
Mwah, ben niet zo fan van die Scandinavische liedjes.
Laatste tijd heb ik ook nog maar weinig toffe liedjes kunnen vinden..
Oscarquote:
Die is tot maandag "op vakantie".quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Kikkertje ga eens je moeder overhalen dat je meegaat naar Free Festival.
Is ze niet op vakantie dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oscar
[..]
Die is tot maandag "op vakantie".
Waarom tussen haakjes hmm?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oscar
[..]
Die is tot maandag "op vakantie".
Ze zit in het huis van mijn oom en tante, want die zijn wel op vakantie. Ze past daar op diens huisdieren.quote:
Zozoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ze zit in het huis van mijn oom en tante, want die zijn wel op vakantie. Ze past daar op diens huisdieren.
En mijn broertje is daar ook
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom tussen haakjes hmm?
Is ze stiekem aan het blowen met vriendinnen op de plaatselijke camping en horen jullie dat niet te weten
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is nog een vriendschappelijke prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
Wat doen jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy is aan het kutten.
Wat doen jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opkikkerenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef Flitskikker het volgende:
Opkikkeren nou met die gifjes. En niet een gifje als reply op deze post doen, want dat is niet grappig.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef Flitskikker het volgende:
Opkikkeren nou met die gifjes. En niet een gifje als reply op deze post doen, want dat is niet grappig.
Wat doen jullie?HAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig niet, snelle verbranding hebben en zoveel kunnen eten als je wiltquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ha ha haaaaaa kaasrol wordt dik ha ha hih ho haaa
Weinig nieuws de laatste tijd hèquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:05 schreef Keauning het volgende:
[..]
Mwah, ben niet zo fan van die Scandinavische liedjes.
Laatste tijd heb ik ook nog maar weinig toffe liedjes kunnen vinden..
Twaalf boterhammen eten op de dag van de uitslag.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gelukkig niet, snelle verbranding hebben en zoveel kunnen eten als je wilt
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twaalf boterhammen eten op de dag van de uitslag.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind je dat normaal, tegen Ezell?
Snertjong.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, hoe jij zo kijkt achter je PC.
lol de pot verwijt de ketel dat ie zwart zietquote:
Schrijf er een boek over.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
Ik kan bij bijna alle gifs hun lippen lezen, zonder te weten wat voor tekst ernaast/eronder staat.
Liplezen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lol de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
Jijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
Ik kan bij bijna alle gifs hun lippen lezen, zonder te weten wat voor tekst ernaast/eronder staat.
Liplezen
Mag ik jou als hoofdpersonage gebruiken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schrijf er een boek over.
quote:
Allicht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik jou als hoofdpersonage gebruiken?
R_R, dat bekt wel lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
Moet ik dan R_R gebruiken, of jouw voornaam?
Errr underslash Errrr.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
R_R, dat bekt wel lekker.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zij lijkt op dat wijf van Operation Repo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:52 schreef Ezell het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:52 schreef Ezell het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:
Dat zou ik wel eens willen zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]!!! Ik zie jordy wel voor aan om zo te lachen
Echt hè.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
quote:
quote:
hij komt op lowlands, wat een held is het, je moet nu youtuben en dan beardyman full length show bekijkenquote:
doe ik morgen wel, ik ga zoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
hij komt op lowlands, wat een held is het, je moet nu youtuben en dan beardyman full length show bekijken
Zoep'n toje moe kroep'nquote:
Jennaquote:
Seizoen 1 t/m 4 heb ik op dvdquote:
Nooit mijn ding geweest. Community.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Seizoen 1 t/m 4 heb ik op dvd. Laatste seizoenen zijn saai
.
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nooit mijn ding geweest. Community.
Who loves orange sodaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Flitskikker het volgende:
Kenan & Kel
Prison Break
Hotnews.nl
Alleen niet op DVD
PB wel, maar van de bieb
Wordt 't uitgezonden op tvquote:
Zal 't eens proberen te kijkenquote:
quote:
Ik ben vast de enige.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik gok zo dat het rustig blijft vanavond in de SC.
Jaquote:
Chuck is geniaaaaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Heb alle afleveringen op de pc staan (behalve laatste seizoen). Maar CC programmeert zo kut, dus ben een beetje afgehaakt. Wil 't nog steeds wel afkijken
Kom hier chillen in Zwollywood danquote:
Jaquote:
Waar kom jij vandaan danquote:
Bazinquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is beetje ver hm.
[..]
Heb alles gezien, alleen laatste seizoen niet.
Ja die shizzle haal ik meestal ook binnen via nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark en ik doen aan downloaden. Nieuwsgroepen ftw.
Ik alles, 60 mb jaja jonguh bam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Bazin.
[..]
Ja die shizzle haal ik meestal ook binnen via nieuwsgroepen
Ja waar uit Brabant, meisjequote:
* Sander krijgt een e-b0ner.quote:
Klinkt als Limburg.quote:
* Sander krijgt nog een grotere e-b0nerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja, ik ben ook nog technisch(beetje)
I know you love mequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef yosander het volgende:
[..]
* Sander krijgt nog een grotere e-b0ner
quote:
quote:
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in Braboland hoor.
Natuurlijkquote:
Oh nu is het al vriendin?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef Joosterd het volgende:
Ben ook pleite ook al was ik niet echt aanwezigVriendin & Bier roept.
![]()
Vriendin kan je ook anders opvattenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh nu is het al vriendin?Das gauw.
Dat kan, ja. Maar dat deed ik niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vriendin kan je ook anders opvatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |