Als het meant to be was was er wel een e-mailadres waar ik naar kon mailenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Als Alfred morgen weg is, dan was het niet meant to be
Ik kan op de een of andere manier geen knoop doorhakken nu nog
Maar das logischquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Dan was het de bedoeling dat je morgen thuis blijft en ziet wat er nog voor leuks gebeurtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, morgen gingen we party-crashen bij Greys hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan was het de bedoeling dat je morgen thuis blijft en ziet wat er nog voor leuks gebeurt
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het meant to be was was er wel een e-mailadres waar ik naar kon mailenWerkte de vorige keer ook zo goed
Kan ik me voorstellen. Als je hem neemt was het meant to be, en anders komt er -ooit- een ander beestje op je pad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Dus die dichte maak je open?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als je hem neemt was het meant to be, en anders komt er -ooit- een ander beestje op je pad.
Drink je een glaasje amarula mee?Ik kwam er net achter dat ik 3 flessen in huis heb.
Eentje met nog maar een bodempje, eentje die driekwart vol is en eentje die nog niet open is.
quote:
Het bodempje is zeer hartverwarmend.quote:Zijn ze nog wel goed?
Gewoon alledriequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik nou:
- een kat wil (want handig als je weg wilt, met Boor samen gaat het vast goed)
- een asielhond wil (want goede daad en asieldieren zijn geweldig)
- een pup wil (want dan heb ik de grootste kans dat ie met Boor in een mand gaat slapen)
En zolang ik dat nog niet weet kan ik maar beter niets nemen
Een asielhondje dat graag een kat als vriend wil, tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
- een pup wil (want dan heb ik de grootste kans dat ie met Boor in een mand gaat slapen)
Ja, da's het mooistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een asielhondje dat graag een kat als vriend wil, toch
Asielkat combineert A en B.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Fuck yeah! Pup mag ook, though.quote:
Welke hond van marktplaats?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fuck yeah! Pup mag ook, though.
Die ene hond van marktplaats vond ik ook best leuk, vond die kleuren zo apart
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh. Een pup uit een Spaans asiel![]()
Nog geen vier maanden, dol op honden en katten. En precies het uiterlijk waar ik van houd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me serieus wat voor jou, en Bink.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Nog geen vier maanden, dol op honden en katten. En precies het uiterlijk waar ik van houd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die erachter op de eerste fotoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon via een stichting? Ik heb ook een hond uit Spanje en uit Curacaoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Kimbell het volgende:
Hoe kom je nou aan een hond uit een Spaans asiel?
Ah, wat een cutie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zo'n Samson met dat gekke bruin. Met die eigenaar die was vergeten dat ze werkte en haar moeder ging verzorgenquote:
Second Chance Foundation staat er.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow die is leuk! Van welke stichting?
Nee, dat zie ik nu ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of kijkt dat donkerbruine hondje daar achter op de foto echt HEEL evil
Ik wist niet dat er stichtingen zijn die daarin bemiddelen. Goeie zaak though.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Gewoon via een stichting? Ik heb ook een hond uit Spanje en uit Curacao
Ik vind hem juist heel treurig kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of kijkt dat donkerbruine hondje daar achter op de foto echt HEEL evil
GMTAquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel treurig kijken
Samy is een vrolijke pup van nog geen 4 maanden. Zij vindt mensen geweldig leuk en kan goed overweg met andere honden en katten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus wat voor jou, en Bink.
Zit er een verhaal bij?
Ja ik vind dat dus dubbelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er stichtingen zijn die daarin bemiddelen. Goeie zaak though.
Op 25 maart 2011 werd de begroting volledig gedekt door de toezegging van het Fonds Sluyterman van Loo. Geheel volgens planning kunnen we het project op 1 april 2011 starten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |