3200? Tering, werk je in een XL?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef WasMachinator het volgende:
bij ons zit er al 3 a 4 weken een stijgende lijn in de omzet. vorige week nog 30k hoger als verwacht.. echt de winkel op orde krijgen zit er dus niet in, vooral niet met de rare instuwing die we hebben. bv op de maandag 2000 colli HB 's avonds en dan op de woensdag 3200 colli. zorgt ervoor dat de restanten niet lekker lopen.
3200 colli? Lekker!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef WasMachinator het volgende:
bij ons zit er al 3 a 4 weken een stijgende lijn in de omzet. vorige week nog 30k hoger als verwacht.. echt de winkel op orde krijgen zit er dus niet in, vooral niet met de rare instuwing die we hebben. bv op de maandag 2000 colli HB 's avonds en dan op de woensdag 3200 colli. zorgt ervoor dat de restanten niet lekker lopen.
Wij worden waarschijnlijk binnen een paar jaar XL. Lijkt me helemaal niet zo heel tof, want als TL verlies je dan nogal wat zeggenschap volgens mij...quote:
't is wel afwisselender als je dat wilt, ik heb collega's die verkoopklaar en grill&steak, brood of deli combineren. maar t is niet altijd fijner denk ik. het kan soms enorm hectisch worden(feestdagen).quote:
Ik denk dat het wel meevalt, bij ons zijn er 1 sm en 2 asm's, zij geven sturen aan de verschillende afdelingen in samenspraak met de TL's. Ik denk dat je als TL een paar taken zou verliezen op t gebied van klantafhandeling en planning van dingen in de winkel maar dat je zo wel meer kunt focussen op de vulploeg en dus de vrachtafhandeling, wat belangrijk is want in een xl heb je een grotere instuwing en een grotere vulploeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:31 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wij worden waarschijnlijk binnen een paar jaar XL. Lijkt me helemaal niet zo heel tof, want als TL verlies je dan nogal wat zeggenschap volgens mij...
Rare tijd. Hier beginnen ze om 6 uur, 7 uur of 8 uur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:52 schreef Jolx het volgende:
Gisteren aangenomen bij de AH als verkoopmedewerker, vrijdag begin ik al (om 0645
)
Ja ik ''begin'' om 7 uur, maar moet een kwartier van tevoren aanwezig zijn snappie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rare tijd. Hier beginnen ze om 6 uur, 7 uur of 8 uur.
Hier 5 minuten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:03 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ja ik ''begin'' om 7 uur, maar moet een kwartier van tevoren aanwezig zijn snappie?
Thanks! ben benieuwd, heb al 4 jaar supermarktervaring (vakkenvullen bij de Jumbo) en ik solliciteerde eigenlijk voor kassa, maar daar vonden ze me te slim voorquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier 5 minuten.
Het gaat je vast wel bevallenVeel succes nog.
Verkoop is toch veel leuker!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef Jolx het volgende:
[..]
Thanks! ben benieuwd, heb al 4 jaar supermarktervaring (vakkenvullen bij de Jumbo) en ik solliciteerde eigenlijk voor kassa, maar daar vonden ze me te slim voor
Ontslag op staande voet gaat ook wel heel ver. Bij mij in het filiaal zou waarschijnlijk hun contract niet verlengd worden, maar dat kan betekenen dat ze misschien inderdaad nog een paar maanden rondlopen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Zeg vraagje, onlangs zag ik wat vakkenvullers een vrachtwagen uitladen bij de AH, waarop er een paar dozen met pakken fris op de grond vielen.
De vakkenvullers smeten de dozen inclusief inhoud vervolgens vrolijk in het meer naast de AH
Dus daar heb ik melding van gedaan bij de weinig geïnteresseerde manager bij de AH, nu twee weken later lopen die vullers van een jaar of 15 gewoon nog rond
Is ontslag echt ongebruikelijk in een dergelijk geval?
Dit is geen reden voor ontslag op staande voet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Zeg vraagje, onlangs zag ik wat vakkenvullers een vrachtwagen uitladen bij de AH, waarop er een paar dozen met pakken fris op de grond vielen.
De vakkenvullers smeten de dozen inclusief inhoud vervolgens vrolijk in het meer naast de AH
Dus daar heb ik melding van gedaan bij de weinig geïnteresseerde manager bij de AH, nu twee weken later lopen die vullers van een jaar of 15 gewoon nog rond
Is ontslag echt ongebruikelijk in een dergelijk geval?
Ik als TL zou echt geen enkele reden zien om met zo'n kereltje door te gaan, ongeacht alles. Niet te vertrouwen, dat soort figuren, die achter je rug om vanalles flikken...quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:58 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dit is geen reden voor ontslag op staande voet.
Afhankelijk van hoe de medewerker verder zal functioneren zal de manager/teamleider een gesprek over het voorval aan gaan en besluiten aan het einde van het contract wel of niet verder te gaan met de medewerkers in kwestie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |