abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99014684
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:04 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

:Y
Toevallig! Ik heb in Nijmegen gewerkt toen jullie de laatste keer medewerkersavond of een uitje ofzo hadden. :)
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_99017485
dan heb ik jou gezien volgens mij, ik moest toen de winkel overnemen van jullie
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_99018592
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:46 schreef Brammie1 het volgende:
dan heb ik jou gezien volgens mij, ik moest toen de winkel overnemen van jullie
Mjah klopt. Omdat we anders niet naar huis konden. _O-

Ik hoop dat vanochtend alles goed is gegaan met de vracht. We zouden zaterdag een nalevering krijgen en ipv 300 colli kregen we 2 kratjes. :{
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_99019383
Loopt de nieuwe winkel een beetje? En hebben jullie al genoeg nieuw personeel aangenomen?
pi_99020003
Mjah, het heeft dit weekend als een tierelier gelopen, geloof zo'n 7000 meer dan verwacht. We hebben nog niet genoeg personeel, ik hoop dat er snel nieuwe mensen aangenomen worden want ik weet niet hoelang ik dit vol hou. :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  maandag 4 juli 2011 @ 14:00:06 #131
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99020091
Gister er een vrachtwagen binnengekomen en die is alleen gelost, vanochtend liep hier 10 man extra om die vracht van gister er in te doen. We hebben in sommige paden wel lege plekken maar alles is inmiddels bijgevuld. :)
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99073783
Freunden,
ik zit met een probleempje ik heb aangegeven dat ik niet op vakantie ga bij mijn TL maar nu kondigt mijn ma aan dat we morgen toch nog een weekje naar Bloemendaal aan Zee gaan.
Morgen moet ik werken maar het is ook de dag dat we vertrekken we blijven daar tot zaterdag ik werk ook op vrijdag.
Nu is mijn vraag hoe los ik dit het beste op de beste manier?
pi_99075986
Vervanging zoeken?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_99076890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef bjanaan het volgende:
Freunden,
ik zit met een probleempje ik heb aangegeven dat ik niet op vakantie ga bij mijn TL maar nu kondigt mijn ma aan dat we morgen toch nog een weekje naar Bloemendaal aan Zee gaan.
Morgen moet ik werken maar het is ook de dag dat we vertrekken we blijven daar tot zaterdag ik werk ook op vrijdag.
Nu is mijn vraag hoe los ik dit het beste op de beste manier?
Ik zou zo snel mogelijk je ASM bellen (of TL als die de planning maakt) en proberen wat te regelen. Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.
pi_99227755
Hebben jullie al zo'n zomerhit door de speakers gehoord bij jullie in het filiaal?

Was vandaag weer feest, trouwens. Moesten weer eens een winkeldief aanhouden. Dit keer was het echt aanhouden, mevrouw Vetklep wilde niet netjes meelopen. :')
pi_99228377
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef einschtein het volgende:
Hebben jullie al zo'n zomerhit door de speakers gehoord bij jullie in het filiaal?

Was vandaag weer feest, trouwens. Moesten weer eens een winkeldief aanhouden. Dit keer was het echt aanhouden, mevrouw Vetklep wilde niet netjes meelopen. :')
hoe ging dat aanhouden?
Nosce te ipsum.
pi_99229230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

hoe ging dat aanhouden?
Mevrouw wilde niet meewerken, begon te schreeuwen, zei 'ik pak mijn mes!'. Een winkelende agent (had geen dienst) zei dat ze moest meewerken, anders ging het op zijn manier en dan had ze een nog groter probleem.

Achter in het magazijn gooide ze de gestolen ff snel in een bananendoos en bleef ze volhouden dat zij die er niet in had gegooid. Daarna wilde ze ons nog even een klap verkopen.

Oh, en we hadden haar pols gebroken, haar mishandeld en ze had plotseling diabetes waardoor ze er maar bij ging liggen op 't kantoor achter. Politie erbij, ambulance erbij. Was weer heerlijk op zo'n saaie middag.
pi_99248644
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef einschtein het volgende:

[..]

Mevrouw wilde niet meewerken, begon te schreeuwen, zei 'ik pak mijn mes!'. Een winkelende agent (had geen dienst) zei dat ze moest meewerken, anders ging het op zijn manier en dan had ze een nog groter probleem.

Achter in het magazijn gooide ze de gestolen ff snel in een bananendoos en bleef ze volhouden dat zij die er niet in had gegooid. Daarna wilde ze ons nog even een klap verkopen.

Oh, en we hadden haar pols gebroken, haar mishandeld en ze had plotseling diabetes waardoor ze er maar bij ging liggen op 't kantoor achter. Politie erbij, ambulance erbij. Was weer heerlijk op zo'n saaie middag.
_O-

We hadden gisteren ook weer een winkeldief. Vandaag ook weer.

Sommige mensen. Echt wtf. :{
pi_99252895
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

_O-

We hadden gisteren ook weer een winkeldief. Vandaag ook weer.

Sommige mensen. Echt wtf. :{
Ja, sommige zijn echt zo dom. Bij eentje is zelfs mijn collega in zijn been gestoken.

Vandaag nog ff navraag gedaan. Het ambulancepersoneel wilde haar niet meenemen, was niet nodig. Maar ze kwam weer aan met d'er: "Maar mijn pols is gebroken!" Hebben ze d'er maar naar de huisarts toegestuurd. Heh.
pi_99270940
gister had ik er eentje die gewoon dingen in z'n tas aan het stoppen was terwijl ik er naast stond :?
pi_99273090
Dat was bij ons ook het keer het het geval, collega stond iets verder op.

De aanhouding van die, was ook geen netjes meelopen, man was ook wat.. opvallend. Eentje werd geschaafd met een sleutel, de ander werd gebeten. En hij wilde wegscheuren met de SM nog hangend aan zijn karretje, dus dat was een wheelie.

Als je die camerabeelden ziet, je lacht je kapot. :')
  zondag 10 juli 2011 @ 13:54:17 #142
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99275454
pi_99275569
quote:
17s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:54 schreef Diconnected het volgende:

*O*
Tering, wat geniaal :D
  zondag 10 juli 2011 @ 18:31:41 #144
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_99287531
quote:
17s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:54 schreef Diconnected het volgende:

*O*
_O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_99289167
Diegene die daarna komt kun je in het volgende filmpje al horen. Vanaf 3:09.
Tweede komme-komme-komme-komme-kommer gratissss, krijg je erbij. Krijg je erbijjj erbijjj. _O_
pi_99367178
We zitten in een zomerdipje. Niemand die nog wat komt kopen. :')
pi_99367512
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef einschtein het volgende:
Diegene die daarna komt kun je in het volgende filmpje al horen. Vanaf 3:09.
Tweede komme-komme-komme-komme-kommer gratissss, krijg je erbij. Krijg je erbijjj erbijjj. _O_
Filmpje staat op prive.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:34:07 #148
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99371681
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:50 schreef Etsu het volgende:
We zitten in een zomerdipje. Niemand die nog wat komt kopen. :')
Oh jij ook al :') je kon hier vanochtend een kanon afschieten _O-
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:37:05 #149
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_99374422
Hier was het ook rustig.. erg saai.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_99374853
Ik als TL hou van die zomermaanden. Lekker rustig en eindelijk eens tijd om orde op zaken te stellen. Het enige wat lastig is, is om goed te blijven anticiperen op het uren verbruik door de lagere omzet waar je geen hoogte van krijgt. Maar over het algemeen gaat dat ook wel goed!
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')