Juist door Boor moet dat haast wel, dat ik er nu al over nadenk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Greys.![]()
Ik vind het knap dat je evengoed al nadenkt over life after Bink, met Boor in gedachte.
Is dat een van die hondjes van Symphonic?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind deze trouwens zo leuk, die is van iemand van Fok die ze moet herplaatsen
![]()
[ afbeelding ]
wel volgens mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat een van die hondjes van Symphonic?
Nee, dan had je geen 'ze' gezegd...
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat een van die hondjes van Symphonic?
Nee, dan had je geen 'ze' gezegd...
Oef die zit er dan al best lang he, die Lara?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jaik bedoelde dat het 2 hondjes zijn maar ik zie dat er al eentje van de site is dus die zal al herplaatst zijn. Alleen Lara nog niet.
Ik heb nog een greys hondje gevonden
Weet ik. Maar het zal evengoed niet makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Juist door Boor moet dat haast wel, dat ik er nu al over nadenk.
Want die gaat denk ik echt een beetje wegkwijnen zonder 'dierlijk' gezelschap
Ja al wel een tijd.. en zit dan ook best lang alleen overdag volgens mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef die zit er dan al best lang he, die Lara?
Ik ben zo'n kuttekop die zich dan schuldig voelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het zal evengoed niet makkelijk zijn.
Maar Boor wil een knuffelhondje juistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als ze samen in huis leven zal dat vanzelf wel goedkomen. Ze testen daar gewoon hoe ze reageren.. daar zitten ze verder niet de hele dag bij katten. Gaat er meer om dat hij ze niet wil vermoorden.
Maar op basis van die beschrijving zou ik niet meteen denken dat hij een heel goed kattenknuffelvriendje kan worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja snap ikMaar als hij in de opvang zou gaan kunnen ze dat nog beter testen. Als Greys een buitenlands hondje wil, is het handiger als er eentje in de opvang zit bij iemand met katten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |