Mij lijkt donker bier echt ranzig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:49 schreef Corkscrew het volgende:
Als je écht heel goed bier wilt drinken:
[ afbeelding ]
Ben ik ook niet echt fan van. Soms gewoon een keertje kan het wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mij lijkt donker bier echt ranzig.
Nee man, is meestal erg lekker. Zit veel smaak aan altijd, genieten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mij lijkt donker bier echt ranzig.
Klopt maar als ik met vrienden ben of je gaat uit drink ik dat bier nauwelijks of nooit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee man, is meestal erg lekker. Zit veel smaak aan altijd, genieten.
Klopt, ik drink het ook alleen als ik op zaterdagavond niet op stap ga.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klopt maar als ik met vrienden ben of je gaat uit drink ik dat bier nauwelijks of nooit.
Vast wel, ik heb gewoon 13 uur geslapenquote:
Ik 11quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb gewoon 13 uur geslapen
Alleen thuis, door wekker heen geslapen.quote:
True.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog altijd liever 13 uur dan 4 uur.
Dat heb ik ook een keer gehad. Toen stond ik ook rond dit tijdstip op..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alleen thuis, door wekker heen geslapen.
Ik_________________!
Ga ik zometeen nog naar een feest waar ik welgeteld 2 van de 20 mensen ken, met koppijn...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad. Toen stond ik ook rond dit tijdstip op..
Goed bandje wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Even Margot & the Nuclear So and So's luisteren
Kan gebeuren. Vandaag ben eindelijk weer een keer 'vroeg' opgestaan. Hoera voor mezelf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga ik zometeen nog naar een feest waar ik welgeteld 2 van de 20 mensen ken, met koppijn...
Deze dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |