Goed bandje wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Even Margot & the Nuclear So and So's luisteren
Kan gebeuren. Vandaag ben eindelijk weer een keer 'vroeg' opgestaan. Hoera voor mezelf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga ik zometeen nog naar een feest waar ik welgeteld 2 van de 20 mensen ken, met koppijn...
Deze dag
Wat is 'vroeg'?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Vandaag ben eindelijk weer een keer 'vroeg' opgestaan. Hoera voor mezelf.
Die ken ik nog niet, even luisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, Real Naked Girls is een goeien nummer
Kan prima.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef Kaasrol het volgende:
Is het mogelijk om je ritme in 1 week te corrigeren? Ik ga volgende week al naar Luxemburg, dan wil ik op zich wel op een normale tijd op kunnen staan
Moet je wel van houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, even luisteren.
Niet van half 7, vanaf 3 uurquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
van half 7 tot half 5 geslapen, over verneukte ritmes gesproken
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
van half 7 tot half 5 geslapen, over verneukte ritmes gesproken
Hier ookquote:
Wou ik eigenlijk vandaag doen... Sleep got in the wayquote:
Jonge ik werk de hele week al en ben drie keer wakker gebeld door m'n baas deze week. Hij zei dat 'ie me vandaag ook nodig had, dus had geen wekker gezet: vier uur uit bedquote:
Bij Alexandrium?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wou ik eigenlijk vandaag doen... Sleep got in the way
Geen flauw idee waarquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Jonge ik werk de hele week al en ben drie wakker gebeld door m'n baas deze week. Hij zei dat 'ie me vandaag ook nodig had, dus had geen wekker gezet: vier uur uit bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |