Als het meant to be was was er wel een e-mailadres waar ik naar kon mailenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Als Alfred morgen weg is, dan was het niet meant to be
Ik kan op de een of andere manier geen knoop doorhakken nu nog
Maar das logischquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Dan was het de bedoeling dat je morgen thuis blijft en ziet wat er nog voor leuks gebeurtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, morgen gingen we party-crashen bij Greys hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan was het de bedoeling dat je morgen thuis blijft en ziet wat er nog voor leuks gebeurt
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het meant to be was was er wel een e-mailadres waar ik naar kon mailenWerkte de vorige keer ook zo goed
Kan ik me voorstellen. Als je hem neemt was het meant to be, en anders komt er -ooit- een ander beestje op je pad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Dus die dichte maak je open?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als je hem neemt was het meant to be, en anders komt er -ooit- een ander beestje op je pad.
Drink je een glaasje amarula mee?Ik kwam er net achter dat ik 3 flessen in huis heb.
Eentje met nog maar een bodempje, eentje die driekwart vol is en eentje die nog niet open is.
quote:
Het bodempje is zeer hartverwarmend.quote:Zijn ze nog wel goed?
Gewoon alledriequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik nou:
- een kat wil (want handig als je weg wilt, met Boor samen gaat het vast goed)
- een asielhond wil (want goede daad en asieldieren zijn geweldig)
- een pup wil (want dan heb ik de grootste kans dat ie met Boor in een mand gaat slapen)
En zolang ik dat nog niet weet kan ik maar beter niets nemen
Een asielhondje dat graag een kat als vriend wil, tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
- een pup wil (want dan heb ik de grootste kans dat ie met Boor in een mand gaat slapen)
Ja, da's het mooistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een asielhondje dat graag een kat als vriend wil, toch
Asielkat combineert A en B.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Fuck yeah! Pup mag ook, though.quote:
Welke hond van marktplaats?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fuck yeah! Pup mag ook, though.
Die ene hond van marktplaats vond ik ook best leuk, vond die kleuren zo apart
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh. Een pup uit een Spaans asiel![]()
Nog geen vier maanden, dol op honden en katten. En precies het uiterlijk waar ik van houd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me serieus wat voor jou, en Bink.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Nog geen vier maanden, dol op honden en katten. En precies het uiterlijk waar ik van houd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die erachter op de eerste fotoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon via een stichting? Ik heb ook een hond uit Spanje en uit Curacaoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Kimbell het volgende:
Hoe kom je nou aan een hond uit een Spaans asiel?
Ah, wat een cutie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zo'n Samson met dat gekke bruin. Met die eigenaar die was vergeten dat ze werkte en haar moeder ging verzorgenquote:
Second Chance Foundation staat er.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow die is leuk! Van welke stichting?
Nee, dat zie ik nu ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of kijkt dat donkerbruine hondje daar achter op de foto echt HEEL evil
Ik wist niet dat er stichtingen zijn die daarin bemiddelen. Goeie zaak though.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Gewoon via een stichting? Ik heb ook een hond uit Spanje en uit Curacao
Ik vind hem juist heel treurig kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of kijkt dat donkerbruine hondje daar achter op de foto echt HEEL evil
GMTAquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel treurig kijken
Samy is een vrolijke pup van nog geen 4 maanden. Zij vindt mensen geweldig leuk en kan goed overweg met andere honden en katten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus wat voor jou, en Bink.
Zit er een verhaal bij?
Ja ik vind dat dus dubbelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er stichtingen zijn die daarin bemiddelen. Goeie zaak though.
Op 25 maart 2011 werd de begroting volledig gedekt door de toezegging van het Fonds Sluyterman van Loo. Geheel volgens planning kunnen we het project op 1 april 2011 starten.quote:
Hij schuimbekt en trekt zijn lip opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel treurig kijken
Want?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zie het al..animal in need.
Die zou ik overslaan als ik jou was
Wat is daarmee dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zie het al..animal in need.
Die zou ik overslaan als ik jou was
Ja, maar dit is wel een typische Greys hond, hmmquote:
Ja da's ook wel weer waar.quote:
Omdat je er geen ene reet aan hebt als er iets mis zou zijn met je hond. Ik heb er hele slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
(Oprechte vraag, ik weet er niets van).
Dat vind ik altijd het lastige met zulke adopties. Voor zo'n bedrag kun je heel veel doen in het land van herkomst of meer NL asieldieren een huis bieden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus dubbel
Aan de ene kant súper dat er stichtingen zijn die dat doen, aan de andere kant zitten er in Nederland ook al zoveel zielige hondjes in de overvolle asiels.
Een gemiddeld asiel zegt een jaar nadat je je hond hebt gehaald volgens mij ook 'zoek het lekker uit' toch, als er iets met je asieldier is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Omdat je er geen ene reet aan hebt als er iets mis zou zijn met je hond. Ik heb er hele slechte ervaringen mee.
Nee joh, hij heeft daar wit!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij schuimbekt en trekt zijn lip op
Of zie ik dat nou verkeerd
Ja whehehhe. Treurige oogjes, de oren staan wat angstigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft daar wit!Geen schuim/lip
Hij kijkt een beetje van "en ik dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja whehehhe. Treurige oogjes, de oren staan wat angstig
Groot deel van het geld word ook gebruikt voor dingen in het buitenland hoor, daarom zoek ik altijd een stichting die ook echt in het buitenland dingen doet om de situatie te verbeteren. sos-strays is bijvoorbeeld een hele goede stichtingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd het lastige met zulke adopties. Voor zo'n bedrag kun je heel veel doen in het land van herkomst of meer NL asieldieren een huis bieden.
Maar het is wel een schattige pupsel om te zien.
Dat was mijn eerste zinnetjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje van "en ik dan?"
Ja weet je wat ik dan weer heb (niet om dwars te liggen hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik zou het echt niet doen via die stichting hoor.. zijn al meerdere mensen die ik ken die een hond daar hebben geadopteerd waar dingen mis mee bleken te zijn of waar het karakter heel anders van was. Kan nog een heel verhaal vertellen, maar laat ik dat maar niet doen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik moet voor vanavond maar echt ophouden met kijken.
Het gaat me een beetje duizelen. Het liefst zou ik ze allemaal nemen.
En eigenlijk wil ik alleen Bink
Juist door Boor moet dat haast wel, dat ik er nu al over nadenk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Greys.![]()
Ik vind het knap dat je evengoed al nadenkt over life after Bink, met Boor in gedachte.
Is dat een van die hondjes van Symphonic?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind deze trouwens zo leuk, die is van iemand van Fok die ze moet herplaatsen
![]()
[ afbeelding ]
wel volgens mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat een van die hondjes van Symphonic?
Nee, dan had je geen 'ze' gezegd...
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat een van die hondjes van Symphonic?
Nee, dan had je geen 'ze' gezegd...
Oef die zit er dan al best lang he, die Lara?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jaik bedoelde dat het 2 hondjes zijn maar ik zie dat er al eentje van de site is dus die zal al herplaatst zijn. Alleen Lara nog niet.
Ik heb nog een greys hondje gevonden
Weet ik. Maar het zal evengoed niet makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Juist door Boor moet dat haast wel, dat ik er nu al over nadenk.
Want die gaat denk ik echt een beetje wegkwijnen zonder 'dierlijk' gezelschap
Ja al wel een tijd.. en zit dan ook best lang alleen overdag volgens mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef die zit er dan al best lang he, die Lara?
Ik ben zo'n kuttekop die zich dan schuldig voelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het zal evengoed niet makkelijk zijn.
Maar Boor wil een knuffelhondje juistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als ze samen in huis leven zal dat vanzelf wel goedkomen. Ze testen daar gewoon hoe ze reageren.. daar zitten ze verder niet de hele dag bij katten. Gaat er meer om dat hij ze niet wil vermoorden.
Maar op basis van die beschrijving zou ik niet meteen denken dat hij een heel goed kattenknuffelvriendje kan worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja snap ikMaar als hij in de opvang zou gaan kunnen ze dat nog beter testen. Als Greys een buitenlands hondje wil, is het handiger als er eentje in de opvang zit bij iemand met katten
Oooohh, wat een knapperd. Laat gauw aan S zien!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als ik er nog een grote hond bij zou mogen, zou ik deze willen
[ afbeelding ]
![]()
aaah wat een schatjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
WAt jammer dat deze al gereserveerd is, wat een leukerd
Scheelkijkertje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
WAt jammer dat deze al gereserveerd is, wat een leukerd
Waar haalde jij die foto vandaan met die kat dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ze komt begin juli naar Nederland in de opvang
http://www.sos-strays.nl/nederlands/lissie.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haalde jij die foto vandaan met die kat dan?
Want ik zie alleen een klein overzichtje met alleen een foto van haar hoofd.
Ik zou hem wel willen, maar daar gaat de rest het niet mee eens zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja Sancho..die volg ik best lang..arme jongen
Ja voor hier was hij te groot en hij moet hier trappenlopenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou hem wel willen, maar daar gaat de rest het niet mee eens zijn
Crisis, horen die zo lelijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
He Greys, je wilde toch een Border terrier?
http://link.marktplaats.nl/460354127
Neem dan die en doe Sancho voor erbijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh alleen dat op de foto klikken had ik dus niet gedaan![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een beetje lijken alsof er een Retriever-achtige in zit.quote:
Goed, al gaat het net vanavond weer ietsje minder met de 'wiebels'.quote:
Ruwharige teckel gekruist met een golden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lijken alsof er een Retriever-achtige in zit.
Ja echt. Onze honden hadden met een maand of 5-8 echt precies zo'n lichaam en vorm van d ekopquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ruwharige teckel gekruist met een golden?
Zoiets lijkt het wel
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie allemaal lieve diertjes voorbij komen
Zorro zag een vijand en is tegen het raam naast de voordeur gesprongen en nu zit er een hele grote barst in. Ik wist niet dat hij zo sterk was.
Zorro wel in orde? Want dan is dat een flinke klap geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro zag een vijand en is tegen het raam naast de voordeur gesprongen en nu zit er een hele grote barst in. Ik wist niet dat hij zo sterk was.
Naar België zie ik, maar da's het probleem nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ze komt begin juli naar Nederland in de opvang
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ongelooflijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar België zie ik, maar da's het probleem niet
Het is wel een kanshebster
Die wiebels heeft ze al een hele tijd toch? Enig idee waar dat vandaan komt of is dat normaal bij oude hondjes?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed, al gaat het net vanavond weer ietsje minder met de 'wiebels'.
De laatste dagen had ze er amper last van, vanavond zie ik haar weer regelmatig een beetje shakerig doen. Maar kan ook zijn dat ze nog moe is van onze wandeling van vanmiddag. Verder eet en drinkt ze nog heel goed en daar ga ik maar gewoon van uit, dat ze zich dan goed genoeg voelt nog, alle koekjes gaan er nog in als koek
Lief dat je het vraagt
Heeft de barst de vorm van een Z?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef nokwanda het volgende:
Ik val zomaar even binnen hier met mijn verhaal.
Was net nog even met de katten aan het kroelen voor we morgenochtend weggaan.
Purrr weer op haar fleecedekentje op mijn borst helemaal weg van de wereld. Poeska naast me. Keetje erbij
Spurt Purrr ineens weg. Vanuit de keuken hoor ik nokManda roepen: PURRR, wat doe je nou?
Darana volgde wat er was gebeurd:
Merlijn zat op de grote overdekte bak in de serre lekker te kakken. Compleet met zijn Merlijniaanse knurftekreungeluiden (die maakt ie als ie eet, wast, slaapt en kakt). Lijfje in de bak. Kreunkop eruit. Purrr komt kijken en even met hem neuzen. Bij de volgende kreun keek ze hem vies aan en gaf hem een pof op zijn kop (zonder nageltjes maar wel met dat kattige hoofd van haar). Hij vlucht zonder zijn drol te begraven van de bak en komt naar mij. Purrr kijkt hem nog na, stapt de bak op en begraaft met een pootje en nog steeds vies kijkend zijn drol
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
FerrariAlles wel goed met Zorro?
Nok, het klinkt als een stripverhaal![]()
De wiebels heeft ze sinds ze vorig jaar (? of was het al anderhalf? ik weet het al niet eens meerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die wiebels heeft ze al een hele tijd toch? Enig idee waar dat vandaan komt of is dat normaal bij oude hondjes?
Zolang ze nog eet en drinkt voelt ze zich vast nog goed en kun je haar nog lekker verwennen
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zo zag het er ook uit
Gek stel. Ik ben blij dat we op vakantie gaan, maar ik ben ook blij dat het maar een week is. Ik wil die gekke monstertjes van ons ook niet langer missen.
Oh, ik zie het voor me! Morgenochtend weg dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef nokwanda het volgende:
Ik val zomaar even binnen hier met mijn verhaal.
Was net nog even met de katten aan het kroelen voor we morgenochtend weggaan.
Purrr weer op haar fleecedekentje op mijn borst helemaal weg van de wereld. Poeska naast me. Keetje erbij
Spurt Purrr ineens weg. Vanuit de keuken hoor ik nokManda roepen: PURRR, wat doe je nou?
Darana volgde wat er was gebeurd:
Merlijn zat op de grote overdekte bak in de serre lekker te kakken. Compleet met zijn Merlijniaanse knurftekreungeluiden (die maakt ie als ie eet, wast, slaapt en kakt). Lijfje in de bak. Kreunkop eruit. Purrr komt kijken en even met hem neuzen. Bij de volgende kreun keek ze hem vies aan en gaf hem een pof op zijn kop (zonder nageltjes maar wel met dat kattige hoofd van haar). Hij vlucht zonder zijn drol te begraven van de bak en komt naar mij. Purrr kijkt hem nog na, stapt de bak op en begraaft met een pootje en nog steeds vies kijkend zijn drol
Ze heeft een hersenbloeding gehad? Brrr dat is rot om mee te maken, maar zo te horen is het wel een taaiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
De wiebels heeft ze sinds ze vorig jaar (? of was het al anderhalf? ik weet het al niet eens meer) geleden een hersenbloeding heeft gehad. Toen dachten we al dat het einde verhaal was, maar daar is ze weer bovenop gekomen. Het was een hoopje ellende, met spoed mee naar de weekendarts in natte doeken gewikkeld (want ze was bloedheet ook) en die avond al ging het al beter. DA kon er niets mee, afwachten zei hij. Het enige dat ze er aan over hield was de wiebels als ze moe is.
Wil je dat al wel Greys?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Ze staat pas net op de site en meestal gaan de jongere wel snel.
Stel, je wil haar gaan bekijken in juli, dan moet je gewoon ff naar dat nummer bellen die op haar pagina staat, dan reserveren ze haar. Dan komt er gewoon een wachtlijst als er nog meer mensen interesse hebben. Mag je komen kijken, vind je haar toch niet leuk, dan bellen ze de volgende op
Wtf?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Oognip het volgende:
Ik heb al zo veel geld uitgegeven aan bevallingsverhalen en ik ga het nu gewoon weer doen
Whut?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Oognip het volgende:
Ik heb al zo veel geld uitgegeven aan bevallingsverhalen en ik ga het nu gewoon weer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Naja k dacht zeg het maar, ze mag altijd komen kijken, maar dan moet ze haar wel reserveren zodat ze 1ste is. Dan ben je verder niets verplicht ofzo..hoef je je niet schuldig te voelen als je haar toch niet wilquote:
Ja, daarom vraag ik of ze dat wel wil, omdat dat veel minder definitief isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Naja k dacht zeg het maar, ze mag altijd komen kijken, maar dan moet ze haar wel reserveren zodat ze 1ste is. Dan ben je verder niets verplicht ofzo..hoef je je niet schuldig te voelen als je haar toch niet wil
poosje terug was er precies zon hondje.. ook die kleuren en zelfde lijf..misschien was het wel familiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze, zo'n gekke versie met te korte poten
Oh die is leuk, das een kruising tussen Karel en mn eerste hondjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze, zo'n gekke versie met te korte poten
Ik vind het er echt niet uitzienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die is leuk, das een kruising tussen Karel en mn eerste hondje
Klopt hoor, wij stonden bij Bullie eerst ook op de wachtlijst. Iemand voor ons droop meteen af, de andere vrouw brak op weg naar het asiel een been, de ironie. Het was dat heftige sneeuwweekend, met een DTH meet die niet doorging. Kom ik daar met m'n niet werkende poot. Tja, the things you do for lovequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Naja k dacht zeg het maar, ze mag altijd komen kijken, maar dan moet ze haar wel reserveren zodat ze 1ste is. Dan ben je verder niets verplicht ofzo..hoef je je niet schuldig te voelen als je haar toch niet wil
Dat weet ik nog zo goed ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Klopt hoor, wij stonden bij Bullie eerst ook op de wachtlijst. Iemand voor ons droop meteen af, de andere vrouw brak op weg naar het asiel een been, de ironie. Het was dat heftige sneeuwweekend, met een DTH meet die niet doorging. Kom ik daar met m'n niet werkende poot. Tja, the things you do for loveMaar goed, elke dag hier nog blij met de oude, stinkende Bullie!
Dat verhaal ken ik nog jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Klopt hoor, wij stonden bij Bullie eerst ook op de wachtlijst. Iemand voor ons droop meteen af, de andere vrouw brak op weg naar het asiel een been, de ironie. Het was dat heftige sneeuwweekend, met een DTH meet die niet doorging. Kom ik daar met m'n niet werkende poot. Tja, the things you do for loveMaar goed, elke dag hier nog blij met de oude, stinkende Bullie!
Ja, jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Eigenlijk wil ik wel naar de aankomst 1 juli om deze te zien..niet dat ik haar wil hoor, gewoon om te knuffelen
Oh dat begrijp ik helemaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow op de site van sos-strays is er 1 hondje die mij echt raakt..als ik die zie kan ik wel een potje janken
[ afbeelding ]
't Is zo een zielig hoopje. Wat is het verhaal?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Eigenlijk wil ik wel naar de aankomst 1 juli om deze te zien..niet dat ik haar wil hoor, gewoon om te knuffelen
Wat een verhaalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef Strega het volgende:
[..]
AÏLA werd naar de ADP-dierenkliniek gebracht door haar (ex-)baasjes om haar daar achter te laten omdat ze het gewoon beu waren om een hond in huis te hebben ….quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is zo een zielig hoopje. Wat is het verhaal?
En dat rijmt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kan ik mij nog goed herinneren bullie hoort gewoon bij jullie
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Lissie heeft tot nu toe echt mijn voorkeur.
Door die gekke poten, door de kat uiteraard op de foto en door het feit dat er ergens ook wel iets border terriër achtigs heel in de verte in zit. Ik ga er een nachtje over slapen en misschien morgen bellen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Door die gekke poten, door de kat uiteraard op de foto en door het feit dat er ergens ook wel iets border terriër achtigs heel in de verte in zit. Ik ga er een nachtje over slapen en misschien morgen bellen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om 5 uur. NokManda is de broodjes voor onderweg aan het maken nuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, ik zie het voor me! Morgenochtend weg dus.
Gaan jullie ff helemaal genieten dus hé!![]()
![]()
![]()
Lekker, gewoon even weg, met goede perspectieven! Enjoy your holiday!![]()
![]()
Er staat:quote:
Da's echt zo'n hondje waarmee je hand in poot op de bank kunt zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lengte van de snuit, de oren, de poten, dat klopt wel ongeveer iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
Of verzin ik dat ik overeenkomsten zie met Max?
Ik denk niet dat ze heel groot wordt. Wel wat groter dan Binkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat:
Schouderhoogte
Wordt waarschijnlijk middelmaatje.
Da's nogal een ruim begrip
Maar kan me voorstellen dat zij dat ook niet echt kunnen voorspellen.
Ja, die stomme tusseninkop ook, lijkt alleen iets anders doordat Max zijn oren omhoog heeft. Dat is zo'n gekke tussenpose waar alles even niet meer klopt :'')quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Lengte van de snuit, de oren, de poten, dat klopt wel ongeveer idd
En dan met een terriër achtig scruffy iets
Zijn het dan geen kruisingen Cairn terriers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken twee border terriers en die zijn beiden kleiner dan Billy, veel kortere pootjes hebben die. Billy is 34,5 cm schoft
Julesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules was ook helemaal niet de bedoeling.. ik ging naar het asiel voor een andere hond, was vorig jaar januari, in de sneeuw helemaal naar Belgie. Die hond bleek echt een rotbeest te zijn en veel groter. Naja dat werd hem dus niet. Toch nog een rondje door het asiel en daar zat een klein teckeltje met een jasje aan met de naam Goldie. Was een paar dagen daarvoor gevonden in de sneeuw, liep alleen rond te zwerven. En 1,5 week later kon ik haar ophalen, Jules
Ohquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee Sofietje is een showhondje met stamboom hoor
Oh, je wilt ze zo graag allemaal een goed huis geven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, als het hele gebeuren met Bink er niet was, was je dan hoteldebotel op Lissie?
Dan zou ik gewoon bellen als ik jou was, en dan zie je tegen die tijd wel weer verderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik me alsnog afvragen of ik Bink er wel een plezier mee deed, maar ja
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om 5 uur. NokManda is de broodjes voor onderweg aan het maken nu![]()
Mudhle staat erbij om te bietsen. Omelet met champignons.
Ik vroeg het net aan S en ik had verwacht dat hij zou zeggen 'Nee we denken er nog wel even over' maar hij zei 'Ja is goed, leuk hondje op de foto's, wil haar wel in het echt zien, zet ons maar op de lijst'. Dus ik ga morgen bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon bellen als ik jou was, en dan zie je tegen die tijd wel weer verder
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg het net aan S en ik had verwacht dat hij zou zeggen 'Nee we denken er nog wel even over' maar hij zei 'Ja is goed, leuk hondje op de foto's, wil haar wel in het echt zien, zet ons maar op de lijst'. Dus ik ga morgen bellen
[..]
Ik vroeg het net aan S en ik had verwacht dat hij zou zeggen 'Nee we denken er nog wel even over' maar hij zei 'Ja is goed, leuk hondje op de foto's, wil haar wel in het echt zien, zet ons maar op de lijst'. Dus ik ga morgen bellen
't Is een sociale pup, dus grote kans dat ie mooi gaat chillen met Bink en Boris.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En hij heeft méér hondjes dan ik bekeken de laatste weekquote:
Nee gewoon puur sap van Tropicalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Oognip!
Oh-oh, zijn die blikjes cocossap ook met stukjes er in?
Want die haalde ik nog wel eens bij de eh.... een andere supermarkt welke naam ik ff kwijt ben
[..]
Oh nou qua werk zal het bij mij wel goed zitten denk ik, want ik werk momenteel maar 2x4 uur per weekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze gaan je dan trouwens ook al gelijk allemaal vragen stellen, hoeveel je werkt...enz.. en dan hoor je of je mag komen kijken of niet.
Dat je Boris en Bink ook hebt zal ook wel positief zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou qua werk zal het bij mij wel goed zitten denk ik, want ik werk momenteel maar 2x4 uur per week![]()
Ow dat is mooi jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou qua werk zal het bij mij wel goed zitten denk ik, want ik werk momenteel maar 2x4 uur per week![]()
quote:
[..]
Op termijn ga ik weer meer werken, maar sowieso niet fulltime. En ik heb er bij Bink ook al-tijd voor gezorgd dat ze niet te lang alleen zat. Maar de komende maanden zal ik sowieso nog weinig werken (wat puur toeval is dus, normaal werkte ik meer, maar mijn werk is verhuisd). Komt nu ook 'toevallig' heel goed uit met kwakkelende Bink. Heeft ook weer zo moeten zijn denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow dat is mooi jadan zit je wel goed.
Dan moet je naar Belgie bellen, die vrouw heb ik ook gesproken toen ik voor Nacho ging bellen.
Ja, lekker genieten jij hé! En Nokmanda ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]Van mij wel.
Dank voor de fijne wensen allemaal. Ik zal veel foto's maken waarvan er vast een paar hier mogen.
Ja fijn voor Bink ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Op termijn ga ik weer meer werken, maar sowieso niet fulltime. En ik heb er bij Bink ook al-tijd voor gezorgd dat ze niet te lang alleen zat. Maar de komende maanden zal ik sowieso nog weinig werken (wat puur toeval is dus, normaal werkte ik meer, maar mijn werk is verhuisd). Komt nu ook 'toevallig' heel goed uit met kwakkelende Bink. Heeft ook weer zo moeten zijn denk ik
quote:
Lissie is ook zo überspaans he.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Holaaaaaaaaaaa Lissie!
Zie, gaat goed komen
Da's het enige waar ik niet té lang over moet nadenken, of Bink het me niet heel erg kwalijk gaat nemen als er op haar ouwe kwakkeldag een stuiterbal misschien bij komt. Maar ik ben er genoeg voor thuis om ze dan desnoods een tijdje te scheiden, dat Bink even rustig een uurtje kan tukken ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja fijn voor Bink ookEn tegen de tijd dat je meer gaat werken is Lissie al ouder, dus dat komt goed uit. Ik hoop dat het klikt in het echt. Leeft Bink misschien ook nog even van op, zon jong ding in huis.
Bink is een hondje, geen mens, dieren denken wat dat betreft anders. En ik weet zeker dat jij prima in staat bent alle beestjes aan hun trekken te laten komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het enige waar ik niet té lang over moet nadenken, of Bink het me niet heel erg kwalijk gaat nemen als er op haar ouwe kwakkeldag een stuiterbal misschien bij komt. Maar ik ben er genoeg voor thuis om ze dan desnoods een tijdje te scheiden, dat Bink even rustig een uurtje kan tukken ofzo.
Multi zei toch dat als iemand belt er gereserveerd komt te staan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Maar misschien zijn er al 16 wachtenden voor me, dus ik ga my hopes nog niet te veel up getten
Jup, als er interesse voor haar is krijg ik een mail en die heb ik nog niet gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Multi zei toch dat als iemand belt er gereserveerd komt te staan?
En wat een leuk beestje, ik hoop dat het klikt en dat ze bij jullie een goed huisje krijgtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Doe je een goed woordje voor Greys?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
\
[..]
Jup, als er interesse voor haar is krijg ik een mail en die heb ik nog niet gehad
Praat je dan ook in een Cockney-accent tegen hem?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Chico reageert nog altijd op Engels hoor, hij is daar geboren en heeft hier ook bij Engelse mensen gewoond tot ie bij mij kwam
Negeer eventuele andere mails.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
\
[..]
Jup, als er interesse voor haar is krijg ik een mail en die heb ik nog niet gehad
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe je een goed woordje voor Greys?
Er stond toch vanaf 12.00 op die site? Staat ze al langer op de site eik?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Zal vast wel goedkomen, gewoon morgenvroeg gelijk Carine bellen
http://www.sos-strays.nlquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet teruggelezen, want visite....
Maar waar komt ze vandaan en welke stichting?
Ach, anders kan je haar altijd nog doorschuiven naar Multiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik krijg koudwatervrees nu
Maar ik zal morgenochtend bellen!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:18 schreef nokwanda het volgende:
Greys, succes met Lissie.
Ik lees het wel als we terug zijn, maar ik ben wel heel benieuwd
Dag allemaal
De stichting waar Multiply vrijwilligster voor isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet teruggelezen, want visite....
Maar waar komt ze vandaan en welke stichting?
Hele fijne vakantie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:18 schreef nokwanda het volgende:
Greys, succes met Lissie.
Ik lees het wel als we terug zijn, maar ik ben wel heel benieuwd
Dag allemaal
Ik praat geen Engels tegen hem, maar als hij mannen Engels hoort spreken gaat ie altijd heel aandachtig staan luisteren, toevallig kwamen we van de week een Engelsman tegen waar we een praatje mee stonden te maken, en alle honden waren met zijn bulletje aan het spelen, \chico ging helemaal bij die man staan zo van heeey!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Praat je dan ook in een Cockney-accent tegen hem?
vanaf 10 juni volgens mij. toen heb ik in ieder geval de mail over haar gekregenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er stond toch vanaf 12.00 op die site? Staat ze al langer op de site eik?
No way in hell dat ik je tegen ga houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Hou me tegen, want ik ben nu al aan het bedenken hoe ik haar zal noemen als het doorgaat
Blanchequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Hou me tegen, want ik ben nu al aan het bedenken hoe ik haar zal noemen als het doorgaat
+1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
No way in hell dat ik je tegen ga houden
Nog één keer dan: Bink denkt niet, jij bent de enige die denkt. Het zal DaBink worst wezen; als zij het maar naar haar zin heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Da's het enige waar ik niet té lang over moet nadenken, of Bink het me niet heel erg kwalijk gaat nemen als er op haar ouwe kwakkeldag een stuiterbal misschien bij komt. Maar ik ben er genoeg voor thuis om ze dan desnoods een tijdje te scheiden, dat Bink even rustig een uurtje kan tukken ofzo.
Yolanthequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb al een mailtje gestuurd dat er morgen iemand gaat bellen voor Lissie, dus je moet![]()
Ik zou dat ook zo voor haar doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En anders bel ik wel...doe ik wel vaker voor Greys
Ze komen 1 juli al?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga eens vragen waar precies de aankomst is 1 juli, ik wil Lissie wel alvast in het echt zien
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb al een mailtje gestuurd dat er morgen iemand gaat bellen voor Lissie, dus je moet![]()
Waar is die opvang?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
ja 1 juli en dan gaan ze de opvang inDaar kan Greys dan komen kijken.
Je hebt er een goed gevoel bij he?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb net de hele adoptieprocedure pas gelezen () en het klinkt echt héél goed zeg.
Ze geven die hondjes echt niet zomaar mee. En pups moeten minimaal 2 weken in het gastgezin in Nederland of België blijven alvorens ze uberhaupt 'door' mogen.
Hoe duur zijn deze eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb net de hele adoptieprocedure pas gelezen () en het klinkt echt héél goed zeg.
Ze geven die hondjes echt niet zomaar mee. En pups moeten minimaal 2 weken in het gastgezin in Nederland of België blijven alvorens ze uberhaupt 'door' mogen.
OMGquote:
Ja het is een goede stichting hoor, ik ben best kritisch op stichtingen, maar vind dat sos strays het erg goed doet. Sowieso alleen hondjes uit de opvang en niet direct uit het buitenland naar een nieuw baasje. En ze doen veel goed werk in het buitenlandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog bij de FAQquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier staat alles, ook de kosten
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-adoptieprocedure.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |