Volgens mij niet. Ik vroeg ongeveer hetzelfde en daarop antwoorde hij dat er naast die 205k nog ruimte is voor verbouwen en inrichten enz.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
On-topic:
TS, die 205k he, waar je het over hebt. Is dat je maximale hypotheek die je kunt krijgen?
Neeeje! Is wat ik max wil betalen voor een huis excl kk, woz-belasting, opstal, de hele maandelijkse mikmak dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
On-topic:
TS, die 205k he, waar je het over hebt. Is dat je maximale hypotheek die je kunt krijgen?
Hangt nogal van de vraagprijs af, nietwaar? Je mag mijn huis per onmiddellijk 40% onder de vraagrpijs kopen. Werelddeal?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:13 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dan laat de verkoper het lekker staan, kan ie over een maandje of 3 de prijs weer naar beneden bijstellen + maandelijks blijven dokken voor een huis waar ie niet in woont.
Niet zo slim. Maargoed, misschien zijn de verkopers inderdaad niet zo slim, dat zou natuurlijk kunnen.
10-% onder de vraagprijs is een werelddeal, zeker als je op het punt staat te gaan dokken voor 2 huizen.
Doe even grote schoonmaak dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe 't offtopic gezeur ff in FB, hier weer ontopic. Zoals altijd, doe normaal en discussieer inhoudelijk ipv op de man.
die wijzen niet af, ze zullen een tegenbod doen van 222.500 of 221.000quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef joers1 het volgende:
Jazeker....was prima. Zuslief heeft goed gesprek met makelaar gevoerd, toen wij het hele huis binnenstebuiten keerden.
HIj gaf aan, dat verkopers heel graag willen onderhandelen...mits het bij het redelijke blijft. Maar toen we aangaven dat er écht flinke onderhandelingsruimte nodig was, gaf makelaar ook aan, dat daarover zéér zeker te praten viel.
We moesten maar met een voorstelbod komen....dat gaan we dus morgen doen. 197.500
En natúúrlijk wordt dat bod afgewezen.....;)
Want jij kan in hun portemonnee kijken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
die wijzen niet af, en ik zou lager gaan
Huh? Dan wijzen ze toch af of wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
die wijzen niet af, ze zullen een tegenbod doen van 222.500 of 221.000
Nee ze gaan in gesprekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Huh? Dan wijzen ze toch af of wat?
Dat ontkent toch niemand? Het ging erom of dat bod word afgewezen, lees maar:quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef joers1 het volgende:
We moesten maar met een voorstelbod komen....dat gaan we dus morgen doen. 197.500
En natúúrlijk wordt dat bod afgewezen.....;)
Ze zullen een tegenbod doen, zo gaat het toch altijd, ze zullen een bod alleen accepteren als je boven de vraagprijs gaat bieden, maar die tijd is overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat ontkent toch niemand? Het ging erom of dat bod word afgewezen, lees maar:
[..]
Nou zeg dan niet:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ze zullen een tegenbod doen, zo gaat het toch altijd, ze zullen een bod alleen accepteren als je boven de vraagprijs gaat bieden, maar die tijd is over
Bij 197.500 kom je uit op 215.000
Daarmee impliceer je namelijk dat zij akkoord gaan met het bod van 197.500 en jij zelfs nog lager zou gaan...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
die wijzen niet af, en ik zou lager gaan
Het is inderdaad goed om gelijk met een eindbod te komen, dan ben je van dat gezeur afquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef PierreBetfair het volgende:
Het is te verwachten dat de verkoper nu een tegenbod gaat doen van 218-220 of zoiets.
Met een opening van 197.500 en een max. van 205 die je wilt betelen, kun je daarna eigenlijk nog maar 1 ding doen............205 als eindbod neerleggen.
Mogen wij weten om welke woning het gaat?
Ik geef je een goede kans. Gewoon niets toegeven... Zij zitten in de hoek waar de klappen vallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:39 schreef joers1 het volgende:
Dankjewel
Laatste info: bod uitgebracht van 195.000
Makelaar deelde mee, dat hij er nou niet écht over stond te juichen (haha wat een verrassing) máár...omdat het pand inmiddels leeg staat, hij het tóch ging voorleggen aan de verkopende partij, omdat leegstand in zijn ogen een "disaster" (ik citeer hem) was voor verkoop.
Al met al een reactie die mij tóch een beetje hoopvol stemt.
Leegstand is een disaster, het ergste dat je voor de verkoop kunt doen, een leeg huis is op hetzelfde moment 20.000 euro minder waardquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:39 schreef joers1 het volgende:
Dankjewel
Laatste info: bod uitgebracht van 195.000
Makelaar deelde mee, dat hij er nou niet écht over stond te juichen (haha wat een verrassing) máár...omdat het pand inmiddels leeg staat, hij het tóch ging voorleggen aan de verkopende partij, omdat leegstand in zijn ogen een "disaster" (ik citeer hem) was voor verkoop.
Al met al een reactie die mij tóch een beetje hoopvol stemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |