+1 , snap er niks vanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Brammie1 het volgende:
waar kan ik vinden wat m'n @ahold mailadres is? En het ww daarvan?
8-17 als 19-jarige is makkelijk te doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Nieuwe budget-besparen is mij op kwaliteit zetten in plaats van iemand die het wel kan.8-17 houd je als 19 jarige toch niet vol
.
... hoezo zo minachtendquote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef Zuivelkoe het volgende:
Nieuwe budget-besparen is mij op kwaliteit zetten in plaats van iemand die het wel kan.8-17 houd je als 19 jarige toch niet vol
.
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef amp25 het volgende:
voor mensen in de winkel alle dc 1 1/2 tot 2 uur storing
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef einschtein het volgende:
Half 4 zou de vrachtwagen. Ik heb alles netjes ingeboekt en alles staat buiten.
Word ik om 15:50 even gebeld. "Ja, storing. Jullie krijgen geen vrachtwagen van vers. Werkse en succes morgen. Hoi!"
Zou dit het nieuwe budget-besparen zijn?
Precies dat tegen je ASM / TL zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben mijn wachtwoord voor plaza kwijt/account is geblokkeerd. Wat moet ik nu precies doen?
Eerst bij AH opstarten via plaza; dan logt 'ie automatisch in en zie je ook je mailadres (meestal voor.achternaam@ahold.com). Vervolgens via Mail Settings > Account > Google Account settings een verificatiecode regelen, waarmee je ook vanaf huis in kan loggenquote:
En goed voor je codes en tellingen. Eén keer per jaar zo'n grapje van DC hoeft helemaal niet slecht te zijn als je er goed gebruik van maakt.quote:
Wij zitten bij Zwolle, weet niet of elk DC dat heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |