radio 49 natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
naatje hoe hebben jij en faye elkaar ontmoet
via fok kk kansloosquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
naatje hoe hebben jij en faye elkaar ontmoet
ja maar, via een meeting of gewoon met zn 2en afgesproken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
radio 49 natuurlijk![]()
SHENKIE IN DE KOELKAST! JVT!
Neem dat maar mee naar Myra d'r BBQ. Ik waardeer datquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen bij de picknick die nog van apart bier houden of zal ik 't maar achterwege laten?
Straalkacheltje FTW!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, 't is koud.
Dit klinkt wel lekker, Snuffie
random idee, en voordat ik het wist stond ik op het station te wachten om hem op te halen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar, via een meeting of gewoon met zn 2en afgesproken?
Russian Imperial Stout Laphroaig Barrel Aged?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem dat maar mee naar Myra d'r BBQ. Ik waardeer dat
toen lekker 'film gekeken' zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
random idee, en voordat ik het wist stond ik op het station te wachten om hem op te halen!
Niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe hebben jij en HeroinJunk elkaar ontmoet?
neeneequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen lekker 'film gekeken' zeker
In het park gelegenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen lekker 'film gekeken' zeker
Ik drink alles wat jij mij voorzetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Russian Imperial Stout Laphroaig Barrel Aged?
Ja nou, hier is het nog niet warm hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is godverdomme fucking zowat zomer zeg!
Oh, je hebt letterlijk een straalkachel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook niet, vandaar het straalkacheltje!
LOL Dat vaak ook wel!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je hebt letterlijk een straalkachel?! Ik dacht dat jij er een was
Ik ben dat altijd. Vooral onder de dekens. Maar vandaag nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ej nog leuke tekeningetjes gemaakt laatst??
Rendement van mijn lichaam is ook bizar laag inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dat altijd. Vooral onder de dekens. Maar vandaag niet
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb lekker een bazentag bij al mijn posts. [ afbeelding ]
Heel goed, schatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb lekker een bazentag bij al mijn posts. [ afbeelding ]
what the... hoe... watquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Dhaha het volgende:
Wat the fuck, mijn klok van windows staat op 20:58[ afbeelding ]
Ik de hele tijd denken: goh, wat is het nog vroeg![]()
Ja maar die duurt 5,5 minutenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Nitrouz het volgende:
Snuf ik vind zelf dat de andere versie beter is.
U-niq heeft Havo gedaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef quaas het volgende:
Deze rap is onzin, hij praat over dat mensen geen geld hebben enzo, misschien moeten ze een beetje op school komen en een opleiding volgen, misschien krijgen ze dan een baan
50% van nederlandse hiphop is bullshit, praten over nederlandse ghetto's, moslims die zeuren dat het hier zo kut is in nederland, nutteloze teksten over geld en 'aan zijn'/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef quaas het volgende:
Deze rap is onzin, hij praat over dat mensen geen geld hebben enzo, misschien moeten ze een beetje op school komen en een opleiding volgen, misschien krijgen ze dan een baan
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
50% van nederlandse hiphop is bullshit, praten over nederlandse ghetto's, moslims die zeuren dat het hier zo kut is in nederland, nutteloze teksten over geld en 'aan zijn'/
maar er is gelukkig ook heel veel goeie NL hiphop
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Dhaha het volgende:
Ik hoor dubstep, zit ik op de goede radio? [ afbeelding ]
Maar, jij spuugt op alles, moet ik jou wel geloven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |