Middelgrote winkel, maar ze zijn nu nog wel bezig waarschijnlijk. Ik ben geen TL ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Kleine winkel dan zeker? Er kunnen op het systeem namelijk slechts 30 terminals. Hoe meer meter stelling hoe langer het duurd
Wij waren toendertijd een van de eerste winkels waar integraal geteld werd. We begonnen om 9 uur en de eerste konden niet voor 15;00 weg. Ik was toen TL, en ik had toen samen met me SM de leiding over het hele proces, ik was niet voor 18:00 weg. Er zitten eigelijk altijd wel veel fouten in omdat je mensen die nooit of zelden laat tellen nu opeens laat tellen. Of omdat de terminal de telling niet goed heeft gepakt enzo. Toen moest echt iedere groep. Tegenwoordig zijn een aantal inactieve groepen uitgesloten. Dat "doorenteren" van die groepen kost al heel veel tijd. Tegenwoodig mag dat een dag (of 2) van te voren al, toen niet dus dat koste je ook al 2 terminals.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ik ben de laatste keer van 8 tot 4 bezig geweest (wel als TL, dus moest alles overlappen) en evengoed zaten er megaveel fouten in het eindresultaat.
hoelang ben jij al teamleider?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wij waren toendertijd een van de eerste winkels waar integraal geteld werd. We begonnen om 9 uur en de eerste konden niet voor 15;00 weg. Ik was toen TL, en ik had toen samen met me SM de leiding over het hele proces, ik was niet voor 18:00 weg. Er zitten eigelijk altijd wel veel fouten in omdat je mensen die nooit of zelden laat tellen nu opeens laat tellen. Of omdat de terminal de telling niet goed heeft gepakt enzo. Toen moest echt iedere groep. Tegenwoordig zijn een aantal inactieve groepen uitgesloten. Dat "doorenteren" van die groepen kost al heel veel tijd. Tegenwoodig mag dat een dag (of 2) van te voren al, toen niet dus dat koste je ook al 2 terminals.
sinds de overgang van vs naar teamleider (dat is dus in juni 2007 geweest) begin 2008 zijn we van de 201 steekproef over gegaan naar integraal tellen. Waar wij in Q1 van dat jaar één van de eerste winkels waren.quote:
Dan waren ze bij jullie wel heel erg laat, hadden jullie daarvoor misschien nog VSen die dat werk ook deden want een VS stroomde automatisch door naar de functie teamleider. Heb even mijn loonstrookjes en benoemingsbrief opgezocht en dat is inderdaad juni 2007quote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef NJ het volgende:
Eerste lichting teamleiders was bij ons pas in december 2008?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |