Toevallig! Ik heb in Nijmegen gewerkt toen jullie de laatste keer medewerkersavond of een uitje ofzo hadden.quote:
Mjah klopt. Omdat we anders niet naar huis konden.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:46 schreef Brammie1 het volgende:
dan heb ik jou gezien volgens mij, ik moest toen de winkel overnemen van jullie
Ik zou zo snel mogelijk je ASM bellen (of TL als die de planning maakt) en proberen wat te regelen. Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef bjanaan het volgende:
Freunden,
ik zit met een probleempje ik heb aangegeven dat ik niet op vakantie ga bij mijn TL maar nu kondigt mijn ma aan dat we morgen toch nog een weekje naar Bloemendaal aan Zee gaan.
Morgen moet ik werken maar het is ook de dag dat we vertrekken we blijven daar tot zaterdag ik werk ook op vrijdag.
Nu is mijn vraag hoe los ik dit het beste op de beste manier?
hoe ging dat aanhouden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef einschtein het volgende:
Hebben jullie al zo'n zomerhit door de speakers gehoord bij jullie in het filiaal?
Was vandaag weer feest, trouwens. Moesten weer eens een winkeldief aanhouden. Dit keer was het echt aanhouden, mevrouw Vetklep wilde niet netjes meelopen.
Mevrouw wilde niet meewerken, begon te schreeuwen, zei 'ik pak mijn mes!'. Een winkelende agent (had geen dienst) zei dat ze moest meewerken, anders ging het op zijn manier en dan had ze een nog groter probleem.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mevrouw wilde niet meewerken, begon te schreeuwen, zei 'ik pak mijn mes!'. Een winkelende agent (had geen dienst) zei dat ze moest meewerken, anders ging het op zijn manier en dan had ze een nog groter probleem.
Achter in het magazijn gooide ze de gestolen ff snel in een bananendoos en bleef ze volhouden dat zij die er niet in had gegooid. Daarna wilde ze ons nog even een klap verkopen.
Oh, en we hadden haar pols gebroken, haar mishandeld en ze had plotseling diabetes waardoor ze er maar bij ging liggen op 't kantoor achter. Politie erbij, ambulance erbij. Was weer heerlijk op zo'n saaie middag.
Ja, sommige zijn echt zo dom. Bij eentje is zelfs mijn collega in zijn been gestoken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hadden gisteren ook weer een winkeldief. Vandaag ook weer.
Sommige mensen. Echt wtf.
quote:
Filmpje staat op prive.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef einschtein het volgende:
Diegene die daarna komt kun je in het volgende filmpje al horen. Vanaf 3:09.
Tweede komme-komme-komme-komme-kommer gratissss, krijg je erbij. Krijg je erbijjj erbijjj.
Oh jij ook alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:50 schreef Etsu het volgende:
We zitten in een zomerdipje. Niemand die nog wat komt kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |