quote:
Hard is 'ie hèquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
3+3+4=10
Zulke dingen komen bij mij altijd op.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
3+3+4=10
quote:
Wth, waarom 3+3+4?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
3+3+4=10
Vrouwenlogica.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
3+3+4=10
Laat me raden: kapsalon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
Ik heb vandaag weer onmenselijk lekker gegeten op werk. Helaas geen foto voor jullie
Kapsalon weer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
Ik heb vandaag weer onmenselijk lekker gegeten op werk. Helaas geen foto voor jullie
Wil jij mijn vrouw zijn?quote:
KAPSALON KONINGINquote:
Boh.!quote:
Zegt jullie waarschijnlijk niets. Maar chicken tikka (kippenbouten uit de tandoorioven) en kashmiri murghquote:
Dat zou ik dan nog wel willen eten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
Tada, mijn kapsalon! Wat zat in mijn kapsalon? Kant en klare kipshoarma van de supermarkt (), ovenfriet, sla, tomaat en kaas. Simpel en lekker.
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
Tada, mijn kapsalon! Wat zat in mijn kapsalon? Kant en klare kipshoarma van de supermarkt (), ovenfriet, sla, tomaat en kaas. Simpel en lekker.
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wtf, waar werk jij? Klinkt als een dure tent..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Zegt jullie waarschijnlijk niets. Maar chicken tikka (kippenbouten uit de tandoorioven) en kashmiri murgh!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nog wel willen eten.
quote:
quote:
Indiaas restaurant. Duur valt wel mee, al is het wel duurder dan een kapsalon of pizzaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wtf, waar werk jij? Klinkt als een dure tent..
Als jij mijn vrouw zou zijn dan zou ik in no time 500 kilo zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]Na het eten zat ik wel goed vol.
Dat gaat wel lukken aangezien ik heel vaak pasta maak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als jij mijn vrouw zou zijn dan zou ik in no time 500 kilo zijn
Gandhi?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Indiaas restaurant. Duur valt wel mee, al is het wel duurder dan een kapsalon of pizza(nu alleen nog maar afhaal en bezorg, maar zijn nu bezig met verhuizing naar het restaurant in de binnenstad).
Penne rigatequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken aangezien ik heel vaak pasta maak.
Pastaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken aangezien ik heel vaak pasta maak.
Nee, dat is/wordt een concurrent van onsquote:
Durum oké, maar wat is bohquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet je wat wel fakking lekker is van de shoarmatent. DURUM BOH
Kohinoor of India?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, dat is/wordt een concurrent van ons
HAHA.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Durum oké, maar wat is boh? Enige voedsel dat ik te zien krijg op Google is kapsalon als ik daarop zoek
Nee, ook een concurrent. Momenteel zijn we nog aan het verbouwen. Wordt een compleet nieuw restaurantquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAHA.Boh is gewoon een stopwoordje.
Mayur Kitchen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, ook een concurrent. Momenteel zijn we nog aan het verbouwen. Wordt een compleet nieuw restaurant. Vandaag nog wezen kijken
.
Ik krijg dit plaatje als ik 'dorum boh' in Google typ.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Durum oké, maar wat is boh? Enige voedsel dat ik te zien krijg op Google is kapsalon als ik daarop zoek
Ja, dat lust ik dan nog wel. Liter ketchup eroverheen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]. Had ik kunnen weten, maar da's ook lekker ja
!
quote:
Nooooquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat lust ik dan nog wel. Liter ketchup eroverheen.
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef strontboer het volgende:
Heroinjunk hebbe gij ook examen gedaan?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik krijg dit plaatje als ik 'dorum boh' in Google typ.![]()
[ afbeelding ]
HAVO. En ik heb SPH gedaan P gehaald, behoor nu naar het 3e jaar te gaan maar ik vind HBO kut, dus volgend jaar Algemene Sociale Wetenschappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
VMBO, HAVO of VWO?
En wat doe je nu?
Top. Kom maar biertje bij ons op 't terras drinken zodra we open zijnquote:
En dat is universiteit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAVO. En ik heb SPH gedaan P gehaald, behoor nu naar het 3e jaar te gaan maar ik vind HBO kut, dus volgend jaar Algemene Sociale Wetenschappen.
Goed plan, doe ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Top. Kom maar biertje bij ons op 't terras drinken zodra we open zijn
Heb je mijn kapsalon op pagina 2 gezien?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Dastan is er niet dus;
Praten over eten
Jawel, maar dat vind ik niet zo erg. Ik word binnenkort 21, dus ik ben nog niet zo heul oud.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nice, maar moet je dan weer bij eerstejaars beginnen?
Safe search uitzettenquote:
Wat zullen die eerstejaars dan raar opkijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vind ik niet zo erg. Ik word binnenkort 21, dus ik ben nog niet zo heul oud.
Schenken alleen geen Grolschquote:
Denk niet dat ze de enige is die 20+ isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat zullen die eerstejaars dan raar opkijken
Naast dat zoekveld.quote:
Is dat zo raar dan, iemand van 21? In mijn eerste jaar zat ik bij mensen van 28.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat zullen die eerstejaars dan raar opkijken
lol komt zoiets zo vaak voor?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan, iemand van 21? In mijn eerste jaar zat ik bij mensen van 28.
99% kans op Heineken, anders Amstel denk ik. Helaas geen Hertog Janquote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je mijn kapsalon op pagina 2 gezien?
Oefff das minder. Maar omdat jij het bent kom ik wel ff langsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
99% kans op Heineken, anders Amstel denk ik. Helaas geen Hertog Jan.
Ja hoor, op HBO en uni is leeftijd niet zo heel boeiend zeg maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef strontboer het volgende:
[..]
lol komt zoiets zo vaak voor?
Hmm mss volgend jaar dikke milf bij mij in de klas
Zal wel gepersonaliseerd zijn die zoekresultatenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Safe search staat al uit. Ik denk dat ik de kapsalon al heb gevonden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oefff das minder. Maar omdat jij het bent kom ik wel ff langs
Ooh oke, nice. Moet je ook op kamers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor, op HBO en uni is leeftijd niet zo heel boeiend zeg maar.
beterrrrquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, ik kan d'r best mee leven. Koud van de tap!
Nee, mijn vriend woont naast Culemborg en dat is een kwartiertje van Utrecht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:18 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh oke, nice. Moet je ook op kamers?
haha lucky bastardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend woont naast Culemborg en dat is een kwartiertje van Utrecht.
Ja ach, op zich lijkt het me ook wel tof om op kamers te wonen.quote:
Hospiteren lijkt me wel lache. Zolang ik maar word uitgekozen hahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ach, op zich lijkt het me ook wel tof om op kamers te wonen.Maar ik ben te lam om te hospiteren enzo.
Woont je vriend nog bij z'n ouders?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ach, op zich lijkt het me ook wel tof om op kamers te wonen.Maar ik ben te lam om te hospiteren enzo.
Mwah, ligt eraan waar je hospiteert.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Hospiteren lijkt me wel lache. Zolang ik maar word uitgekozen haha
Jep.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:21 schreef strontboer het volgende:
[..]
Woont je vriend nog bij z'n ouders?
Of het lache is of dat je wordt uitgekozenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan waar je hospiteert.Ligt echt aan de kamer.
[..]
Jep.
Allebei.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Of het lache is of dat je wordt uitgekozen?
Doen wequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je een kamer hebt, kom ik crashen hoor Sander. Gaan we stappen in Groningen.
Dat laatste zou tof zijn (heeft een vriend van nu wel). Maar is vaak wel duurder enzo, waar ik nu op gereageerd heb, heeft twee keukens. Dus dan deel je de keuken met twee anderenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Kijk je trouwens voor studentenhuizen of voor kamers met eigen keuken enzo, Sander?
Ja, maar keuken delen met twee anderen valt nog wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar keuken delen met twee anderen valt nog wel mee.Meisje uit mijn oude klas deelde de keuken met 10 man ofzo geloof ik
Ze koken daar ook niet met zijn 10en tegelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat lijkt mij echt een ramp. Ik kan er echt niet tegen als iemand mij in de keuken in de weg staat..
Daarom. Dit huis heeft 7 manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar keuken delen met twee anderen valt nog wel mee.Meisje uit mijn oude klas deelde de keuken met 10 man ofzo geloof ik
Moet je niet bij ons werken. Was donders druk vandaag en dan iedereen loopt door mekaar heenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat lijkt mij echt een ramp. Ik kan er echt niet tegen als iemand mij in de keuken in de weg staat..
20m² (twee van elk 10quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aaah, dat valt wel mee. Zullen wel redelijke kamers zijn dan ook hè?
Ja, dat dacht ik al. Maar toch..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze koken daar ook niet met zijn 10en tegelijk.Is gewoon kookrooster.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je niet bij ons werken. Was donders druk vandaag en iedereen loopt door mekaar heen.
Dus je hebt twee kamers of hoe wat, hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:34 schreef yosander het volgende:
[..]
20m² (twee van elk 10). Valt prima te doen lijkt mij
Haha tja, dat is het leven van een student, zeker in Utrecht of Amsterdam ofzo.quote:
Dat zie je goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus je hebt twee kamers of hoe wat, hoe moet ik het zien?
[..]
Haha tja, dat is het leven van een student, zeker in Utrecht of Amsterdam ofzo.
Helaas wel ja. Ik hoop dat ik niet met zo veel mensen een keuken hoef te delen. Twee of drie man is ruim genoeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha tja, dat is het leven van een student, zeker in Utrecht of Amsterdam ofzo.
Vet.quote:
Moet je goed zoeken in Utrecht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik hoop dat ik niet met zo veel mensen een keuken hoef te delen. Twee of drie man is ruim genoeg.
[..]
Vet.
Ja aan de ene kant wel fijn, een aparte slaapkamer!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik hoop dat ik niet met zo veel mensen een keuken hoef te delen. Twee of drie man is ruim genoeg.
[..]
Vet.
Uhu, en die zitten dan wel verbonden met elkaar of zijn het echt twee aparte kamers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel fijn, een aparte slaapkamer!
[..]
K*t.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je goed zoeken in Utrecht.Ken maar weinig huizen die dat hebben.
Als 't goed is met elkaar verbonden. Heb ook kamers gezien waarbij je twee kamers krijgt die elk aan een ander kant van het huis zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, en die zitten dan wel verbonden met elkaar of zijn het echt twee aparte kamers?
Ze laten jou gewoon koken elke dag! Jij blij, zij blijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
K*t.Nou ja, het zal vast wel meevallen qua gekte in de keuken.
Ja met kookrooster wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
K*t.Nou ja, het zal vast wel meevallen qua gekte in de keuken.
Zit je dicht bij de Oude Markt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Als 't goed is met elkaar verbonden. Heb ook kamers gezien waarbij je twee kamers krijgt die elk aan een ander kant van het huis zitten![]()
.
Dat is echt enorm chill.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Als 't goed is met elkaar verbonden. Heb ook kamers gezien waarbij je twee kamers krijgt die elk aan een ander kant van het huis zitten![]()
.
Dat zou ik niet eens erg vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ze laten jou gewoon koken elke dag! Jij blij, zij blij![]()
Jeetje, 4 jaar is wel erg lang.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja met kookrooster wel.Mja, ik zou kijken bij SSH etc. Die hebben huizen met minder mensen of appartementjes enzo. Ik heb er ook voor gekeken voor een appartement samen met mijn vriend, maar daar moest je 4 jaar ingeschreven staan ofzo, en dan zijn we allebei klaar.
Nee, vlakbij 't UMCGquote:
Ik bespeur enig sarcasme.quote:
Waarom zou je zulke kamers willen hebben? Dat lijkt mij niet erg praktisch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ik meende het echt serieus.Misschien moet ik ook maar in Groningen gaan studeren.
Ooh, dacht dat je op dat laatste antwoorddequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ik meende het echt serieus.Misschien moet ik ook maar in Groningen gaan studeren.
Kloptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef strontboer het volgende:
Groningen kent trouwens ook de Bavaria Bierkoerier. Top uitvinding![]()
![]()
Jawel juist, zou het thuis ook wel willen. Slaapkamer apart en dan nog een kamertje waar je een bank en tv in kan pleuren en chillen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke kamers willen hebben? Dat lijkt mij niet erg praktisch.
Ja, ASW is alleen Utrecht. En Tilburg heeft ook nog ACW, maar Tilburg is poep.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat je op dat laatste antwoordde![]()
. Is wel chill ja! Maar ASW is toch alleen in Utrecht?
Ik dacht dat je twee kamers bedoelde die elk in een ander deel van het huis staan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel juist, zou het thuis ook wel willen. Slaapkamer apart en dan nog een kamertje waar je een bank en tv in kan pleuren en chillen.
Oh nee, ik bedoelde die verbonden kamers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je twee kamers bedoelde die elk in een ander deel van het huis staan.
Ja, dat had ik niet in de gaten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde die verbonden kamers.
Tilburgquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel juist, zou het thuis ook wel willen. Slaapkamer apart en dan nog een kamertje waar je een bank en tv in kan pleuren en chillen.
[..]
Ja, ASW is alleen Utrecht. En Tilburg heeft ook nog ACW, maar Tilburg is poep.
quote:
Ja, Brabanders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Tilburg. Ken niemand die daar gaat studeren.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn ouders wilde het thuis eerst voor mij maken, maar dat kon niet want die muur was een dragende muur.
Als je dat succesvol afrondt, word je wel een rijke tattaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, Brabanders.Ik ken een meisje die erheen gaat en die doet economotrie ofzoiets weirds.
Kan niet. De ingrediënten zijn al op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:49 schreef strontboer het volgende:
Ik heb hongerEzell wil je voor mij een kapsalon maken?
Nee, was stom.quote:
Nja, ze is cum laude geslaagd op VWO N&G + N&T geloof ik, dus ik denk dat dat ook wel lukt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Als je dat succesvol afrond word je wel een rijke tatta
Wat, je piemolquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef strontboer het volgende:
Ik slinger 'm aan. Morgen vroeg uit bed, ga weekendje weg![]()
gr gr
Nog vervelenderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, was stom.Ik had het al helemaal ingedeeld enzo.
[..]
Nja, ze is cum laude geslaagd op VWO N&G + N&T geloof ik, dus ik denk dat dat ook wel lukt.
Probeer je te shoppenquote:
Ah, ook een mogelijkheidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee m'n benen, zodat ik ga staan en m'n trouwe plekkie achter de pc verlaat
Hihi.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog vervelender.
[..]
Probeer je te shoppen?
Ik kan goed naaienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi.
Ja ik zoek mijn toga ding in het zwart, dat is ook tof. Alleen hij staat niet op de site, alleen vage bloemwaaierige dingen en daar hou ik allemaal niet van. En ik heb hem in Eindhoven gekocht, maar ik weet niet of ze hem ook in Helmond hebben en ik heb geen zin om weer helemaal naar Eindhoven te gaan speciaal voor mijn zwarte toga ding + ze hadden die niet meer in mijn maat want ik wilde hem in eerste instantie ook in het zwart kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik kan goed naaien
In bed zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahihiohoahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
hihi m'n piem0l laat ik meestal aanslingeren![]()
Wow, je maakt nog wat mee op je vrijdagavondquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi.
Ja ik zoek mijn toga ding in het zwart, dat is ook tof. Alleen hij staat niet op de site, alleen vage bloemwaaierige dingen en daar hou ik allemaal niet van. En ik heb hem in Eindhoven gekocht, maar ik weet niet of ze hem ook in Helmond hebben en ik heb geen zin om weer helemaal naar Eindhoven te gaan speciaal voor mijn zwarte toga ding + ze hadden die niet meer in mijn maat want ik wilde hem in eerste instantie ook in het zwart kopen.
Utreg checkuh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Wow, je maakt nog wat mee op je vrijdagavond. Wat gaat Suzanne nu doen
?
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoezo moet je gelijk weer vieze fantasieën hebben? Ik ben heel serieus hoor
Chill.quote:
Jouw vieze fantasieën zijn altijd serieus jaquote:
Ik was nog niet klaar met mijn post. Misschien is het mijn edit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Er zijn nieuwe updates maar ik zie ze niet.
Lekker gelurkt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben heull serieus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill.
[..]
Jouw vieze fantasieën zijn altijd serieus ja
Wie weet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar met mijn post. Misschien is het mijn edit.
Bij jou? JA maar geen foto's.quote:
Altijd vervelond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom denk je dat ik een kamer zoek met twee afzonderlijke kamersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben heull serieus.Jij weet ook allemaal niet wat ik ga doen als jij ligt te pittuh als ik kom crashen.
Zodat de buren het niet kunnen horen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een kamer zoek met twee afzonderlijke kamers?
hihi ik heb een plaatje in me fobo van m'n goddelijke lichaamquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
FOK! is vervelond.
[..]
Anders overlijd ik aan jouw hawtness?
Dat ben je niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
hihi ik heb een plaatje in me fobo van m'n goddelijke lichaam
Snurk je zo hardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zodat de buren het niet kunnen horen?
En dan blijf je wakker of wa?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Ik word moe van sommige mensen. Ik schiet ze allemaal dood.
Geil. Krijg er al bijna een tentje in m'n broek van.quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch, kan ik ongestoord verder leven.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Geil. Krijg er al bijna een tentje in m'n broek van.
Tent ondertussen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een tentje?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Doe maar niet Etsu. Kunnen we iets doen om je op te vrolijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
quote:
quote:
Hoi Emmaquote:
Ja dat bedoel ik maarquote:
Bweh, ik zit met iemand zo op msn te praten wie ik vroeger leuk heb gevonden en alles. Maar heel lang niet had gesproken. Nu zit diegene te zeggen dat diegene mij mist enzo. Maar ik weet niet eens of ik wel weer contact wil.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe maar niet Etsu. Kunnen we iets doen om je op te vrolijken?
Waar werk je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
Net eerste avond bij mijn nieuwe baantje achter de rug.. ben moe
Wat voor werk doe je nuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
Net eerste avond bij mijn nieuwe baantje achter de rug.. ben moe
Het is dat ik niet nat kan worden...alhoewel...even wachten.quote:
verkapt check-mij-populair-zijn-postquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bweh, ik zit met iemand zo op msn te praten wie ik vroeger leuk heb gevonden en alles. Maar heel lang niet had gesproken. Nu zit diegene te zeggen dat diegene mij mist enzo. Maar ik weet niet eens of ik wel weer contact wil.
1 biertje graag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
El popo, mexicaans restaurant, achter de bar.
Ja jongen, wat jij wil.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
verkapt check-mij-populair-zijn-post
Ja, restaurant is altijd hard werken! Maar dat is niet slecht voor de mens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
El popo, mexicaans restaurant, achter de bar.
OMG GA DOOOOORquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is dat ik niet nat kan worden...alhoewel...even wachten.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
quote:
Bijnaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, restaurant is altijd hard werken! Maar dat is niet slecht voor de mens.
[..]
OMG GA DOOOOOR
Hmm oké. Dat is niet zo fijn nee. Sommige mensen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bweh, ik zit met iemand zo op msn te praten wie ik vroeger leuk heb gevonden en alles. Maar heel lang niet had gesproken. Nu zit diegene te zeggen dat diegene mij mist enzo. Maar ik weet niet eens of ik wel weer contact wil.
Truequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, restaurant is altijd hard werken! Maar dat is niet slecht voor de mens.
[..]
OMG GA DOOOOOR
Das snel.quote:
Joh wees blij, telkens koffie maken is kut.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik kan geen bier meer zien, Jezus wat drinken mensen toch veel bier
KLANT IS KONING JAquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef yosander het volgende:
[..]
KLANT IS KONING JA?!!!
Ik ga binnenkort ook achter de bar werken
Vind je 't gekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Das snel.
[..]
Joh wees blij, telkens koffie maken is kut.
Ik niet. Dubbelfrisss voor mij. Heerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Haha, ja dat lijkt me ook, beetje variatie is wel fijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Das snel.
[..]
Joh wees blij, telkens koffie maken is kut.
Terechte klacht. Want bier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Komt omdat ik zo geil ben.quote:
Ja bij ons moet je de melkschuim voor op de cappuccino enzo allemaal zelf opstomen en dat duurt zoooo lang.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Haha, ja dat lijkt me ook, beetje variatie is wel fijn
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef emzor1994 het volgende:
Moest ik een sex on the beach komen brengen naar zo'n groepje jongens, ik zo: Sex on the beach, voor wie? Die gasten: Dat zie je toch wel, voor die homo daar! En die gast bestelde nog 3 keer daarna sex on the beach
Ja ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dacht dat ze een andere opmerking zouden maken
me2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dacht dat ze een andere opmerking zouden maken
Haha, gelukkig nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel
"KOM MAAR HIER SCHATJE HEUJJJJ"
Bij...quote:
Ik ben altijd overseks met mooie jongens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Joosterd het volgende:
Je bent wel flink oversekst vandaag Heroin
Vind jij niet erg toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Joosterd het volgende:
Jij dan he.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben altijd overseks met mooie jongens.
Neequote:
Is ze wel vakerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Joosterd het volgende:
Momentje, even naar de wc en drinken pakken.quote:
Impliceren dat ik niet mooi benquote:
Is toch niet erg?quote:
Nou bedankt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Is ze wel vaker, maar geeft niet
.
[..]
Momentje, even naar de wc en drinken pakken.
Eigenlijk moeten we gewoon een skype meet houdenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon een skype meet houden
Oh nee, ik dacht dat je het zo bedoelde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sorry Sander.
[..]
Ik zei niet dat het erg was.
Nee joh. Van mij mag je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh nee, ik dacht dat je het zo bedoelde.
Tja.. ik zie welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja nou, bereid je voor, dat gaat ongetwijfeld komen. Of van die "leuke" horecagrapjes.
Maakt niet uit haha.quote:
3+3+4=10 = Ezelllogica = vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Flitskikker het volgende:
Bijna een heel topic verder
Wie kan de TT verklaren?
Had je wiskunde A of zo ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Flitskikker het volgende:
Bijna een heel topic verder
Wie kan de TT verklaren?
Ik krijg les van Junkiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt niet uit haha.Mja, je moet gewoon vriendelijk lachen en doorgaan en dan achter de bar mompelen ja grappig hahaha
Slecht van Joost. Ik vervang hem wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje ga ik skypen, neemt Joost niet op.
Wat een rarerd..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje ga ik skypen, neemt Joost niet op.
dan laat maar zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb mn geluid wel uit hmhm, ik zit beneden.
Zoek je ruzie emzor.!quote:
Baas! Ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |