Hihi.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog vervelender.
[..]
Probeer je te shoppen?
Ik kan goed naaienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi.
Ja ik zoek mijn toga ding in het zwart, dat is ook tof. Alleen hij staat niet op de site, alleen vage bloemwaaierige dingen en daar hou ik allemaal niet van. En ik heb hem in Eindhoven gekocht, maar ik weet niet of ze hem ook in Helmond hebben en ik heb geen zin om weer helemaal naar Eindhoven te gaan speciaal voor mijn zwarte toga ding + ze hadden die niet meer in mijn maat want ik wilde hem in eerste instantie ook in het zwart kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik kan goed naaien
In bed zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahihiohoahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
hihi m'n piem0l laat ik meestal aanslingeren![]()
Wow, je maakt nog wat mee op je vrijdagavondquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi.
Ja ik zoek mijn toga ding in het zwart, dat is ook tof. Alleen hij staat niet op de site, alleen vage bloemwaaierige dingen en daar hou ik allemaal niet van. En ik heb hem in Eindhoven gekocht, maar ik weet niet of ze hem ook in Helmond hebben en ik heb geen zin om weer helemaal naar Eindhoven te gaan speciaal voor mijn zwarte toga ding + ze hadden die niet meer in mijn maat want ik wilde hem in eerste instantie ook in het zwart kopen.
Utreg checkuh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Wow, je maakt nog wat mee op je vrijdagavond. Wat gaat Suzanne nu doen
?
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoezo moet je gelijk weer vieze fantasieën hebben? Ik ben heel serieus hoor
Chill.quote:
Jouw vieze fantasieën zijn altijd serieus jaquote:
Ik was nog niet klaar met mijn post. Misschien is het mijn edit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Er zijn nieuwe updates maar ik zie ze niet.
Lekker gelurkt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben heull serieus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill.
[..]
Jouw vieze fantasieën zijn altijd serieus ja
Wie weet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar met mijn post. Misschien is het mijn edit.
Bij jou? JA maar geen foto's.quote:
Altijd vervelond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom denk je dat ik een kamer zoek met twee afzonderlijke kamersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben heull serieus.Jij weet ook allemaal niet wat ik ga doen als jij ligt te pittuh als ik kom crashen.
Zodat de buren het niet kunnen horen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een kamer zoek met twee afzonderlijke kamers?
hihi ik heb een plaatje in me fobo van m'n goddelijke lichaamquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
FOK! is vervelond.
[..]
Anders overlijd ik aan jouw hawtness?
Dat ben je niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
hihi ik heb een plaatje in me fobo van m'n goddelijke lichaam
Snurk je zo hardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zodat de buren het niet kunnen horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |