20m² (twee van elk 10quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aaah, dat valt wel mee. Zullen wel redelijke kamers zijn dan ook hè?
Ja, dat dacht ik al. Maar toch..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze koken daar ook niet met zijn 10en tegelijk.Is gewoon kookrooster.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je niet bij ons werken. Was donders druk vandaag en iedereen loopt door mekaar heen.
Dus je hebt twee kamers of hoe wat, hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:34 schreef yosander het volgende:
[..]
20m² (twee van elk 10). Valt prima te doen lijkt mij
Haha tja, dat is het leven van een student, zeker in Utrecht of Amsterdam ofzo.quote:
Dat zie je goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus je hebt twee kamers of hoe wat, hoe moet ik het zien?
[..]
Haha tja, dat is het leven van een student, zeker in Utrecht of Amsterdam ofzo.
Helaas wel ja. Ik hoop dat ik niet met zo veel mensen een keuken hoef te delen. Twee of drie man is ruim genoeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha tja, dat is het leven van een student, zeker in Utrecht of Amsterdam ofzo.
Vet.quote:
Moet je goed zoeken in Utrecht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik hoop dat ik niet met zo veel mensen een keuken hoef te delen. Twee of drie man is ruim genoeg.
[..]
Vet.
Ja aan de ene kant wel fijn, een aparte slaapkamer!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik hoop dat ik niet met zo veel mensen een keuken hoef te delen. Twee of drie man is ruim genoeg.
[..]
Vet.
Uhu, en die zitten dan wel verbonden met elkaar of zijn het echt twee aparte kamers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel fijn, een aparte slaapkamer!
[..]
K*t.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je goed zoeken in Utrecht.Ken maar weinig huizen die dat hebben.
Als 't goed is met elkaar verbonden. Heb ook kamers gezien waarbij je twee kamers krijgt die elk aan een ander kant van het huis zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, en die zitten dan wel verbonden met elkaar of zijn het echt twee aparte kamers?
Ze laten jou gewoon koken elke dag! Jij blij, zij blijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
K*t.Nou ja, het zal vast wel meevallen qua gekte in de keuken.
Ja met kookrooster wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
K*t.Nou ja, het zal vast wel meevallen qua gekte in de keuken.
Zit je dicht bij de Oude Markt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Als 't goed is met elkaar verbonden. Heb ook kamers gezien waarbij je twee kamers krijgt die elk aan een ander kant van het huis zitten![]()
.
Dat is echt enorm chill.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Als 't goed is met elkaar verbonden. Heb ook kamers gezien waarbij je twee kamers krijgt die elk aan een ander kant van het huis zitten![]()
.
Dat zou ik niet eens erg vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ze laten jou gewoon koken elke dag! Jij blij, zij blij![]()
Jeetje, 4 jaar is wel erg lang.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja met kookrooster wel.Mja, ik zou kijken bij SSH etc. Die hebben huizen met minder mensen of appartementjes enzo. Ik heb er ook voor gekeken voor een appartement samen met mijn vriend, maar daar moest je 4 jaar ingeschreven staan ofzo, en dan zijn we allebei klaar.
Nee, vlakbij 't UMCGquote:
Ik bespeur enig sarcasme.quote:
Waarom zou je zulke kamers willen hebben? Dat lijkt mij niet erg praktisch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ik meende het echt serieus.Misschien moet ik ook maar in Groningen gaan studeren.
Ooh, dacht dat je op dat laatste antwoorddequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ik meende het echt serieus.Misschien moet ik ook maar in Groningen gaan studeren.
Kloptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef strontboer het volgende:
Groningen kent trouwens ook de Bavaria Bierkoerier. Top uitvinding![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |