Nee, colsole gewoon binnen gehad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij zijn console buiten gehad
Mist kan zeker, als het opklaart voor zonsopgang.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef appelsientje het volgende:
Grappig, je merkt gewoon dat het benauwder wordt...hier nog ruim 16 graden ..morgenochtend mist? Of kan dat niet?
lastig. eerst moet de bewolking opgeruimd worden, en er zou nog wel eens hardnekkige laaghangend bewolking vanaf de zee kunnen blijven komen. Valt weinig zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:32 schreef Schuifpui het volgende:
Wat voor weer zou het morgen aan de kust zijn? Korte broek of lange broek, moet er rond 10 uur zijn, hele dag buiten.
Ochtend rond 15 C, oplopend naar +20 in de middag en een top van 24 schat ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:32 schreef Schuifpui het volgende:
Wat voor weer zou het morgen aan de kust zijn? Korte broek of lange broek, moet er rond 10 uur zijn, hele dag buiten.
Alles dicht? Had je misschien een droger aan of zo? Ik vind 71% niet echt normaal..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, colsole gewoon binnen gehad.
Alle deuren en ramen waren dicht, vandaar die 71% denk ik.
Helaasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:30 schreef RiKe het volgende:
Het ironische is nu wel...STEL dat meteo gelijk heeft over het zuid westen..onweer, hagel, tornado, dan zit ik in limburg en loop ik weer alles mis
Klopt, W/NW Frankrijk. Gisteren een mail gehad van Oscar (Estofex) want had een vraag over de inidex wat het precies is, kreeg daarop antwoord dat het een mix is van onstabiliteit, windschering, grootschalige stijgende beweging en convectieve neerslag. Het is nog wel een testkaartquote:Op zondag 26 juni 2011 08:57 schreef Fredo55 het volgende:
De onweershaarden zullen al ontstaan in Frankrijk Timmos.
Dat is wel erg extreem.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:35 schreef meteo-online het volgende:
Wolkentopjes van 15/16 km hoog?
[ afbeelding ]
golfballenhagelquote:Op zondag 26 juni 2011 10:35 schreef meteo-online het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaan we qua hagel niet leuk vinden.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:35 schreef meteo-online het volgende:
[ afbeelding ]
Tering o_Oquote:Op zondag 26 juni 2011 10:35 schreef meteo-online het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn auto maar eens ergens binnen parkeren dan maarquote:Op zondag 26 juni 2011 11:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dit gaan we qua hagel niet leuk vinden.
Ze willen nog geen paniekerige honden wakker maken.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef Resistor het volgende:
KNMI heeft het voor dinsdag nog over 'enkele onweersbuien', zal wel 1 heeeeeeeeele grote zijn dan
Het tokkievolk zit dinsdag lekker centraal op het strand, ideaal voor een tornadoquote:Op zondag 26 juni 2011 11:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze willen nog geen paniekerige honden wakker maken.
Pietje:quote:Op zondag 26 juni 2011 11:47 schreef aloa het volgende:
Ik lees ook weinig over dinsdag bij Piet Paulusma en Meteoconsult.
quote:Later in de middag en avond kans op de eerste fikse onweersbuien. Een matige wind uit het zuidwesten.
Ik denk dat Piet het niet meer aandurftquote:Op zondag 26 juni 2011 11:47 schreef aloa het volgende:
Ik lees ook weinig over dinsdag bij Piet Paulusma en Meteoconsult.
Een level 3 heb ik nog nooit gehad, is nog wel een testkaart uiteraard.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:37 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Klopt, W/NW Frankrijk. Gisteren een mail gehad van Oscar (Estofex) want had een vraag over de inidex wat het precies is, kreeg daarop antwoord dat het een mix is van onstabiliteit, windschering, grootschalige stijgende beweging en convectieve neerslag. Het is nog wel een testkaart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad ja. MC verwacht ook stevige onweersbuien met hagel en windstoten.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:51 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet het niet meer aandurft![]()
MC: http://www.weer.nl/nl/home/weer/weerpresentatie.html
Het leek wel alsof je in een discotheek stond met witte ballen die steeds aan en uit gingenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:42 schreef meteo-online het volgende:
Kan me mei 2009 nog voor halen, enkele onweersbui....
Ik verwacht niet veel, kan het altijd meevallen.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:58 schreef richie29 het volgende:
Tot nu toe lijkt Fredo een keer echt flink in de prijzen te vallen
Och als de zon eenmaal doorkomt is het al 22 graden. Zie Lelystad/Groningen etcquote:Op zondag 26 juni 2011 12:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel, kan het altijd meevallen.![]()
Actueel grijs, 18,4 graden terwijl ze hier 26 graden afgeven.
Moet er nog heel wat gebeuren.
Geloof mij, dat wil je _niet_quote:Op zondag 26 juni 2011 12:40 schreef Disorder het volgende:
Ik wil tornado's dinsdag. Geef me tornado's.
Ik heb geen dakpannenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Geloof mij, dat wil je _niet_
Slecht voor de dakpannen.
Ik mis alleen nog wat hagelstenenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:52 schreef Timmos het volgende:
http://twitpic.com/5h5cim
Creatief met kaas en weer
Het is echt vies klef weer zegquote:Op zondag 26 juni 2011 14:28 schreef LightLuke het volgende:
Bewolking trekt weg en de temperatuur stijgt lekker snel24.7 graden momenteel
Juist niet.. je moet de linkeruitgang of rechteringang hebben voor divergentie op hoogtequote:Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef INViCTuS het volgende:
De straalstroom ligt net verkeerd voor supercells. Ze zijn niet uit te sluiten maar de kansen waren groter geweest als die boven ons land zou liggen dinsdag.
Dat is de eerste waarschuwing. Nu het KNMI nog!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:00 schreef INViCTuS het volgende:
Op weer.nl is zojuist een verhaaltje geplaatst voor dinsdag... conclusie;
Dus
Zoals de kaarten er nu voor staan, verwachten we een aantal stevige buien. Het lijken vooral multicells te worden, dus gegroepeerde buien die misschien als cluster verschijnen of in een squall-line overtrekken. Voor supercells (buien die om hun eigen as draaien) is er te weinig snelheidsverandering van de wind met de hoogte.
Voor dinsdagmiddag- avond en de nacht naar woensdag toe zetten we hierbij dan ook een waarschuwing uit voor mensen die buitenactiviteiten organiseren. Het kan zomaar zwaar onweren. Er kunnen hagelstenen van 2 of 3 cm in doorsnede vallen. Er bestaat het risico op zware tot zeer zware windstoten en er kan veel regenwater naar beneden komen. Lokaal zijn neerslagsommen, tot en met woensdagmiddag, mogelijk van 50 tot 100 millimeter.
hele verhaal;
http://www.weer.nl/nl/hom(...)oodweer_dinsdag.html
Ik gok dat het KNMI er een paar uurtjes van te voren pas mee komtquote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is de eerste waarschuwing. Nu het KNMI nog!!!
Dat hoop ik toch niet:quote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik gok dat het KNMI er een paar uurtjes van te voren pas mee komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |