radio 49 natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
naatje hoe hebben jij en faye elkaar ontmoet
via fok kk kansloosquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
naatje hoe hebben jij en faye elkaar ontmoet
ja maar, via een meeting of gewoon met zn 2en afgesproken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
radio 49 natuurlijk![]()
SHENKIE IN DE KOELKAST! JVT!
Neem dat maar mee naar Myra d'r BBQ. Ik waardeer datquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen bij de picknick die nog van apart bier houden of zal ik 't maar achterwege laten?
Straalkacheltje FTW!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, 't is koud.
Dit klinkt wel lekker, Snuffie
random idee, en voordat ik het wist stond ik op het station te wachten om hem op te halen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar, via een meeting of gewoon met zn 2en afgesproken?
Russian Imperial Stout Laphroaig Barrel Aged?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem dat maar mee naar Myra d'r BBQ. Ik waardeer dat
toen lekker 'film gekeken' zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
random idee, en voordat ik het wist stond ik op het station te wachten om hem op te halen!
Niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe hebben jij en HeroinJunk elkaar ontmoet?
neeneequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen lekker 'film gekeken' zeker
In het park gelegenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen lekker 'film gekeken' zeker
Ik drink alles wat jij mij voorzetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Russian Imperial Stout Laphroaig Barrel Aged?
Ja nou, hier is het nog niet warm hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is godverdomme fucking zowat zomer zeg!
Oh, je hebt letterlijk een straalkachel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook niet, vandaar het straalkacheltje!
LOL Dat vaak ook wel!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je hebt letterlijk een straalkachel?! Ik dacht dat jij er een was
Ik ben dat altijd. Vooral onder de dekens. Maar vandaag nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ej nog leuke tekeningetjes gemaakt laatst??
Rendement van mijn lichaam is ook bizar laag inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dat altijd. Vooral onder de dekens. Maar vandaag niet
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb lekker een bazentag bij al mijn posts. [ afbeelding ]
Heel goed, schatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb lekker een bazentag bij al mijn posts. [ afbeelding ]
what the... hoe... watquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Dhaha het volgende:
Wat the fuck, mijn klok van windows staat op 20:58[ afbeelding ]
Ik de hele tijd denken: goh, wat is het nog vroeg![]()
Ja maar die duurt 5,5 minutenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Nitrouz het volgende:
Snuf ik vind zelf dat de andere versie beter is.
U-niq heeft Havo gedaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef quaas het volgende:
Deze rap is onzin, hij praat over dat mensen geen geld hebben enzo, misschien moeten ze een beetje op school komen en een opleiding volgen, misschien krijgen ze dan een baan
50% van nederlandse hiphop is bullshit, praten over nederlandse ghetto's, moslims die zeuren dat het hier zo kut is in nederland, nutteloze teksten over geld en 'aan zijn'/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef quaas het volgende:
Deze rap is onzin, hij praat over dat mensen geen geld hebben enzo, misschien moeten ze een beetje op school komen en een opleiding volgen, misschien krijgen ze dan een baan
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
50% van nederlandse hiphop is bullshit, praten over nederlandse ghetto's, moslims die zeuren dat het hier zo kut is in nederland, nutteloze teksten over geld en 'aan zijn'/
maar er is gelukkig ook heel veel goeie NL hiphop
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Dhaha het volgende:
Ik hoor dubstep, zit ik op de goede radio? [ afbeelding ]
Maar, jij spuugt op alles, moet ik jou wel geloven?quote:
in het echt is hij een hele sympathieke spontane eerlijke leuke jongemanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, jij spuugt op alles, moet ik jou wel geloven?
Alleen ik ben leukerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in het echt is hij een hele sympathieke spontane eerlijke leuke jongeman
Jij gelooft ik God, hoe weet ik dat dit niet ook een fabeltje is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in het echt is hij een hele sympathieke spontane eerlijke leuke jongeman
Ja jij moet mij gelovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, jij spuugt op alles, moet ik jou wel geloven?
Oke danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:07 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ja jij moet mij geloven
tevens wat Naatje zegt, en Naat kan het weten
Ik ga verder dan dat, gevarieerder.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hiphop/dubstep uurtje? of ook NL hipflop?
[qquote:
Haiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BaasJij gaat verzoekjes doen voor mijn show toch
We zitten nu trouwens gezellig naast elkaar te nolifenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[q
[..]
Hai
Zekers, ik ga me even beraden
Mja, Rock God hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eey skatje
Jezus wat een ontvangst hier
Naast elkaar fokkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We zitten nu trouwens gezellig naast elkaar te nolifen
Wist niet dat jij zo goed kon koken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, mijn ketting komt morgen binnenKan mijn toekomstige man me aan 't aanrecht ketenen
Echt welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo goed kon koken.
ik ben trots op jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Na gouda onzin radio meet ben ik wel op dreef, faye, picknick, bbq, WT... what's next?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[q
[..]
Hai
Zekers, ik ga me even beraden
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Na gouda onzin radio meet ben ik wel op dreef, faye, picknick, bbq, WT... what's next?
Jij gaat ook naar de BBQ? Nu moet ik zeker komen (en zwart reizenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom zwart?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar de BBQ? Nu moet ik zeker komen (en zwart reizen)
Moeten wij zeggen wanneer jij kan of zeg jij wanneer jij kan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef Nitrouz het volgende:
1 min boys, zeg wanneer ik kan broadcasten
No moneyquote:
Mehquote:
Waar moet je wegkomen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
No money
Maarja, ik wil al die faalhazen waarmee ik me zo goed heb vermaakt de laatste tijd eens zien
je riskeert een boete hehquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
No money
Maarja, ik wil al die faalhazen waarmee ik me zo goed heb vermaakt de laatste tijd eens zien
Via DM denk ik ofniet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
tot 1:30 kan je nadenken, dan wil ik ze hebben om te downloaden
Weer knolscheuren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
MehWat laat. Ik moet er morgen vroeg uit
Nou, als je de stoptrein van Utrecht naar Den Bosch neem, dan het laatste station voor Den Bosch.quote:
Als je een deel op mijn traject heb, kan je met korting...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar de BBQ? Nu moet ik zeker komen (en zwart reizen)
NEE DEZE MAN GAAT DOODquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:20 schreef Dhaha het volgende:
Ik kan niet langer dan 10 minuten zonder muziek, ik heb een syndroom waarvan de dokter maar één geval kent in heel Nederland, dat ben ik. Schiet dus op met die muziek
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je een deel op mijn traject heb, kan je met korting...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, als je de stoptrein van Utrecht naar Den Bosch neem, dan het laatste station voor Den Bosch.
Half uurtje met de trein ong. wel directe verbinding
Dus toch wel Brabantquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, als je de stoptrein van Utrecht naar Den Bosch neem, dan het laatste station voor Den Bosch.
Half uurtje met de trein ong. wel directe verbinding
Ik ben nep Brabanderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus toch wel BrabantIk kom daar iedere dag langs
Gelderlandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben nep Brabander
Ik woon een paar kilometer van de grens met Gelderland en Brabant af. Maar de mensen in de regio voelen zich Brabander
Ik kijk wel. Is niet de eerste keer dat ik illegaal reisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
vanaf utrecht zou je dan wel meekunnen
maarja, dat kijken we dan wel ff jaaaaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Is niet de eerste keer dat ik illegaal reis
Wanneer meeten wij nou eens?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maarja, dat kijken we dan wel ff jaaaa
alle steden met DAM er inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:24 schreef Snuf. het volgende:
Rotterdam
AMSTERDAM_!__!_!_!_!_!_!_!_!_!_!!!!!!111!!!!!11EINZE!!!
Sowieso tof dat ik jou en naatje eindelijk ontmoetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maarja, dat kijken we dan wel ff jaaaa
veel succesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso tof dat ik jou en naatje eindelijk ontmoet
Ik ga je wel hosselen in een hoekje van het park, dat je het effe weet.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
ValHallen, het spijt me, maar ik ga afsluitenRain check on the Rock, goed?
Oh okequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso tof dat ik jou en naatje eindelijk ontmoet
Ik ga je wel hosselen in een hoekje van het park, dat je het effe weet.
Jawohl, daarom ga ik keihard illegaal reizenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke![]()
BTW, ga je morgen ook? Naar de picknick?
Ik ben al 18 uur opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik open met Monster Magnet, blijf luisteren!
Ben je er morgen ook?
Wij gaan ook! OMGquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawohl, daarom ga ik keihard illegaal reizen
Ik heb sinds de eerste klas al wallen, diepe ook echtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al 18 uur opIk moet echt gaan liggen anders krijg ik wallen.
Morgen wel
Ik niet. En dat wil ik graag zou houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:28 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb sinds de eerste klas al wallen, diepe ook echt
Jij bent Amsterdam?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:28 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb sinds de eerste klas al wallen, diepe ook echt
Hendigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al 18 uur opIk moet echt gaan liggen anders krijg ik wallen.
Morgen wel
Ik pies nu in mijn broek van spanningquote:
GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hendig
[..]
Ik pies nu in mijn broek van spanning
Kon niet anders, stage, vertraging, bleghquote:
no homoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral omdat ik jou ga zien. Jongen van m'n dromen
Niet omdat je je wettige echtgenote ziet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral omdat ik jou ga zien. Jongen van m'n dromen
Ik bedoelde eigenlijk of je naar de picknick gingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon niet anders, stage, vertraging, blegh
Maar, morgen gaan we knallen, dan luister ik gegarandeerd
Laat die jongen denken dat ik voor hem kom. Hij mag vooral niet weten dat ik je ga hosselen morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet omdat je je wettige echtgenote ziet?
Nee, nee, ik kan morgen niet, helaas.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of je naar de picknick ging
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat die jongen denken dat ik voor hem kom. Hij mag vooral niet weten dat ik je ga hosselen morgen
quote:
Oh ik ga ook naar de BBQ. Is nu al een legendarische meetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee, ik kan morgen niet, helaas.
Ik ga wel naar de BBQ van Myra!
Je hebt het wel over kleffie en beffie hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat die jongen denken dat ik voor hem kom. Hij mag vooral niet weten dat ik je ga hosselen morgen
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh ik ga ook naar de BBQ. Is nu al een legendarische meet
Waddup nigsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Viro het volgende:
En dan ben je zo op een verjaardag zonder dat je het doorhebt
Heul niet, ik ben er nietquote:
Ik zet al mijn charme en levenservaring in om een wig tussen jullie te drijvenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je hebt het wel over kleffie en beffie he
Virusjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Viro het volgende:
En dan ben je zo op een verjaardag zonder dat je het doorhebt
Ik heb dan wat andersquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zet al mijn charme en levenservaring in om een wig tussen jullie te drijven
quote:
geloof me, na vanmiddag weet ik het zeker, wij kunnen alles aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zet al mijn charme en levenservaring in om een wig tussen jullie te drijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |