Van Rossem of Derksen moeten vast panellid wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jan Jaap is geen vooruitgang. Matige cabaretier.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Rossem of Derksen moeten vast panellid worden
Als standupper is het helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jan Jaap is geen vooruitgang. Matige cabaretier.
idd een matige cabaratier, maar goed voor dat programma.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jan Jaap is geen vooruitgang. Matige cabaretier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |