Optie 2 dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En dan een examenfeest overslaan, ik dacht het niet
Dat zal het wel worden ja. Eerder deze week ook al mijn herkansing-boeken na een lange nacht teruggebracht met een vermoeid zombiehoofd.quote:
Redbull is je vriend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden ja. Eerder deze week ook al mijn herkansing-boeken na een lange nacht teruggebracht met een vermoeid zombiehoofd.
quote:
Verder zit ik helaas vrijwel zonder nieuwe muziek, ik neem aan dat Senorita van Inna niets nieuws voor je zijn (zeker niet als je ook wel eens Slam luistert). Ik moet nog wel even de tipparade checken, vaak staan daar wel een paar tracks in die ik nog niet gehoord heb.quote:
?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierpong
[..]
Beste oplossing.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eet wat en ga daarna slapen.
Mwah, ben niet zo fan van die Scandinavische liedjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Verder zit ik helaas vrijwel zonder nieuwe muziek, ik neem aan dat Senorita van Inna niets nieuws voor je zijn (zeker niet als je ook wel eens Slam luistert). Ik moet nog wel even de tipparade checken, vaak staan daar wel een paar tracks in die ik nog niet gehoord heb.
En jij?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:05 schreef Keauning het volgende:
[..]
Mwah, ben niet zo fan van die Scandinavische liedjes.
Laatste tijd heb ik ook nog maar weinig toffe liedjes kunnen vinden..
Oscarquote:
Die is tot maandag "op vakantie".quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Kikkertje ga eens je moeder overhalen dat je meegaat naar Free Festival.
Is ze niet op vakantie dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oscar
[..]
Die is tot maandag "op vakantie".
Waarom tussen haakjes hmm?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oscar
[..]
Die is tot maandag "op vakantie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |