Zal 't eens proberen te kijkenquote:
quote:
Ik ben vast de enige.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik gok zo dat het rustig blijft vanavond in de SC.
Jaquote:
Chuck is geniaaaaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Heb alle afleveringen op de pc staan (behalve laatste seizoen). Maar CC programmeert zo kut, dus ben een beetje afgehaakt. Wil 't nog steeds wel afkijken
Kom hier chillen in Zwollywood danquote:
Jaquote:
Waar kom jij vandaan danquote:
Bazinquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is beetje ver hm.
[..]
Heb alles gezien, alleen laatste seizoen niet.
Ja die shizzle haal ik meestal ook binnen via nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark en ik doen aan downloaden. Nieuwsgroepen ftw.
Ik alles, 60 mb jaja jonguh bam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Bazin.
[..]
Ja die shizzle haal ik meestal ook binnen via nieuwsgroepen
Ja waar uit Brabant, meisjequote:
* Sander krijgt een e-b0ner.quote:
Klinkt als Limburg.quote:
* Sander krijgt nog een grotere e-b0nerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja, ik ben ook nog technisch(beetje)
I know you love mequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef yosander het volgende:
[..]
* Sander krijgt nog een grotere e-b0ner
quote:
quote:
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in Braboland hoor.
Natuurlijkquote:
Oh nu is het al vriendin?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef Joosterd het volgende:
Ben ook pleite ook al was ik niet echt aanwezigVriendin & Bier roept.
![]()
Vriendin kan je ook anders opvattenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh nu is het al vriendin?Das gauw.
Dat kan, ja. Maar dat deed ik niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vriendin kan je ook anders opvatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |