+1 , snap er niks vanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Brammie1 het volgende:
waar kan ik vinden wat m'n @ahold mailadres is? En het ww daarvan?

8-17 als 19-jarige is makkelijk te doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Nieuwe budget-besparen is mij op kwaliteit zetten in plaats van iemand die het wel kan.8-17 houd je als 19 jarige toch niet vol
.

... hoezo zo minachtendquote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Nieuwe budget-besparen is mij op kwaliteit zetten in plaats van iemand die het wel kan.8-17 houd je als 19 jarige toch niet vol
.

quote:Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef amp25 het volgende:
voor mensen in de winkel alle dc 1 1/2 tot 2 uur storing
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef einschtein het volgende:
Half 4 zou de vrachtwagen. Ik heb alles netjes ingeboekt en alles staat buiten.
Word ik om 15:50 even gebeld. "Ja, storing. Jullie krijgen geen vrachtwagen van vers. Werkse en succes morgen. Hoi!"
Zou dit het nieuwe budget-besparen zijn?

Precies dat tegen je ASM / TL zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben mijn wachtwoord voor plaza kwijt/account is geblokkeerd. Wat moet ik nu precies doen?

Eerst bij AH opstarten via plaza; dan logt 'ie automatisch in en zie je ook je mailadres (meestal voor.achternaam@ahold.com). Vervolgens via Mail Settings > Account > Google Account settings een verificatiecode regelen, waarmee je ook vanaf huis in kan loggenquote:

En goed voor je codes en tellingen. Eén keer per jaar zo'n grapje van DC hoeft helemaal niet slecht te zijn als je er goed gebruik van maakt.quote:

Wij zitten bij Zwolle, weet niet of elk DC dat heeft.quote:

Aha, echt standaard vragen dus!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef UncleSam het volgende:
Welke dagen ben je beschikbaar?
Ben je flexibel?
Kun je in het weekend of savonds of heel vroeg?
Hoe lang ga je nog naar school?

Misschien FiFo en spiegelen, maar die weet je vást wel al wel. Ik weet ook niet waar je voor gaat solliciteren, maar als vakkenvuller krijg je niet met veel termen te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha, echt standaard vragen dus!
Niet iets met ken je die term, en die, etc.?

Ik ga inderdaad solliciteren voor de functie (vakantie)vakkenvuller.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Misschien FiFo en spiegelen, maar die weet je vást wel al wel. Ik weet ook niet waar je voor gaat solliciteren, maar als vakkenvuller krijg je niet met veel termen te maken.

Wat produceren ze daar dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef einschtein het volgende:
Productie op alle DC's is ondertussen gestopt.
Bereid je maar voor.

Containers die van ellende uit elkaar storten zodra ze uit de vrachtwagen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat produceren ze daar dan?

quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Containers die van ellende uit elkaar storten zodra ze uit de vrachtwagen zijn.

Ik vind deze super!!! Je hebt gelijk al zullen ze op het DC zeggen, we produceren containersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Containers die van ellende uit elkaar storten zodra ze uit de vrachtwagen zijn.

In her Excel bestand stond toch gewoon hoeveel colli een filiaal gister kreeg? Of stond die van jullie daar niet tussen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef TjilpTjilp het volgende:
Jezus, wat een dag weer bij de Ap. Nergens bericht van gehad, maar er stonden op een gegeven moment wel onaangekondigd vier vrachtwagens voor mijn neus met maar liefst 62 (!) karren houdbaar en een zootje vers. Sta je daar, met je ploegje van 13 man die allemaal maar 2,5 uur komen vullen. En ineens laat iedereen alles vallen, krijg je klanten met moeilijk vragen terwijl ik als enige uit het managementteam aanwezig ben, et cetera. Uiteindelijk ruim een uur later (10 uur) met z'n allen naar huis gegaan en nu staan er nog 10 karren die ze morgen moeten doen. Hopen dat dat procesincident morgen wel is opgelost!

1 verpakking, dus bijv. 6 flessen frisdrank in 1 plastic verpakking, of een doos met 20 pakken rijst.quote:

quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1 verpakking, dus bijv. 6 flessen frisdrank in 1 plastic verpakking, of een doos met 20 pakken rijst.
Aha!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef UncleSam het volgende:
Een eenheid. Kan zijn een doos, tray, krat of seal.
Kan bestaan uit 1 stuk (krat bier), 6 (meeste producten).
Officieel bestaat "een colli" niet aangezien colli meervoud is. Enkelvoud is het collo. Dus 1 collo, twee colli.
Zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Collo

Ja, en die zes dozen (doosjes) liggen dan los te verkoop in de winkel, soms kan je ook hele colli kopen, zoals 6 flessen AH Cola oid. (ik bedoel dat ze dan in een schap staan)quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Aha!
Dat was snel.
Het is dus bijv. ook een grote doos waarin bijwijze van spreken zes dozen met koek in zit?

quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef UncleSam het volgende:
Ja alleen koek komt bijna nooit in 6 binnen, meestal wat meer 10-18
Helemaal duidelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en die zes dozen (doosjes) liggen dan los te verkoop in de winkel, soms kan je ook hele colli kopen, zoals 6 flessen AH Cola oid. (ik bedoel dat ze dan in een schap staan)

Je verwacht er teveel van. Je solliciteert voor vakkenvuller dus ze verwachten echt niet dat je al die dingen weet. Dat leggen ze uit en dan weet je het. Het is aan de andere kant wel weer slim dat je kan laten zien dat je er moeite voor hebt gedaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Helemaal duidelijk![]()
Volgens mij ken ik nu wel alle termen voor het geval daarnaar gevraagd wordt bij sollicitatie, FiFo, spiegelen en colli.

Ik weet, komt vooral omdat ik ondertussen al behoorlijk lang werkloos en studieloos ben waardoor ik graag weer aan de slag ga. Vooral de laatste twee afwijzingen hebben ervoor gezorgd dat ik nu bij de AH wat meer van te voren heb uitgezocht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef j95 het volgende:
[..]
Je verwacht er teveel van. Je solliciteert voor vakkenvuller dus ze verwachten echt niet dat je al die dingen weet. Dat leggen ze uit en dan weet je het. Het is aan de andere kant wel weer slim dat je kan laten zien dat je er moeite voor hebt gedaan.

Als je bij AH niet wordt aangenomen doe je wel iets verkeerd denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:29 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik weet, komt vooral omdat ik ondertussen al behoorlijk lang werkloos en studieloos ben waardoor ik graag weer aan de slag ga. Vooral de laatste twee afwijzingen hebben ervoor gezorgd dat ik nu bij de AH wat meer van te voren heb uitgezocht.

Dan zit je inderdaad op het randje voor de vulploeg, voor de verkoopafdeling is het echter een goede leeftijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je bij AH niet wordt aangenomen doe je wel iets verkeerd denk iktenzij ze niemand nodig hebben oid. En jij wordt 19? dan wordt je voor hun al duur natuurlijk..

quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dan zit je inderdaad op het randje voor de vulploeg, voor de verkoopafdeling is het echter een goede leeftijd.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:46 schreef UncleSam het volgende:
Ach in de vakantieperiode zijn ze altijd wel op zoek naar extra mensen.
Ik ben inderdaad bijna 19quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je bij AH niet wordt aangenomen doe je wel iets verkeerd denk iktenzij ze niemand nodig hebben oid. En jij wordt 19? dan wordt je voor hun al duur natuurlijk..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |