abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98693500
Ik was niet bepaald te spreken over mijn kraamhulp de eerste keer, maar ze had wel goed door dat Ivan te weinig voeding binnenkreeg door naar zijn luiers te kijken. Dat zouden wijzelf niet hebben geweten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98693560
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Serieus, ik weet niet wat voor kraamverzorgenden er bij jullie rondlopen maar hier zijn ze echt gecertificeerd in veel extra's en goed geschoold. De mijne heeft me super tips gegeven over borstvoeding. En ze heeft me ook geleerd hoe ik babymassage kon geven. Ze was superlief voor beide kids en vermaakte de oudste overdag en heeft me meermaals ook geestelijk behoorlijk gesteund. Ik irriteer me een beetje aan zo'n laconieke houding zo alsof ze alleen maar komen om schoon te maken en beschuitjes te smeren. Als je mazzel hebt dan krijg je iemand in huis die haar vak verstaat. Dat maakt jouw kraamtijd dat je heerlijk kunt cocoonen.
als je mazzel hebt, daar zeg je t zelf.

die van mij wilde vooral r hart bij me uitsorten omdat ze zelf geen kinderen meer kon krijgen.
ontbijt op bed he'k nooit gehad verdomme
  zondag 26 juni 2011 @ 21:25:48 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98693611
KD, waarom heb je haar werk niet even gebeld dan?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98693618
quote:
Serieus, ik weet niet wat voor kraamverzorgenden er bij jullie rondlopen maar hier zijn ze echt gecertificeerd in veel extra's en goed geschoold. De mijne heeft me super tips gegeven over borstvoeding. En ze heeft me ook geleerd hoe ik babymassage kon geven. Ze was superlief voor beide kids en vermaakte de oudste overdag en heeft me meermaals ook geestelijk behoorlijk gesteund. Ik irriteer me een beetje aan zo'n laconieke houding zo alsof ze alleen maar komen om schoon te maken en beschuitjes te smeren. Als je mazzel hebt dan krijg je iemand in huis die haar vak verstaat. Dat maakt jouw kraamtijd dat je heerlijk kunt cocoonen.
Maar had je echt een goed gevoel van tevoren ook gekregen?
Ik hoop dat we iemand hebben die haar vak goed beheerst enzo...tot nu toe heb ik niet 100% goed gevoel over...omdat zij inderdaad laconiek met mijn vragen en onzekerheden om ging. Ik vroeg wat ze in 6 uur deed en ze zei zelf "schoonmaken en visite weg sturen als het moet"
Ik weet het niet, het concept is sowieso nieuw voor mij...ik kom uit Israel daar heb je geen kraamverzorging, je blijft gewoon 5 dagen in het ziekenhuis.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98693725
Rocka, als je geen vergelijkmateriaal hebt.. ik wist ook niet beter .. en had ook weinig voor r te doen verder.
we zijn nu aangesloten bij een ander bureau, ben benieuwd
pi_98693744
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

licht verteerbaar dus meestal ook minder krampjes, die had elin ook al niet..dus in mijn geval kan nummer 2 alleen maar tegenvallen O+
:D
:D :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:31:13 #207
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98693882
Als je zo'n rotgevoel erover hebt Bitterend, kan je dan niet nog overstappen naar een ander bureau? Of zit er verder niets bij je in de buurt?

@KD: wat heb je toch een droge humor! Heerlijk!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98694053
Ik wist niet dat ik kon overstappen? omdat ik het al door gaf aan de verzekering...
Er zitten 3 kraambureaus hier in de buurt! ik koos voor deze omdat de vk ze had aanbevolen..ze werken met wat oudere personeel en je krijgt maar 1 iemand aan je bed, ook is vol is vol bij hun. Ze nemen niet meer aan dan ze aankunnen leek me goede deal.
Misschien was die vrouw alleen maar zo en zijn de anderen wel okee...wie weet
pi_98694113
Hoe ver ben je dan? Overstappen kan altijd maar je hebt kans dat de andere kraambureau's geen plek meer hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:36:36 #210
190853 RockabeIIa
pi_98694186
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef bitterend het volgende:

[..]

Maar had je echt een goed gevoel van tevoren ook gekregen?
Ik hoop dat we iemand hebben die haar vak goed beheerst enzo...tot nu toe heb ik niet 100% goed gevoel over...omdat zij inderdaad laconiek met mijn vragen en onzekerheden om ging. Ik vroeg wat ze in 6 uur deed en ze zei zelf "schoonmaken en visite weg sturen als het moet"
Ik weet het niet, het concept is sowieso nieuw voor mij...ik kom uit Israel daar heb je geen kraamverzorging, je blijft gewoon 5 dagen in het ziekenhuis.
Nou, ik hoopte dat ze me niet zou benaderen als een dikke tokkie, en dat ze niet in al mijn kastjes zou gaan kijken, en dat ze me het niet te kwalijk nam dat ik al een poosje dingen minder goed schoon kreeg met mijn bekken etc. Ze heeft er geen woord over gezegd! Niks nada niente! En toen ze weg was was alles zo brandschoon. Mooi man.
Ach wie weet heb je mazzel en mag je hier ook 5 daagjes ziekenhuis. :')
pi_98694209
ligt er echt aan waar je woont vicks, hier kan je t nog regelen bij 36 wk zwangerschap ;)
pi_98694317
das ook zo KD... Ik ging me bij Amber inschrijven ergens, toen was ik 6w, en toen zeiden ze, bel met maar terug als je 12w bent... terwijl het hier heel snel vol zit :')
En toen ben ik naar een ander gegaan en dat is me zo ontzettend goed bevallen O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98694466
ja ik was me ingeschreven met 12 weken inderdaad...ben nu 18 weken! denk dat het hier vrij snel vol zit...ik zal rond bellen...toch wel belangrijk een eerste kennismakingsgesprek...

Rocka..ik hoop dat ik geen 5 dagen in een zh moet liggen...
  zondag 26 juni 2011 @ 21:45:22 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98694615
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Nou, ik hoopte dat ze me niet zou benaderen als een dikke tokkie, en dat ze niet in al mijn kastjes zou gaan kijken, en dat ze me het niet te kwalijk nam dat ik al een poosje dingen minder goed schoon kreeg met mijn bekken etc. Ze heeft er geen woord over gezegd! Niks nada niente! En toen ze weg was was alles zo brandschoon. Mooi man.
Ach wie weet heb je mazzel en mag je hier ook 5 daagjes ziekenhuis. :')
ja of nog langer, leuk joh!!

bleeeghhh wie helpt mij duimen voor een thuisbevalling en thuiskraamtijd?
(zonder mexicaanse griep preventie, kolfapparatuur, couveuses, blauwe lampen etc etc??)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98694673
BJ ik duim heel hard mee :Y
pi_98694691
ik zal duimen BJ
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_98694762
quote:
zo een kraam wil ik ook.

bij de jongste is het vies tegengevallen. daarom werd er op mijn hart gedrukt dat als het niet klikt dat ik het moet aangeven.
mijn eerste kraam een heerlijk mens dat signalen goed opving, een heerlijke tijd O+
mama van 3 kids!
pi_98695811
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Claudia_x het volgende:

Over het kolven: bedenk wel dat het wordt afgeraden om een baby de eerste periode een fles te geven in verband met tepel-speenverwarring.
Sorry dat ik hier zomaar zo brutaal binnen kom stormen :@ Maar speen-tepelverwarring bestaat niet. Ik kan, desgewenst, wel met wat artikelen doorkomen, maar er is echt geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het bestaat. Het is een hardnekkige mythe en het maakt veel jonge ouders enorm bang om hun kind de fles te geven als de borstvoeding even niet lukt, en dan krijg je dat onhandige gerommel met cup/finger/lepeltje-feeden. Terwijl dat dus niet noodzakelijk is.
pi_98695923
quote:
Ik hoop dat ik er een krijg zoals jij het omschrijft :) Want dat klinkt goed. Maar ik heb er geen ervaring mee, dus heb geen idee wat ze allemaal komen doen. Maar ik hoop dat ze ons goed op gang kan helpen als nietsweters :)
pi_98695971
En jij hebt je speciaal geregistreerd om dat hier te vertellen??
pi_98696083
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:06 schreef Bananaquit het volgende:

[..]

Sorry dat ik hier zomaar zo brutaal binnen kom stormen :@ Maar speen-tepelverwarring bestaat niet. Ik kan, desgewenst, wel met wat artikelen doorkomen, maar er is echt geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het bestaat. Het is een hardnekkige mythe en het maakt veel jonge ouders enorm bang om hun kind de fles te geven als de borstvoeding even niet lukt, en dan krijg je dat onhandige gerommel met cup/finger/lepeltje-feeden. Terwijl dat dus niet noodzakelijk is.
Ik ben wel benieuwd naar de artikelen. Want ik krijg idd allemaal waarschuwende vingers als ik zeg te willen kolven om daarna mijn vrouw de fles te katen geven..
pi_98696154
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef poemojn het volgende:
Niks mis mee toch :) alle info is welkom :)
pi_98696217
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef poemojn het volgende:
Heb je een Bugaboo frog in je avatar trouwens? :D

idd die artikelen ben ik wel benieuwd naar! ik heb gelezen dat het kind een andere zuig techniek moet gebruiken bij een tepel of fopspeen daarom dat het afgeraden wordt
pi_98696264
Gewoonlijk wordt het ook tot ca 6 weken afgeraden. Dan heb je de eerste moeilijke tijd gehad, loopt de bv beter, zijn vraag en aanbod beter op elkaar afgestemd en heeft de baby de kans gehad z'n techniek te ontwikkelen (bij borst ondersteunt de tong het drinken dmv masseerbeweging, bij een speen werkt dat niet maar wordt de tong juist gebruikt om de melkstroom af te remmen).

@Nirak Hoeft niet, maar is wel bijzonder. ;)

@Bitterend Ja, nog van m'n eerste kind. :D
pi_98696323
Poemojn: Nee, dat niet. Ik hoor hier eigenlijk thuis in dit topic, maar schroomde nog een beetje om me te melden. En dit is mijn Z&G-kloon, ik ben dan wel geen "bekende fokker", maar toch, nog niet alles hoeft out in the open. Ik kom later wel met wat meer persoonlijke info, wil eerst de eerste echo even afwachten ;)

Nirak, ik zal het even gaan navragen. Ik kom erop terug!

Bitterend, verschil in techniek zit 'm vooral in het feit dat flesvoeding een constante "flow" heeft en borstvoeding veel onregelmatiger komt en het kind daarop moet anticiperen.
pi_98696511
Nou Banana, feli voor jou alvast! De echo al gehad? De info wachten we af :)

Voor de drinktechniek hebben ze speciale speentjes in de handel heb ik gehoord.
pi_98696547
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:14 schreef poemojn het volgende:

@Bitterend Ja, nog van m'n eerste kind. :D
Leuk! :D

Banana: Dat is aannemelijk :Y maar kan het kindje beter al zijn energie gebruiken om goed van de borst te leren drinken? en pas daarna als dat goed ontwikkeld is, ook van een fles te drinken?
ik zeg maar wat geks
pi_98696762
Dankje Nirak. Nee, nog geen echo gehad, ik kom met specs zodra die geweest is (op de één of andere manier voelt het nu nog niet 'echt' genoeg om er zo maar met Jan en alleman over te praten. Als dat logisch klinkt).

Bitterend, ik moet zeggen dat ik ook niet dé expert ben op dit gebied hoor :) Ik weet wel het één en ander over drinkende babies, paar jaar terug meegeholpen bij een onderzoek op dat gebied. Niet echt inhoudelijk, maar wel het één en ander opgepikt natuurlijk. Waaronder een vrij helder statement over speen-tepelverwarring.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:29:15 #229
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98697044
Bitterend, inderdaad, ik zou er eerst voor zorgen dat de bv goed loopt en jij en je kindje gewend zijn, alvorens met flesjes ed. te beginnen.
Al zou de verwarring dan wetenschappelijk niet aangetoond kunnen worden, feit is wel dat de manier van drinken wezenlijk verschilt, dus zoveel mogelijk een eenduidige wijze hanteren lijkt mij wel zo slim.

Ik vond de kraamzorg heel fijn! Het poetsen, koken en zorgen was fijn, maar vooral haar rust, uitleg, instructie en verschaffen van tips vond ik prettig. Ik was best onzeker en heb daarom veel aan haar gehad. Bij een tweede hoop ik iets zekerder te beginnen, maar nog is het dan prettig iemand te hebben die weet hoe het hoort en gaat.

Weet iemand trouwens wat de exacte oorzaak is van het breken van de vliezen? Is dat hormonaal, of knappen ze wellicht gewoon vanwege de grootte of bewegingen van je kindje?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 26 juni 2011 @ 22:31:48 #230
190853 RockabeIIa
pi_98697162
PM, dat weet niemand, geloof ik. Bij mij braken ze op dezelfde draagtijd en zelfde dag zelfs.
Hoezo? Ga je effe een beetje op je kindje drukken? Of zijn ze al gebroken? :o
pi_98697308
Ik weet niet of tepel-speen verwarring bestaat of niet. Ik weet wel dat je baby bijvoeden met je pink en een spuitje van 15 cc heel veel tijd kost en veel krampjes oplevert. Na een week hebben we de bijvoeding (die toen inmiddels uit gekolfde melk bestond) gegeven met een difrax slowflow flesje en dat ging fantastisch. Maar ja, mijn kind dronk sowieso pas fatsoenlijk na een dikke maand. Tepelhoedje was de gouden tip hier (totdat ze het zonder ineens ook goed kon).

Over minder krampjes met borstvoeding: dit geloof ik niet zo. Hannah heeft maandelang zeer veel krampjes gehad en (op de eerste week na) alleen maar bv gehad.

Oja, en mijn kraam was fantastisch O+ Fijn mens, met veel kunde en een wervelwind in huis. Ze heeft zelfs nog goede huishoudelijke tips gegeven en mijn handdoekenkast opnieuw ingedeeld (was zooitje). _O_
pi_98697309
PM, ik ken alleen dit als oorzaak :D
  zondag 26 juni 2011 @ 22:37:28 #233
94046 PM-girl
pi_98697471
Poemojn, ik ook tot nu toe! ;) Ik vroeg het me ineens af, wat de reden was bij spontaan breken.

Rocka, wat toevallig dat het twee keer op dezelfde dag gebeurde! Hier nog niets hoor, als ik twee keer hetzelfde doe, beginnen de weeën volgende week dinsdagmiddag pas! :+
*
  zondag 26 juni 2011 @ 22:44:04 #234
190853 RockabeIIa
pi_98697782
octopussy, mijn eerste had echt tot 16 weken veel krampen en de 2e eigenlijk vrijwel niet. Typisch he...

PM, best maf he? Alsof mijn draagtijd verstreken was.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:46:08 #235
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98697866
Pm; goede vraagl ik vraag me dat ook wel eens af....
misschien dat Poppedein ons kan vertellen hoe het zit :D
pi_98697955
Bij mijn eerste braken ze spontaan, daarna kreeg ik een weeenstorm. Bij de volgenden zijn de vliezen gebroken door de vk omdat ze zelf niet wilden.
Ik vraag me ook wel eens af hoe het komt dat ze breken :)
  zondag 26 juni 2011 @ 22:51:42 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98698113
hier ging het bij mij de eerste keer net zo Barbie; en ik vraag me nog af hoe dat eigenlijk komt, kan ook niemand een antwoord op geven tot dusver, net als voorspellen hoe het deze keer gaat.

(Ik ben van de 1e 4 weken te vroeg bevallen, spontane vliesbreuk en supersnelle bevalling; bijzonder detail; mijn moeder deed hetzelfde, maar dan 5 weken te vroeg; en haar 2e (ik) kwam 2 weken te vroeg.... ik ben heeeeel benieuwd hoe het met onze 2e gaat).
  zondag 26 juni 2011 @ 23:04:07 #238
190853 RockabeIIa
pi_98698760
Dus eigenlijk ben je nooit echt hoogzwanger geweest BJ. Ik hoop dat je dat dit keer mee gaat maken :)
  zondag 26 juni 2011 @ 23:07:47 #239
94046 PM-girl
pi_98698951
Lijkt me wel heel bijzonder, om bij een tweede zwangerschap een heel andere beleving op te doen (veel later of juist eerder).
BJ, ik gun je in elk geval ook de 37 weken! Heb je nu ook een voorgevoel?
*
  zondag 26 juni 2011 @ 23:35:49 #240
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98700331
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:07 schreef PM-girl het volgende:
Lijkt me wel heel bijzonder, om bij een tweede zwangerschap een heel andere beleving op te doen (veel later of juist eerder).
BJ, ik gun je in elk geval ook de 37 weken! Heb je nu ook een voorgevoel?
Ik vind het echt een waar cadeautje dat ik deze keer twee weken eerder beviel dan bij mn eerste :Y

Mijn beide kraamverzorgsters waren fan-tas-tisch O+ O+ echt hun gewicht dubbel in goud waard. Petje af voor die dames, met zoveel toewijding en up-to-date kennis en zulks hun vak doen. Ze waren allebei op leeftijd, en waar ik eerst nog wat huiverig was om een soort kenau te treffen van de drie R-en ofzo is me dat onwijs meegevallen.
De eerste kraam heeft ons gewoon helemaal wegwijs gemaakt in babyland, badjes, luiertjes, borstvoeding, flesje maken (wist ik veel hoe dat moest :') ) en alle kleine ditjes en datjes. De tweede kraam was ontzettend goed op de hoogte wat borstvoeding betrof, ze was duidelijk ofwel net bijgeschoold, ofwel hield zelf haar literatuur goed bij, ze wist me in ieder geval een boel info te geven. En ze was zo ontzettend lief voor oudste. Echt oma-lief O+

Natuurlijk ligt het eraan hoe of je zelf uit de strijd komt, maar het kan ook nog weer een slagje anders, dat je een kindje met een gebruiskaanwijzing krijgt. Ik kwam zelf de tweede keer goed uit de strijd. Wel een forse knip en laag hb door bloedverlies maar ik voelde mezelf op zich goed.
Alleen jongste zelf deed het minder goed, drinken ging Heel Erg Moeizaam. Slapen ging nog veel minder; ze was iedere nacht wakker, er waren zat nachten in de kraamweek dat ik gewoon helemaal niet sliep. Wat was ik blij met mn kraam die ik gewoon met gerust hart mn oudste en jongste kon toevertrouwen, zonder me bezwaard te hoeven voelen, om eventjes bij te slapen.

Nouja hoe dan ook, wat ik wilde zeggen :+ t kan zomaar verkeren, je weet t niet, en het hangt van zoveel dingen af.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 juni 2011 @ 07:06:35 #241
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98707759
Mogguh...slechte nacht gehad werd om 4.47 wakker en niet meer geslapen. Zit nu beneden op de bank met de tuindeuren wijd open. Ik bereid me voor op een warme en lange dag.
  maandag 27 juni 2011 @ 07:10:19 #242
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98707783
Mogguh Aventura! Das balen! Hier ook een slechte nacht hoor, 3 keer wakker geweest zo'n beetje... nu klaar aan het maken voor een dagje zweten op kantoor! Zo'n geen zin in! Ik ga ook lekker op mijn birkenstocks, ze kunnen me wat! :P
  maandag 27 juni 2011 @ 07:12:26 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98707791
Geen airco? Hoe is het met je voetjes? Mijne waren gisteren helaas voor het eerst ook opgezet. Even kijken hoe het vandaag gaat!
  maandag 27 juni 2011 @ 07:13:31 #244
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98707796
Ze noemen het klimaatbeheersing, maar in de zomer zitten we altijd in 't klimaat van Egypte :D
Voeten zien er nu goed uit! Gisteren ook bijna de hele dag op de bank gelegen, dat helpt dus goed, beentjes omhoog!
  maandag 27 juni 2011 @ 07:20:44 #245
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98707824
Ohja, ik ken dat. Is bij mijn kantoor ook zo. Het is er of bloedheet of steenkoud. Het wordt nog eens onderstreept doordat mijn verdieping het thema 'sahara' heeft (muren en vloerbedekking in creme-beige tinten, vergaderzalen die 'furnace creek' heten, hoe verzin je 't). Ach, we kwamen van de 'jungle'-etage, dus het is al beter :')

Ik ben wel benieuwd hoe het met mijn collegaatjes gaat, vandaag maar 's bellen :)
  maandag 27 juni 2011 @ 07:33:25 #246
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98707896
_O- :D Hilarisch Aventura! Succes met de hitte vandaag! Pootjes omhoog houden! ;)
pi_98708761
Hier ook geen oog dicht gedaan vannacht
Gister avond met de laatste ronde van mn hond uitlaten, is mn hond ergens blaffend achter aangegaan, en ze luisterde in eens totaal niet meer terwijl ze dat normaal heel goed doet, maar ze is nog steeds weg :'( Ben niet eens naar bed geweest ben alleen maar aan het zoeken geweest.
En we wonen hier pas 2 weken dus ze kent hier de omgeving helemaal niet. :'(
  maandag 27 juni 2011 @ 09:13:52 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98709009
Oh MissJones! Dat is naar! :o
Heb je Amivedi etc. al gebeld?

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Beessie-Jen het volgende:

*knip*
maar ik een hekel aan verplicht gezellig doen.
(klinkt heel onaardig, ben ik niet, maar wil graag af en toe lekker alleen zijn..).

(en tja ik weeeeeet dat ik nu ook minder goed uit de strijd kan komen, we zullen het zien ;))
Maar dat begrijpt zo'n kraam ook prima. Die zijn niet gek hoor. ;) De meeste kraamvrouwen brengen het grootste deel van hun tijd door in de slaapkamer en de kraamverzorgster in de woonkamer. ;) Het is niet zo, of dat was iig althans bij ons 2 keer niet zo, dat ze de hele dag om me heen hing in de slaapkamer.

Ik vond dat ze zich juist heel discreet en bescheiden opstelden. Wel kordaat in de zin van dat de dingen die gedaan moesten worden gedaan werden, maar ik vond ze niet hinderlijk aanwezig ofzo.
  maandag 27 juni 2011 @ 09:17:45 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98709083
De kraam die ik bij Arwen had deed niks.. ja zorg voor Arwen mee helpen, en mijn temp opnemen..
Ik wist helemaal niet dat het ook anders kon?!

Ben wel benieuwd of het per kraamzorgbureau anders is?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 27 juni 2011 @ 09:19:25 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98709117
en Missjones wat naar van je hond..
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')