Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:52 schreef robdriessen het volgende:
Welterusten jongens en meisjes. Voor de nachtbrakers, er kunnen alweer verzoekjes richting Guppie. 2 per 8 minuten. Naatje, bedankt voor je show!
lts, een soort van vakmanschool voor lassers, metselaars, timmermannen. Dit soort onderwijs moet echt veel leuker gemaakt worden anders hebben we over 15 een groot probleem.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat laatste, helemaal mee eens. Its? Elitair, ook mee eens, maar dan moeten de juiste personen er wel kunnen komen.
Truste robbiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:53 schreef robdriessen het volgende:
Dus zoals gezegd, verzoekjes kunnen al richting Guppie. Slaap lekker allemaal en dank aan Naatje voor de show.
ambachtsscholen. Überhaupt moet het praktijkonderwijs beter worden gefaciliteerd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
lts, een soort van vakmanschool voor lassers, metselaars, timmermannen. Dit soort onderwijs moet echt veel leuker gemaakt worden anders hebben we over 15 een groot probleem.
QFTquote:
Klopt. Probleem is dat elke regering zijn stempel op het onderwijs wil drukken. Is toch een soort van stokpaardje. Jammer dat het hele systeem nu zo verrot is als het maar zijn kan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ambachtsscholen. Überhaupt moet het praktijkonderwijs beter worden gefaciliteerd.
Truste en tot over een uur of 10 12quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zwaai alvast af en ga hier de boel opruimen, ik merk nu echt dat de stress van afgelopen week me heeft gekilled.
Adios, amigos
Trusten alvastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zwaai alvast af en ga hier de boel opruimen, ik merk nu echt dat de stress van afgelopen week me heeft gekilled.
Adios, amigos
Trusten meidquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Adios, amigos
Vind ik ook. Ik heb makkelijk praten, als scholier, maar ook van anderen hoor ik problemen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Probleem is dat elke regering zijn stempel op het onderwijs wil drukken. Is toch een soort van stokpaardje. Jammer dat het hele systeem nu zo verrot is als het maar zijn kan.
Dat gaat nog langer worden, gok ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Truste en tot over een uur of 10 12
Wat bedoel je met uit the field?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb makkelijk praten, als scholier, maar ook van anderen hoor ik problemen..
Oja, mensen uit the field beter contacteren. Als ik hoor wat die bezuinigingen nu voor een impact hebben...
Gewoonfaye, opruim zuh, en slaap zuh, en stress ze minder.... al heb ik misschien makkelijk praten...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Adios, amigos
minister van onderwijs moet ook met docenten zelf kunnen overleggen (wellicht via via, maar toch)quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
minister van onderwijs moet ook met docenten zelf kunnen overleggen (wellicht via via, maar toch)
Oh zo. Ja, vind ik ook. Sowieso moeten ze eens beginnen met een 10 of 15 jaren project voor het onderwijs, niet allemaal nieuwe toevoegingen. Onderwijs gaat gebaat bij veel stabiliteit en transparantie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
minister van onderwijs moet ook met docenten zelf kunnen overleggen (wellicht via via, maar toch)
Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
maar, ik ben faye achterna, tot morgen en anders tot ziens.
Trustequote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
maar, ik ben faye achterna, tot morgen en anders tot ziens.
Toe maar weerquote:
Proost kerel, die heb ik vanavond ook nog op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga nog zo'n jongen opentrekken![]()
[ afbeelding ]
*proost*
Cheersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[ afbeelding ]
*proost*
Oke, Dat je het mocht smaken, dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[ afbeelding ]
*proost*
quote:
Idd, ook die Spam-records. Heilige poepquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:10 schreef ValHallen het volgende:
Op zich wel leuk trouwens, zo'n statistieken pagina. Sta gewoon al vanaf het begin op plek 9 qua aantal posts
Echt he, ik probeerde het vorige topic half en half zo'n record te krijgen maar helaas. sta wel bovenaan qua aantal posts vandaagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Idd, ook die Spam-records. Heilige poep
Prima als er hoge aantallen zijn van mensen die normaal meedoen. Maar zodra ik merk dat er extreem veel gepost word voor de records, dan gooi ik het topic gewoon dicht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is poep heilig?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt he, ik probeerde het vorige topic half en half zo'n record te krijgen maar helaas. sta wel bovenaan qua aantal posts vandaag
Ik zie net dat ik er bij lange na niet in de buurt kwamquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt he, ik probeerde het vorige topic half en half zo'n record te krijgen maar helaas. sta wel bovenaan qua aantal posts vandaag
Jah, doet me aan de TT Assen denken, wel een kutweer voorspeld, waarom niet twee dagen later. ...quote:
Ditquote:
Logisch wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prima als er hoge aantallen zijn van mensen die normaal meedoen. Maar zodra ik merk dat er extreem veel gepost word voor de records, dan gooi ik het topic gewoon dicht.
bietje auto's kieken is altijd leuk iddquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, doet me aan de TT Assen denken, wel een kutweer voorspeld, waarom niet twee dagen later. ...
Bavariaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[ afbeelding ]
*proost*
Auto's?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bietje auto's kieken is altijd leuk idd
Ook die zware ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bavaria :en dat heb ik heel veel op
Ook een brabo?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bavaria :en dat heb ik heel veel op
Nou gaat de T.T. van Assen eigenlijk om motoren, maar goed, de bedoeling is goed...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bietje auto's kieken is altijd leuk idd
Best wel ja. Tijdje terug was ik het helemaal zat maar de laatste tijd weinig gehoord. Dit nummer heeft wel wat s'nachtsquote:
Ja idd, gewoon een geniaal relax nummer vind ik hetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Best wel ja. Tijdje terug was ik het helemaal zat maar de laatste tijd weinig gehoord. Dit nummer heeft wel wat s'nachts
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:21 schreef humorduck28 het volgende:
Deze jongen gaat zo plat, ondanks dat het weekend is, ik mot er morgenvroeg uit.... slaap zuh, en anders heb andere leuke bijkomsigheden....![]()
Slaap lekker
Trustequote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:21 schreef humorduck28 het volgende:
Deze jongen gaat zo plat, ondanks dat het weekend is, ik mot er morgenvroeg uit.... slaap zuh, en anders heb andere leuke bijkomsigheden....![]()
Slaap lekker
Als je de Radio 49 reeks bedoeld, mis je een 6 achter de 1quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:21 schreef ValHallen het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Die snelst gevulde topics
Dat was echt een gekkenhuis toen. Iedereen postte maar wat
Slaap lekker manquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:21 schreef humorduck28 het volgende:
Slaap lekker
Awwww, lekker je bed opzoeken zometeenquote:
Smaken verschillen hèquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Totaal geen smaak jij![]()
Maar je bent wel lief hoor
Even wachten tot er iemand met me meegaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Awwww, lekker je bed opzoeken zometeen
Nee, die 3fm reeks bedoel ik. Volgens mij nog steeds het snelst gevulde topic ooit op fok. 4 minutenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als je de Radio 49 reeks bedoeld, mis je een 6 achter de 1
De eend is net wel gevlogenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even wachten tot er iemand met me meegaat.
Wat de ...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, die 3fm reeks bedoel ik. Volgens mij nog steeds het snelst gevulde topic ooit op fok. 4 minuten
Dat ging echt krankzinnig hard. Zat je op pagina 5 toen je postte, kwam je post 2 pagina's later terechtquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat ging echt krankzinnig hard. Zat je op pagina 5 toen je postte, kwam je post 2 pagina's later terecht
Ik heb toen ook alleen maaren
gepost
Niet bepaald neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]heel veel anders kun je dan volgens mij ook niet posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |