Ik ga ook wel wat biertjes nuttigen vanavondquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik nog op het forum verschijn
Hoeveel is 'wat'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat biertjes nuttigen vanavond.
Hooguit een sixpack. Of ik moet m'n fles likeur en vodka meenemen die ik nog heb staanquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Hooguit een sixpack. Of ik moet m'n fles likeur en vodka meenemen die ik nog heb staan.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Hooguit een sixpack. Of ik moet m'n fles likeur en vodka meenemen die ik nog heb staan.
Jonga, ik ga chillen', niet zuipenquote:
Denk dat ik die bewaar voor een feestje binnenkort.quote:
Kan ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk dat ik die bewaar voor een feestje binnenkort.
Ik ga bierpong doen, beiden dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Jonga, ik ga chillen', niet zuipen.
Stef Stuntpilootquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga bierpong doen, beiden dus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierpongquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga bierpong doen, beiden dus.
quote:Kennis Goed tegen alcohol kunnen, goed richten
Las het ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierpong
[..]
quote:Als bierpong als drinkspel wordt gespeeld is het voornaamste doel de andere speler(s) zo snel mogelijk dronken te krijgen.
Goed artikel, dat wel.quote:De straf is meestal een bepaalde hoeveelheid alcohol nuttigen of een opdracht vervullen, zoals ‘streaken’.
sryquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander.Ik heb bloemeb gekregen van een engerd.
Dat is niet veel, nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Honger D:, afgelopen 24 uur 2 broodjes een paar minigehaktballetjes en een handje m&m's gegeten
Kapsalon zal jouw redding zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Honger D:, afgelopen 24 uur 2 broodjes een paar minigehaktballetjes en een handje m&m's gegeten
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander.Ik heb bloemeb gekregen van een engerd.
quote:
Nou, er komt zo'n kerel bij ons in het restaurant en hij is helemaal gek van mijn collegaatje. Zij wordt dinsdag 22, maar die vent is echt creep (hij is 55 ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:24 schreef yosander het volgende:
[..]. Waarom kreeg je bloemen, van een engerd
?
Mijn liedje.quote:[..]?
Wtfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, er komt zo'n kerel bij ons in het restaurant en hij is helemaal gek van mijn collegaatje. Zij wordt dinsdag 22, maar die vent is echt creep (hij is 55 ofzo) en nu had ie 22 pioenrozen voor haar gekocht en ook nog een paar rozen voor mij en mijn andere collegaatje.
En had ie ook nog een zilveren ketting met hanger voor d'r gekocht? o_O
[..]
Mijn liedje.
Nee, dat meen ik, hij komt iedere week.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Dat moet een garp zijn.
Suzanne, ik ben stapelgek op jou?
Dat lijkt me knap irritantquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik, hij komt iedere week.
En jaaaa.
Een tent die kapsalon verkoopt is per definitie geen kuttent.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:32 schreef Keauning het volgende:
Oja, 't schijnt dat we hier ook al redelijk lang kapsalon hebben. Maar ik kom nooit in die kuttenten, dus dat wist ik niet.
Was gisteravond ook even in de war, gooide zo allemaal gerechten van andere bestellingen bij een bestelling in. Had die klant mooi wat gratis voedselquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was vandaag trouwens echt van de wap af, ik vergat de helft van wat ik moest wegbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |