Auwquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:37 schreef Zeeland het volgende:
Hoi
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Uit de oude doos.
[ afbeelding ]
Gezellige discussie gehad over ritueel slachten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:59 schreef du_ke het volgende:
Ik weet ook weer waarom ik geen discussies aanga met gelovigen
Over het ritueel afhakken van de voorhuidquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gezellige discussie gehad over ritueel slachten?
Ach vanuit hygiënische argumenten in de warme landen waar de betreffende religies vandaan komen kan ik me er uit traditie best iets bij voorstellen. Maar die tijd zijn we toch wel voorbij leek me.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:11 schreef GSbrder het volgende:
God sprak:
Mijn schepping, in al haar integriteit en ongenaakbaarheid, zult gij verminken door een klein stukje van de penis af te snijden.
En hij zag dat het goed was.
Ik denk nog altijd dat ergens een sneue vertaalfout is gemaakt als het over besnijding gaat.
Tsja, met mensen die het Oude Testament serieus nemen valt sowieso weinig mee te praten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over het ritueel afhakken van de voorhuid
Het hele idee van traditie is natuurlijk juist dat je het niet verandert, ongeacht nieuwe omstandigheden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach vanuit hygiënische argumenten in de warme landen waar de betreffende religies vandaan komen kan ik me er uit traditie best iets bij voorstellen. Maar die tijd zijn we toch wel voorbij leek me.
Ach er is met veel meer tradities gebroken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het hele idee van traditie is natuurlijk juist dat je het niet verandert, ongeacht nieuwe omstandigheden.
TS kan een note krijgen voor dit, zie ik nu pas.quote:
quote:
Een paar kuise vrouwenbillen en geen tepels.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TS kan een note krijgen voor dit, zie ik nu pas.
Voor mijn uiterst zedige achterwerk? Dat lijkt me stug.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TS kan een note krijgen voor dit, zie ik nu pas.
Userpics posten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor mijn uiterst zedige achterwerk? Dat lijkt me stug.
Ik lijk nergens op EG.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand. Maar ik weet niet op wie.
Elton John?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand. Maar ik weet niet op wie.
Zo'n kleur heb ik ook op mijn profielfoto.quote:
Ik heb ook gevoelens tem, houd daar rekening mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef Tem het volgende:
Jullie zijn ook een goed setjes en wat is een verschil van 80 jaar op zo'n leeftijd?
gevoel is een linkse hobby Erik. btw vanavond denk ik maar eens naar Source Code.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoelens tem, houd daar rekening mee.
Vraag een uitkering aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben niet zo goed als GS in baantjes vergarendamn him.
Vind je het gek in de hoek waar je woont.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben niet zo goed als GS in baantjes vergarendamn him.
Ach, we gunnen het hem allemaal toch? Zo lang hij maar ernstige last heeft van schuldgevoel en met tanend gevoel van eigenwaarde terwijl hij de uitkering ontvangt vind ik het best.quote:
Hehehequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:05 schreef eriksd het volgende:
Nah, de juiste manier is schuimbekkend een Wajong aanvragen, onderwijl een hap nemend uit het bureau van de adviseur in kwestie en met een oog knipperen, terwijl je woedend uitvaart tegen de markt, het kapitalisme en werkgevers
Letterlijk hoe ik mijn baan heb gekregen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:05 schreef eriksd het volgende:
Nah, de juiste manier is schuimbekkend een Wajong aanvragen, onderwijl een hap nemend uit het bureau van de adviseur in kwestie en met een oog knipperen, terwijl je woedend uitvaart tegen de markt, het kapitalisme en werkgevers
Nee, heb een baan aangeboden gekregen toen ik aan het netwerken was in de VIP box, maar dat was voor *tromgeroffel*, Saudi Arabië.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:01 schreef eriksd het volgende:
Je moet ook niet in het roze solliciteren btw
Daar deed je het zeker wel gaat in je leren, kontloze broek?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, heb een baan aangeboden gekregen toen ik aan het netwerken was in de VIP box, maar dat was voor *tromgeroffel*, Saudi Arabië.
Als wat? Billenbijter?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, heb een baan aangeboden gekregen toen ik aan het netwerken was in de VIP box, maar dat was voor *tromgeroffel*, Saudi Arabië.
Nouja, olie en gas is wel m'n passie, en er valt veel geld te verdienen, maar Saudi als uitkomst?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar deed je het zeker wel gaat in je leren, kontloze broek?
Olie en gas is mijn passie, waarom dan niet sjansen met ghadaffie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, olie en gas is wel m'n passie, en er valt veel geld te verdienen, maar Saudi als uitkomst?
Meh, stuur ze later nog wel een follow-up mail over mogelijkheden, doodstraf zie ik niet zitten.
Account manager in olie en gas industry, noem het bedrijf maar even niet.quote:
Never pick the losing side.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Olie en gas is mijn passie, waarom dan niet sjansen met ghadaffie?
Een onontgonnen markt. Op privegebied, dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan ook barman in de Blue Oyster worden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Account manager in olie en gas industry, noem het bedrijf maar even niet.
Blijkbaar booming market voor hun daar en ze hadden nog mensen nodig.
Ze lopen er al in jurk allemaal dus ik val er niet op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ook barman in de Blue Oyster worden?
Ik zou niet graag werken op een plaats waar jij met de staf zwaaitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze lopen er al in jurk allemaal dus ik val er niet op.
Ja ze beginnen wat te positiever te staan tegenover multinationals, wat ik er van begrepen heb.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Een onontgonnen markt. Op privegebied, dan.
Ik hoop dat dat spul opgaat gedurende jouw leven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, olie en gas is wel m'n passie, en er valt veel geld te verdienen, maar Saudi als uitkomst?
Welnee, ben echt een leuke werknemer, I swear.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou niet graag werken op een plaats waar jij met de staf zwaait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |