Ik heb geen dakpannenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Geloof mij, dat wil je _niet_
Slecht voor de dakpannen.
Ik mis alleen nog wat hagelstenenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:52 schreef Timmos het volgende:
http://twitpic.com/5h5cim
Creatief met kaas en weer
Het is echt vies klef weer zegquote:Op zondag 26 juni 2011 14:28 schreef LightLuke het volgende:
Bewolking trekt weg en de temperatuur stijgt lekker snel24.7 graden momenteel
Juist niet.. je moet de linkeruitgang of rechteringang hebben voor divergentie op hoogtequote:Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef INViCTuS het volgende:
De straalstroom ligt net verkeerd voor supercells. Ze zijn niet uit te sluiten maar de kansen waren groter geweest als die boven ons land zou liggen dinsdag.
Dat is de eerste waarschuwing. Nu het KNMI nog!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:00 schreef INViCTuS het volgende:
Op weer.nl is zojuist een verhaaltje geplaatst voor dinsdag... conclusie;
Dus
Zoals de kaarten er nu voor staan, verwachten we een aantal stevige buien. Het lijken vooral multicells te worden, dus gegroepeerde buien die misschien als cluster verschijnen of in een squall-line overtrekken. Voor supercells (buien die om hun eigen as draaien) is er te weinig snelheidsverandering van de wind met de hoogte.
Voor dinsdagmiddag- avond en de nacht naar woensdag toe zetten we hierbij dan ook een waarschuwing uit voor mensen die buitenactiviteiten organiseren. Het kan zomaar zwaar onweren. Er kunnen hagelstenen van 2 of 3 cm in doorsnede vallen. Er bestaat het risico op zware tot zeer zware windstoten en er kan veel regenwater naar beneden komen. Lokaal zijn neerslagsommen, tot en met woensdagmiddag, mogelijk van 50 tot 100 millimeter.
hele verhaal;
http://www.weer.nl/nl/hom(...)oodweer_dinsdag.html
Ik gok dat het KNMI er een paar uurtjes van te voren pas mee komtquote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is de eerste waarschuwing. Nu het KNMI nog!!!
Dat hoop ik toch niet:quote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik gok dat het KNMI er een paar uurtjes van te voren pas mee komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |