quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet morgen om 9 uur op ja ik ben diehard.
Kan mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet morgen om 9 uur op ja ik ben diehard.
Nog wel aardig wat jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:38 schreef Flitskikker het volgende:
Zo, m'n recentste upload is vaak gedownload:
http://lsdb.nl/set/85262/(...)h_FM___22-06-11.html
Edits of echt nummersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef Flitskikker het volgende:
Ja ik ben er nog. Was even iemand m'n nieuwste tracks sturen
quote:
Netjes gedaan inderdaadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
De achtergrondtexture was mislukt zoals je zietmaar ik vond het nog wel wat hebben.
Kloot ik ook mee af en toequote:
Welteruston!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:15 schreef yosander het volgende:
Doet 'ie netjes!
Maar ik ben pitten menson, groetjons!
Ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:15 schreef yosander het volgende:
Doet 'ie netjes!
Maar ik ben pitten menson, groetjons!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:26 schreef Flitskikker het volgende:
Iedereen die dit leest als je opstaat, check vooral de links en video's hierboven.
Kloptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
's Ochtends en 's middags gaat het hier nooit echt snel
Da's waar, maar doelloos leven is nuttelozer dan leven met een doel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof we een voorgeschreven doel nodig hebben.
Filosoof moet je worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's waar, maar doelloos leven is nuttelozer dan leven met een doel.
Je kunt toch zelf doelen stellen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zijn persoonlijke doelen. Dat is dan niet het doel van het leven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wut?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef Etsu het volgende:
Weetjegister zei ik toch dat we een winkeldief hadden? Vanmorgen hoorde ik dat toen de politie er was, dat hij ging plassen in het kantoortje
hij haalde zomaar z'n slurf tevoorschijn en ging plassen
was wel een een wtf-momentje.
Waardgebeurd verhaal.
Dat vind ik ook echt niet te drinkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga nooit meer Bavaria drinken.
Bav.
Ohquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, het wordt alleen maar erger.
Ik mis Alfaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:51 schreef Joosterd het volgende:
Grolsch![]()
Hertog Jan + Grolsch Kanon( Niet om te zuipen)
Jupiler![]()
Warsteiner
Alfa wordt hier nauwelijks gedronken maar is wel te doen.quote:
Welke die van de Halve liters?quote:
met die bandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Alfa wordt hier nauwelijks gedronken maar is wel te doen.![]()
[..]
Welke die van de Halve liters?
Halve liters dusquote:
Vind Hertog Jan het lekkerst denk ik maar niet om veel van te drinken. Palm is op zich ook wel lekker en Grolsch blond vind ik niet vies en niet echt lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:23 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb voor mijn examen 3 soorten bier gehad, welke is het beste?
Grolsch De Klok Blond
Palm (gewone)
Hertog Jan Weizener
Ken die soorten niet
Hier ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Haha, zo weer feestje om vijf uur, ben ook net wakker gemaakt door mijn moeder en even ontbijt genomen, kan ik zo weer gaan drinken
Palm is genieten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:23 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb voor mijn examen 3 soorten bier gehad, welke is het beste?
Grolsch De Klok Blond
Palm (gewone)
Hertog Jan Weizener
Ken die soorten niet
Mij lijkt donker bier echt ranzig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:49 schreef Corkscrew het volgende:
Als je écht heel goed bier wilt drinken:
[ afbeelding ]
Ben ik ook niet echt fan van. Soms gewoon een keertje kan het wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mij lijkt donker bier echt ranzig.
Nee man, is meestal erg lekker. Zit veel smaak aan altijd, genieten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mij lijkt donker bier echt ranzig.
Klopt maar als ik met vrienden ben of je gaat uit drink ik dat bier nauwelijks of nooit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee man, is meestal erg lekker. Zit veel smaak aan altijd, genieten.
Klopt, ik drink het ook alleen als ik op zaterdagavond niet op stap ga.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klopt maar als ik met vrienden ben of je gaat uit drink ik dat bier nauwelijks of nooit.
Vast wel, ik heb gewoon 13 uur geslapenquote:
Ik 11quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb gewoon 13 uur geslapen
Alleen thuis, door wekker heen geslapen.quote:
True.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog altijd liever 13 uur dan 4 uur.
Dat heb ik ook een keer gehad. Toen stond ik ook rond dit tijdstip op..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alleen thuis, door wekker heen geslapen.
Ik_________________!
Ga ik zometeen nog naar een feest waar ik welgeteld 2 van de 20 mensen ken, met koppijn...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad. Toen stond ik ook rond dit tijdstip op..
Goed bandje wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Even Margot & the Nuclear So and So's luisteren
Kan gebeuren. Vandaag ben eindelijk weer een keer 'vroeg' opgestaan. Hoera voor mezelf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga ik zometeen nog naar een feest waar ik welgeteld 2 van de 20 mensen ken, met koppijn...
Deze dag
Wat is 'vroeg'?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Vandaag ben eindelijk weer een keer 'vroeg' opgestaan. Hoera voor mezelf.
Die ken ik nog niet, even luisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, Real Naked Girls is een goeien nummer
Kan prima.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef Kaasrol het volgende:
Is het mogelijk om je ritme in 1 week te corrigeren? Ik ga volgende week al naar Luxemburg, dan wil ik op zich wel op een normale tijd op kunnen staan
Moet je wel van houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, even luisteren.
Niet van half 7, vanaf 3 uurquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
van half 7 tot half 5 geslapen, over verneukte ritmes gesproken
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
van half 7 tot half 5 geslapen, over verneukte ritmes gesproken
Hier ookquote:
Wou ik eigenlijk vandaag doen... Sleep got in the wayquote:
Jonge ik werk de hele week al en ben drie keer wakker gebeld door m'n baas deze week. Hij zei dat 'ie me vandaag ook nodig had, dus had geen wekker gezet: vier uur uit bedquote:
Bij Alexandrium?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wou ik eigenlijk vandaag doen... Sleep got in the way
Geen flauw idee waarquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Jonge ik werk de hele week al en ben drie wakker gebeld door m'n baas deze week. Hij zei dat 'ie me vandaag ook nodig had, dus had geen wekker gezet: vier uur uit bed.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Vandaag ben eindelijk weer een keer 'vroeg' opgestaan. Hoera voor mezelf.
Gewoon bij de Appiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar
Ga me misschien maar inschrijven bij Randstad ofzo...
Werken in een supermarktquote:
Noo mang. Werk bij een Indiaas restaurant (momenteel alleen nog maar bezorg en afhaal), maar hebben nu nieuw pand alles dit dat en regel nu alles voor de verhuizing en ander papierwerkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk? Pizzabezorger right?
Supermarkt lijkt me gewoon irritant, al die mensen op zaterdag die continu komen vragen waar iets staatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo haten
Ik verdien anders best lekker
Sanderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Noo mang. Werk bij een Indiaas restaurant (momenteel alleen nog maar bezorg en afhaal), maar hebben nu nieuw pand alles dit dat en regel nu alles voor de verhuizing en ander papierwerk.
Dat is nog wel het minste probleem, lekker rondjes door de winkel lopen enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Supermarkt lijkt me gewoon irritant, al die mensen op zaterdag die continu komen vragen waar iets staat
Moet je ook niet als vakkenvuller werkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Supermarkt lijkt me gewoon irritant, al die mensen op zaterdag die continu komen vragen waar iets staat
Ik weet wel zeker dat ik als taak dan vakkenvuller krijg toegewezenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je ook niet als vakkenvuller werkenIk, als bakker, heb zulke klanten maximaal 2x per dag.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Guilty pleasure tussen je laatste plays
Feestjes waar je de mensen niet goed kent vind ik juist tof.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga ik zometeen nog naar een feest waar ik welgeteld 2 van de 20 mensen ken, met koppijn...
Deze dag
Oh, gelukkig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen zorgen. Die vind ik ook leuk namelijk...
Ja is wel tof werk en 1000x beter dan afwassen/schoonmakenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sander
Zie ik niet zo snel anderen doen. Een echte manager dus
Groenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:05 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn nagels ga lakken of zo. Dan ben ik ook weer eventjes een tijdje bezig.
Mwah, ik heb er zo toch mijn bedenkingen over want die mensen kennen elkaar al wel heel goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Feestjes waar je de mensen niet goed kent vind ik juist tof.![]()
Nederland is gewoon een kutlandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja is wel tof werk en 1000x beter dan afwassen/schoonmaken. Gisteren het nieuwe pand weer gecheckt met de gemeente voor brandveiligheid en alles
.
Maar één ding: wat kent dit land veel regels en bureaucratie!!
quote:
Vooral als ik nu naar buiten kijk jaquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, en zo heb ik er nog meer hoor....
Kan ik niet. Ik ben al zo slecht in het lakken van mijn nagels..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
Ezell, zet op je elke nagel elke letter van mijn voornaam
nee, eigenlijk alleen croissantjes. Aanbieding, 4 voor 2 euro. Zeker 750 verkochtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Vooral als ik nu naar buiten kijk ja.
Maar heb je de broodjes vandaag weer geowned?
Gewoon een ander laten doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik ben al zo slecht in het lakken van mijn nagels..
Baasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, eigenlijk alleen croissantjes. Aanbieding, 4 voor 2 euro. Zeker 750 verkocht
Kan geen croissantjes meer zien
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon een ander laten doenDan kan je intussen vertellen wie ik ben en hoe geweldig ik ben etc.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Herinner me net dat ik gisteravond gerookt heb terwijl ik niet rook
kwaliteits-smsje jeweetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:33 schreef yosander het volgende:
[..]. Jouw smsje trouwens
, werd er wakker door
.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Herinner me net dat ik gisteravond gerookt heb terwijl ik niet rook
Wel pics van je nagels dan als ze klaar zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik ben al zo slecht in het lakken van mijn nagels..
Neh, dat is niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel pics van je nagels dan als ze klaar zijn
Geen eens spelfouten btwquote:
Gaan we ze wit lakkenquote:
Zou het bij god niet weten.quote:
Hmm ja, eigenlijk had het volgens traditie ook nog eens heel krom getypt moeten zijn.quote:
Die zijn niet zo leuk vergeleken met jouw nagels.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg fapnagels op FOK!: Show hier je nagels #224.
Smooth.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zijn niet zo leuk vergeleken met jouw nagels.
Jouw nagels zijn het leukst. Pics pics pics.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zijn niet zo leuk vergeleken met jouw nagels.
Heb ze niet gelakt, sorry.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jouw nagels zijn het leukst. Pics pics pics.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:41 schreef yosander het volgende:
Mijn nagels vertonen nog hier en daar wat oranjes. Was vergeten handschoenen gisteren aan te doen toen ik vlees (tikka) ging bereiden op werk!
Jawel, maar dat spul gaat er niet zo makkelijk afquote:
quote:
Bierpongquote:
quote:
Als ik hem ooit zie, dan zal ik aan z'n nagels proeven en het je laten weten of ze echt naar kaas smaken.quote:
.................quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik hem ooit zie, dan zal ik aan z'n nagels proeven en het je laten weten of ze echt naar kaas smaken.
Als ik kapsalon met mijn handen had gegeten waarschijnlijk welquote:
Jou wil ik nu niet meer in het echt zien denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik hem ooit zie, dan zal ik aan z'n nagels proeven en het je laten weten of ze echt naar kaas smaken.
In de AH in Alexandrium zeker?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meet in de AH?quote:
Het is nog ochtend voor mijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:47 schreef Etsu het volgende:
Om 17:47 uur douchen.
Eckte bazen gaan vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |