Een joch van ong. 10 op de tv vanmiddag...quote:
oh crap, de apocalyps is begonnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een joch van ong. 10 op de tv vanmiddag...
'Ik ben een omgekeerd suprise-ei.. wit van buiten, maar een neger van binnen'
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lig ondersteboven op de bank te stikken in mijn lachquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
gouden tanden, een bandana en een vernikkelde semi-automaatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ik ben nog altijd benieuwd wat er dan in die suprise capsule zit
rare mensen zijn raarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaaaa... vandaag toch weer een giller meegemaakt...
Mijn moeder kreeg post.. dus.. kijken wat erin zit..
Zit er een afdruk in van een profiel van mn zus, ergens op een site...
Beste <naam moeder>,
Dit is je dochter!
Schaam je je niet voor haar? Dat ze zich zo verkoopt via internet?
Foto van mn zus.. had diegene bijgeschreven: ja, ze gooit zichzelf wel in de verkoop he zo? met die sexy foto..
gewoon een normale foto
en dan stond er zo'n knopje, bekijk hier andere foto's... was bijgeschreven.. Ja, wat voor foto's zouden dit wel niet zijn..? Lingerie? Naakt?
Nou, even gecheckt.. foto's van m'n neefjes
en nog een hele tekst:
Jaa, je dochter is een slechte moeder.. ik woon bij haar in de straat (HEEEUHJJ!!!) en hoor haar de hele dag door schreeuwen tegen haar kinderen.. dit is niet goed voor je kleinkinderen.. ze worden geestelijk, en misschien ook wel lichamelijk (![]()
![]()
) mishandelt.. Haal je kleinkinderen daar weg.
What tha fuck. Dat is echt raaaaaaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Beste <naam moeder>,
Dit is je dochter!
Foto van mn zus.. had diegene bijgeschreven: ja, ze gooit zichzelf wel in de verkoop he zo? met die sexy foto..
gewoon een normale foto
en dan stond er zo'n knopje, bekijk hier andere foto's... was bijgeschreven.. Ja, wat voor foto's zouden dit wel niet zijn..? Lingerie? Naakt?
en nog een hele tekst:
Jaa, je dochter is een slechte moeder.. ik woon bij haar in de straat (HEEEUHJJ!!!) en hoor haar de hele dag door schreeuwen tegen haar kinderen.. dit is niet goed voor je kleinkinderen.. ze worden geestelijk, en misschien ook wel lichamelijk (![]()
![]()
la gente esta muy loca, wtfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
What tha fuck. Dat is echt raaaaaaar.
Duivels gebroed!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn moeder heeft duivelse krachten.
* Laysaslaat kruisje en prevelt wees gegroet mariaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn moeder heeft duivelse krachten.
Nee.. een oude vriend van hun samen.. hebben ze ooit bij in gewoond.. handschrift was goed te herkennenquote:
Stuur die binnenstebuiten neger met zijn vernikkelde automaat op hem afquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. een oude vriend van hun samen.. hebben ze ooit bij in gewoond.. handschrift was goed te herkennen
nu zie ik echt een wigger voor me die een glimmend zilverkleurige frisdrankautomaat meezeultquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Stuur die binnenstebuiten neger met zijn vernikkelde automaat op hem af
WTFquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Beste <naam moeder>,
Dit is je dochter!
gewoon een normale foto
en nog een hele tekst:
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gouden tanden, een bandana en een vernikkelde semi-automaat
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou zijn nummer achterhalen, en dan flyers en zulks maken met zijn foto en de naam ''Woeste Robuuste Ronnie doet alles voor geld, zelfs 3 gaten tegelijk!''
Moh.. kom m nog wel een keer tegen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Stuur die binnenstebuiten neger met zijn vernikkelde automaat op hem af
én of ie dat doet!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou zijn nummer achterhalen, en dan flyers en zulks maken met zijn foto en de naam ''Woeste Robuuste Ronnie doet alles voor geld, zelfs 3 gaten tegelijk!''
na fa fo, fo fo na faquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
Turn my Swag onquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:14 schreef Kally het volgende:
Goed iemand die Swagger in een film heet is blijkbaar hilarisch hier
Storingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:16 schreef PatriQue89 het volgende:
he fack... whatsapp verstuurd geen berichten meer
waarom verwachtte ik een foto waar jullie voor een urinoir stonden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Samen plassen http://lockerz.com/s/113789477
vinger erin, opgelost!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
Wij zijn Zooooo de weg kwijt en zitten samen op de wc
gratis bier, niets mis meequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
Marjolein gooit bier over mij heen
quote:
zolang tom en bob hun baard maar niet laten staanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef PatriQue89 het volgende:
ah, carice noemt d'r borsten tom en bob.. nu kan ik vanacht rustig slapen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang tom en bob hun baard maar niet laten staan
Wil je een foto maken als ze kotst?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
Leuk mijn. Vriendin staat op het punt om te kotsen en ik ben bezopen en mocro's zitten an mijn kont
Tijd voor de vunzige foto's dus!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
marolein ligt nu te slapen op mijn schoot
we worden om 3 uur opgehaaldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke
...maar het feest duurde toch tot een uur of 3?
Vertel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik een ietsiepietsie klein probleempje heb
Langs de pot gepist?quote:
TEEF TEEF TEEF!quote:
sssssstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
HE BENNY WAT DOEN AL DIE NAAKTFOTO'S VAN JE IN MIJN MAILBOX
oooooh, en ik dat de hele tijd maar omgekeerd doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:06 schreef iBenny het volgende:
"We goan bier drinken en 'kut' roepen. Ja, dat gaan we doen."
kut drinken en bier roepen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oooooh, en ik dat de hele tijd maar omgekeerd doen
Heb jij wel eens dropbier gedronken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
exactly![]()
of drinken roepen en dan kutbier krijgen
Ik dronk het in Keulen. Volgens mij is accuzuur nog lekkerderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
oh, ik let niet eens meer op wat mensen over bier zeggen, aangezien de meeste de bieren die ik drink helemaal niet lekker vinden
Als antwoord hierop wilde ik deze quoten...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is accuzuur niet lekker, evenals benzine en diesel
...tot ik zag dat je specifiek 'bieren' zei.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
oh, ik let niet eens meer op wat mensen over bier zeggen, aangezien de meeste de bieren die ik drink helemaal niet lekker vinden
whehehequote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als antwoord hierop wilde ik deze quoten...
[..]
...tot ik zag dat je specifiek 'bieren' zei.
accuzuur, diesel en benzine?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe
ik heb natuurlijk niet dat spul met glazen tegelijk achterover geslagen he
Vertel...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, waren stuk voor stuk ongelukjes
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
meh, ik had een glaasje met benzine staan om brommer te testen, en pakte toen ik bezig was met de carburateur, ipv het glas cola het glas benzine
proef je snel genoeg!
diesel heb ik een keer in m'n mond gekregen door een losgeschoten slangetje toen ik aan een dieselmotor in een boot aan het sleutelen was
en accuzuur was maar een dun veegje op een handschoen dat somehow op m'n mond terecht kwam, meteen afgespoeld, kutspul
klinkt overigens alsof ik een enorme kneus ben, maar dat valt wel mee, het gaat gelukkig vaker goed dan foutquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:29 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat's oor heeft een epileptische aanval.
Die kat met die bazenbakkes?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:29 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat's oor heeft een epileptische aanval.
Mwoah, 'ik ken je' langer dan vandaagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klinkt overigens alsof ik een enorme kneus ben, maar dat valt wel mee, het gaat gelukkig vaker goed dan fout
ik weet niet of dat goed is of slechtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:32 schreef iBenny het volgende:
Koetje
[..]
Mwoah, 'ik ken je' langer dan vandaag
de cocktail of de brandstof?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook een keer diesel gedronken.
[ afbeelding ]
Het parfum.quote:
Je kende de tekst van Britney... das goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet niet of dat goed is of slecht
I will neither confirm, nor deny my participation in any karaoke related issues.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kende de tekst van Britney... das goed
Haar schoenen kwijt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maejolein is wasted en is haar schoenen kwijt
enigszins teleurgesteld dat het niet de ballenbak isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hb haar op moeten halen bij de EHBO
Wat had ze gedaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hb haar op moeten halen bij de EHBO
Iederreen kijkt me vaag aan OMG ik dacht dat ik wasted kon zijn , maar Zijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
enigszins teleurgesteld dat het niet de ballenbak is
altijd leuk toch, zolang je er maar genoeg genante foto's van maakt, op facebook zet en tagged met haar naamquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iederreen kijkt me vaag aan OMG ik dacht dat ik wasted kon zijn , maar Zij
En nu...?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet plassen, maar marjolein ligt op mijn schouder te slapen
Morgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:08 schreef charmed_angel het volgende:
Maast ik wil dansen maar marjolein is dood
De nieuwe of de tekenfilm?quote:
Ik las plassen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil dansen, mAar moet op marjolein passen
Ja de film van Tim Burton.quote:
Ik ga zeker wel meequote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:29 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende keer moet Bella mee, party hard
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:29 schreef iBenny het volgende:
Ohw wacht, dat is die met Johnny Depp.
Die is helemaal stom...
Sttt! Anders wordt ze wakker!quote:
Nee, dat was toch de schrijver van Peter Pan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die schrijver van Alice was een lid van Martijn de vereniging voor pedo's. De vieze-voorzitter!
Die ook al? En ik dacht dat priesters erg waren!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dat was toch de schrijver van Peter Pan.
failquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:32 schreef iBenny het volgende:
'Verkrijgbaar in 5 verschillende uitvoeringen; vooraf is helaas niet te bepalen welk artikel je ontvangt'__!
laten blaffen op commando?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat die hondenfluisteraar kan, dat kan ik met poezen en dan bedoel ik niet die diertjes!
Uiteraardquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel lief van je dat je gewoon bij dr blijft
quote:
Slaapt ze nog steeds?quote:
Met oma coma-zuipen is zelden een goed idee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaze heeft in op kijk rug gezeten en nu ligt ze te slapen in de auto
Stream van de kallycam gaarnequote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:57 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen en door de regen richting verweggistan, om een tent op te zetten
auwquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:59 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG... iemand in z'n msnnaam
Nu drie dagen met m'n ventje samen![]()
GEEN foto's van de inhoud posten, als je 'm gevuld hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
De emmer is mijn grootste vriend op dit moment
Alleen het wil er niet uit
OMG was echt gaaf
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GEEN foto's van de inhoud posten, als je 'm gevuld hebt
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GEEN foto's van de inhoud posten, als je 'm gevuld hebt
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja kijk maar zo.. bij de laatste kallymeet kwam ze 't trots showen aan me
Whehehe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar geloof niet dat ik ga drinken
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Jammer dat ik al wat heb... meeten met een brakke miranda is altijd leuk
Ah, moet ik dat gaan doen om af te vallen. Maar ik kan niet dansenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een avondje stappen heeft ook wel iets positiefs2 kilo eraf
dat is altijd zo.. morgen zit 't er weer dubbel aan! (alcohol houdt vocht vast he?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een avondje stappen heeft ook wel iets positiefs2 kilo eraf
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehe.Je hebt het wel gezellig gehad?
En veel plezier met het bowlen!!
Je moet gaan hakkuh! Dat is niet moeilijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, moet ik dat gaan doen om af te vallen. Maar ik kan niet dansen
Dubbel hoop ik niet hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat is altijd zo.. morgen zit 't er weer dubbel aan! (alcohol houdt vocht vast he?)
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Stuur je me wel even een ultieme bierfoto zodat ik nog een beetje mee kan genieten?
Wie?quote:
Nee, geloof het niet... Ik zit alleen neit vaak in de trein.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Heb je niet in allee treinen. Internetverbinding zeker?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ben onderweg. Tussen db en utrecht werkzaamheden.
Kan ik echt wel sneller.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
Er zit een dikke negerin naast me, ze werkt even 1 patat, een cheeseburger en een broodje frikandel weg in 10 minuten
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij dan Rauz, lekker World of Warcraften vanavond?
en wrom heb je een half uur gewacht met fokken?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
Zo. Sinds een half uurtje ben ik ook weer thuis
Je zocht me eergisteren?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
Zo. Sinds een half uurtje ben ik ook weer thuis
Had je daar eergisteren niet op kunnen reageren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |