Anders had hij ook verloren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:19 schreef alors het volgende:
Ik was ff weg en heb nog een paar keer op mijn mobiel gecheckt, maar nu zie ik dat ie moest opgeven ivm blessure, jammer zeg.
ja dat denk ik ook wel, maar wel een nare manier om een wedstrijd te eindigen.quote:
Fish komt er wel bovenop hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel, maar wel een nare manier om een wedstrijd te eindigen.
Tja. Wat moet je daar nou over zeggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:23 schreef rob1828 het volgende:
GSM Bartoli, Pennetta eindigt met een DF
Ik dacht aan:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja. Wat moet je daar nou over zeggen.
Oh ja, die hebben we hierna nogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Baghdatis-Djokovic straks niet zo eenzijdig wordt als Nalbandian-Federer tot nu toe is.
quote:
Wat?quote:
Inderdaad, veel aces. Hij speelt goed!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef DeMessias het volgende:
Tsonga pakt de eerste set met sprekend gemak: 6-3 (hij heeft al 11 aces geslagen)
Sprekend gemak? Bedoel je niet spels gemak? Of is het Vlaams?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef DeMessias het volgende:
Tsonga pakt de eerste set met sprekend gemak: 6-3 (hij heeft al 11 aces geslagen)
Wel handig om het erbij te schrijven want anders weten mensen niet wat je bedoelt.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:55 schreef _dory_ het volgende:
ik begrijp dat ik te weinig details vermeld, zal het onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |